Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1551 - 1570 / 3834Starší   Nejstarší

Sheedee - 19. únor 2003 18:22sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Apledar: Sorry, starnet mě u? sere, ale tohle mi dělá často, kdy? tam napí?u cokoliv, co není normální text, tak to zkurví celou zprávu, zajímalo by mě, jestli ten filtr dělal autopr fóra opilej, nebo zhulenej :-)))
Co sem chtěl říct, je, ?e definiční obor je v intervalu od jedný, do nekonečna, tak?e přiřazovat hodnotu bodu, kterej není definovanej, nemá symsl, ?e ne. ;-)
Sheedee - 19. únor 2003 18:20sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
All: Mám banner, ale je to nějak podezřele podivný, jaký ?e má reklamní prou?ek rozměry? Ten mlj má standartních 120x50 a 4 framy (GIF) a má 1,5 MB, to asi nechcem, co? Já věděl, ?e nemám věřit ničemu od microsoftu :-)))) Ale pro popis, dva framy jsou logo STEVOL, logo WDK-Games a potom jsou tam dva záběry ze hry a na nich napsáno, ?e je to strategická hra a ?e se jim bude líbit ;-))
Sheedee - 19. únor 2003 18:18sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Nechybí, fór je v tom, ?e definiční obor funkce je v intervalu
Alpedar - 19. únor 2003 16:52sipka
ZAMĚŘIT
Alpedar
Sheede: Ten kus kodu spocita cos mel namysli, ale v tom matematickem zapisu ti chybi y(1)=0.

Jestli to spravne chapu, tak y(n)=0+1+2+3+...+n-1
tedy y(n)=n*(n-1)/2

v PHP (snad, nic sem v tom nedelal):
function narust ($n) { return $n*($n-1)/2;}

Kovi - 19. únor 2003 09:49sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
ALL: No a kdyz se vyjadri i zbytek tymu, tak se muzem teda domluvit na nejakym terminu schuzky. Ja muzu od pondeli do stredy prakticky kdykoliv, ve ctvrtek rano musim mizet pryc. Co vy?
Sheedee - 18. únor 2003 21:23sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Co se týče banneru, tak ho dodělám zítra slibuju, čestný skautský.
Schůzka není ?patnej nápad, já mám určitě na probrání spoustu vědy!
Sheedee - 18. únor 2003 21:22sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
// y(n)=y(n-1) + n-1
// Program bude fugnovat jenom s nainstalovanym PHP verze 3, nebo 4, nejlepe jako modul apache, ale da se pouzit
// i interpret CGI, ale za vysledek nerucim.
// ty dve lomitka oznacuji poznamky :-)))
function narust ($n) {
if($n1) {
$y2=narust($n-1);
} else {
$y2=0;
}
$y[$n]=$y2+$n-1;
return $y[$n];
}

$n=1;
while($n";
$n++;
}
Sheedee - 18. únor 2003 21:22sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
No, abyste věděli, ?e se neflákám a vědu doopravdy tvořím, tak jsem chtěl předlo?it vám k posouzení mnou navrhovanou
funcki (A pro happze a nakua dokonce i počítačový algoritmus :-), který je sice v phpčku, ale zato je tam pou?itá krásná
funkce, která volá sama sebe a necyklí se při tom ;-)).
Fce. je: y(x)=y(x-1) + x-1
Kde x je hoizontální osa (kdyby někdo náhodou kreslil graf :-)) a zároveň také technologická úroveň hráče a y
počet výzkumných bodů za den, které musí jeho vědecká ma?inerie vytvářet, aby ho byl schopen dosáhnout a udr?et.
Můj systém počítá i s tím, ?e by levely mohly klesat, třeba po nějaké válce, nebo katastrofě, je to celkem normální věc.
Pro lep?í pochopení dodám, ?e technologická úroveň se řídí je?tě pár věcma, ale tahle je hlavní a má nejvě?í vliv.
Technologickej level je důle?itej, proto?e úroveň ?ádnýho z vědních oborů nesmí nikdy být vy??í, ne? ten level a
taky nesmí přesahovat průměrnou úroveň ostatních oborů o více ne? 40%.
Vynálezy sem teď cpát nebudu a vědní obory tu u? byly, to ?e úrovní je třicet u? jsem taky říkal ;-)

PS. ten kód je v PHPčku, proto?e se v něm vyznám, pascal si nepamatuju a Qbasic snad ani funkce nemá.
Anyway, proto?e PHP vychází z cčka, tak by se to mělo dát snadno přepsat. ;-)

PPS.
Zítra sem hodím i vzorec na výzkumný body, opět s kódem a opět asi v PHPčku, kód tam dávám proto, proto?e některý moje
funkce mů?ou být dost nepochopitelný, ale kdy? si uděláte tabulku, nebo graf, tak vyjdou hezký čísla (Nebo kdy? ten
kód někde spustíte), vycházel jsem z Dungeons And Dragons, kde se pou?ívá stejný systém pro počet zku?eností na level
, tenhle přístup se pou?il třeba i ve falloutu a prakticky ve v?ech RPG hrách, mě se zdál zrovna dobrej pro technický
levely ;-)

Sheedee

Kovi - 16. únor 2003 21:33sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Mr. Spock: osobni schuzka sice neni spatnej napad, ale jde o to, aby bylo neco, co se na ni da probrat (a neceho se pritom volitelne i dobrat). Abychom zas nezabrali na dve hodky stul u Maca a nevyresili vubec nic. Napady? Ja teda nevim, co by se nechalo vyresit bez neceho v ruce.
Mr.Spock - 16. únor 2003 06:53sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
jak to vypada s tim bannerem? co takhle zase po case nejakou osobni schuzku??? po odchodu jiriho se nam tahle mila tradice vytratila ponekud nekam do vzduchoprazdna.
Mr.Spock - 16. únor 2003 06:47sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
oznamuji navrat z hor, tak zase hura do prace
PVH - 15. únor 2003 21:04sipka
ZAMĚŘIT
PVH
klíčem je....nasvítit objekty stejně jako pozadí a dát tomu jakous takous atmosféru.....toť v?e....howgh...
Sheedee - 09. únor 2003 15:17sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Tak sem na to mrknul, lep?í ne? tohle dáme dohromady určitě a určitě se na tom ani nezaseknem, klíčem je, zabrat scénu tak, aby nebyla vidět neschopnost autora :-))))))))))))))

Ne vá?ně, tohle zvládnem taky
Sheedee - 09. únor 2003 15:15sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:
No, mo?ná pravou rukou a jenom 2x lep?í, ale v zásadě má? pravud ;-)))
Kovi - 08. únor 2003 11:06sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Mr. Spock: Jen je nech, at si maknou, kdyz maj tolik elanu:-)))
Mr.Spock - 07. únor 2003 21:01sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
PVH: ok, nic proti, ale pouze v pripade, ze se na tom pak nezasekneme. tzn. budete se muset cinit, uvedomujes si ty dusledky?!?! a jen tak mimochodem, nemyslim si, ze jsou zas az tak spatne. ba prave naopak! navic, kdyz uvazim, ze pre-tos obdobi se az tak moc autoru nevenuje...
PVH - 07. únor 2003 20:55sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Mr. Spock: npad pěknej...jsem pro...ale pou?ívat ty jejich scenérie....ehm no.....NE!!
Je to fu?eřina....my se Sheedeem dáme dohromady čtyřikrát lep?í levou rukou....?ejo sheedee....jediný co pou?ijeme cizí, jsou meshe.....tolik k návrhu...:)
Kovi - 07. únor 2003 19:58sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Mr. Spock: Ten tvuj navrh mi trochu pripomina SFC3 a zacatky kampani za jednotlivy rasy. Zni to dobre, jsem pro.

Pocitame s prehravanim BIK filmecku, ze jo?:-)
Mr.Spock - 06. únor 2003 22:00sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
podivejte se napr. sem (http://www.starfleet-museum.org/romulan-cruisers.htm) - vzdyt to jsou skutecne nadherne scenerie a jiste bychom se s autory nejak dohodli na jejich pouziti, no ne? to je presne to, o cem jsem psal: pre-tos era, valka zeme-romulane
happz - 06. únor 2003 21:59sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, zalezi na formatu - pokud by to byla nejaka animace, tak s temi se prece uz pocita, vselijake ty serepeticky, jak se na obrazovce vrti modely lodi atd. Zatim na tom ani nepracujeme, ani neuvazujeme, ale pokud se bude jednat o animaci, nemel by to byt vetsi problem, s temi se budeme muset tak jako tak vyporadat. ted se ale soustredim na ukazkovou verzi - bude tam jedno tlacitko, ktery bude piskat :) At mate i neco z hudby :))

Nejnovější   Novější 1551 - 1570 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o