Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1676 - 1695 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: happz - 19. prosinec 2002 20:55sipka
ZAMĚŘIT
0
To je cely vazne mineny, nebo je to nejaky zert?
Kovi - 18. prosinec 2002 21:03sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka006 ma totiz novou pritelkyni, ktera mu dala jasne ultimatum: Bud ona nebo "ty blazni s tim Startreckem". Jirka si (pro me nepochopitelne) vybral ji a konci jak s praci na BOTF Fan Site tak svoje pusobeni v WDK Games.
(bez zaruky:-)))))
Mr.Spock - 18. prosinec 2002 18:21sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Jirka006: nechapu!!!
PVH - 18. prosinec 2002 18:09sipka
ZAMĚŘIT
PVH
???
Jirka006 - 18. prosinec 2002 16:32sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Omlouvám se, ale asi u? Vám nejsem k ničemu... :-( Doufám, ?e to dotáhnete do konce! ;-))
Kovi - 18. prosinec 2002 07:41sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
hmmm. Tak to ja se k vam nepridam, neb za par hodin opoustim v tomto roce naposledy Prahu a objevim se az po novym roce.
PVH - 17. prosinec 2002 21:03sipka
ZAMĚŘIT
PVH
rad bych se pridal....tehle tyden muzu jen ve ctvrtek....
happz - 17. prosinec 2002 18:49sipka
ZAMĚŘIT
happz
Takze, na zahnani nudy: potreboval bych usporadat schuzku, pokud mozno co nejdrive - idealni by bylo jeste tenhle tyden, ale to asi se nestihne, ze :( Potreboval bych tam aspon Jirku006, Sheedeeho s technologiema a Mr.Spocka s lodema, abysme si ujasnili, jak se budou vsechny zapisovat - jak je budete zapisovat. Uz mam celkem vyjasneny, jak popsat lode, ale pro dokonceni si musime doladit technologie. Ani ne tak jak se co bude jmenovat a co to bude delat, ale jak to jednoduse popsat, a zaroven nevydlazdit cestu do pekel.

Takze? Ja muzu vicemene porad, krome patku - musim sehnat jeste nejake dary. Je mi lito, ze je to takhle nahonem, ale docela v posledni dobe plavu ve skole, takze nebyl cas ani na caj...
Unimatrix325 - 16. prosinec 2002 20:16sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Sheedee : s tím RPG faktorem jsi fakt "blik" to se tu u? rozebíralo.... :-)
Sheedee - 14. prosinec 2002 18:45sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:
Vyrábím vědu co mi síly stačí a mám připravenejch u? docela hodně v?emo?nejch tabulek, tak?e se má? na co tě?it ;-)
Naku - 14. prosinec 2002 17:19sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Cool 3D Star Trek Projekt postavenej na OGRU (ogre.sourceforge.net) - mem oblibenem 3d enginu...

http://www.assimsoft.com/light.php
PVH - 14. prosinec 2002 16:50sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Sheedee: neboj nebude? u?itečnej....
Pokud bude valstni skriptovací jádro....taky se zapojim....programování mě baví a učim se a? nepříjemě rychle....
Kovi - 14. prosinec 2002 01:14sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Hmmm... Kdyztak mrknete sem. Na Cestiny.cz se vyskytl mensi problem, protoze si jeden de*** privlastnil preklad cestiny do Bridge Commandera. Po upozorneni zareagoval Cedic nasledujicim zpusobem, aby to vynahradil:-)
Anonym: happz - 13. prosinec 2002 21:44sipka
ZAMĚŘIT
0
Cecko je primitivni jazyk... A tim padem mocnej... Kovi: asi takhle: uz se nemuzu koukat, jak se kousete nudou, takze piluju tabulky pro tridy lodi a dalsi veci (napr. prvky vyvojovych stromu) a budete plnit. Vubec nevadi, ze neni hotovej jeste kod, ale tyhle data budou stejne makacka na bednu, takze si na to uz budete moci sednout a zacit plnit soubory :) btw: vcera jsem si vzpomnel, ze ti dluzim jeste jednu barevnou stokorunku... a jeste navci, aby toho nebylo malo, ma u me Jirka taky neco schovano - nezapomnel jsem (skoro) - zuctujeme spolu.
Naku - 13. prosinec 2002 21:16sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sheedee
PRINT? TO je spis basic:) v c++ zasadne printf nebo cout...

V MOOII. to zas tak moc poznat imho nebylo - Stellar Converter = Stellar Converter :)))
Sheedee - 13. prosinec 2002 20:43sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
BTW, v lednu začínám zase chodit na C++ (u? sem jednou chodil, ale pamatuju si akorát PRINT :-)), třeba budu nakonec je?tě u?itečnej :-)) ka?dopádně pokud se budou pou?ívat nějaký AI scripty ve vlastním jazyce, tak v?eobecný zku?enosti s programováním mám (QBASIC, PHP, Pascal) a mů?u pomoct, na céčko to zatím nevidim...
Sheedee - 13. prosinec 2002 20:41sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:
Jo sorry, já myslel ?e má? na mysli jinej scénář, jo, dobrý to je dobře, proto?e sem myslel na balík mysí a třeba i nějakou tu klasickou kampaň (z mise do mise) přibalených ke hře, co? mě přivádí na my?lenku RPG prvků (jako ?e by kapitáni lodí ve hře získávali zku?enosti a na ka?dý lodi by se taky řeklo, kolik je na ní lidí, ti by získávali s misema zku?enosti a třeba by se dali posílat na jiný lodě (nemyslím po jednom, prostě jako nějaký číslo)) V master of orion II byly zku?enosti pro kapitány, prezidenty planet a taky pro posádky lodí vyře?ný docela zajímavě a fakt bylo poznat, jestli v bitvě velí cucák s nezku?enou posádkou, nebo starej admirál co za?il víc bitev ne? picard
Kovi - 13. prosinec 2002 18:51sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jeste ze si rozumite:-))) Happziiii: Jak to vypada? Zajimalo by me, kdy predpokladas, ze budeme mit k dispozici prvni funkcni verzi, abysme na ni konecne mohli zacit nabalovat dalsi prvky, uz me to cekani a nicnedelani zacina lizt na mozek!:-) Jeste programujes rekneme obecny zaklad nebo uz jsi zacal nejakym zpusobem programovat specifika battleview? (Zni to chytre, co?)
Sheedee - 13. prosinec 2002 18:10sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:
???
happz - 13. prosinec 2002 13:57sipka
ZAMĚŘIT
happz
Sheedee: ano, ten scenar by nemel byt problem.

Nejnovější   Novější 1676 - 1695 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o