|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Abych řekl pravdu....tak nedovedu si představit loď, která exploduje, a warp jadro tu ránu pře?ije....mo?ná kdy? ho vystřelej....loď vět?inou exploduje v důsledku přetí?ení sytémů a to s sebou nese i přetí?ení napájecího zdroje....a to je warp jádro....je to jako kdy? dáte bombu do atomový elektrárny....kdy? srovnáte se zemí celou elektrárnu, vyletí i reaktor....
Jak to jenom ten Jirka006 myslel?? znělo to jako kdy? to s Evolution balí.... |
|
|
|
| Je to for jak neco-hodne-velkyho. Predpokladam, ze tim mel Jirka na mysli tu narychlo svolavanou schuzku. Jak to vubec dopadlo? Jednali jste nebo jeste ne?
V pondeli jsem se bavil s PVH a ten mi ukazoval nejaky svoje navrhy na phaserovy vysece podle typu a taky zajimavou vecicku - explozi warp jadra po zniceni lodi. S kym jsem o tom mluvil - se Spockem nebo Jirkou006? Jeden z nich mi rikal, ze zniceni (tj. vybuch) lodi automaticky nezpusobi vybuch warp jadra, ktery by generoval takovou tu vlnu, ktera nici vsechno kolem. Podle me to je dobrej napad, kdyz bouchne lod i s warp jadrem blizko jinych uz ponicenych lodi, tak je muze ta vlna pekne zdecimovat. |
|
|
Anonym: happz - 19. prosinec 2002 20:55 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| To je cely vazne mineny, nebo je to nejaky zert? |
|
|
|
| Jirka006 ma totiz novou pritelkyni, ktera mu dala jasne ultimatum: Bud ona nebo "ty blazni s tim Startreckem". Jirka si (pro me nepochopitelne) vybral ji a konci jak s praci na BOTF Fan Site tak svoje pusobeni v WDK Games.
(bez zaruky:-))))) |
|
|
|
| Omlouvám se, ale asi u? Vám nejsem k ničemu... :-( Doufám, ?e to dotáhnete do konce! ;-)) |
|
|
|
| hmmm. Tak to ja se k vam nepridam, neb za par hodin opoustim v tomto roce naposledy Prahu a objevim se az po novym roce. |
|
|
|
| rad bych se pridal....tehle tyden muzu jen ve ctvrtek.... |
|
|
|
| Takze, na zahnani nudy: potreboval bych usporadat schuzku, pokud mozno co nejdrive - idealni by bylo jeste tenhle tyden, ale to asi se nestihne, ze :( Potreboval bych tam aspon Jirku006, Sheedeeho s technologiema a Mr.Spocka s lodema, abysme si ujasnili, jak se budou vsechny zapisovat - jak je budete zapisovat. Uz mam celkem vyjasneny, jak popsat lode, ale pro dokonceni si musime doladit technologie. Ani ne tak jak se co bude jmenovat a co to bude delat, ale jak to jednoduse popsat, a zaroven nevydlazdit cestu do pekel.
Takze? Ja muzu vicemene porad, krome patku - musim sehnat jeste nejake dary. Je mi lito, ze je to takhle nahonem, ale docela v posledni dobe plavu ve skole, takze nebyl cas ani na caj... |
|
|
|
| Sheedee : s tím RPG faktorem jsi fakt "blik" to se tu u? rozebíralo.... :-) |
|
|
|
| happz:
Vyrábím vědu co mi síly stačí a mám připravenejch u? docela hodně v?emo?nejch tabulek, tak?e se má? na co tě?it ;-) |
|
|
|
| Cool 3D Star Trek Projekt postavenej na OGRU (ogre.sourceforge.net) - mem oblibenem 3d enginu...
http://www.assimsoft.com/light.php
|
|
|
|
| Sheedee: neboj nebude? u?itečnej....
Pokud bude valstni skriptovací jádro....taky se zapojim....programování mě baví a učim se a? nepříjemě rychle.... |
|
|
|
| Hmmm... Kdyztak mrknete sem. Na Cestiny.cz se vyskytl mensi problem, protoze si jeden de*** privlastnil preklad cestiny do Bridge Commandera. Po upozorneni zareagoval Cedic nasledujicim zpusobem, aby to vynahradil:-) |
|
|
Anonym: happz - 13. prosinec 2002 21:44 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Cecko je primitivni jazyk... A tim padem mocnej...
Kovi: asi takhle: uz se nemuzu koukat, jak se kousete nudou, takze piluju tabulky pro tridy lodi a dalsi veci (napr. prvky vyvojovych stromu) a budete plnit. Vubec nevadi, ze neni hotovej jeste kod, ale tyhle data budou stejne makacka na bednu, takze si na to uz budete moci sednout a zacit plnit soubory :)
btw: vcera jsem si vzpomnel, ze ti dluzim jeste jednu barevnou stokorunku... a jeste navci, aby toho nebylo malo, ma u me Jirka taky neco schovano - nezapomnel jsem (skoro) - zuctujeme spolu. |
|
|
|
| Sheedee
PRINT? TO je spis basic:) v c++ zasadne printf nebo cout...
V MOOII. to zas tak moc poznat imho nebylo - Stellar Converter = Stellar Converter :))) |
|
|
|
| BTW, v lednu začínám zase chodit na C++ (u? sem jednou chodil, ale pamatuju si akorát PRINT :-)), třeba budu nakonec je?tě u?itečnej :-)) ka?dopádně pokud se budou pou?ívat nějaký AI scripty ve vlastním jazyce, tak v?eobecný zku?enosti s programováním mám (QBASIC, PHP, Pascal) a mů?u pomoct, na céčko to zatím nevidim... |
|
|
|
| happz:
Jo sorry, já myslel ?e má? na mysli jinej scénář, jo, dobrý to je dobře, proto?e sem myslel na balík mysí a třeba i nějakou tu klasickou kampaň (z mise do mise) přibalených ke hře, co? mě přivádí na my?lenku RPG prvků (jako ?e by kapitáni lodí ve hře získávali zku?enosti a na ka?dý lodi by se taky řeklo, kolik je na ní lidí, ti by získávali s misema zku?enosti a třeba by se dali posílat na jiný lodě (nemyslím po jednom, prostě jako nějaký číslo)) V master of orion II byly zku?enosti pro kapitány, prezidenty planet a taky pro posádky lodí vyře?ný docela zajímavě a fakt bylo poznat, jestli v bitvě velí cucák s nezku?enou posádkou, nebo starej admirál co za?il víc bitev ne? picard |
|
|
|
| Jeste ze si rozumite:-))) Happziiii: Jak to vypada? Zajimalo by me, kdy predpokladas, ze budeme mit k dispozici prvni funkcni verzi, abysme na ni konecne mohli zacit nabalovat dalsi prvky, uz me to cekani a nicnedelani zacina lizt na mozek!:-) Jeste programujes rekneme obecny zaklad nebo uz jsi zacal nejakym zpusobem programovat specifika battleview? (Zni to chytre, co?) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|