Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1673 - 1692 / 3834Starší   Nejstarší

Jirka006 - 20. prosinec 2002 15:31sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Myslel jsem Tím goodbye WDK ale BOTF Fan Site chci dělat dál.... Veselé Vánoce a dobrý start do nového roku 2003!

P.S.: Moje přítelkyně mi nic nezakazuje... prostě nemám čas. Je toho na mě u? moc... ale jinak se s Vámi moc rád uvidím... ;-))
PVH - 20. prosinec 2002 01:07sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Abych řekl pravdu....tak nedovedu si představit loď, která exploduje, a warp jadro tu ránu pře?ije....mo?ná kdy? ho vystřelej....loď vět?inou exploduje v důsledku přetí?ení sytémů a to s sebou nese i přetí?ení napájecího zdroje....a to je warp jádro....je to jako kdy? dáte bombu do atomový elektrárny....kdy? srovnáte se zemí celou elektrárnu, vyletí i reaktor....

Jak to jenom ten Jirka006 myslel?? znělo to jako kdy? to s Evolution balí....
Kovi - 19. prosinec 2002 21:34sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Je to for jak neco-hodne-velkyho. Predpokladam, ze tim mel Jirka na mysli tu narychlo svolavanou schuzku. Jak to vubec dopadlo? Jednali jste nebo jeste ne?
V pondeli jsem se bavil s PVH a ten mi ukazoval nejaky svoje navrhy na phaserovy vysece podle typu a taky zajimavou vecicku - explozi warp jadra po zniceni lodi. S kym jsem o tom mluvil - se Spockem nebo Jirkou006? Jeden z nich mi rikal, ze zniceni (tj. vybuch) lodi automaticky nezpusobi vybuch warp jadra, ktery by generoval takovou tu vlnu, ktera nici vsechno kolem. Podle me to je dobrej napad, kdyz bouchne lod i s warp jadrem blizko jinych uz ponicenych lodi, tak je muze ta vlna pekne zdecimovat.
Anonym: happz - 19. prosinec 2002 20:55sipka
ZAMĚŘIT
0
To je cely vazne mineny, nebo je to nejaky zert?
Kovi - 18. prosinec 2002 21:03sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka006 ma totiz novou pritelkyni, ktera mu dala jasne ultimatum: Bud ona nebo "ty blazni s tim Startreckem". Jirka si (pro me nepochopitelne) vybral ji a konci jak s praci na BOTF Fan Site tak svoje pusobeni v WDK Games.
(bez zaruky:-)))))
Mr.Spock - 18. prosinec 2002 18:21sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Jirka006: nechapu!!!
PVH - 18. prosinec 2002 18:09sipka
ZAMĚŘIT
PVH
???
Jirka006 - 18. prosinec 2002 16:32sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Omlouvám se, ale asi u? Vám nejsem k ničemu... :-( Doufám, ?e to dotáhnete do konce! ;-))
Kovi - 18. prosinec 2002 07:41sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
hmmm. Tak to ja se k vam nepridam, neb za par hodin opoustim v tomto roce naposledy Prahu a objevim se az po novym roce.
PVH - 17. prosinec 2002 21:03sipka
ZAMĚŘIT
PVH
rad bych se pridal....tehle tyden muzu jen ve ctvrtek....
happz - 17. prosinec 2002 18:49sipka
ZAMĚŘIT
happz
Takze, na zahnani nudy: potreboval bych usporadat schuzku, pokud mozno co nejdrive - idealni by bylo jeste tenhle tyden, ale to asi se nestihne, ze :( Potreboval bych tam aspon Jirku006, Sheedeeho s technologiema a Mr.Spocka s lodema, abysme si ujasnili, jak se budou vsechny zapisovat - jak je budete zapisovat. Uz mam celkem vyjasneny, jak popsat lode, ale pro dokonceni si musime doladit technologie. Ani ne tak jak se co bude jmenovat a co to bude delat, ale jak to jednoduse popsat, a zaroven nevydlazdit cestu do pekel.

Takze? Ja muzu vicemene porad, krome patku - musim sehnat jeste nejake dary. Je mi lito, ze je to takhle nahonem, ale docela v posledni dobe plavu ve skole, takze nebyl cas ani na caj...
Unimatrix325 - 16. prosinec 2002 20:16sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Sheedee : s tím RPG faktorem jsi fakt "blik" to se tu u? rozebíralo.... :-)
Sheedee - 14. prosinec 2002 18:45sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:
Vyrábím vědu co mi síly stačí a mám připravenejch u? docela hodně v?emo?nejch tabulek, tak?e se má? na co tě?it ;-)
Naku - 14. prosinec 2002 17:19sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Cool 3D Star Trek Projekt postavenej na OGRU (ogre.sourceforge.net) - mem oblibenem 3d enginu...

http://www.assimsoft.com/light.php
PVH - 14. prosinec 2002 16:50sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Sheedee: neboj nebude? u?itečnej....
Pokud bude valstni skriptovací jádro....taky se zapojim....programování mě baví a učim se a? nepříjemě rychle....
Kovi - 14. prosinec 2002 01:14sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Hmmm... Kdyztak mrknete sem. Na Cestiny.cz se vyskytl mensi problem, protoze si jeden de*** privlastnil preklad cestiny do Bridge Commandera. Po upozorneni zareagoval Cedic nasledujicim zpusobem, aby to vynahradil:-)
Anonym: happz - 13. prosinec 2002 21:44sipka
ZAMĚŘIT
0
Cecko je primitivni jazyk... A tim padem mocnej... Kovi: asi takhle: uz se nemuzu koukat, jak se kousete nudou, takze piluju tabulky pro tridy lodi a dalsi veci (napr. prvky vyvojovych stromu) a budete plnit. Vubec nevadi, ze neni hotovej jeste kod, ale tyhle data budou stejne makacka na bednu, takze si na to uz budete moci sednout a zacit plnit soubory :) btw: vcera jsem si vzpomnel, ze ti dluzim jeste jednu barevnou stokorunku... a jeste navci, aby toho nebylo malo, ma u me Jirka taky neco schovano - nezapomnel jsem (skoro) - zuctujeme spolu.
Naku - 13. prosinec 2002 21:16sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sheedee
PRINT? TO je spis basic:) v c++ zasadne printf nebo cout...

V MOOII. to zas tak moc poznat imho nebylo - Stellar Converter = Stellar Converter :)))
Sheedee - 13. prosinec 2002 20:43sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
BTW, v lednu začínám zase chodit na C++ (u? sem jednou chodil, ale pamatuju si akorát PRINT :-)), třeba budu nakonec je?tě u?itečnej :-)) ka?dopádně pokud se budou pou?ívat nějaký AI scripty ve vlastním jazyce, tak v?eobecný zku?enosti s programováním mám (QBASIC, PHP, Pascal) a mů?u pomoct, na céčko to zatím nevidim...
Sheedee - 13. prosinec 2002 20:41sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:
Jo sorry, já myslel ?e má? na mysli jinej scénář, jo, dobrý to je dobře, proto?e sem myslel na balík mysí a třeba i nějakou tu klasickou kampaň (z mise do mise) přibalených ke hře, co? mě přivádí na my?lenku RPG prvků (jako ?e by kapitáni lodí ve hře získávali zku?enosti a na ka?dý lodi by se taky řeklo, kolik je na ní lidí, ti by získávali s misema zku?enosti a třeba by se dali posílat na jiný lodě (nemyslím po jednom, prostě jako nějaký číslo)) V master of orion II byly zku?enosti pro kapitány, prezidenty planet a taky pro posádky lodí vyře?ný docela zajímavě a fakt bylo poznat, jestli v bitvě velí cucák s nezku?enou posádkou, nebo starej admirál co za?il víc bitev ne? picard

Nejnovější   Novější 1673 - 1692 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o