|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Unimatrix325: Precti si tu hlasku celou. Uzivatel s nickem 'Unimatrix325' na starnetu uz existuje. |
|
|
|
| Výzkum se dělí na 6 základních odvětví (Sociologie, biologie, fyzika, chemie, výzkum vesmíru, konstrukce)
Tato odvětví se dále dělí na jednotlivé obory
Ka?dý obor má nějakou úroveň rozvinutosti a na ní závisí, jaké technologie má hráč k dispozici. Platí obvykle, ?e jednotlivé obory v jednom odvětví bývají navzájem provázány a dosa?ení určitého stupně v jednom z nich bývá podmíněno získáním určitého stupně v jiném, či jiných oborech, nále?ících klidně do jiného odvětví.
Maximální mo?ná úroveň je stanovena na 30.
Technologie jsou hráči přidělovány na základě úrovní jednotlivých oborů. Ka?dá technologie má určité po?adavky na znalost jednotlivých oborů a také případně jiných technologií (Například je jasné, ?e warpový pohon nelze sestavit před vyvinutím warpové teorie. Ta má ov?em jiné po?adavky ne? warpový pohon (Teorie po?aduje stupeň 2 v subprostorové fyzice a pohon samotný po?aduje teorii a stupeň 4 v konstrukci pohoných jednotek, na warpové teorii ov?em mohou být zalo?eny i jiné technologie, jako například warpové jádro, slou?ící jako zdroj energie, vy?adující stupeň 3 v energetice)
Sociologie:
Diplomacie
Výzkum společnosti
Psychologie
Bojová taktika
Biologie:
Geologie
Genetika
Neurobiologie
Virologie
Ekologie
Telepatie (Dostupné pouze u telepatických ras, omezená maximální úroveň podle rasy (například betazoidi mají maximální úroveň 5)
Fyzika:
Subrostorová fyzika
Kvantová fyzika
Nekauzální fyzika (Zpřístupněno po dosa?ení stupně 25 ve fyzice, stupně 18 v konstrukci a stupně 23 ve výzkumu vesmíru)
Temporální fyzika
Chemie:
Biochemie
Metalurgie
Výzkum nových prvků
Výzkum vesmíru:
Vesmírné úkazy
Teorie vesmíru
Stelární manipulace (zpřístupněno po dosa?ení stupně 15 ve výzkumu vesmíru, stupně 17 v konstrukci velkých zařízení a stupně 12 ve fyzice)
Konstrukce:
Nanotechnologie
Zbraně
Konstrukce lodí
Konstrukce velkých zařízení (zpřístupněno po dosa?ení stupně 8 v konstrukci a stupně 8 v chemii)
Konstrukce pohonných jednotek
Konstrukce obranných zařízení
Energetika
|
|
|
|
| Tak mně napadlo, ?e ve výzkumu máme zmatek (mně alespoň to připadá dost zmatený a a? moc slo?itý, tak sem napsal takovej dokument s návrhem struktury vědy, mám ho na kompu we vordu, tady je zatím to podstatný, dokument dopí?u a po?lu pozdějc:
|
|
|
|
| Kovi: uz bychom si to meli nekam znamenat, ne? :-) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 04. listopad 2002 21:41 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| BTW jeden z důvodů, proč jsem chtěl přejít na lopuch byla registrace. Né, ?e by nebylo hezké perfektně najít svoje příspěvky v davu, proto?e jsou anonymní a né, ?e bych se nenaučil psát svojí přezdívku, ale lopuch mi nehlásí ?e u? má někdo registrovanou PODOBNOU přezdívku jako je Unimatrix325 !!!!! :-( |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 04. listopad 2002 21:26 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| dilithium je vymy?lené... deuterium je tě?kej vodík... na tritium bych se musel podívat, ale mám pocit, ?e to Johny řiká dobře... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 04. listopad 2002 21:25 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
|
|
| Sheedee: Tak to ji budou muset nejspis vyhodit :) Tritium je jak rika happz izotop vodiku - 1 proton, 2 neutrony. |
|
|
|
| Happz:
Chemikářka tvrdí, ?e trilitium (nebo tritium)je výmysl...
No to je celkem fuk, ne? :-)) |
|
|
|
| sheedee: tak jestli je dilithium tezkej vodik... Dilithium je vymysl autoru ST. Narozdil od deuteria (lehky vodik) a tritia (tezky vodik) - oba to izotopy vodiku. |
|
|
|
| UNI:
Jenom bych tak trochu mimochodem chtěl poznamenat k motorům, myslím, ?e by zlep?ení z warpových motorů na vy??í standart (koaxiální, nebo transwarp) měl být klalitativně velkým skokem.
Transwarp by měl být jedna z posledních technologií a mohl by umo?nit téměř okam?itý pohyb galaxií.
Ohledně výzkumu:
Bylo by fajn, kdyby výzkum trval déle a nebylo snadný dosáhnout enjvy??ího levelu (Kdy? si v Master Of Orion II nastavím dobrou rasu, tak do na střední obtí?nost dosáhnu nejvy??í level technologií (ne? se začne vyvíjet miniaturizace) tak do hodiny a půl a do tří hodin končím hru, holt je to krátká hra, snad bude stevol del?í... |
|
|
|
| PVH:
No, co tvrdí moje chemikářka, tak dilithium je tě?ej vodík a deuterium je supertě?kej vodík. Tudí? oba dva jsou vodík, ale maj různou tě?kost... Ehm... :-))) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 03. listopad 2002 16:48 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| A pokud budete mít čas :
Hodlám zpracovat mo?nosti výzkumu a vynálezů. Jeliko? toho ale jeden člověk moc nevymyslí, tak bych byl vděčný, kdyby jste se podívali do archivu na obory výzkumu (16tý odkaz odspoda) a ke ka?dému oboru připsali co nejvíce vynálezů.
Např. Výzkum energetických zdrojů : termonukleární reakce, jaderná fúze, reakce hmoty a antihmoty, umělá singularita, molekula omega.
A? toho budete mít, tak mi to prosím po?lete na mail a já to shrnu, spojím to se svými nápady, rozdělím do odvětví a pospojuji různými vztahy.
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 03. listopad 2002 16:47 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jirka006 a spol. díky za vyjasnění... pustím se do práce... |
|
|
|
| Sheedee: Deuteriumje izotop vodíku...tedy hmota....krystal dilithia stabilizuje jeho reakci s antihmotou....alespoň já to tak chápu |
|
|
|
| Jak mate vymyslene, kdyz na jedno pole mapy "zhora" prileti jedna flotila a dve nepratelske ze stran? (spoji se pred bojem, nebo zacnou na stranach?
|
|
|
|
| Jirka:
Souhlasím se dvěma výhradam:
Za a)
Myslím ?e vyka?lat se na měsíce by byla chyba, řekl bych ?e z programového hlediska je to jenom minmální komplikac a určitě mů?ou děj obohatit.
Za b)
Udělat místo surovin jenom kredity by značně omezilo obchod mezi rasami a myslím ?e tenhle přístup se mů?e hodit pro Master of Orion, nebo podobný strategie, ale ne pro startrek, kde je obchod prakticky základní.
Udělal bych pár základních surovin, jako jsou potraviny, kredity, dilithíum/deuterium (v ?ivotě jsem nepochopil, jaký je mezi nimi z praktického hlediska rozdíl, dilitium je krystal, deuterium je břečka, ale fungujou obě stejně, ne?)a řekněme ruda nějakejch těch kovů.
Myslím ?e tři surovin plus peníze by byly akorát, ale například ze série HOMM (Heroes of Might and Magic jsou sice dost o něčem jiným, ale taky je to strategie a princip je podobnej) vidíme, ?e ani tamněj?ích 6+pěníze surovin není nijak moc. |
|
|
|
| uni: Jirka skromne zamlcel odpoved na dotaz ohledne diameter 10 mio sqm :) Ptze jsme mu uz vysvetlili, ze sqm sice znamena 'square meter', ale to je bohuzel jednotka obsahu, takze pro popis delkoveho rozmeru jaksi nehodi. Ale stane se, je to jen navrh.
Ad prevod mapsec = batsec - tady se mi take libi 9 poli mapsecu = jeden batsec, ale bylo by to komplikovanejsi - a narocnejsi na vykon stroje. Takhle se da totiz jasne prevadet jednotka a dalsi objekty vuci poli na mapsecu. Pri 1. zpusobu by to bylo slozitejsi, navic by se musel konstruovat specialne prostor pro batsec - 1:1 je jednodussi, a tedy i v zajmu rychlejsiho vyvoje bych se priklonil k nemu. Az nebude do ceho pichnout, dal bych se na (zobecnenou) verzi batsecu x:1 prevod mapsec:batsec.
Samozrejme, pokud se Vam vsem bude libit neco jineho, tak me asi prehlasujete... Nenadelam nic. |
|
|
|
| Uni (pokračování):
9) Ad skrolování... skrolovatelná je GALMAP a BATSEC. Jediné co má pevný rozměr je MAPSEC.
10) Co se týče proměnných u lodí a stanic, obrať se na Mr. Spocka a happze, řeknou Ti více. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|