|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| podivejte se napr. sem (http://www.starfleet-museum.org/romulan-cruisers.htm) - vzdyt to jsou skutecne nadherne scenerie a jiste bychom se s autory nejak dohodli na jejich pouziti, no ne? to je presne to, o cem jsem psal: pre-tos era, valka zeme-romulane |
|
|
|
| No, zalezi na formatu - pokud by to byla nejaka animace, tak s temi se prece uz pocita, vselijake ty serepeticky, jak se na obrazovce vrti modely lodi atd. Zatim na tom ani nepracujeme, ani neuvazujeme, ale pokud se bude jednat o animaci, nemel by to byt vetsi problem, s temi se budeme muset tak jako tak vyporadat. ted se ale soustredim na ukazkovou verzi - bude tam jedno tlacitko, ktery bude piskat :) At mate i neco z hudby :)) |
|
|
|
| tak mne tak napadla takova dalsi vecicka na uvazeni. pokud se nemylim, plati ta varianta, ze hrac bude v kampani (at uz bude parit za kohokoli) zacinat vzdy v obdobi tos, jelikoz ent jsme z duvodu nekompletnosti vyloucili.
pokud ano, rikal jsem si, ze by treba nebylo spatne vzdy po spusteni kampane zobrazit nejakou slideshow slozenou z obrazku, pripadne i animaci s doplnujiciim komentarem/pribehem, kde by bylo popsano neco z minulosti kazdeho imperia + jeho zameru. pochopitelne by mel byt takovy popisek zasadne neobjektivni a zaujaty. takze napr. federace by oznacila romulany za viniky pri prvnim kontaktu vzikle valky a naopak.
co vy na to? a je to vubec realizovatelene (v nasich podminkach) z programatorskeho hlediska. |
|
|
|
| Cčko není tě?ké.... DirectX je tě?ký... pánové... vím o čem mluvím :-(( |
|
|
|
| jo a bannner udělám určitě líp ne? sheedee u? proto, ?e mám originál loga.....a taky proto ?e jsem lep?í hologram ne? on...:))))))))))))))) |
|
|
|
| sheedee Céčko je ten nejvíc nejbezva jazyk.....(pro happze: dneska jsems e naučil struktury:))) |
|
|
|
| Happz:
No jo, asi do toho budu muset je?tě trochu proniknout ;-) |
|
|
|
| Sheedee: neni :) cecko je jednoduchej jazyk s jednoduchymi prostredky. O to tezsi je v nem napsat neco slozitejsiho, nekdy jsou ty prostredky az moc jenoduchy, ale o to je mocnejsi, a pokud pouzijes vhodne knihovny, neni co resit. |
|
|
|
| hups, sorry, zase mi nějakej *** smazal z compu cookies, tak?e mě starnet odhlásil :-))) Minulej příspěvek je ode mně ;-)
Happz:
Tak počáteční nad?ení z něčeho novýho odpadá a céčko je čím dál tím tu??í, asi to chvilku potrvá. Navzdory v?em očekáváním, je to FAKT TĚ??Í ne? PHP, QBASIC a Java :-))))
|
|
|
Anonym: Sheedee - 05. únor 2003 18:44 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Já nějakej banner udělám, PVH k tomu přizvu (jinak by udělal vlastní, mnohem lep?í a já bych byl bez práce :-))))
|
|
|
|
| Slibuju, pidivou zpravu dodam. Ja jsem fakt ve stresu :) Ale jestli vas to potesi, pacham ten system na vytvareni GUI pomoci jednoduchych tagu ala HTML, zbytek knihovny je hotovy. Takhle v pravde kosmeticka zmena si ovsem prinesla jiste obeti, procez jsem musel nektere casti opravit. Az bude hotovy tento parser, muzete si delat, co chcete :) Treba si k tmu udelat rozhrani ala Windows :) |
|
|
|
| prosim o minutu ticha, prave mi odesel pocitac do vecnych lovist! diky tomu jsem take absolutne mimo, pokud tedy zrovna nedrepim v kavarne - pochopitelne zadara.
oslovil mne nedavno autor stranek www.star-trek.sk, ze by se s nami (wdk games) rad "pratelil", coz se mi jevilo jako docela zajimava prilezitost. konkretne mu slo o bannerovou vymenu mezi nasi homepage a jeho webem. jelikoz jsem vsak, jak jsem vyse uvedl, momentalne mimo hru, rad bych pozadal kohokoli z vas, zda-li by se tvorby nejakeho toho propagacniho banneru neujal. dle meho muze byt zameren jak na wdk games obecne, tak treba i jen primo k evolution.
osobne se mi zda, ze nam podobna publicita docela chybi. je mi jasne, ze zatim nemame takrka nic v ruce, cim bychom mohli nejak presvedcovat o nasi zanicenosti, presto jsem vsak docela zklaman nezajmem tuzemskych webmasteru a trekkies obecne o nase pocinani. z usa, britanie ci nemecka mi chodi tak dva az tri maily denne, z cech nedorazil snad ani jediny; bratri slovaci jsou na tom podstatne lepe, ac neprilis konstruktivne, alespon se zajimaji.
no nic, nebudu to protahovat, koho by pak bavilo to cist, ze? |
|
|
|
| Uprimne receno, pidiva podrobna zprava by zajimala o obcasne pruchozi (ne)zaujate ctenare tohoto fora a fandy tesici je na distibucni verzi hry. :-) |
|
|
|
| :) Krapet se to komplikuje, zvlas tim, aby meli grafici pohodlnejsi zivot. Ten system vytvareni dialogu je zapeklitej, a vyzaduje si dost testovani. Navic me trapi skriptovani a nahravani bitmap. Vam to mozna pripada, ze se flakam a odbiham od tematu, ale pokud jiste zmeny neudelam uz ted, v budoucnu na ne stejne dojde a budou jeste krvavejsi. Takze proto mi vsechno tak dlouho trva. Navic je to komplikovano zkouskovym obdobim - momentalne, a celkovym stavem organismu a moralky.
Pidiva podrobna zprava bude, vydrzte. |
|
|
|
| krucis, uz je ctvrtyho, kde jsi happzi?? Uz se nemuzu dockat, jak me prekvapis tim, ze mas Julcu kompletne hotovou a dokonce jsi se dohodnul s Atvi na celosvetovy distribuci!! |
|
|
|
| Dneska mi psal Mr.Spock, proc vas tak napinam. No, nestiham vsechno tak, jak bych chtel, takze behem dneska nebo zitra poskytnu podrbonou zpravu o stavu Julci. |
|
|
|
| Koris: urcite :) s cim prichazis? |
|
|
Anonym: Koris - 01. únor 2003 21:44 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| panove, hledate jeste posily pro vyvoj? |
|
|
|
| to si celej ty...kdy? ti někdo řiká něco důle?itýho...má? vypnuto....:))))) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|