Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1850 - 1869 / 3834Starší   Nejstarší

Sheedee - 04. listopad 2002 20:08sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Happz:
Chemikářka tvrdí, ?e trilitium (nebo tritium)je výmysl...

No to je celkem fuk, ne? :-))
Kovi - 04. listopad 2002 12:03sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jo, neni holt nad publicitu: ST-Galaxy
happz - 04. listopad 2002 11:44sipka
ZAMĚŘIT
happz
sheedee: tak jestli je dilithium tezkej vodik... Dilithium je vymysl autoru ST. Narozdil od deuteria (lehky vodik) a tritia (tezky vodik) - oba to izotopy vodiku.
Sheedee - 03. listopad 2002 23:26sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
UNI:
Jenom bych tak trochu mimochodem chtěl poznamenat k motorům, myslím, ?e by zlep?ení z warpových motorů na vy??í standart (koaxiální, nebo transwarp) měl být klalitativně velkým skokem.
Transwarp by měl být jedna z posledních technologií a mohl by umo?nit téměř okam?itý pohyb galaxií.

Ohledně výzkumu:
Bylo by fajn, kdyby výzkum trval déle a nebylo snadný dosáhnout enjvy??ího levelu (Kdy? si v Master Of Orion II nastavím dobrou rasu, tak do na střední obtí?nost dosáhnu nejvy??í level technologií (ne? se začne vyvíjet miniaturizace) tak do hodiny a půl a do tří hodin končím hru, holt je to krátká hra, snad bude stevol del?í...
Sheedee - 03. listopad 2002 22:14sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:
No, co tvrdí moje chemikářka, tak dilithium je tě?ej vodík a deuterium je supertě?kej vodík. Tudí? oba dva jsou vodík, ale maj různou tě?kost... Ehm... :-)))
Anonym: Unimatrix325 - 03. listopad 2002 16:48sipka
ZAMĚŘIT
0
A pokud budete mít čas :

Hodlám zpracovat mo?nosti výzkumu a vynálezů. Jeliko? toho ale jeden člověk moc nevymyslí, tak bych byl vděčný, kdyby jste se podívali do archivu na obory výzkumu (16tý odkaz odspoda) a ke ka?dému oboru připsali co nejvíce vynálezů.
Např. Výzkum energetických zdrojů : termonukleární reakce, jaderná fúze, reakce hmoty a antihmoty, umělá singularita, molekula omega.
A? toho budete mít, tak mi to prosím po?lete na mail a já to shrnu, spojím to se svými nápady, rozdělím do odvětví a pospojuji různými vztahy.
Anonym: Unimatrix325 - 03. listopad 2002 16:47sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 a spol. díky za vyjasnění... pustím se do práce...
PVH - 01. listopad 2002 19:50sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Sheedee: Deuteriumje izotop vodíku...tedy hmota....krystal dilithia stabilizuje jeho reakci s antihmotou....alespoň já to tak chápu
Alpedar - 01. listopad 2002 11:09sipka
ZAMĚŘIT
Alpedar
Jak mate vymyslene, kdyz na jedno pole mapy "zhora" prileti jedna flotila a dve nepratelske ze stran? (spoji se pred bojem, nebo zacnou na stranach?
Sheedee - 31. říjen 2002 22:28sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Jirka:
Souhlasím se dvěma výhradam:

Za a)
Myslím ?e vyka?lat se na měsíce by byla chyba, řekl bych ?e z programového hlediska je to jenom minmální komplikac a určitě mů?ou děj obohatit.

Za b)
Udělat místo surovin jenom kredity by značně omezilo obchod mezi rasami a myslím ?e tenhle přístup se mů?e hodit pro Master of Orion, nebo podobný strategie, ale ne pro startrek, kde je obchod prakticky základní.
Udělal bych pár základních surovin, jako jsou potraviny, kredity, dilithíum/deuterium (v ?ivotě jsem nepochopil, jaký je mezi nimi z praktického hlediska rozdíl, dilitium je krystal, deuterium je břečka, ale fungujou obě stejně, ne?)a řekněme ruda nějakejch těch kovů.
Myslím ?e tři surovin plus peníze by byly akorát, ale například ze série HOMM (Heroes of Might and Magic jsou sice dost o něčem jiným, ale taky je to strategie a princip je podobnej) vidíme, ?e ani tamněj?ích 6+pěníze surovin není nijak moc.
happz - 31. říjen 2002 13:51sipka
ZAMĚŘIT
happz
uni: Jirka skromne zamlcel odpoved na dotaz ohledne diameter 10 mio sqm :) Ptze jsme mu uz vysvetlili, ze sqm sice znamena 'square meter', ale to je bohuzel jednotka obsahu, takze pro popis delkoveho rozmeru jaksi nehodi. Ale stane se, je to jen navrh.

Ad prevod mapsec = batsec - tady se mi take libi 9 poli mapsecu = jeden batsec, ale bylo by to komplikovanejsi - a narocnejsi na vykon stroje. Takhle se da totiz jasne prevadet jednotka a dalsi objekty vuci poli na mapsecu. Pri 1. zpusobu by to bylo slozitejsi, navic by se musel konstruovat specialne prostor pro batsec - 1:1 je jednodussi, a tedy i v zajmu rychlejsiho vyvoje bych se priklonil k nemu. Az nebude do ceho pichnout, dal bych se na (zobecnenou) verzi batsecu x:1 prevod mapsec:batsec.

Samozrejme, pokud se Vam vsem bude libit neco jineho, tak me asi prehlasujete... Nenadelam nic.
Jirka006 - 31. říjen 2002 10:39sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Uni (pokračování):
9) Ad skrolování... skrolovatelná je GALMAP a BATSEC. Jediné co má pevný rozměr je MAPSEC.
10) Co se týče proměnných u lodí a stanic, obrať se na Mr. Spocka a happze, řeknou Ti více.
Jirka006 - 31. říjen 2002 10:36sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ok. Odpovědi:
1) Kdy? se setkají 2 flotily tak se z nich udělá jedna...
2) Ano, souřadnice jsi pochopil správně.
3) Formace: ano, jen rozmístění lodí n začátku bitvy.
4) Více nehybných obejtů na jednom poli... asi ano.
5) BATSEC: Zatím stále platí 1 pole batsecu = 1 objekt
6) Merculine torpedoes pou?ívají některé rasy v BOTF... byl to jen nápad.
7) Na měsíce ka?lem...nevýznamné.
8) Systém ekonomiky, obchodu a vědy byl "přidělen" Tobě, Uni. Má? volnou ruku. Jediné co jsme mysleli, je vyka?lat se na jednotlivé suroviny a prostě udělat generování nějakých kreditů, co? Očekáváme Tvoje nápady, resp. ucelený návrh jak to ve hře ře?it.
Anonym: Unimatrix325 - 31. říjen 2002 08:56sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW čekám na odpovědi na mé otázky... (asi hlavně od tebe Jirko), zatím padla pouze jedna a to, ?e se nemám hodnotami zabývat, ?e je to jen předbě?ný návrh...
Anonym: Unimatrix325 - 31. říjen 2002 08:53sipka
ZAMĚŘIT
0
NX-01 je pokud vím třídy Enterprise...ale nevím...
A od Akiry se (vzhledem) li?í tím, ?e má nosníky s gondolami a sekundární trup přehozený... tedy přesně naopak, ne? má Akira... pohled zeshora je tedy stejný...
kvantová torpéda jsou modrá a narozdíl od fotonových mají paprsky pouze "efektem čočky", kde?to fotonová há?ou paprsky do v?ech stran. Ale hlavní rozdíl je ten, ?e jsou modrá, v?e ostatní je detail...
Anonym: Thank ya - 31. říjen 2002 04:43sipka
ZAMĚŘIT
0
Cool Thanks!!!
PVH - 31. říjen 2002 00:25sipka
ZAMĚŘIT
PVH
ve skutečnosti má obráceně jen nosníky gondol...ale to je detail.....
Sheedee to je taky jediný co mi na torpedech z first contactu vadí.....jo a mám pocit, ?e ten efekt je jen u těch na konci aby to vyniklo, na začátku v bitvě se tim mám pocit nezdr?ujou....
Sheedee - 30. říjen 2002 23:42sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:
Co? 'de :-))
happz - 30. říjen 2002 21:42sipka
ZAMĚŘIT
happz
sheedee: nevypada presne jako akira, vypada presne jako akira se sekundarnim trupem promacknutym na druhou stranu.
Sheedee - 30. říjen 2002 21:19sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
NX01 je přesně ta enterprise, co vypadá přesně jak akira

Nejnovější   Novější 1850 - 1869 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o