|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| uni: Jirka skromne zamlcel odpoved na dotaz ohledne diameter 10 mio sqm :) Ptze jsme mu uz vysvetlili, ze sqm sice znamena 'square meter', ale to je bohuzel jednotka obsahu, takze pro popis delkoveho rozmeru jaksi nehodi. Ale stane se, je to jen navrh.
Ad prevod mapsec = batsec - tady se mi take libi 9 poli mapsecu = jeden batsec, ale bylo by to komplikovanejsi - a narocnejsi na vykon stroje. Takhle se da totiz jasne prevadet jednotka a dalsi objekty vuci poli na mapsecu. Pri 1. zpusobu by to bylo slozitejsi, navic by se musel konstruovat specialne prostor pro batsec - 1:1 je jednodussi, a tedy i v zajmu rychlejsiho vyvoje bych se priklonil k nemu. Az nebude do ceho pichnout, dal bych se na (zobecnenou) verzi batsecu x:1 prevod mapsec:batsec.
Samozrejme, pokud se Vam vsem bude libit neco jineho, tak me asi prehlasujete... Nenadelam nic. |
|
|
|
| Uni (pokračování):
9) Ad skrolování... skrolovatelná je GALMAP a BATSEC. Jediné co má pevný rozměr je MAPSEC.
10) Co se týče proměnných u lodí a stanic, obrať se na Mr. Spocka a happze, řeknou Ti více. |
|
|
|
| Ok. Odpovědi:
1) Kdy? se setkají 2 flotily tak se z nich udělá jedna...
2) Ano, souřadnice jsi pochopil správně.
3) Formace: ano, jen rozmístění lodí n začátku bitvy.
4) Více nehybných obejtů na jednom poli... asi ano.
5) BATSEC: Zatím stále platí 1 pole batsecu = 1 objekt
6) Merculine torpedoes pou?ívají některé rasy v BOTF... byl to jen nápad.
7) Na měsíce ka?lem...nevýznamné.
8) Systém ekonomiky, obchodu a vědy byl "přidělen" Tobě, Uni. Má? volnou ruku. Jediné co jsme mysleli, je vyka?lat se na jednotlivé suroviny a prostě udělat generování nějakých kreditů, co? Očekáváme Tvoje nápady, resp. ucelený návrh jak to ve hře ře?it. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 31. říjen 2002 08:56 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| BTW čekám na odpovědi na mé otázky... (asi hlavně od tebe Jirko), zatím padla pouze jedna a to, ?e se nemám hodnotami zabývat, ?e je to jen předbě?ný návrh... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 31. říjen 2002 08:53 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| NX-01 je pokud vím třídy Enterprise...ale nevím...
A od Akiry se (vzhledem) li?í tím, ?e má nosníky s gondolami a sekundární trup přehozený... tedy přesně naopak, ne? má Akira... pohled zeshora je tedy stejný...
kvantová torpéda jsou modrá a narozdíl od fotonových mají paprsky pouze "efektem čočky", kde?to fotonová há?ou paprsky do v?ech stran. Ale hlavní rozdíl je ten, ?e jsou modrá, v?e ostatní je detail... |
|
|
Anonym: Thank ya - 31. říjen 2002 04:43 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
|
|
| ve skutečnosti má obráceně jen nosníky gondol...ale to je detail.....
Sheedee to je taky jediný co mi na torpedech z first contactu vadí.....jo a mám pocit, ?e ten efekt je jen u těch na konci aby to vyniklo, na začátku v bitvě se tim mám pocit nezdr?ujou.... |
|
|
|
| sheedee: nevypada presne jako akira, vypada presne jako akira se sekundarnim trupem promacknutym na druhou stranu. |
|
|
|
| NX01 je přesně ta enterprise, co vypadá přesně jak akira |
|
|
|
| Jo a mám hotový ikonky hvězdiček (modrou, ?lutou, červenou, hnědou (ty taky existujou, ale sou vzácný) a bílou) To je v?echno co sem stihnul stihnout :-) A zpráva pro PVH:
Pusť si first contact, quantový torpéda sou dělaný lens flare a to dokonce i s těma kolečkama co tam dělá foťák a co si o nich tvrdil, ?e je tam nemám dávat |
|
|
|
| Evolution M:
And no, we are not goin' to update STE english phorum (at least according to my knowledge), there is no reasen to do so. Not many english speaking people talk to us on czech server 'bout evolution and the rest can come here and ask us anything |
|
|
|
| Evolution M:
We're gonna make an universal strategic game engine, runin' with skins 'nd modifikations based on add-ons.
So the Star Trek Evolution itself will be 'just' and add-on for game engine. We were kinda forced to present STE this way 'cause of some legality problems (Activision doesn't like the idea of making their star trek copyright rights commonly available :-)) |
|
|
|
| Quark: NX-01 má max. warp 5 ...má první federální motor který to dovede.. :-)
Uni: Ber to jako první návrh... s těmi údaji si zase moc hlavu nelam... to je jen velmi předbě?ný návrh.. |
|
|
Anonym: English Again - 30. říjen 2002 06:14 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Oh yeah one more thing. Is the mod an add-on or a stand alone game? Thanks again Later |
|
|
Anonym: Evolution Mod - 30. říjen 2002 06:12 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Hey would it be possible to get an update in English on the forum? How are things going? What % are you guys done? Stuff like that thanks! Later
|
|
|
|
| Uni...jako v?dy jsi mi dal podněty na přemý?lení na čtráct dní dpředu.....pořád mám ale pocit, ?e se nedoká?u ve 3-level zobrazení zorientvat...ale to byde spí? moje chyba....
9 polí mapsecu jako Bscreen je hezkej nápad...pro mě osobně velmi dobře představitelnej....
|
|
|
|
| ehm....?e by to byla enterprise z nového seriálu....překvapivě ENTERPRISE s kapitánem Jonatanem Archerem....?....nebo, ?e bych se pletl? |
|
|
Anonym: QUARK - 29. říjen 2002 21:17 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| A co to je prosim te za lod, nikde sem to nenasel, ani v encyklopedii .... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 29. říjen 2002 21:09 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| tak?e :
Ad formace : mají mít nějaký vliv na boj, nebo jen určují pozici lodí při začátku boje ?
Co se stane kdy? na pole MAPSECU kde je flotila přiletí jiná flotila ? Pokud to dobře chápu, tak pokud je na poli loď a přiletí tam jiná loď, tak vzniká flotila. Pokud tam je loď a přiletí flotila, tak se loď připojuje k flotile. Pokud je tam flotila a přiletí loď, tak se také připojuje k flotile. Ale kdy? se setkají dvě flotily ?
Square 2-4-5-6 předpokládám znamená souřadnice 2-4 na GALMAPU a sektor 5-6 na MAPSECU.
Co znamená Diameter 10 mio sqm ?
BTW zcela logicky předpokládám, ?e na jednom poli MAPSECU mů?e být více základen/stanic/doků …
Pokud jde o konkrétní proměnné u lodi na BATSEC, tak tam bych navrhoval pár změn, nejde o nic zásadního, spí?e o kosmetické úpravy, které teď nebudu zbytečně uvádět (např. velikost posádky atd.)
Ad Warbird : Merculine torpedoes ?? Rtuťová torpéda ? Jde o konkrétní návrh technologie, nebo jen o nezávazný příklad ?
Byl zde návrh (ne můj), aby byl BATSEC skrolovatelný a zabíral 9 MAPSEC polí. Zdá se mi to jako zajímavý nápad. Co ho je?tě zvá?it ?
Jak je to vyře?eno s mno?stvím lodí na jednom poli BATSECU ?
Jak to bude s planetami a měsíci na MAPSECU ? Budou měsíce součástí pole s planetou, nebo budou do určité velikosti (např. 3000 km) samotným objektem ? (Obě varianty jsou zpracované v mém archivu, tak?e se mů?ete podívat jak to zhruba vypadá)
Je potřeba se zamyslet nad systémem surovin a nad velikostí GALMAPU.
|
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|