Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1886 - 1905 / 3834Starší   Nejstarší

Kovi - 28. říjen 2002 01:06sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Hmm. Co se deje? Sem chodim kazdej den 2x jako blazen, abych si precetl vase nejnovejsi nekonvencni nazory a hle - kde nic tu nic.
Sheedee - 24. říjen 2002 23:34sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Kovi:
Souhlas, u? tak mám co dělat abych stíhal v?echny ty kraviny co mám rozdělaný, nato? je?tě nějaký pomatený RPGčko...
PVH - 24. říjen 2002 21:51sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jen vy dva? nebo v?ici?? Sheedee....já bych řekl, ?e ho tam dal jeden isomorf...:-DD
Kovi - 24. říjen 2002 21:51sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Prave jsem dokecal zase s clovekem ze SimuSoftu a prisla rec na Codeminion Development Studios (http://codeminion.com) - jsou to dva Polaci, co delaji RPG hru Spellscape - je hotova z 35% a prej by se jim hodila pomoc, tak jestli bysme nemeli zajem. Probirame to s PVH a zda se, ze jsme se shodli na tom, ze by to bylo z nasi strany tristeni sil a odvadeni pozornosti od nasich projektu. Jeste se prosim vyjadrete vy ostatni, at to muzu tlumocit do SimuSoftu.
Naku - 23. říjen 2002 19:47sipka
ZAMĚŘIT
Naku
happz
Ziv a zdrav (docela).... co takhle se srazit :)
Sheedee - 22. říjen 2002 23:18sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:
Jenom milion? Proboha chlapče, přijď, já ti dám nějakej charitativní příspěvek :-DD

Já myslím, ?e to CDčko tam schoval nějakej fremen, aby ho nena?li temný lordové ze sithu, slu?ící temnému pánuá sauronovi, ale toho si anjali fernegove (vidíte, v?dycky skončím u star treku) :-))
PVH - 22. říjen 2002 21:33sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee: jdybych u tebe nikdy nebyl, vrtalo by mi hlavou, jak se ti mů?e dostatt CDčko pod postel.....ale já u tebe byl.....
Happz: věřim, ?e bys to zvládnul.....
Kovi: milion USD? v pohodě, to mám na tejden jako kapesný.....:-)
Sheedee - 22. říjen 2002 20:38sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
BTW: Kdy? u? budeme dělat ty mutace, bylo by fajn, kdyby happz do programu přidal podporu pro azbuku, čínský, korejský, thajský a japonský znaky a taky arabský písmo z egypta
Sheedee - 22. říjen 2002 20:37sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Tak?e vám oznamuju několik radostných novinek:

1) Mám nový monitor (19´) a tudí? mám nyní doma slu?ivou trinární monitorovou soustavu (TV+ 2 monitory), na které se 3d grafika dělá neuvěřitelně dobře.

2) Dodělal jsem v?echny zkou?ky kromě ?palěl?tiny, proto?e ?paněů?itnářka měla nějakou chřipku, tak?e jsem operativní a mám čas

3) Konečně jsem na?el 3d studio (bylo pod postelí, nevím jak se tam dostalo...) tak?e ho hned nainstalujü
Jirka006 - 22. říjen 2002 16:49sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Konec konců jde o to si pořádně zahrát, ne?
Kovi - 22. říjen 2002 13:18sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
one.man: souhlasim s happzem, ze to se zajistenim prekladu do spanelstiny a italstiny vypada dobre, ale na to je casu dosti. Ja se radsi ptam po predchozich pocinech, protoze jsem kdysi u jednoho nejmenovaneho projektu zaangazoval jednoho nejmenovaneho "prekladatele" z anglictiny a vysledek byl mirne receno na .... (ale no tak!)

Sheedee: Ad "miliony dolaru". Zrovna pred tydnem ci dvema jsem slysel, jak Petr Vochozka z Illusion Softworks rika, ze vyvoj spickovy gamesy stoji cca 1 milion dolaru, takze si pri financovani vyroby vystacime nastesti s nasimi vlastnimi kapesnymi! Uff a nemusime hledat sponzory:-)
Anonym: happz - 22. říjen 2002 13:00sipka
ZAMĚŘIT
0
one.man: tak to je super, se znalostma italstiny to dle Tveho vypraveni vypada opravdu dobre. Fajn, v italii jsme se uchytili :))
one.man - 22. říjen 2002 12:38sipka
ZAMĚŘIT
one.man
Asi takhle, klidně to přeloľím,prostě aľ budete mít ty texty nějak v ucelenějąí podobě, tak mi je poąlete, o nic mi nejde,jen ľe bych tomu tady chtěl pomoct. Prostě bych to rád zkusil a není to proto,ľe bych chtěl třeba betu dřív neľ ostatní:-))))))) Jen poąlete ten soubor na přeloľení a nějak se s tím poperu.Známých italů pro kontrolu mám dost a ani s kontrolou a korekturou ąpanělątiny nemám problém Kovi,já ani moc nepřekládám, spíą tlumočím,minule k nám přijeli italątí fotbalisté tak jsem je měl týden na starost¨,prostě to berte jako nabídku,jinak v jiných neľ jazykových oblastech nevím co můľu nabídnout,programovat neumím,grafik taky nejsem,zvuky taky ne,snad jen,ľe jsem trekkie,ale to vy taky:-))Takľe kdybyste něco měli určitě se ozvěte.
happz - 22. říjen 2002 12:23sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: je, ty jeste zijes?? A ja uz myslel, ze jsem osirel ve vodach zdrojovych kodu :)

PVH: treba zvladnul, treba ne, jeste jsem to nikdy nezkousel, ale hlavne: neni toho treba.
Jirka006 - 22. říjen 2002 11:37sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
one.man: Vítej mezi námi ?ílenci :-)))
Jirka006 - 22. říjen 2002 11:37sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
"Project Julia" ...to se mi líbí. :-)

Ad Dev.Guide: Lidi, dočkejte času. Brzo ho uvidíte.
PVH - 21. říjen 2002 22:30sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee....happz 3D engine zvládne, ale trvalo by mu to dloooooooooooooouuuuuuuuuuuuuho....:)
Naku - 21. říjen 2002 21:42sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Zdar, zdar, zdar!!!
Po delsi dobe sem tu, bych zas deklaroval svoji pritomnost. Mel sem tedka spoustu prace se seminarkou z PRG (este mit budu) a s jednim komercnim PHP projektem - ten je hotof a klektaky sou v kapse.

Julie je sqlej nazev!!!

IMHO je cas zas zacit psat v C, z PHP mi uz hrabbe ;)
Anonym: happz - 21. říjen 2002 16:36sipka
ZAMĚŘIT
0
Tady nejde o to, ze nechceme vicejazycnost. Tady jde o to, ze ji NEPOTREBUJEME hned - tedy preklady. Zakladni kameny pro jazykove mutace jsem polozil o vikendu (zkontrolovat a prepisovat 150 kB zdrojovych kodu... co muze byt horsiho?) takze ted uz nic nebrani psani mutacnich souboru (nebo katalogu, jak hovori oficialni dokumentace :) Faktem ale je, ze neni treba tristit sily na to, co neni zatim potreba - pokud bude mit one.man zajem nam pomoct s prekladem do intalstiny apod. tak budeme mit samozrejme prislusnou radost, mozna ho i obejmeme, ale zatim to neni potreba a muze nam pomoct s necim jinym (pokud ma zajem) Nehlede na to, ze ani nema co prekladat - jazykove mutace si vytvarim doma sam, podle toho, co potrebuji vypsat, pridavam do souboru dalsi a dalsi retezce. System jejich nacitani a vypisu je hotovy, pak predhodim smecce prekladatelu vzorovy soubopr treba pro cestinu a muzou se do toho pustit - samotny preklad taky neni zrovna brnkacka.
Anonym: Sheedee - 21. říjen 2002 14:45sipka
ZAMĚŘIT
0
Jestli chceme aby STE byla úspě?ná i v tvrdém konkurenčním boji proti komerčním hrám za miliony dolarů, tak by vícejazyčnost a skutečná univerzálnost měla bejt ná? hlavní trumf, ne? Nebo snad happz zvládne naprogramovat 3d engine vesmíru, srovnatelnej alespoň s homeworldem? Asi ne, tak?e musíme uspět jinde ne? v technickém zpracování.

Nejnovější   Novější 1886 - 1905 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o