Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1684 - 1703 / 3834Starší   Nejstarší

Unimatrix325 - 16. prosinec 2002 20:16sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Sheedee : s tím RPG faktorem jsi fakt "blik" to se tu u? rozebíralo.... :-)
Sheedee - 14. prosinec 2002 18:45sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:
Vyrábím vědu co mi síly stačí a mám připravenejch u? docela hodně v?emo?nejch tabulek, tak?e se má? na co tě?it ;-)
Naku - 14. prosinec 2002 17:19sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Cool 3D Star Trek Projekt postavenej na OGRU (ogre.sourceforge.net) - mem oblibenem 3d enginu...

http://www.assimsoft.com/light.php
PVH - 14. prosinec 2002 16:50sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Sheedee: neboj nebude? u?itečnej....
Pokud bude valstni skriptovací jádro....taky se zapojim....programování mě baví a učim se a? nepříjemě rychle....
Kovi - 14. prosinec 2002 01:14sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Hmmm... Kdyztak mrknete sem. Na Cestiny.cz se vyskytl mensi problem, protoze si jeden de*** privlastnil preklad cestiny do Bridge Commandera. Po upozorneni zareagoval Cedic nasledujicim zpusobem, aby to vynahradil:-)
Anonym: happz - 13. prosinec 2002 21:44sipka
ZAMĚŘIT
0
Cecko je primitivni jazyk... A tim padem mocnej... Kovi: asi takhle: uz se nemuzu koukat, jak se kousete nudou, takze piluju tabulky pro tridy lodi a dalsi veci (napr. prvky vyvojovych stromu) a budete plnit. Vubec nevadi, ze neni hotovej jeste kod, ale tyhle data budou stejne makacka na bednu, takze si na to uz budete moci sednout a zacit plnit soubory :) btw: vcera jsem si vzpomnel, ze ti dluzim jeste jednu barevnou stokorunku... a jeste navci, aby toho nebylo malo, ma u me Jirka taky neco schovano - nezapomnel jsem (skoro) - zuctujeme spolu.
Naku - 13. prosinec 2002 21:16sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sheedee
PRINT? TO je spis basic:) v c++ zasadne printf nebo cout...

V MOOII. to zas tak moc poznat imho nebylo - Stellar Converter = Stellar Converter :)))
Sheedee - 13. prosinec 2002 20:43sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
BTW, v lednu začínám zase chodit na C++ (u? sem jednou chodil, ale pamatuju si akorát PRINT :-)), třeba budu nakonec je?tě u?itečnej :-)) ka?dopádně pokud se budou pou?ívat nějaký AI scripty ve vlastním jazyce, tak v?eobecný zku?enosti s programováním mám (QBASIC, PHP, Pascal) a mů?u pomoct, na céčko to zatím nevidim...
Sheedee - 13. prosinec 2002 20:41sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:
Jo sorry, já myslel ?e má? na mysli jinej scénář, jo, dobrý to je dobře, proto?e sem myslel na balík mysí a třeba i nějakou tu klasickou kampaň (z mise do mise) přibalených ke hře, co? mě přivádí na my?lenku RPG prvků (jako ?e by kapitáni lodí ve hře získávali zku?enosti a na ka?dý lodi by se taky řeklo, kolik je na ní lidí, ti by získávali s misema zku?enosti a třeba by se dali posílat na jiný lodě (nemyslím po jednom, prostě jako nějaký číslo)) V master of orion II byly zku?enosti pro kapitány, prezidenty planet a taky pro posádky lodí vyře?ný docela zajímavě a fakt bylo poznat, jestli v bitvě velí cucák s nezku?enou posádkou, nebo starej admirál co za?il víc bitev ne? picard
Kovi - 13. prosinec 2002 18:51sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jeste ze si rozumite:-))) Happziiii: Jak to vypada? Zajimalo by me, kdy predpokladas, ze budeme mit k dispozici prvni funkcni verzi, abysme na ni konecne mohli zacit nabalovat dalsi prvky, uz me to cekani a nicnedelani zacina lizt na mozek!:-) Jeste programujes rekneme obecny zaklad nebo uz jsi zacal nejakym zpusobem programovat specifika battleview? (Zni to chytre, co?)
Sheedee - 13. prosinec 2002 18:10sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:
???
happz - 13. prosinec 2002 13:57sipka
ZAMĚŘIT
happz
Sheedee: ano, ten scenar by nemel byt problem.
Sheedee - 12. prosinec 2002 22:04sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:
Je to nějaký divný...
Ví? co? U? sem si nainstaloval Nero (co? je nejlep?í vypalovací program cosem kdy potkal) a vypálim to znova, za tohle se omlouvám, ale předtím to v?dycky ?lo... Sorry

UNI:
No, neva, stejně budu jednu takovou tabulku kreslit (do STEVOLu, jak jinak :-)) tak sem myslel jenom na orientaci jak to vypadá v LCARS, ale vystačím si i s tím co tam je.
PVH - 12. prosinec 2002 19:27sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee....já teda nevim....ale ta kopie CD je.........prázdná.....tak?e to s tim vypalovánim ve winXP nebude tak horký.....

na lora by měl bejt kontakt na al-batani....ale jinak ti při tro?e etěstí se?enu i telefon domu, na?i tátové se dobře znaj....

a jinak tu LCARS tabulku jsem se rozhodl přepracovat dle předlohy ve vy??ím ryzli?ení a podle mé stávající Mendělejevky.....tak?e si počkejte a budete jí mít přímo pro tisk....
Unimatrix325 - 12. prosinec 2002 08:00sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Sheedee : móóc vtipný...
ad tabulka : u? sám nevím... asi na STinSV.com, taky bych jí rád v lep?ím rozli?ení, ale obávám se, ?e tohle bylo to nejlep?í. A není se čemu divit, proto?e by to bylo to nejkonkrétněj?í a nejnapadnutelněj?í co kdy ve ST bylo řečeno... IMHO navíc myslím, ?e podle toho jak vypadá, tak tam stejněnejsou ?ádné nové prvky...
Sheedee - 11. prosinec 2002 22:04sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Tak PVH u? je vybavenej, jenom kde si uni vlastně vzal tu periodickou tabulku co je ve slo?ce lcars, rád bych ji sehnal ve vy??ím rozli?ení.
Sheedee - 11. prosinec 2002 21:55sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Uni:
Myslim ?e lore byl deaktivován v epizodě s těma pomatenejma borgama :-))
Unimatrix325 - 11. prosinec 2002 20:08sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Nemáte někdo kontakt na Lora ? potřeboval bych si s ním dovyjasnit ty ?títy atd...
Sheedee - 11. prosinec 2002 19:06sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Happz:
říkal si, ?e julie (nebo jak se ten tvůj GUI jmenuje) je skinovatelnej a ?e STEVOL bude mít volnou architekturu?
Jestli jo, tak by pak nemělo bejt tě?ký dělat k němu nový kampaně a mise, ?e ne? A jestli to bude tak flexibilní, jak myslím, tak by asi nemělo být tě?ký v tom tvořit třeba hypotetický scénáře (Má? systém, tři planety a dvacet lodí, útočí na tebe nepřátelé a do příletu posil jsou tři měsíce např)
Kovi - 09. prosinec 2002 20:37sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Presne tak to bylo:-)))))

Nejnovější   Novější 1684 - 1703 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o