|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Lidi ?ijete je?tě někdo? Pamatuju si, kdy? tohle fórum mělo kolem dvaceti novejch zpráv na den! |
|
|
|
| Sheedee: Jasne, majla tu mas. Kdyz posles, budu rad, kdyz neposles, nevadi. Me oko Vas bude stejne sledovat a ver, ze muj zrak si nezada s rudym okem Mordoru! :-) |
|
|
|
| PVH:
Tak?e 'ste mi ho dali, proto?e mi důvěřujete, ?e to nezkazim! ;-) |
|
|
|
| Sheedee jsi si jistej, ?e je nutný mít jeden globální, zastře?ovací technickej level?! já bych řek, ?e stačej úrovně jen v jednotlivejch oborech...ne?
A sheedee dali jsme ti vědu, proto?e je to obor ve kterym se dá leccos zkazit a nikdo si to nechce vzít na triko...:))))))))) |
|
|
|
| Arweth: Zeptám se spocka ;-) |
|
|
|
| Kdybys chtel nezavisly komentar, posli sve napadyd na arweth@seznam.cz, treba k tomu neco budu mit... :-) Vez, ze tva prace na Evolution bude u me podrobena nejvetsimu zkoumani. :-) |
|
|
|
| Arweth: Vidí?, já to vidím stejně, proto se sna?im vědu promakat a mám dojem, ?e proto?e ostatní ví, jakej sem maniak, tak proto mi ji taky dali :-))) |
|
|
|
| Sheedee: ja ve hrach kladu veliky duraz na propracovanou vedu a vyzkum, popr. spionaz. Urcite vetsi, nez na mnoho promakanejch lodicek. Rozhodne uvitam rozsahly vyzkum, ktery bude stabilni a dlouhodoby, nikoli vedu, kterou zvladnu celou, kdyz na 15 kol narvu zdroje jen do laboratori a pak mam pristup k tomu nejlepsimu ve hre a ta se stane jen pretlacovanou s lodickama.
Nazor hrace, ktery vas tady sleduje. Oko osodu Vas vidi! ;-) |
|
|
|
| Dneska taky, takľe sem zase nic neudělal :-)))
ale ¨napadlo mě, jak by ąel řeąit ten technickej level:
Princip, ľe by se technickej level odvozoval od průměru levelů jednotlivejch oborů a byl limitovanej počtem výzkumnejch bodů za kolo by zůstal, ale aby se zamezilo rychlejm skokům, tak by se novej level vľdycky průměroval s tím starým v poměru třeba 1:10, takľe by klesal/stoupal pomalu |
|
|
|
| to nemusí? hlásit....to je normální... |
|
|
|
| Dneska jsem byl na Pragoconu, tak?e sem nic neudělal :-))) |
|
|
|
| happz: dobre, dobre, jen tak dal! |
|
|
|
| No, a ode mne take dobra zprava. Tvorba rozhrani pro snadnou tvorbu dialogu a ruznych screenu atd. se chyli ke svemu prvnimu stastnemu konci. Obcas, kdyz se s PVH potkame na netu, a neopatrne se zepta, tak ho zaplavim informacemi, takze to je takova ta pidiva zprava - nespim, pracuju.
Behem tydne, maximalne 14 dnu bych mel mit v ruce prvni screenshot skutecneho, Julcou vytvoreneho screenu, na kterem bude mozno klikat atd. Nebude to jeste galscreen, ale uz je to mnohem bliz. |
|
|
|
| Tak sem zase překopal půlku science dokumentu, proto?e sem si v PHPčku utvořil men?í prográmek na simulaci vědy ve STEVOL, naházel sem do něj vzorečky a zkou?el to simulovat a nějak se mi nelíbilo, jak se to chová, potom co mi technickej level vylítl na třicet, kdy? sem si nastavil hodně vědců a potom zase hned spadl, kdy? neměli potřebnou techniku na výzkum, mi do?lo, ?e bude něco ?patně :-)))
Teď to předělávám, tak?e prosím trpělivost, Science document bude brzo, ale aby v tom nebyl bordel, tak to trochu překopu (Dokonce i svoji oblíbenou funkci :-))) |
|
|
|
| PVH:
Nakonec ne, místo chemie sem si o?etřoval vyvrtanej zub Chachá!!! :-DDDD |
|
|
|
| jo a sheedee ty loga NEDEFORMOVAT!!!!!!!! to je rad?i dej malý vedle sebe ale ve správnejch poměrech stran..... |
|
|
|
| cháá...sheedee kvůli evol propadne z chemie....to je paradox... |
|
|
|
| Jo, slíbil sem vám taky, ?e vám sem dneska hodím ty výzkumný body, ale dneska u? to nestihnu, sorry, ale zejtra je?tě pí?em písemku z chemie a já sem na to zatim ani nekouk ;-)
Body pří?tě :-) (Ale ten vzorec u? mám, jenom ho teď nemám sílu vysvětlovat) |
|
|
|
| y(1)=0
(1,nekonečno)....
y(x)= 1000(y(x-1) + x-1)
Df={1; (1,nekonečno)}
Takhle nějak by to mělo být správně, díky ?es mi to řek ;-) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|