|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| BTW, v lednu začínám zase chodit na C++ (u? sem jednou chodil, ale pamatuju si akorát PRINT :-)), třeba budu nakonec je?tě u?itečnej :-)) ka?dopádně pokud se budou pou?ívat nějaký AI scripty ve vlastním jazyce, tak v?eobecný zku?enosti s programováním mám (QBASIC, PHP, Pascal) a mů?u pomoct, na céčko to zatím nevidim... |
|
|
|
| happz:
Jo sorry, já myslel ?e má? na mysli jinej scénář, jo, dobrý to je dobře, proto?e sem myslel na balík mysí a třeba i nějakou tu klasickou kampaň (z mise do mise) přibalených ke hře, co? mě přivádí na my?lenku RPG prvků (jako ?e by kapitáni lodí ve hře získávali zku?enosti a na ka?dý lodi by se taky řeklo, kolik je na ní lidí, ti by získávali s misema zku?enosti a třeba by se dali posílat na jiný lodě (nemyslím po jednom, prostě jako nějaký číslo)) V master of orion II byly zku?enosti pro kapitány, prezidenty planet a taky pro posádky lodí vyře?ný docela zajímavě a fakt bylo poznat, jestli v bitvě velí cucák s nezku?enou posádkou, nebo starej admirál co za?il víc bitev ne? picard |
|
|
|
| Jeste ze si rozumite:-))) Happziiii: Jak to vypada? Zajimalo by me, kdy predpokladas, ze budeme mit k dispozici prvni funkcni verzi, abysme na ni konecne mohli zacit nabalovat dalsi prvky, uz me to cekani a nicnedelani zacina lizt na mozek!:-) Jeste programujes rekneme obecny zaklad nebo uz jsi zacal nejakym zpusobem programovat specifika battleview? (Zni to chytre, co?) |
|
|
|
| Sheedee: ano, ten scenar by nemel byt problem. |
|
|
|
| PVH:
Je to nějaký divný...
Ví? co? U? sem si nainstaloval Nero (co? je nejlep?í vypalovací program cosem kdy potkal) a vypálim to znova, za tohle se omlouvám, ale předtím to v?dycky ?lo... Sorry
UNI:
No, neva, stejně budu jednu takovou tabulku kreslit (do STEVOLu, jak jinak :-)) tak sem myslel jenom na orientaci jak to vypadá v LCARS, ale vystačím si i s tím co tam je. |
|
|
|
| sheedee....já teda nevim....ale ta kopie CD je.........prázdná.....tak?e to s tim vypalovánim ve winXP nebude tak horký.....
na lora by měl bejt kontakt na al-batani....ale jinak ti při tro?e etěstí se?enu i telefon domu, na?i tátové se dobře znaj....
a jinak tu LCARS tabulku jsem se rozhodl přepracovat dle předlohy ve vy??ím ryzli?ení a podle mé stávající Mendělejevky.....tak?e si počkejte a budete jí mít přímo pro tisk.... |
|
|
|
| Sheedee : móóc vtipný...
ad tabulka : u? sám nevím... asi na STinSV.com, taky bych jí rád v lep?ím rozli?ení, ale obávám se, ?e tohle bylo to nejlep?í. A není se čemu divit, proto?e by to bylo to nejkonkrétněj?í a nejnapadnutelněj?í co kdy ve ST bylo řečeno... IMHO navíc myslím, ?e podle toho jak vypadá, tak tam stejněnejsou ?ádné nové prvky... |
|
|
|
| Tak PVH u? je vybavenej, jenom kde si uni vlastně vzal tu periodickou tabulku co je ve slo?ce lcars, rád bych ji sehnal ve vy??ím rozli?ení. |
|
|
|
| Uni:
Myslim ?e lore byl deaktivován v epizodě s těma pomatenejma borgama :-)) |
|
|
|
| Nemáte někdo kontakt na Lora ? potřeboval bych si s ním dovyjasnit ty ?títy atd... |
|
|
|
| Happz:
říkal si, ?e julie (nebo jak se ten tvůj GUI jmenuje) je skinovatelnej a ?e STEVOL bude mít volnou architekturu?
Jestli jo, tak by pak nemělo bejt tě?ký dělat k němu nový kampaně a mise, ?e ne? A jestli to bude tak flexibilní, jak myslím, tak by asi nemělo být tě?ký v tom tvořit třeba hypotetický scénáře (Má? systém, tři planety a dvacet lodí, útočí na tebe nepřátelé a do příletu posil jsou tři měsíce např) |
|
|
|
| Presne tak to bylo:-))))) |
|
|
|
| No... sice to Sheedee značně zkrátil, ve skutečnosti jsem si ho vychutnával asi minutu, během které pomlouval mojí povídku, ale v podstatě to popsal dobře :-))))))) |
|
|
|
| PVH:
No, seděli sme v intimním kruhu (:-D) a já povídám: "tak som četl na inetu od hypospraye jednu povídku, kde borgové na?li dysonovu sféru, pěkná kravina..." a Uni nato: "Ta povídka byla ode mně a oni ji nena?li, ale postavili" a pak to chytil tim cheesburgerem, kterej BTW nebyl cheeseburger, ale BigMac... :-))) |
|
|
|
| CHCI!!!! a poreferujte někdo o Sheedeeho prsknutí....nebo ostřelování cheesburgerem....nebyl jsem tam....tak chci vědět jak to bylo.... |
|
|
|
| to RWčko důsledně doporučuji v?em... je tam pár opravdu zajímavých věcí, včetně pěti nejzajímavěj?ích bitev z DS9... kdo neviděl, jako by ne?il.... |
|
|
|
| Kovi : to demo je děsně nedodělaný, ale vypadá zajímavě. Půl hodinky jsem si zahrál. Ale je to spí? arkáda. Navíc má dost chyb v hratelnosti. Zřejmě jim chybí technical advisor nebo aspoň betatester :-)
FW2 bude, a? se naučím lépe programovat :-) nebo na to někoho se?enu... ka?dopádně bude? první kdo o tom bude vědět ;)
BTW jo... ten okam?ik kdy Sheedee ohodil dvojitým cheesburgerem stěnu vzdálenou asi pět metrů je nezapomenutelný :-))))) a myslel jsem si, ?e takové situace se stávají jen v simpsnech :-) ... mo?ná bys mohl poreferovat ostatním co se stalo ;-) |
|
|
|
| Tak sem to uniho RWčko konečně celý pro?el, a pak mi do?lo, ?e jste ho vlastně chtěli rozmno?it, tak?e kdo v?echno to chce, ať vim kolik mám dělat kopií? |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|