Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1558 - 1577 / 3834Starší   Nejstarší

Sheedee - 18. únor 2003 21:22sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
No, abyste věděli, ?e se neflákám a vědu doopravdy tvořím, tak jsem chtěl předlo?it vám k posouzení mnou navrhovanou
funcki (A pro happze a nakua dokonce i počítačový algoritmus :-), který je sice v phpčku, ale zato je tam pou?itá krásná
funkce, která volá sama sebe a necyklí se při tom ;-)).
Fce. je: y(x)=y(x-1) + x-1
Kde x je hoizontální osa (kdyby někdo náhodou kreslil graf :-)) a zároveň také technologická úroveň hráče a y
počet výzkumných bodů za den, které musí jeho vědecká ma?inerie vytvářet, aby ho byl schopen dosáhnout a udr?et.
Můj systém počítá i s tím, ?e by levely mohly klesat, třeba po nějaké válce, nebo katastrofě, je to celkem normální věc.
Pro lep?í pochopení dodám, ?e technologická úroveň se řídí je?tě pár věcma, ale tahle je hlavní a má nejvě?í vliv.
Technologickej level je důle?itej, proto?e úroveň ?ádnýho z vědních oborů nesmí nikdy být vy??í, ne? ten level a
taky nesmí přesahovat průměrnou úroveň ostatních oborů o více ne? 40%.
Vynálezy sem teď cpát nebudu a vědní obory tu u? byly, to ?e úrovní je třicet u? jsem taky říkal ;-)

PS. ten kód je v PHPčku, proto?e se v něm vyznám, pascal si nepamatuju a Qbasic snad ani funkce nemá.
Anyway, proto?e PHP vychází z cčka, tak by se to mělo dát snadno přepsat. ;-)

PPS.
Zítra sem hodím i vzorec na výzkumný body, opět s kódem a opět asi v PHPčku, kód tam dávám proto, proto?e některý moje
funkce mů?ou být dost nepochopitelný, ale kdy? si uděláte tabulku, nebo graf, tak vyjdou hezký čísla (Nebo kdy? ten
kód někde spustíte), vycházel jsem z Dungeons And Dragons, kde se pou?ívá stejný systém pro počet zku?eností na level
, tenhle přístup se pou?il třeba i ve falloutu a prakticky ve v?ech RPG hrách, mě se zdál zrovna dobrej pro technický
levely ;-)

Sheedee

Kovi - 16. únor 2003 21:33sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Mr. Spock: osobni schuzka sice neni spatnej napad, ale jde o to, aby bylo neco, co se na ni da probrat (a neceho se pritom volitelne i dobrat). Abychom zas nezabrali na dve hodky stul u Maca a nevyresili vubec nic. Napady? Ja teda nevim, co by se nechalo vyresit bez neceho v ruce.
Mr.Spock - 16. únor 2003 06:53sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
jak to vypada s tim bannerem? co takhle zase po case nejakou osobni schuzku??? po odchodu jiriho se nam tahle mila tradice vytratila ponekud nekam do vzduchoprazdna.
Mr.Spock - 16. únor 2003 06:47sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
oznamuji navrat z hor, tak zase hura do prace
PVH - 15. únor 2003 21:04sipka
ZAMĚŘIT
PVH
klíčem je....nasvítit objekty stejně jako pozadí a dát tomu jakous takous atmosféru.....toť v?e....howgh...
Sheedee - 09. únor 2003 15:17sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Tak sem na to mrknul, lep?í ne? tohle dáme dohromady určitě a určitě se na tom ani nezaseknem, klíčem je, zabrat scénu tak, aby nebyla vidět neschopnost autora :-))))))))))))))

Ne vá?ně, tohle zvládnem taky
Sheedee - 09. únor 2003 15:15sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:
No, mo?ná pravou rukou a jenom 2x lep?í, ale v zásadě má? pravud ;-)))
Kovi - 08. únor 2003 11:06sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Mr. Spock: Jen je nech, at si maknou, kdyz maj tolik elanu:-)))
Mr.Spock - 07. únor 2003 21:01sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
PVH: ok, nic proti, ale pouze v pripade, ze se na tom pak nezasekneme. tzn. budete se muset cinit, uvedomujes si ty dusledky?!?! a jen tak mimochodem, nemyslim si, ze jsou zas az tak spatne. ba prave naopak! navic, kdyz uvazim, ze pre-tos obdobi se az tak moc autoru nevenuje...
PVH - 07. únor 2003 20:55sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Mr. Spock: npad pěknej...jsem pro...ale pou?ívat ty jejich scenérie....ehm no.....NE!!
Je to fu?eřina....my se Sheedeem dáme dohromady čtyřikrát lep?í levou rukou....?ejo sheedee....jediný co pou?ijeme cizí, jsou meshe.....tolik k návrhu...:)
Kovi - 07. únor 2003 19:58sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Mr. Spock: Ten tvuj navrh mi trochu pripomina SFC3 a zacatky kampani za jednotlivy rasy. Zni to dobre, jsem pro.

Pocitame s prehravanim BIK filmecku, ze jo?:-)
Mr.Spock - 06. únor 2003 22:00sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
podivejte se napr. sem (http://www.starfleet-museum.org/romulan-cruisers.htm) - vzdyt to jsou skutecne nadherne scenerie a jiste bychom se s autory nejak dohodli na jejich pouziti, no ne? to je presne to, o cem jsem psal: pre-tos era, valka zeme-romulane
happz - 06. únor 2003 21:59sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, zalezi na formatu - pokud by to byla nejaka animace, tak s temi se prece uz pocita, vselijake ty serepeticky, jak se na obrazovce vrti modely lodi atd. Zatim na tom ani nepracujeme, ani neuvazujeme, ale pokud se bude jednat o animaci, nemel by to byt vetsi problem, s temi se budeme muset tak jako tak vyporadat. ted se ale soustredim na ukazkovou verzi - bude tam jedno tlacitko, ktery bude piskat :) At mate i neco z hudby :))
Mr.Spock - 06. únor 2003 21:53sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
tak mne tak napadla takova dalsi vecicka na uvazeni. pokud se nemylim, plati ta varianta, ze hrac bude v kampani (at uz bude parit za kohokoli) zacinat vzdy v obdobi tos, jelikoz ent jsme z duvodu nekompletnosti vyloucili.

pokud ano, rikal jsem si, ze by treba nebylo spatne vzdy po spusteni kampane zobrazit nejakou slideshow slozenou z obrazku, pripadne i animaci s doplnujiciim komentarem/pribehem, kde by bylo popsano neco z minulosti kazdeho imperia + jeho zameru. pochopitelne by mel byt takovy popisek zasadne neobjektivni a zaujaty. takze napr. federace by oznacila romulany za viniky pri prvnim kontaktu vzikle valky a naopak.

co vy na to? a je to vubec realizovatelene (v nasich podminkach) z programatorskeho hlediska.
Unimatrix325 - 06. únor 2003 20:46sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Cčko není tě?ké.... DirectX je tě?ký... pánové... vím o čem mluvím :-((
Sheedee - 05. únor 2003 20:39sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:
Bléééé :-P
PVH - 05. únor 2003 20:35sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jo a bannner udělám určitě líp ne? sheedee u? proto, ?e mám originál loga.....a taky proto ?e jsem lep?í hologram ne? on...:)))))))))))))))
PVH - 05. únor 2003 20:34sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee Céčko je ten nejvíc nejbezva jazyk.....(pro happze: dneska jsems e naučil struktury:)))
Sheedee - 05. únor 2003 20:01sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Happz:
No jo, asi do toho budu muset je?tě trochu proniknout ;-)
happz - 05. únor 2003 19:27sipka
ZAMĚŘIT
happz
Sheedee: neni :) cecko je jednoduchej jazyk s jednoduchymi prostredky. O to tezsi je v nem napsat neco slozitejsiho, nekdy jsou ty prostredky az moc jenoduchy, ale o to je mocnejsi, a pokud pouzijes vhodne knihovny, neni co resit.

Nejnovější   Novější 1558 - 1577 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o