Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1515 - 1534 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 01. březen 2003 21:07sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, Julca je postavena na knihovne zvane Allegor, ktera je urcena pro vyvoj her. Pdoporuje vcelku dost ruznych ovladacu, od DirectX pres SVGAlib az treba po framebuffer pod Linuxem. Ale: snazil jsem se psat svuj kod pokud mozno nejak otevrene, aby se v moznych budoucnostech dala pripadne zakladova knihovna zmenit.

Jinak Allegro umi vcelku dost veci, sam si vsechno nevybavim, juknete na homepage knihovny samotne.
JohnyDog - 01. březen 2003 19:46sipka
ZAMĚŘIT
JohnyDog
Jestli muzu doporucit pak SDL :)
Sheedee - 01. březen 2003 19:36sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz: Tak to je super, není to super? Je to super ;-))

BTW co vlastně chce? pou?ít pro engine julči? DirectX, nebo nějakej vlastní kód v céčku? Bude to podporovat 16/32 bitů, nebo jenom 256 barev? Co rozli?ení? Ne ?e bych na tebe naléhal, ale hodilo by se vědět, co ta hračka bude umět zobrazit, abysme věděli, jakou máme vlastně dělat grafiku. Dík ;-)
happz - 01. březen 2003 17:28sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jasne, ze bude i normalni - Julce je to jedno, www klient i normalni se k serveru budou chovat uplne stejne, jenomze normalni klient si svoje obrazovky zobrazi sam, a www vytvori dhtml stranky, ktere preda prohlizeci. Ergo kladivko, priblizi se testovani hry samotne, a pro zacatek odpoadnou potize s ladenim GUI.
Sheedee - 01. březen 2003 17:25sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:
Stejně by to chtělo udělat kromě webovýho i nomrální interface, ale do začátku by to určitě stačilo.

PS.
Vím ?e dal?í info z vědy slibuju u? bůhví jak dlouho, ale dneska zase nebude, proto?e sem se právě vrátil z dřevárny, mám zlámaný v?echny kosti a ůbec sem na zhebnutí, snad zejtra ;-)
Tak?e dal?í coming soooooooooooooon ;-)
happz - 01. březen 2003 16:46sipka
ZAMĚŘIT
happz
Hehe :) Rikal jsem, ze brzy, rikal jsem to pred tydnem, a daval jsem si lhutu tyden az 14 dni :) Takze jeste trochu casu mam.

A navic - mel jsem malou debatku s jednim znamym, kterej se zajimal o Julcu (ani ne tak o ST:E, spis je na fantasy) a probrali jsme spolu bajecnou myslenku - hrani ST:E pres jakykoliv WWW browser, ktery bude podporovat skriptovani na strane klienta (Javascript, VBscript atd) - tedy, staci i pitomy MSIE. Je to myslenka rozhodne zajimava, ted ji venuji vcelku dost casu, protoze s tim by odpadla nejvetsi potiz - zobrazovani. Tu praci by si za nas dal prohlizec. Navic udelat screen v HTML je brnkacka, a propojit ho se systemem udalosti Julci, ktery je uz vlastne hotovy, je taky v pohode. Nejvetsi potiz je vsechno prohlidnout a na nic nezapomenout pri navrhu.

Nenechte se zmast, neslo by o neco ve stylu webovych on-line her. Doslo by pouze k male zmene, ze by browser obstaral zobrazeni a prijem udalosti (klikani mysidlem atd) za nas, a my bychom vlastne tuhle cast Julci vubec - prozatim - nemuseli vyvijet (nojo, clovek si to ulehci, kdyz uz ma skoro hotovo :) Byla by to IMHO zajimava moznost a docela uspiseni vyvoje - ted to jen poradne prokoumat.
Kovi - 01. březen 2003 12:31sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
PVH: aspon v tomhle jsme svetovy - samy coming sooooon:-)))
PVH - 01. březen 2003 11:18sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Klid...vsechno bude...ale nejdriv se musi doladit...pak napsat galscreen (v upraveném DHTML julci) a pak teprve bude screenshot...got it?? P.S. V my?lenkách happze a mě, se také pohybuje varianta klienta pro web rozhraní...tzn. budeme hráít evolution i pres Explorer...:) Ale o tom, az budou informace...(jiz brzy!)
Kovi - 28. únor 2003 23:46sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Prece nemuzeme omilat porad jedny a ty samy veci. Pockame, az bude neco k probrani a pak se zase rozkecame.

happz: Rikals onehda, ze snad bude brzo nejakej screen s Julci. Jak to vypada?
one.man - 28. únor 2003 21:38sipka
ZAMĚŘIT
one.man
Bejvavalo
Sheedee - 28. únor 2003 18:15sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Lidi ?ijete je?tě někdo? Pamatuju si, kdy? tohle fórum mělo kolem dvaceti novejch zpráv na den!
Arweth - 26. únor 2003 12:00sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
Sheedee: Jasne, majla tu mas. Kdyz posles, budu rad, kdyz neposles, nevadi. Me oko Vas bude stejne sledovat a ver, ze muj zrak si nezada s rudym okem Mordoru! :-)
Sheedee - 25. únor 2003 19:25sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:
Tak?e 'ste mi ho dali, proto?e mi důvěřujete, ?e to nezkazim! ;-)
PVH - 25. únor 2003 19:19sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Sheedee jsi si jistej, ?e je nutný mít jeden globální, zastře?ovací technickej level?! já bych řek, ?e stačej úrovně jen v jednotlivejch oborech...ne? A sheedee dali jsme ti vědu, proto?e je to obor ve kterym se dá leccos zkazit a nikdo si to nechce vzít na triko...:)))))))))
Sheedee - 25. únor 2003 18:49sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Arweth: Zeptám se spocka ;-)
Arweth - 25. únor 2003 15:40sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
Kdybys chtel nezavisly komentar, posli sve napadyd na arweth@seznam.cz, treba k tomu neco budu mit... :-) Vez, ze tva prace na Evolution bude u me podrobena nejvetsimu zkoumani. :-)
Sheedee - 24. únor 2003 18:56sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Arweth: Vidí?, já to vidím stejně, proto se sna?im vědu promakat a mám dojem, ?e proto?e ostatní ví, jakej sem maniak, tak proto mi ji taky dali :-)))
Arweth - 24. únor 2003 10:44sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
Sheedee: ja ve hrach kladu veliky duraz na propracovanou vedu a vyzkum, popr. spionaz. Urcite vetsi, nez na mnoho promakanejch lodicek. Rozhodne uvitam rozsahly vyzkum, ktery bude stabilni a dlouhodoby, nikoli vedu, kterou zvladnu celou, kdyz na 15 kol narvu zdroje jen do laboratori a pak mam pristup k tomu nejlepsimu ve hre a ta se stane jen pretlacovanou s lodickama.

Nazor hrace, ktery vas tady sleduje. Oko osodu Vas vidi! ;-)
Sheedee - 23. únor 2003 22:00sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Dneska taky, takľe sem zase nic neudělal :-)))

ale ¨napadlo mě, jak by ąel řeąit ten technickej level:

Princip, ľe by se technickej level odvozoval od průměru levelů jednotlivejch oborů a byl limitovanej počtem výzkumnejch bodů za kolo by zůstal, ale aby se zamezilo rychlejm skokům, tak by se novej level vľdycky průměroval s tím starým v poměru třeba 1:10, takľe by klesal/stoupal pomalu
PVH - 23. únor 2003 21:47sipka
ZAMĚŘIT
PVH
to nemusí? hlásit....to je normální...

Nejnovější   Novější 1515 - 1534 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o