|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Kovi: takje to spravne, podle abecedy :))))) |
|
|
|
| Jirka006: Tak to ví?, v mojí nové roli zapisovatelky se mi začíná líbit, tak si to musím náramně u?ít a navíc mě tě?í, ?e si to vy, vy co jste mě do toho umotali, musíte celý přečíst, abyste zjistili, jestli vás tam někde nepomlouvám:-)) |
|
|
|
| Naku: To se stává...při?el jsi o báječné koblihy a zajímavý pokec s dal?ími 5 lidmi ;-)
Kovi: To jsem nečekal, ?e se takhle krásně rozepí?e? :-) Dobrý! Jen jsem zvědav na reakce :-)) |
|
|
|
| Jeliko? jsem byl (i proti své vůli) zvolen zapisovatelkou srazu, je na mě, abych vám tu předlo?il jakýs-takýs report. Tak?e, tady ho máte:
Zápis z druhé schůze vývojového týmu WDK
Datum: 16. 4. 2002
Místo konání: Dunkin Donuts, Václavské náměstí
Přítomní: Happz, Jirka006, Kovi, Mae2000, Mr. Spock (v abecedním pořadí)
Co: Tahová (turn-based) strategie
Body, na kterých jsme se dohodli, a které se mi podařilo v tom zmatku zapsat:
- hrací plocha je rozdělena na čtverečky
- jednotky jedné rasy mohou stát na jednom políčku a je mo?no je sdru?it do jedné skupiny
- přítomnost cizí lodi na obsazeném políčku vyvolá nabídku akcí (diplomacie, útok, ústup)
- v docích je mo?no lodě upgradovat
- mo?nost získání nové technologie od cizí rasy
- existence vývojového stromu nových vynálezů (otázka, zda volit přímo jakou technologii chceme vyrábět nebo pouze směr vývoje)
- ka?dá loď má přidělen určitý počet bodů, který symbolizuje, kolik zařízení se do ní vejde. Do tohoto počtu bodů pak mů?e hráč loď dovybavovat podle svých představ, finančních mo?ností a stavu technologie, co? vyústí v lodě jedné třídy, které budou mít různé zaměření – Galaxy bojová, Galaxy evakuační apod.)
- kdy? dojde na souboj, přepne se pohled na styl ala Heroes of Might & Magic, který bude probíhat na uzavřené plo?e v tahovém systému
- existence náhodných událostí (ztratí se někde loď = mů?ete vyslat záchrannou expedici a dal?í)
- dojde-li k výbuchu warp jádra, nelze na daném políčku nadále létat warpem ale pouze impulsem
- prostředí bude zpestřeno pásy asteroidů, které bude nutno obletět a mlhovinami, kde nebude mo?no létat warpem, bude sní?en výkon některých lodních systémů – ideální místo pro přepad
- hráč bude moci objevit antické artefakty dávno zaniklých civilizací (např.: dávno zapomenuté subprostorové tunely umo?ňující rychlej?í cestování přes půlku galaxie apod.)
- kampaň jednoho hráče bude vyprávět prozatím blí?e neurčený příběh a bude (mo?ná) bez znatelných přechodů rozdělena do určitých časových období – co? se projeví např. v tom, ?e v 22. století nebudete moci narazit na Borgy ani Dominion apod. V návrhu je i tutorial z přelomu 20. a 21. století, kde budete muset ře?it situaci panující na Zemi po válce a cílem bude zajistit úspě?ný start Cochranova Phoenixu
- uva?uje se také o omezení ?ivotnosti lodí
- hráči si budou moci zvolit, jestli se budou soustředit na bitvy nebo na mikromanagement jednotlivých planet (mo?nost za?krtnout volbu „Automatická správa planet“)
Určitě jsem i několik věcí vynechal, něco jsem nezapsal úplně správně, tak?e je na ostatních členech schůzky, aby můj zápis doplnili. V?ichni ostatní jste rovně? zváni k diskuzi – co přidat, ze změnit atd.
Na úplný závěr srazu si Jirka006 a Mr. Spock odskočili na toaletu, a kdy? se vrátili měli nový nápad ohledně expanze do dal?ích kvadrantů galaxie. Celé to pak kreslili nohou na dla?dice a jediné co jsem pochopil, bylo, ?e Alfa kvadrant je ta červená dla?dice. Přitom překá?eli nějaké vydě?ené paní, která si chtěla dojít koupit k pokladně dal?í koblihu a Spockova slova: „To je jen Star Trek, paní.“ ji viditelně neuklidnila.
Závěrem děkuji Happzovi za zapůjčení propisky a papíru a doufám, ?e Maeho mobil, který si polil kafem, bude úspě?ně fungovat.
|
|
|
Anonym: Naku - 16. duben 2002 19:05 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Omluva
Grrrr... ja to snad nikdy nestihnu... Moc se omlouvam ale, ac sem to nemel ROZHODNE v planu, opustil jsem budovu skolni presne 18.03 nemaje valne sance stihnout streku pres pul Prahy za 10 min..... |
|
|
|
| Kovi: No co... prostě se mi BOTF líbí... a je mi líto, ?e v tom nikdo nepokračuje. ;-) |
|
|
|
| Tak diky byrokracii vladnouci na nasi skole budu tenhle tyden misto v posteli v Praze, takze se mnou na Muzeu pocitejte. Mozna se mnou dorazi i Mae2000.
Naku: Az budes na Muzeu, tak dobre poslouchej. Az uslysis, ze nekdo vykrikuje Zrozeni Federace! Zrozeni Federace! AAAAA! Tak to bude Jirka006:-) Pak uz nas najdes:-)) Tak promin, Jirko;-) |
|
|
|
| Naku: Jen jedna trafika vedle které je fotobudka :-) ...jo a Mr. Spock má vulkánské u?i ;-) (myslím ?e hloučku dosti odli?ných osob si nelze nev?imnout :-)) |
|
|
|
| naku: vis co, transparenty, vlajecky, zvednuty destniky. Ale jinak ja budu mit skripta diferencialnich rovnic atd. Ve stredu pisu, takze s nima ted chodim vsude, snad to naleze do hlavy. |
|
|
Anonym: Naku - 14. duben 2002 20:56 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Hehe... technicka... a jak se vlastne pozname ???? (a je tam fakt jen jedna trafika ?) |
|
|
|
| T4: Není zač ;-)
WDK a ostatní: Budu se moc sna?it přijít, nyní je to na 95% ... Čau tam. |
|
|
|
| Jirka006:Dík moc přesně to jsem potřeboval((?):-)). |
|
|
Anonym: Naku - 13. duben 2002 19:22 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| No... ja tam minule nebyl (mozna ste si vsimli :), ale budiz... takze shrnuto:
Úterý 18.15 u trafiky na Muzeu
|
|
|
|
| Naku: misto jasne: sraz jako minule u trafiky/foto-budky na muzeu, nasledne presun na koblihy ci jinam, vse chuti (hladu, nalad)... |
|
|
Anonym: Naku - 12. duben 2002 19:29 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
|
|
| Ze bysme meli datum a cas? Neni mozna... |
|
|
|
| Jirka006: utery 18:15? nemam problem. |
|
|
|
| Nazdárek ,mam prozbu pracuju na upravě
Grafické rozhraní Windows (Linux) a podoby některých programú ve stilu Technologie Star Trek.
Sháním proto ve?keré odkazy na Jakékoli obrazové materialy (ovladací konzoly atd.)Za jakoukoli pomoc předem děkuji ((?):-)) . |
|
|
|
| Úterý 18:15. BERU.
Jak ostatní? |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|