|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Sheedee: Ja to pochopil! :-)) asi takhto: Libi se mi varianta, aby se daly nastavit priority rozdelovani vyzkumnych bodu jako je to treba ve STBoF. Souhlasim s tim, aby postup v nejakem odvetvi byl omezen pokrokem v jinem/jinych. Nechal bych v nastaveni vyzkumu moznost volby nastaveni "upozornovat na pocatku kola / automaticky relokovat".
Prvni pripad upozorni hrace na pocatku kola, ze pro dalsi vyzkum v oboru potrebuje znalosti jineho oboru (popr. i vypise jake obory) ale nic nezmeni a body propadnou (to je realne, kolik vyzkumu skoncilo docasne ci trvale ve slepe ulicce, ze) pokud hrac nic neudela nebo se rovnomerne rozdeli do ostatnich oboru.
Druha volba automaticky presmeruje zdroje pridelene pro vyzkum dotycneho oboru postupne do vsech oboru potrebnych pro pokrok a pak se vrati k puvodnimu vyzkumu. Troufas si na to? :-))
Co se tyce omezovani vyzkumu, souhlasim s Unimatrixem, rozhodne bych chtel, aby byl ve hre mod, kde by federace mohla mit maskovani a romulani fazery XII(brr) :-) |
|
|
|
| souhlas, prece bez podepsani konkretni smlouvy, jako je tomu v serialu, neni treba, aby se ufp nejak vyvoji maskovaciho zarizeni a dalsich blbustek branila. |
|
|
|
| Sheedee :
IMHO není třeba omezovat level vynálezu uměle, jen je třeba to o?etřit tak, aby na určitý level v jednom odvětví byl nutný přiměřený level v několika jiných odvětvích... je jasné, ?e ty nejlep?í phazery asi tě?ko půjdou vyvinout bez znalosti metalurgie, počítačů, fyziky, energetických zdrojů atd. atd....
Ale neomezoval bych jednotlivá odvětví výzkumu... pokud bude hráč hrát od začátku (první kontakt) tak ať si klidně vyzkoumá maskování a disruptory, ale kdy? u? začne hrát v období TNG, tak mu např. maskování bude zapovězeno... tedy aspoň na čas... |
|
|
|
| Hele, jak byste viděli účel globálního technologickýho levelu? Má mít jenom informační, nebo i funkční hodnotu?
Rád bych v modelu vědy přede?el známým situacím, třeba z Master Of Orionu, kdy si hráč v klidu vyvinul třeba computers na maximální úroveň a na zbytek ka?lal, problém výzkumu je, ?e musí probíhat ve v?ech oborech zároveň, tedy ?e by byla mo?ná orientace na jeden obor, ale ostatní by se musely rozvíjet taky, chápete?
V praxi by to vypadalo buď tak, ?e by hráč na začátku ka?dýho kola dostal výzkumný body a ty by se potom samy podle hráčem zadaných priorit ivestovaly do výzkumu a kolik procent bodů půjde kam, by si hráč určil zcela svobodně, pak by tu ale bych ten technickej level, tak?e by se po nějaký době u? ten preferovanej obor nemohl dostat vý? a body do něj investovaný by se samy dočasně posílaly jinam, nebo by hráč nemohl rozdělovat priority zcela volně, ale jenom tak, aby se rozvíjelo v?dycky víc oborů...
Teoreticky bych tam ?ádný omezení dávat nemusel, proto?e stejně vět?ina vynálezů vy?aduje znalosti z víc oborů, ale pak by se někomu mohlo snadno stát, ?e by na to pozapomněl (:-)) a tejden zkoumal a nic nevyzkoumal...
Tak jak se na to teď koukám, tak sem to napsal dost chaoticky, kdyby to někdo nepochopil, tak se ozvěte ;-))
PS.
Jak to uděláme s rozdělením specifických vynálezů? Bude federace moct vynalézt disruptor a maskování a romulani zase fotonový torpéda a simulátory? V kampani bych to určitě omezil tak, jak je to v seriálech a ve filmech, ale v takovým skirmishi, nebo v multiplayeru bysme mohli nechat, ať si federace klidně staví klingonský dravce ;-) |
|
|
|
| happz:
Tebe taky lanařili? :-)) |
|
|
|
| :) Jop, mate stesti, odmitnul jsem i job u M$ :)))) Ale to bylo z ciste ideologickych duvodu... ;-) |
|
|
|
| happz: No, kouknul sem na to a z tohzo čemu na céčku rozumím, soudim, ?e je to docela fajn věc ;-)
Dneska se budu léčit ze včerej?í dřevárny a večer sem u? snad hodim něco z tý slibovaný vědy, zatim ?ijte blaze |
|
|
|
| all: ten happz, to je ale hlavicka, jeste ze jsme ho zlanarili drive nez ea nebo activision:-) |
|
|
|
| No, Julca je postavena na knihovne zvane Allegor, ktera je urcena pro vyvoj her. Pdoporuje vcelku dost ruznych ovladacu, od DirectX pres SVGAlib az treba po framebuffer pod Linuxem. Ale: snazil jsem se psat svuj kod pokud mozno nejak otevrene, aby se v moznych budoucnostech dala pripadne zakladova knihovna zmenit.
Jinak Allegro umi vcelku dost veci, sam si vsechno nevybavim, juknete na homepage knihovny samotne. |
|
|
|
| Jestli muzu doporucit pak SDL :) |
|
|
|
| happz: Tak to je super, není to super? Je to super ;-))
BTW co vlastně chce? pou?ít pro engine julči? DirectX, nebo nějakej vlastní kód v céčku? Bude to podporovat 16/32 bitů, nebo jenom 256 barev? Co rozli?ení? Ne ?e bych na tebe naléhal, ale hodilo by se vědět, co ta hračka bude umět zobrazit, abysme věděli, jakou máme vlastně dělat grafiku. Dík ;-) |
|
|
|
| Jasne, ze bude i normalni - Julce je to jedno, www klient i normalni se k serveru budou chovat uplne stejne, jenomze normalni klient si svoje obrazovky zobrazi sam, a www vytvori dhtml stranky, ktere preda prohlizeci. Ergo kladivko, priblizi se testovani hry samotne, a pro zacatek odpoadnou potize s ladenim GUI. |
|
|
|
| happz:
Stejně by to chtělo udělat kromě webovýho i nomrální interface, ale do začátku by to určitě stačilo.
PS.
Vím ?e dal?í info z vědy slibuju u? bůhví jak dlouho, ale dneska zase nebude, proto?e sem se právě vrátil z dřevárny, mám zlámaný v?echny kosti a ůbec sem na zhebnutí, snad zejtra ;-)
Tak?e dal?í coming soooooooooooooon ;-) |
|
|
|
| Hehe :) Rikal jsem, ze brzy, rikal jsem to pred tydnem, a daval jsem si lhutu tyden az 14 dni :) Takze jeste trochu casu mam.
A navic - mel jsem malou debatku s jednim znamym, kterej se zajimal o Julcu (ani ne tak o ST:E, spis je na fantasy) a probrali jsme spolu bajecnou myslenku - hrani ST:E pres jakykoliv WWW browser, ktery bude podporovat skriptovani na strane klienta (Javascript, VBscript atd) - tedy, staci i pitomy MSIE. Je to myslenka rozhodne zajimava, ted ji venuji vcelku dost casu, protoze s tim by odpadla nejvetsi potiz - zobrazovani. Tu praci by si za nas dal prohlizec. Navic udelat screen v HTML je brnkacka, a propojit ho se systemem udalosti Julci, ktery je uz vlastne hotovy, je taky v pohode. Nejvetsi potiz je vsechno prohlidnout a na nic nezapomenout pri navrhu.
Nenechte se zmast, neslo by o neco ve stylu webovych on-line her. Doslo by pouze k male zmene, ze by browser obstaral zobrazeni a prijem udalosti (klikani mysidlem atd) za nas, a my bychom vlastne tuhle cast Julci vubec - prozatim - nemuseli vyvijet (nojo, clovek si to ulehci, kdyz uz ma skoro hotovo :) Byla by to IMHO zajimava moznost a docela uspiseni vyvoje - ted to jen poradne prokoumat. |
|
|
|
| PVH: aspon v tomhle jsme svetovy - samy coming sooooon:-))) |
|
|
|
| Klid...vsechno bude...ale nejdriv se musi doladit...pak napsat galscreen (v upraveném DHTML julci) a pak teprve bude screenshot...got it??
P.S. V my?lenkách happze a mě, se také pohybuje varianta klienta pro web rozhraní...tzn. budeme hráít evolution i pres Explorer...:) Ale o tom, az budou informace...(jiz brzy!) |
|
|
|
| Prece nemuzeme omilat porad jedny a ty samy veci. Pockame, az bude neco k probrani a pak se zase rozkecame.
happz: Rikals onehda, ze snad bude brzo nejakej screen s Julci. Jak to vypada? |
|
|
|
| Lidi ?ijete je?tě někdo? Pamatuju si, kdy? tohle fórum mělo kolem dvaceti novejch zpráv na den! |
|
|
|
| Sheedee: Jasne, majla tu mas. Kdyz posles, budu rad, kdyz neposles, nevadi. Me oko Vas bude stejne sledovat a ver, ze muj zrak si nezada s rudym okem Mordoru! :-) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|