|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Je chvalyhodny, ze myslite i na hmmm...jak je nazvat - mensinu!!, ktera ma operacni systemy skryvajici se za temi zahadnymi zkratkami jako BeOS apod., ale pokud by to melo nejak vyrazne zdrzovat, tak bych si s tim nelamal hlavu, protoze 99% potencialnich zajemcu o tuto hru (podle me) ma Win xy
A kdyz uz jste tu zminili ten Packal, tak Unimatrix325 pry zacal delat na datadisku ke Star Trek: Final War (a ten je v Packalu). To ja jen tak, ze jsme se o nem taky zminili na srazu (zrovna kdyz kuraci kourili pred kobliharnou, takze jsou mimo, ze?:-)) |
|
|
Anonym: Naku - 18. duben 2002 21:56 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| No kdyz ho prekousnes, furt to neznamena, ze se s nim nemuzes zadusit :)
A ted platforma. Univerzalni ? Neni problem... Win ONLY ? No... taky moznost. Asi bych preferoval uni verzi, ale Win prinasi par "luxusnich" prvku (DLL soubory...) a samozrejme (bych nebyl oznacovan za tendencniho) spoustu kravin. Linux ONLY verze by (asi) zase (bohuzel) neoslovila moc lidi a jiny verze (BeOS, MacOS, NEXT... pro me za me treba Amiga) sou mimo diskusi... (resp. spadaji spis pod univerzalni verzi - napr. pod Allegrem jen portovani jen otazkou rekompilace.... |
|
|
|
| Packal? Tak ten bych asi neprekous... Obcas mam chut ho zakousnout. Hlasuji svym tenkym hlaskem pro C/C++.
Ale aspon neco, uz jsme dva :) |
|
|
Anonym: Naku - 18. duben 2002 19:40 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| happz: realnej zajem ? urcite mam, ale na platforme se IMHO musej domluvit vsichni (trebas 2) byt jen potencionalni programatori dohromady.
Ja sem (jak jsem mozna jiz drive uvedl) pro C/C++ ev. Pascal bych taky prekous (otazka je, co by Placalu slo udelat :) |
|
|
|
| No, něco na tom zřejmě bude:-( |
|
|
|
| Mr.Spock: Nesýčkuj.... :-))) |
|
|
|
| Jirka006 a happz: ja to rikal... |
|
|
|
| Mno, ja jsem tu porad, jenom cekam, az se ozve taky nekdo jinej, kdo by mel opravdu realnej zajem o ucast. |
|
|
|
| Naku: Já myslel, ?e k tomu právě ty bude? mít co říct..... hmmm, tak nic. :-(
Kovi: Jen se obávám, ?e se nám programátoři nějak stáhli... ojojoj :-( Mno, uvidíme. |
|
|
|
| Podle mě a? do dal?í schůzky nic bli??ího nevymyslíme, tak?e by nebylo od věci, kdyby se ti, kteří mají zájem tahovku programovat, k zápisu ze schůze vyjádřili ve smyslu: Jestli to budeme dělat v C/C++, tak tohle půjde, tohle taky, tohle bude tě?ký, musí to tam být?, tohle teda neuděláme atd., aby ti, co vymý?lí pravidla hry věděli, na čem mohou dál stavět, a kde jsou nejzaz?í hranice programátorů. Pánové, ring je vá? (a prosím, česky...:-)))
Happz: Jo, podle abecedy jsem to seřadil jenom kvůli tobě, kdy?s po tom tak tou?il:-))
Jirka006: Mno jo, nech toho, nebo se začnu červenat:-)) |
|
|
Anonym: Naku - 17. duben 2002 21:21 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Me je to relativne jedno... zavisi na ostatnich :)
|
|
|
|
| Naku: No, abych řekl pravdu...i přes nesouhlas Mr.Spocka jsme dospěli k názoru, ?e bude lep?í nejdříve něco formulovat, a pak se zeptat programátorů, co oni na to... tj. právě teď s napětím čekáme, jak na to vy, programátoři, zareagujete, bude-li se Vám do toho chtít :-)
Samozřejmě takté? očekáváme zdrcující kritiku a spoustu dal?ích nápadů :-)
Tak?e, co ty, Naku, na to? ;-) |
|
|
Anonym: Naku - 17. duben 2002 15:38 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Grrr... je mi to fakt lito :(
A jak ste se dohodli z pohledu vyvojaru ? |
|
|
|
| Kovi: No, je fakt, ?e svůj pochvalný příspěvek jsem napsal ani? jsem to dočetl a? k poznámce o toaletě a dla?dicích... ale stejně na tom nic není... Fakt se mi to líbilo jak jsi to napsal. |
|
|
|
| Kovi: takje to spravne, podle abecedy :))))) |
|
|
|
| Jirka006: Tak to ví?, v mojí nové roli zapisovatelky se mi začíná líbit, tak si to musím náramně u?ít a navíc mě tě?í, ?e si to vy, vy co jste mě do toho umotali, musíte celý přečíst, abyste zjistili, jestli vás tam někde nepomlouvám:-)) |
|
|
|
| Naku: To se stává...při?el jsi o báječné koblihy a zajímavý pokec s dal?ími 5 lidmi ;-)
Kovi: To jsem nečekal, ?e se takhle krásně rozepí?e? :-) Dobrý! Jen jsem zvědav na reakce :-)) |
|
|
|
| Jeliko? jsem byl (i proti své vůli) zvolen zapisovatelkou srazu, je na mě, abych vám tu předlo?il jakýs-takýs report. Tak?e, tady ho máte:
Zápis z druhé schůze vývojového týmu WDK
Datum: 16. 4. 2002
Místo konání: Dunkin Donuts, Václavské náměstí
Přítomní: Happz, Jirka006, Kovi, Mae2000, Mr. Spock (v abecedním pořadí)
Co: Tahová (turn-based) strategie
Body, na kterých jsme se dohodli, a které se mi podařilo v tom zmatku zapsat:
- hrací plocha je rozdělena na čtverečky
- jednotky jedné rasy mohou stát na jednom políčku a je mo?no je sdru?it do jedné skupiny
- přítomnost cizí lodi na obsazeném políčku vyvolá nabídku akcí (diplomacie, útok, ústup)
- v docích je mo?no lodě upgradovat
- mo?nost získání nové technologie od cizí rasy
- existence vývojového stromu nových vynálezů (otázka, zda volit přímo jakou technologii chceme vyrábět nebo pouze směr vývoje)
- ka?dá loď má přidělen určitý počet bodů, který symbolizuje, kolik zařízení se do ní vejde. Do tohoto počtu bodů pak mů?e hráč loď dovybavovat podle svých představ, finančních mo?ností a stavu technologie, co? vyústí v lodě jedné třídy, které budou mít různé zaměření – Galaxy bojová, Galaxy evakuační apod.)
- kdy? dojde na souboj, přepne se pohled na styl ala Heroes of Might & Magic, který bude probíhat na uzavřené plo?e v tahovém systému
- existence náhodných událostí (ztratí se někde loď = mů?ete vyslat záchrannou expedici a dal?í)
- dojde-li k výbuchu warp jádra, nelze na daném políčku nadále létat warpem ale pouze impulsem
- prostředí bude zpestřeno pásy asteroidů, které bude nutno obletět a mlhovinami, kde nebude mo?no létat warpem, bude sní?en výkon některých lodních systémů – ideální místo pro přepad
- hráč bude moci objevit antické artefakty dávno zaniklých civilizací (např.: dávno zapomenuté subprostorové tunely umo?ňující rychlej?í cestování přes půlku galaxie apod.)
- kampaň jednoho hráče bude vyprávět prozatím blí?e neurčený příběh a bude (mo?ná) bez znatelných přechodů rozdělena do určitých časových období – co? se projeví např. v tom, ?e v 22. století nebudete moci narazit na Borgy ani Dominion apod. V návrhu je i tutorial z přelomu 20. a 21. století, kde budete muset ře?it situaci panující na Zemi po válce a cílem bude zajistit úspě?ný start Cochranova Phoenixu
- uva?uje se také o omezení ?ivotnosti lodí
- hráči si budou moci zvolit, jestli se budou soustředit na bitvy nebo na mikromanagement jednotlivých planet (mo?nost za?krtnout volbu „Automatická správa planet“)
Určitě jsem i několik věcí vynechal, něco jsem nezapsal úplně správně, tak?e je na ostatních členech schůzky, aby můj zápis doplnili. V?ichni ostatní jste rovně? zváni k diskuzi – co přidat, ze změnit atd.
Na úplný závěr srazu si Jirka006 a Mr. Spock odskočili na toaletu, a kdy? se vrátili měli nový nápad ohledně expanze do dal?ích kvadrantů galaxie. Celé to pak kreslili nohou na dla?dice a jediné co jsem pochopil, bylo, ?e Alfa kvadrant je ta červená dla?dice. Přitom překá?eli nějaké vydě?ené paní, která si chtěla dojít koupit k pokladně dal?í koblihu a Spockova slova: „To je jen Star Trek, paní.“ ji viditelně neuklidnila.
Závěrem děkuji Happzovi za zapůjčení propisky a papíru a doufám, ?e Maeho mobil, který si polil kafem, bude úspě?ně fungovat.
|
|
|
Anonym: Naku - 16. duben 2002 19:05 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Omluva
Grrrr... ja to snad nikdy nestihnu... Moc se omlouvam ale, ac sem to nemel ROZHODNE v planu, opustil jsem budovu skolni presne 18.03 nemaje valne sance stihnout streku pres pul Prahy za 10 min..... |
|
|
|
| Kovi: No co... prostě se mi BOTF líbí... a je mi líto, ?e v tom nikdo nepokračuje. ;-) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|