Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1564 - 1583 / 3834Starší   Nejstarší

Sheedee - 09. únor 2003 15:15sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:
No, mo?ná pravou rukou a jenom 2x lep?í, ale v zásadě má? pravud ;-)))
Kovi - 08. únor 2003 11:06sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Mr. Spock: Jen je nech, at si maknou, kdyz maj tolik elanu:-)))
Mr.Spock - 07. únor 2003 21:01sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
PVH: ok, nic proti, ale pouze v pripade, ze se na tom pak nezasekneme. tzn. budete se muset cinit, uvedomujes si ty dusledky?!?! a jen tak mimochodem, nemyslim si, ze jsou zas az tak spatne. ba prave naopak! navic, kdyz uvazim, ze pre-tos obdobi se az tak moc autoru nevenuje...
PVH - 07. únor 2003 20:55sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Mr. Spock: npad pěknej...jsem pro...ale pou?ívat ty jejich scenérie....ehm no.....NE!!
Je to fu?eřina....my se Sheedeem dáme dohromady čtyřikrát lep?í levou rukou....?ejo sheedee....jediný co pou?ijeme cizí, jsou meshe.....tolik k návrhu...:)
Kovi - 07. únor 2003 19:58sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Mr. Spock: Ten tvuj navrh mi trochu pripomina SFC3 a zacatky kampani za jednotlivy rasy. Zni to dobre, jsem pro.

Pocitame s prehravanim BIK filmecku, ze jo?:-)
Mr.Spock - 06. únor 2003 22:00sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
podivejte se napr. sem (http://www.starfleet-museum.org/romulan-cruisers.htm) - vzdyt to jsou skutecne nadherne scenerie a jiste bychom se s autory nejak dohodli na jejich pouziti, no ne? to je presne to, o cem jsem psal: pre-tos era, valka zeme-romulane
happz - 06. únor 2003 21:59sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, zalezi na formatu - pokud by to byla nejaka animace, tak s temi se prece uz pocita, vselijake ty serepeticky, jak se na obrazovce vrti modely lodi atd. Zatim na tom ani nepracujeme, ani neuvazujeme, ale pokud se bude jednat o animaci, nemel by to byt vetsi problem, s temi se budeme muset tak jako tak vyporadat. ted se ale soustredim na ukazkovou verzi - bude tam jedno tlacitko, ktery bude piskat :) At mate i neco z hudby :))
Mr.Spock - 06. únor 2003 21:53sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
tak mne tak napadla takova dalsi vecicka na uvazeni. pokud se nemylim, plati ta varianta, ze hrac bude v kampani (at uz bude parit za kohokoli) zacinat vzdy v obdobi tos, jelikoz ent jsme z duvodu nekompletnosti vyloucili.

pokud ano, rikal jsem si, ze by treba nebylo spatne vzdy po spusteni kampane zobrazit nejakou slideshow slozenou z obrazku, pripadne i animaci s doplnujiciim komentarem/pribehem, kde by bylo popsano neco z minulosti kazdeho imperia + jeho zameru. pochopitelne by mel byt takovy popisek zasadne neobjektivni a zaujaty. takze napr. federace by oznacila romulany za viniky pri prvnim kontaktu vzikle valky a naopak.

co vy na to? a je to vubec realizovatelene (v nasich podminkach) z programatorskeho hlediska.
Unimatrix325 - 06. únor 2003 20:46sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Cčko není tě?ké.... DirectX je tě?ký... pánové... vím o čem mluvím :-((
Sheedee - 05. únor 2003 20:39sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:
Bléééé :-P
PVH - 05. únor 2003 20:35sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jo a bannner udělám určitě líp ne? sheedee u? proto, ?e mám originál loga.....a taky proto ?e jsem lep?í hologram ne? on...:)))))))))))))))
PVH - 05. únor 2003 20:34sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee Céčko je ten nejvíc nejbezva jazyk.....(pro happze: dneska jsems e naučil struktury:)))
Sheedee - 05. únor 2003 20:01sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Happz:
No jo, asi do toho budu muset je?tě trochu proniknout ;-)
happz - 05. únor 2003 19:27sipka
ZAMĚŘIT
happz
Sheedee: neni :) cecko je jednoduchej jazyk s jednoduchymi prostredky. O to tezsi je v nem napsat neco slozitejsiho, nekdy jsou ty prostredky az moc jenoduchy, ale o to je mocnejsi, a pokud pouzijes vhodne knihovny, neni co resit.
Sheedee - 05. únor 2003 18:47sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
hups, sorry, zase mi nějakej *** smazal z compu cookies, tak?e mě starnet odhlásil :-))) Minulej příspěvek je ode mně ;-)

Happz:
Tak počáteční nad?ení z něčeho novýho odpadá a céčko je čím dál tím tu??í, asi to chvilku potrvá. Navzdory v?em očekáváním, je to FAKT TĚ??Í ne? PHP, QBASIC a Java :-))))
Anonym: Sheedee - 05. únor 2003 18:44sipka
ZAMĚŘIT
0
Já nějakej banner udělám, PVH k tomu přizvu (jinak by udělal vlastní, mnohem lep?í a já bych byl bez práce :-))))
happz - 05. únor 2003 18:16sipka
ZAMĚŘIT
happz
Slibuju, pidivou zpravu dodam. Ja jsem fakt ve stresu :) Ale jestli vas to potesi, pacham ten system na vytvareni GUI pomoci jednoduchych tagu ala HTML, zbytek knihovny je hotovy. Takhle v pravde kosmeticka zmena si ovsem prinesla jiste obeti, procez jsem musel nektere casti opravit. Az bude hotovy tento parser, muzete si delat, co chcete :) Treba si k tmu udelat rozhrani ala Windows :)
Mr.Spock - 05. únor 2003 12:39sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
prosim o minutu ticha, prave mi odesel pocitac do vecnych lovist! diky tomu jsem take absolutne mimo, pokud tedy zrovna nedrepim v kavarne - pochopitelne zadara.

oslovil mne nedavno autor stranek www.star-trek.sk, ze by se s nami (wdk games) rad "pratelil", coz se mi jevilo jako docela zajimava prilezitost. konkretne mu slo o bannerovou vymenu mezi nasi homepage a jeho webem. jelikoz jsem vsak, jak jsem vyse uvedl, momentalne mimo hru, rad bych pozadal kohokoli z vas, zda-li by se tvorby nejakeho toho propagacniho banneru neujal. dle meho muze byt zameren jak na wdk games obecne, tak treba i jen primo k evolution.

osobne se mi zda, ze nam podobna publicita docela chybi. je mi jasne, ze zatim nemame takrka nic v ruce, cim bychom mohli nejak presvedcovat o nasi zanicenosti, presto jsem vsak docela zklaman nezajmem tuzemskych webmasteru a trekkies obecne o nase pocinani. z usa, britanie ci nemecka mi chodi tak dva az tri maily denne, z cech nedorazil snad ani jediny; bratri slovaci jsou na tom podstatne lepe, ac neprilis konstruktivne, alespon se zajimaji.

no nic, nebudu to protahovat, koho by pak bavilo to cist, ze?
Arweth - 05. únor 2003 10:34sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
Uprimne receno, pidiva podrobna zprava by zajimala o obcasne pruchozi (ne)zaujate ctenare tohoto fora a fandy tesici je na distibucni verzi hry. :-)
happz - 04. únor 2003 18:44sipka
ZAMĚŘIT
happz
:) Krapet se to komplikuje, zvlas tim, aby meli grafici pohodlnejsi zivot. Ten system vytvareni dialogu je zapeklitej, a vyzaduje si dost testovani. Navic me trapi skriptovani a nahravani bitmap. Vam to mozna pripada, ze se flakam a odbiham od tematu, ale pokud jiste zmeny neudelam uz ted, v budoucnu na ne stejne dojde a budou jeste krvavejsi. Takze proto mi vsechno tak dlouho trva. Navic je to komplikovano zkouskovym obdobim - momentalne, a celkovym stavem organismu a moralky.

Pidiva podrobna zprava bude, vydrzte.

Nejnovější   Novější 1564 - 1583 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o