Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1870 - 1889 / 3834Starší   Nejstarší

Sheedee - 30. říjen 2002 21:18sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Jo a mám hotový ikonky hvězdiček (modrou, ?lutou, červenou, hnědou (ty taky existujou, ale sou vzácný) a bílou) To je v?echno co sem stihnul stihnout :-) A zpráva pro PVH:
Pusť si first contact, quantový torpéda sou dělaný lens flare a to dokonce i s těma kolečkama co tam dělá foťák a co si o nich tvrdil, ?e je tam nemám dávat
Sheedee - 30. říjen 2002 21:15sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Evolution M:
And no, we are not goin' to update STE english phorum (at least according to my knowledge), there is no reasen to do so. Not many english speaking people talk to us on czech server 'bout evolution and the rest can come here and ask us anything
Sheedee - 30. říjen 2002 21:13sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Evolution M:
We're gonna make an universal strategic game engine, runin' with skins 'nd modifikations based on add-ons.
So the Star Trek Evolution itself will be 'just' and add-on for game engine. We were kinda forced to present STE this way 'cause of some legality problems (Activision doesn't like the idea of making their star trek copyright rights commonly available :-))
Jirka006 - 30. říjen 2002 10:48sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Quark: NX-01 má max. warp 5 ...má první federální motor který to dovede.. :-)

Uni: Ber to jako první návrh... s těmi údaji si zase moc hlavu nelam... to je jen velmi předbě?ný návrh..
Anonym: English Again - 30. říjen 2002 06:14sipka
ZAMĚŘIT
0
Oh yeah one more thing. Is the mod an add-on or a stand alone game? Thanks again Later
Anonym: Evolution Mod - 30. říjen 2002 06:12sipka
ZAMĚŘIT
0
Hey would it be possible to get an update in English on the forum? How are things going? What % are you guys done? Stuff like that thanks! Later
PVH - 29. říjen 2002 23:37sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Uni...jako v?dy jsi mi dal podněty na přemý?lení na čtráct dní dpředu.....pořád mám ale pocit, ?e se nedoká?u ve 3-level zobrazení zorientvat...ale to byde spí? moje chyba....
9 polí mapsecu jako Bscreen je hezkej nápad...pro mě osobně velmi dobře představitelnej....
PVH - 29. říjen 2002 23:34sipka
ZAMĚŘIT
PVH
ehm....?e by to byla enterprise z nového seriálu....překvapivě ENTERPRISE s kapitánem Jonatanem Archerem....?....nebo, ?e bych se pletl?
Anonym: QUARK - 29. říjen 2002 21:17sipka
ZAMĚŘIT
0
A co to je prosim te za lod, nikde sem to nenasel, ani v encyklopedii ....
Anonym: Unimatrix325 - 29. říjen 2002 21:09sipka
ZAMĚŘIT
0
tak?e :

Ad formace : mají mít nějaký vliv na boj, nebo jen určují pozici lodí při začátku boje ? Co se stane kdy? na pole MAPSECU kde je flotila přiletí jiná flotila ? Pokud to dobře chápu, tak pokud je na poli loď a přiletí tam jiná loď, tak vzniká flotila. Pokud tam je loď a přiletí flotila, tak se loď připojuje k flotile. Pokud je tam flotila a přiletí loď, tak se také připojuje k flotile. Ale kdy? se setkají dvě flotily ?
Square 2-4-5-6 předpokládám znamená souřadnice 2-4 na GALMAPU a sektor 5-6 na MAPSECU.
Co znamená Diameter 10 mio sqm ?
BTW zcela logicky předpokládám, ?e na jednom poli MAPSECU mů?e být více základen/stanic/doků …
Pokud jde o konkrétní proměnné u lodi na BATSEC, tak tam bych navrhoval pár změn, nejde o nic zásadního, spí?e o kosmetické úpravy, které teď nebudu zbytečně uvádět (např. velikost posádky atd.)
Ad Warbird : Merculine torpedoes ?? Rtuťová torpéda ? Jde o konkrétní návrh technologie, nebo jen o nezávazný příklad ?
Byl zde návrh (ne můj), aby byl BATSEC skrolovatelný a zabíral 9 MAPSEC polí. Zdá se mi to jako zajímavý nápad. Co ho je?tě zvá?it ?
Jak je to vyře?eno s mno?stvím lodí na jednom poli BATSECU ?
Jak to bude s planetami a měsíci na MAPSECU ? Budou měsíce součástí pole s planetou, nebo budou do určité velikosti (např. 3000 km) samotným objektem ? (Obě varianty jsou zpracované v mém archivu, tak?e se mů?ete podívat jak to zhruba vypadá)
Je potřeba se zamyslet nad systémem surovin a nad velikostí GALMAPU.
Anonym: Unimatrix325 - 29. říjen 2002 21:08sipka
ZAMĚŘIT
0
No... opravdu to sem nepatří... ale, ?e by warp 5 ??? jestli se nepletu :)
Anonym: Quark - 29. říjen 2002 20:58sipka
ZAMĚŘIT
0
Ja vim, ze to sem nepatri, ale je to dost navstevovany forum a ja bych potreboval info ... Mam tu problem s jednou kvizovou otazkou, vi nekdo odpoved ? Jaká je maximálni rychlost Enterprise NX-01?
Mr.Spock - 29. říjen 2002 19:48sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
pisou tam neco o spadly databazi, coz mi tak nejak podle tech error messages take doslo:-)
Kovi - 29. říjen 2002 11:58sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Heledte, mate nekdo potuchu, co je s Trekdnesem? Celej prodlouzenej vikend je v cudu a ted to neni o nic lepsi:-((
Kovi - 29. říjen 2002 00:30sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
No, do toho snad mame jeste daleko. Na to tu jsou mnohem lepsi adepti. Trebas anglicke forum o STEVOL:-)
Sheedee - 28. říjen 2002 21:06sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Jojo, za cvhíli tohle fórum skončí v umírajících :-))
Kovi - 28. říjen 2002 01:06sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Hmm. Co se deje? Sem chodim kazdej den 2x jako blazen, abych si precetl vase nejnovejsi nekonvencni nazory a hle - kde nic tu nic.
Sheedee - 24. říjen 2002 23:34sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Kovi:
Souhlas, u? tak mám co dělat abych stíhal v?echny ty kraviny co mám rozdělaný, nato? je?tě nějaký pomatený RPGčko...
PVH - 24. říjen 2002 21:51sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jen vy dva? nebo v?ici?? Sheedee....já bych řekl, ?e ho tam dal jeden isomorf...:-DD
Kovi - 24. říjen 2002 21:51sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Prave jsem dokecal zase s clovekem ze SimuSoftu a prisla rec na Codeminion Development Studios (http://codeminion.com) - jsou to dva Polaci, co delaji RPG hru Spellscape - je hotova z 35% a prej by se jim hodila pomoc, tak jestli bysme nemeli zajem. Probirame to s PVH a zda se, ze jsme se shodli na tom, ze by to bylo z nasi strany tristeni sil a odvadeni pozornosti od nasich projektu. Jeste se prosim vyjadrete vy ostatni, at to muzu tlumocit do SimuSoftu.

Nejnovější   Novější 1870 - 1889 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o