|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| ALL: No a kdyz se vyjadri i zbytek tymu, tak se muzem teda domluvit na nejakym terminu schuzky. Ja muzu od pondeli do stredy prakticky kdykoliv, ve ctvrtek rano musim mizet pryc. Co vy? |
|
|
|
| Co se týče banneru, tak ho dodělám zítra slibuju, čestný skautský.
Schůzka není ?patnej nápad, já mám určitě na probrání spoustu vědy! |
|
|
|
| // y(n)=y(n-1) + n-1
// Program bude fugnovat jenom s nainstalovanym PHP verze 3, nebo 4, nejlepe jako modul apache, ale da se pouzit
// i interpret CGI, ale za vysledek nerucim.
// ty dve lomitka oznacuji poznamky :-)))
function narust ($n) {
if($n1) {
$y2=narust($n-1);
} else {
$y2=0;
}
$y[$n]=$y2+$n-1;
return $y[$n];
}
$n=1;
while($n";
$n++;
} |
|
|
|
| No, abyste věděli, ?e se neflákám a vědu doopravdy tvořím, tak jsem chtěl předlo?it vám k posouzení mnou navrhovanou
funcki (A pro happze a nakua dokonce i počítačový algoritmus :-), který je sice v phpčku, ale zato je tam pou?itá krásná
funkce, která volá sama sebe a necyklí se při tom ;-)).
Fce. je: y(x)=y(x-1) + x-1
Kde x je hoizontální osa (kdyby někdo náhodou kreslil graf :-)) a zároveň také technologická úroveň hráče a y
počet výzkumných bodů za den, které musí jeho vědecká ma?inerie vytvářet, aby ho byl schopen dosáhnout a udr?et.
Můj systém počítá i s tím, ?e by levely mohly klesat, třeba po nějaké válce, nebo katastrofě, je to celkem normální věc.
Pro lep?í pochopení dodám, ?e technologická úroveň se řídí je?tě pár věcma, ale tahle je hlavní a má nejvě?í vliv.
Technologickej level je důle?itej, proto?e úroveň ?ádnýho z vědních oborů nesmí nikdy být vy??í, ne? ten level a
taky nesmí přesahovat průměrnou úroveň ostatních oborů o více ne? 40%.
Vynálezy sem teď cpát nebudu a vědní obory tu u? byly, to ?e úrovní je třicet u? jsem taky říkal ;-)
PS. ten kód je v PHPčku, proto?e se v něm vyznám, pascal si nepamatuju a Qbasic snad ani funkce nemá.
Anyway, proto?e PHP vychází z cčka, tak by se to mělo dát snadno přepsat. ;-)
PPS.
Zítra sem hodím i vzorec na výzkumný body, opět s kódem a opět asi v PHPčku, kód tam dávám proto, proto?e některý moje
funkce mů?ou být dost nepochopitelný, ale kdy? si uděláte tabulku, nebo graf, tak vyjdou hezký čísla (Nebo kdy? ten
kód někde spustíte), vycházel jsem z Dungeons And Dragons, kde se pou?ívá stejný systém pro počet zku?eností na level
, tenhle přístup se pou?il třeba i ve falloutu a prakticky ve v?ech RPG hrách, mě se zdál zrovna dobrej pro technický
levely ;-)
Sheedee
|
|
|
|
| Mr. Spock: osobni schuzka sice neni spatnej napad, ale jde o to, aby bylo neco, co se na ni da probrat (a neceho se pritom volitelne i dobrat). Abychom zas nezabrali na dve hodky stul u Maca a nevyresili vubec nic. Napady? Ja teda nevim, co by se nechalo vyresit bez neceho v ruce. |
|
|
|
| jak to vypada s tim bannerem? co takhle zase po case nejakou osobni schuzku??? po odchodu jiriho se nam tahle mila tradice vytratila ponekud nekam do vzduchoprazdna. |
|
|
|
| oznamuji navrat z hor, tak zase hura do prace |
|
|
|
| klíčem je....nasvítit objekty stejně jako pozadí a dát tomu jakous takous atmosféru.....toť v?e....howgh... |
|
|
|
| Tak sem na to mrknul, lep?í ne? tohle dáme dohromady určitě a určitě se na tom ani nezaseknem, klíčem je, zabrat scénu tak, aby nebyla vidět neschopnost autora :-))))))))))))))
Ne vá?ně, tohle zvládnem taky |
|
|
|
| PVH:
No, mo?ná pravou rukou a jenom 2x lep?í, ale v zásadě má? pravud ;-))) |
|
|
|
| Mr. Spock: Jen je nech, at si maknou, kdyz maj tolik elanu:-))) |
|
|
|
| PVH: ok, nic proti, ale pouze v pripade, ze se na tom pak nezasekneme. tzn. budete se muset cinit, uvedomujes si ty dusledky?!?! a jen tak mimochodem, nemyslim si, ze jsou zas az tak spatne. ba prave naopak! navic, kdyz uvazim, ze pre-tos obdobi se az tak moc autoru nevenuje... |
|
|
|
| Mr. Spock: npad pěknej...jsem pro...ale pou?ívat ty jejich scenérie....ehm no.....NE!!
Je to fu?eřina....my se Sheedeem dáme dohromady čtyřikrát lep?í levou rukou....?ejo sheedee....jediný co pou?ijeme cizí, jsou meshe.....tolik k návrhu...:) |
|
|
|
| Mr. Spock: Ten tvuj navrh mi trochu pripomina SFC3 a zacatky kampani za jednotlivy rasy. Zni to dobre, jsem pro.
Pocitame s prehravanim BIK filmecku, ze jo?:-) |
|
|
|
| podivejte se napr. sem (http://www.starfleet-museum.org/romulan-cruisers.htm) - vzdyt to jsou skutecne nadherne scenerie a jiste bychom se s autory nejak dohodli na jejich pouziti, no ne? to je presne to, o cem jsem psal: pre-tos era, valka zeme-romulane |
|
|
|
| No, zalezi na formatu - pokud by to byla nejaka animace, tak s temi se prece uz pocita, vselijake ty serepeticky, jak se na obrazovce vrti modely lodi atd. Zatim na tom ani nepracujeme, ani neuvazujeme, ale pokud se bude jednat o animaci, nemel by to byt vetsi problem, s temi se budeme muset tak jako tak vyporadat. ted se ale soustredim na ukazkovou verzi - bude tam jedno tlacitko, ktery bude piskat :) At mate i neco z hudby :)) |
|
|
|
| tak mne tak napadla takova dalsi vecicka na uvazeni. pokud se nemylim, plati ta varianta, ze hrac bude v kampani (at uz bude parit za kohokoli) zacinat vzdy v obdobi tos, jelikoz ent jsme z duvodu nekompletnosti vyloucili.
pokud ano, rikal jsem si, ze by treba nebylo spatne vzdy po spusteni kampane zobrazit nejakou slideshow slozenou z obrazku, pripadne i animaci s doplnujiciim komentarem/pribehem, kde by bylo popsano neco z minulosti kazdeho imperia + jeho zameru. pochopitelne by mel byt takovy popisek zasadne neobjektivni a zaujaty. takze napr. federace by oznacila romulany za viniky pri prvnim kontaktu vzikle valky a naopak.
co vy na to? a je to vubec realizovatelene (v nasich podminkach) z programatorskeho hlediska. |
|
|
|
| Cčko není tě?ké.... DirectX je tě?ký... pánové... vím o čem mluvím :-(( |
|
|
|
| jo a bannner udělám určitě líp ne? sheedee u? proto, ?e mám originál loga.....a taky proto ?e jsem lep?í hologram ne? on...:))))))))))))))) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|