|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
Anonym: QUARK - 29. říjen 2002 21:17 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| A co to je prosim te za lod, nikde sem to nenasel, ani v encyklopedii .... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 29. říjen 2002 21:09 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| tak?e :
Ad formace : mají mít nějaký vliv na boj, nebo jen určují pozici lodí při začátku boje ?
Co se stane kdy? na pole MAPSECU kde je flotila přiletí jiná flotila ? Pokud to dobře chápu, tak pokud je na poli loď a přiletí tam jiná loď, tak vzniká flotila. Pokud tam je loď a přiletí flotila, tak se loď připojuje k flotile. Pokud je tam flotila a přiletí loď, tak se také připojuje k flotile. Ale kdy? se setkají dvě flotily ?
Square 2-4-5-6 předpokládám znamená souřadnice 2-4 na GALMAPU a sektor 5-6 na MAPSECU.
Co znamená Diameter 10 mio sqm ?
BTW zcela logicky předpokládám, ?e na jednom poli MAPSECU mů?e být více základen/stanic/doků …
Pokud jde o konkrétní proměnné u lodi na BATSEC, tak tam bych navrhoval pár změn, nejde o nic zásadního, spí?e o kosmetické úpravy, které teď nebudu zbytečně uvádět (např. velikost posádky atd.)
Ad Warbird : Merculine torpedoes ?? Rtuťová torpéda ? Jde o konkrétní návrh technologie, nebo jen o nezávazný příklad ?
Byl zde návrh (ne můj), aby byl BATSEC skrolovatelný a zabíral 9 MAPSEC polí. Zdá se mi to jako zajímavý nápad. Co ho je?tě zvá?it ?
Jak je to vyře?eno s mno?stvím lodí na jednom poli BATSECU ?
Jak to bude s planetami a měsíci na MAPSECU ? Budou měsíce součástí pole s planetou, nebo budou do určité velikosti (např. 3000 km) samotným objektem ? (Obě varianty jsou zpracované v mém archivu, tak?e se mů?ete podívat jak to zhruba vypadá)
Je potřeba se zamyslet nad systémem surovin a nad velikostí GALMAPU.
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 29. říjen 2002 21:08 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| No... opravdu to sem nepatří... ale, ?e by warp 5 ??? jestli se nepletu :) |
|
|
Anonym: Quark - 29. říjen 2002 20:58 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ja vim, ze to sem nepatri, ale je to dost navstevovany forum a ja bych potreboval info ...
Mam tu problem s jednou kvizovou otazkou, vi nekdo odpoved ?
Jaká je maximálni rychlost Enterprise NX-01?
|
|
|
|
| pisou tam neco o spadly databazi, coz mi tak nejak podle tech error messages take doslo:-) |
|
|
|
| Heledte, mate nekdo potuchu, co je s Trekdnesem? Celej prodlouzenej vikend je v cudu a ted to neni o nic lepsi:-(( |
|
|
|
| No, do toho snad mame jeste daleko. Na to tu jsou mnohem lepsi adepti. Trebas anglicke forum o STEVOL:-) |
|
|
|
| Jojo, za cvhíli tohle fórum skončí v umírajících :-)) |
|
|
|
| Hmm. Co se deje? Sem chodim kazdej den 2x jako blazen, abych si precetl vase nejnovejsi nekonvencni nazory a hle - kde nic tu nic. |
|
|
|
| Kovi:
Souhlas, u? tak mám co dělat abych stíhal v?echny ty kraviny co mám rozdělaný, nato? je?tě nějaký pomatený RPGčko... |
|
|
|
| jen vy dva? nebo v?ici?? Sheedee....já bych řekl, ?e ho tam dal jeden isomorf...:-DD |
|
|
|
| Prave jsem dokecal zase s clovekem ze SimuSoftu a prisla rec na Codeminion Development Studios (http://codeminion.com) - jsou to dva Polaci, co delaji RPG hru Spellscape - je hotova z 35% a prej by se jim hodila pomoc, tak jestli bysme nemeli zajem. Probirame to s PVH a zda se, ze jsme se shodli na tom, ze by to bylo z nasi strany tristeni sil a odvadeni pozornosti od nasich projektu. Jeste se prosim vyjadrete vy ostatni, at to muzu tlumocit do SimuSoftu. |
|
|
|
| happz
Ziv a zdrav (docela).... co takhle se srazit :) |
|
|
|
| PVH:
Jenom milion? Proboha chlapče, přijď, já ti dám nějakej charitativní příspěvek :-DD
Já myslím, ?e to CDčko tam schoval nějakej fremen, aby ho nena?li temný lordové ze sithu, slu?ící temnému pánuá sauronovi, ale toho si anjali fernegove (vidíte, v?dycky skončím u star treku) :-)) |
|
|
|
| sheedee: jdybych u tebe nikdy nebyl, vrtalo by mi hlavou, jak se ti mů?e dostatt CDčko pod postel.....ale já u tebe byl.....
Happz: věřim, ?e bys to zvládnul.....
Kovi: milion USD? v pohodě, to mám na tejden jako kapesný.....:-) |
|
|
|
| BTW: Kdy? u? budeme dělat ty mutace, bylo by fajn, kdyby happz do programu přidal podporu pro azbuku, čínský, korejský, thajský a japonský znaky a taky arabský písmo z egypta |
|
|
|
| Tak?e vám oznamuju několik radostných novinek:
1) Mám nový monitor (19´) a tudí? mám nyní doma slu?ivou trinární monitorovou soustavu (TV+ 2 monitory), na které se 3d grafika dělá neuvěřitelně dobře.
2) Dodělal jsem v?echny zkou?ky kromě ?palěl?tiny, proto?e ?paněů?itnářka měla nějakou chřipku, tak?e jsem operativní a mám čas
3) Konečně jsem na?el 3d studio (bylo pod postelí, nevím jak se tam dostalo...) tak?e ho hned nainstalujü |
|
|
|
| Konec konců jde o to si pořádně zahrát, ne? |
|
|
|
| one.man: souhlasim s happzem, ze to se zajistenim prekladu do spanelstiny a italstiny vypada dobre, ale na to je casu dosti. Ja se radsi ptam po predchozich pocinech, protoze jsem kdysi u jednoho nejmenovaneho projektu zaangazoval jednoho nejmenovaneho "prekladatele" z anglictiny a vysledek byl mirne receno na .... (ale no tak!)
Sheedee: Ad "miliony dolaru". Zrovna pred tydnem ci dvema jsem slysel, jak Petr Vochozka z Illusion Softworks rika, ze vyvoj spickovy gamesy stoji cca 1 milion dolaru, takze si pri financovani vyroby vystacime nastesti s nasimi vlastnimi kapesnymi! Uff a nemusime hledat sponzory:-) |
|
|
Anonym: happz - 22. říjen 2002 13:00 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| one.man: tak to je super, se znalostma italstiny to dle Tveho vypraveni vypada opravdu dobre. Fajn, v italii jsme se uchytili :)) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|