Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1899 - 1918 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 22. říjen 2002 12:23sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: je, ty jeste zijes?? A ja uz myslel, ze jsem osirel ve vodach zdrojovych kodu :)

PVH: treba zvladnul, treba ne, jeste jsem to nikdy nezkousel, ale hlavne: neni toho treba.
Jirka006 - 22. říjen 2002 11:37sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
one.man: Vítej mezi námi ?ílenci :-)))
Jirka006 - 22. říjen 2002 11:37sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
"Project Julia" ...to se mi líbí. :-)

Ad Dev.Guide: Lidi, dočkejte času. Brzo ho uvidíte.
PVH - 21. říjen 2002 22:30sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee....happz 3D engine zvládne, ale trvalo by mu to dloooooooooooooouuuuuuuuuuuuuho....:)
Naku - 21. říjen 2002 21:42sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Zdar, zdar, zdar!!!
Po delsi dobe sem tu, bych zas deklaroval svoji pritomnost. Mel sem tedka spoustu prace se seminarkou z PRG (este mit budu) a s jednim komercnim PHP projektem - ten je hotof a klektaky sou v kapse.

Julie je sqlej nazev!!!

IMHO je cas zas zacit psat v C, z PHP mi uz hrabbe ;)
Anonym: happz - 21. říjen 2002 16:36sipka
ZAMĚŘIT
0
Tady nejde o to, ze nechceme vicejazycnost. Tady jde o to, ze ji NEPOTREBUJEME hned - tedy preklady. Zakladni kameny pro jazykove mutace jsem polozil o vikendu (zkontrolovat a prepisovat 150 kB zdrojovych kodu... co muze byt horsiho?) takze ted uz nic nebrani psani mutacnich souboru (nebo katalogu, jak hovori oficialni dokumentace :) Faktem ale je, ze neni treba tristit sily na to, co neni zatim potreba - pokud bude mit one.man zajem nam pomoct s prekladem do intalstiny apod. tak budeme mit samozrejme prislusnou radost, mozna ho i obejmeme, ale zatim to neni potreba a muze nam pomoct s necim jinym (pokud ma zajem) Nehlede na to, ze ani nema co prekladat - jazykove mutace si vytvarim doma sam, podle toho, co potrebuji vypsat, pridavam do souboru dalsi a dalsi retezce. System jejich nacitani a vypisu je hotovy, pak predhodim smecce prekladatelu vzorovy soubopr treba pro cestinu a muzou se do toho pustit - samotny preklad taky neni zrovna brnkacka.
Anonym: Sheedee - 21. říjen 2002 14:45sipka
ZAMĚŘIT
0
Jestli chceme aby STE byla úspě?ná i v tvrdém konkurenčním boji proti komerčním hrám za miliony dolarů, tak by vícejazyčnost a skutečná univerzálnost měla bejt ná? hlavní trumf, ne? Nebo snad happz zvládne naprogramovat 3d engine vesmíru, srovnatelnej alespoň s homeworldem? Asi ne, tak?e musíme uspět jinde ne? v technickém zpracování.
happz - 21. říjen 2002 13:32sipka
ZAMĚŘIT
happz
Kovi: hm, ja jsem to nenapsal dost jasne - V1full :)
Kovi - 20. říjen 2002 23:04sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz, one.man: Souhlasim s happzem, ze je dobry mit nekoho na preklady do italstiny a spanelstiny (BTW: muzu nekde videt neco, cos prelozil?), ale nemyslim si, ze by bylo treba plytvat zdroje na to, aby uz v prvni verzi hry byly vsemozny jazyky. Teda pokud 1. verzi nemysli happz v1.0 full. Jinak, co se nemciny tyce - od ty davam ruce pryc - z tohohle jazyku se jednou zblaznim ale ne dneska:-)
happz - 20. říjen 2002 21:25sipka
ZAMĚŘIT
happz
one.man: italstina? spanelstina? Super :) To se bude tedy hned od zacatku vesele sirit do ciziny :) Teda, bude pripravena pro sireni do ciziny. Ted o vikendu jsem dodelal navrhy na API pro vicejazycnost a zacal psat soubory pro cestinu a anglictinu. Pokud bude hned pri vydani 1. verze spanelstina a italstina... tak to bude vlastne dokonaly... :)
one.man - 20. říjen 2002 20:44sipka
ZAMĚŘIT
one.man
PVH,chci,po?li na mail,mo?ná bys mi mohl s flashem trochu pomoct,na disku mám instalačku pětky a chtěl bych s tím trochu začít,ale nemám páru jak:-))
PVH - 20. říjen 2002 20:26sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jirka006: je developers guide příli? rozsáhlý, nebo by se ve?el do jednoho e-mailu? co? mohu ho vidět?
PVH - 20. říjen 2002 20:25sipka
ZAMĚŘIT
PVH
onbe.man chápu tě.....kdy? se mi poprvé dostal do ruky flash.....nechtěj to vidět.....:)))
one.man - 20. říjen 2002 20:22sipka
ZAMĚŘIT
one.man
A mimochodem,s tou přeplácaností souhlasím, to jsem měl radost z toho programu a zkou?el co to v?ecko umí, ale já se zlep?ím a bude to vyvá?eněj?í, čestný pionýrský
one.man - 20. říjen 2002 20:18sipka
ZAMĚŘIT
one.man
PVH,na ten názor má? právo, já taky nedělám ?ádnou grafiku profesionálně a ani vlastně na amatérské úrovni,jen jsem myslel,?e minimálně některé elementy,které ten program doká?e vygenerovat by vám mohly ulehčit práci,si ho zkus stáhnout,moc nemá,kolem mega.Jo,co se týče překladů, tak mů?u nabídnout ital?tinu a snad i ?paněl?tinu,na aj je vás asi dost a na nj asi taky,co?
Anonym: happz - 19. říjen 2002 21:56sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH: klid, jen si tak zkousim nanecisto par veci, ktery popsal Jirka v developer's guide, abych taky vedel, co se mi nelibi a co bude hodne etzky napsat.
PVH - 19. říjen 2002 20:53sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Happz: co?e battle screen?! okam?itě mi dej innformace, ať mů?u máknout na grafice!! (tedy pokud nedělá? něco total obecnýho)

On.Man díval jsem na ty walpappery.....upřímě ty kousky z kterejch sou sestavený´vyrobimve spolupráci se scheedeem taky a walpapery jsou hrozně přeplácaný a .....nic proti tobě....jen....já bych se pod to nepodepsal. Otázka zní za kolik procent mů?e program a za kolik ty...typnul bych to na chybu která vzniká programem.....některý programy tě prstě do něčeho částečně tlačej....
Kovi - 19. říjen 2002 20:42sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: Vyborne (k tomu battlescreenu). No a k tomu prekladani - tak to bylo (aspon mnou) mysleno od zacatku. Kdyby ses me byl byval zeptal, byl bych ti to byl byval rekl a tys nemusel prepisovat tuny pismenek. Ale je to jedine dobre. Treba Civilizace se taky dobre prekladala - TXTs. Hlavne aby to nebylo jako Bridge Commander - vety generovany z nekolika vicepouzitelnych retezcu. Pokud vite, co tim myslim, jste v obraze. Pokud ne, jste pod obraz a mate smulu:-)
happz - 19. říjen 2002 20:35sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, abyste si nemysleli, ze se flakam, tak jsem si taky uvedomil, ze ta hra bude asi vicejazycna :) A tak jsem musel prepsat dost veci, takze ted je preklad zalezitosti prekladu jednoho textaku, ze ktereho se nacitaji retezce. Takze pripadnym prekladatelum jsem podstatne ulehcil praci. A jinak jsem se dal do toho battlescreenu.
happz - 19. říjen 2002 10:57sipka
ZAMĚŘIT
happz
sheedee: tak tohle bych se neodvazil tvrdit ani pod vlivem... Julie dokaze cokoliv, co zvladne Allegro - a jen tak mimochodem, to zvladne cokoliv, co zvladne Tvoje graficka karta. Nic vic, nic min.

A s prodejem julie bych to taky nevidel tak radostne - OpenSource. I kdyby se nekdo nahle rozhod, ze nam utne tipec a bude se to prodavat, myslim, ze v pohode stihnu vypustit par kopii do sveta... A pak uz je to jedno... A navic, zdrojaky mam v hlave, ty mi vzit nikdo nemuze :) To jen tak na okraj pro prpadne silence, kteri by chteli z nejakeho duvodu prodavat julii za nekrestansky peniz :)

Nejnovější   Novější 1899 - 1918 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o