|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 03. listopad 2002 16:47 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jirka006 a spol. díky za vyjasnění... pustím se do práce... |
|
|
|
| Sheedee: Deuteriumje izotop vodíku...tedy hmota....krystal dilithia stabilizuje jeho reakci s antihmotou....alespoň já to tak chápu |
|
|
|
| Jak mate vymyslene, kdyz na jedno pole mapy "zhora" prileti jedna flotila a dve nepratelske ze stran? (spoji se pred bojem, nebo zacnou na stranach?
|
|
|
|
| Jirka:
Souhlasím se dvěma výhradam:
Za a)
Myslím ?e vyka?lat se na měsíce by byla chyba, řekl bych ?e z programového hlediska je to jenom minmální komplikac a určitě mů?ou děj obohatit.
Za b)
Udělat místo surovin jenom kredity by značně omezilo obchod mezi rasami a myslím ?e tenhle přístup se mů?e hodit pro Master of Orion, nebo podobný strategie, ale ne pro startrek, kde je obchod prakticky základní.
Udělal bych pár základních surovin, jako jsou potraviny, kredity, dilithíum/deuterium (v ?ivotě jsem nepochopil, jaký je mezi nimi z praktického hlediska rozdíl, dilitium je krystal, deuterium je břečka, ale fungujou obě stejně, ne?)a řekněme ruda nějakejch těch kovů.
Myslím ?e tři surovin plus peníze by byly akorát, ale například ze série HOMM (Heroes of Might and Magic jsou sice dost o něčem jiným, ale taky je to strategie a princip je podobnej) vidíme, ?e ani tamněj?ích 6+pěníze surovin není nijak moc. |
|
|
|
| uni: Jirka skromne zamlcel odpoved na dotaz ohledne diameter 10 mio sqm :) Ptze jsme mu uz vysvetlili, ze sqm sice znamena 'square meter', ale to je bohuzel jednotka obsahu, takze pro popis delkoveho rozmeru jaksi nehodi. Ale stane se, je to jen navrh.
Ad prevod mapsec = batsec - tady se mi take libi 9 poli mapsecu = jeden batsec, ale bylo by to komplikovanejsi - a narocnejsi na vykon stroje. Takhle se da totiz jasne prevadet jednotka a dalsi objekty vuci poli na mapsecu. Pri 1. zpusobu by to bylo slozitejsi, navic by se musel konstruovat specialne prostor pro batsec - 1:1 je jednodussi, a tedy i v zajmu rychlejsiho vyvoje bych se priklonil k nemu. Az nebude do ceho pichnout, dal bych se na (zobecnenou) verzi batsecu x:1 prevod mapsec:batsec.
Samozrejme, pokud se Vam vsem bude libit neco jineho, tak me asi prehlasujete... Nenadelam nic. |
|
|
|
| Uni (pokračování):
9) Ad skrolování... skrolovatelná je GALMAP a BATSEC. Jediné co má pevný rozměr je MAPSEC.
10) Co se týče proměnných u lodí a stanic, obrať se na Mr. Spocka a happze, řeknou Ti více. |
|
|
|
| Ok. Odpovědi:
1) Kdy? se setkají 2 flotily tak se z nich udělá jedna...
2) Ano, souřadnice jsi pochopil správně.
3) Formace: ano, jen rozmístění lodí n začátku bitvy.
4) Více nehybných obejtů na jednom poli... asi ano.
5) BATSEC: Zatím stále platí 1 pole batsecu = 1 objekt
6) Merculine torpedoes pou?ívají některé rasy v BOTF... byl to jen nápad.
7) Na měsíce ka?lem...nevýznamné.
8) Systém ekonomiky, obchodu a vědy byl "přidělen" Tobě, Uni. Má? volnou ruku. Jediné co jsme mysleli, je vyka?lat se na jednotlivé suroviny a prostě udělat generování nějakých kreditů, co? Očekáváme Tvoje nápady, resp. ucelený návrh jak to ve hře ře?it. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 31. říjen 2002 08:56 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| BTW čekám na odpovědi na mé otázky... (asi hlavně od tebe Jirko), zatím padla pouze jedna a to, ?e se nemám hodnotami zabývat, ?e je to jen předbě?ný návrh... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 31. říjen 2002 08:53 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| NX-01 je pokud vím třídy Enterprise...ale nevím...
A od Akiry se (vzhledem) li?í tím, ?e má nosníky s gondolami a sekundární trup přehozený... tedy přesně naopak, ne? má Akira... pohled zeshora je tedy stejný...
kvantová torpéda jsou modrá a narozdíl od fotonových mají paprsky pouze "efektem čočky", kde?to fotonová há?ou paprsky do v?ech stran. Ale hlavní rozdíl je ten, ?e jsou modrá, v?e ostatní je detail... |
|
|
Anonym: Thank ya - 31. říjen 2002 04:43 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
|
|
| ve skutečnosti má obráceně jen nosníky gondol...ale to je detail.....
Sheedee to je taky jediný co mi na torpedech z first contactu vadí.....jo a mám pocit, ?e ten efekt je jen u těch na konci aby to vyniklo, na začátku v bitvě se tim mám pocit nezdr?ujou.... |
|
|
|
| sheedee: nevypada presne jako akira, vypada presne jako akira se sekundarnim trupem promacknutym na druhou stranu. |
|
|
|
| NX01 je přesně ta enterprise, co vypadá přesně jak akira |
|
|
|
| Jo a mám hotový ikonky hvězdiček (modrou, ?lutou, červenou, hnědou (ty taky existujou, ale sou vzácný) a bílou) To je v?echno co sem stihnul stihnout :-) A zpráva pro PVH:
Pusť si first contact, quantový torpéda sou dělaný lens flare a to dokonce i s těma kolečkama co tam dělá foťák a co si o nich tvrdil, ?e je tam nemám dávat |
|
|
|
| Evolution M:
And no, we are not goin' to update STE english phorum (at least according to my knowledge), there is no reasen to do so. Not many english speaking people talk to us on czech server 'bout evolution and the rest can come here and ask us anything |
|
|
|
| Evolution M:
We're gonna make an universal strategic game engine, runin' with skins 'nd modifikations based on add-ons.
So the Star Trek Evolution itself will be 'just' and add-on for game engine. We were kinda forced to present STE this way 'cause of some legality problems (Activision doesn't like the idea of making their star trek copyright rights commonly available :-)) |
|
|
|
| Quark: NX-01 má max. warp 5 ...má první federální motor který to dovede.. :-)
Uni: Ber to jako první návrh... s těmi údaji si zase moc hlavu nelam... to je jen velmi předbě?ný návrh.. |
|
|
Anonym: English Again - 30. říjen 2002 06:14 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Oh yeah one more thing. Is the mod an add-on or a stand alone game? Thanks again Later |
|
|
Anonym: Evolution Mod - 30. říjen 2002 06:12 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Hey would it be possible to get an update in English on the forum? How are things going? What % are you guys done? Stuff like that thanks! Later
|
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|