Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1503 - 1522 / 3834Starší   Nejstarší

Sheedee - 04. březen 2003 20:12sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Uni: Ok, asi má? pravdu, tak já ten technickej level udělám tak, aby měl co nejpřesněj?í informační hodnotu, ale vliv na hru mít nebude (Leda tak na AI, ale to u? je happzův byznis)
Sheedee - 04. březen 2003 20:10sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Jo a jenom co se týče nekauzální fyziky (Na to se mě pár lidí ptalo) tak to je fyzika, která staví model světa na odli?eném předpokladu, ne? kauzalitě (Kauzalita je shrnutě řečeno předpoklad, ?e příčina vyvolá souhrn následků o celkové stejné síle) a jsou s ní tedy mo?ný úúúúúú?asný věci ;-)
Sheedee - 04. březen 2003 20:07sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Arweth: o STBoF nic nevím, nehrál jsenm, vlastně sem hrál z těhle her jenom master of orion a imperium galactica jedničku (Ta byla super ;-)).

Alpedar:
To ne, obory vědy u? jsme tu probírali a jsou to:
(Mo?ná ?e tohle není úplně aktuální seznam, mám dojem, ?e sem něco předělával v biologii a konstrukci, ale ka?doádně z toho máte představu, kdo to je?tě neviděl, ale prosímvás, nebombardujte mě hlá?kama jako "Pod biologií ti chybí nanovirologie" tohle je skutečně jenom orientační rozdělení a pevně daných je tam jenom těch ?est hlavních oborů, to jak se dělí dál se bude je?tě trochu měnit


Sociologie:
Diplomacie
Výzkum společnosti
Psychologie
Bojová taktika

Biologie:
Geologie
Genetika
Neurobiologie
Virologie
Ekologie
Telepatie (Dostupné pouze u telepatických ras, omezená maximální úroveň podle rasy (například betazoidi mají maximální úroveň 5)
Organika
Botanika

Fyzika:
Subrostorová fyzika
Kvantová fyzika
Nekauzální fyzika (Zpřístupněno po dosa?ení stupně 25 v ostatních fyzikálních oborech, stupně 18 ve v?ech konstrukčních oborech a stupně 23 v teorii vesmíru)
Temporální fyzika

Chemie:
Biochemie
Metalurgie
Výzkum nových prvků

Výzkum vesmíru:
Vesmírné úkazy
Teorie vesmíru
Stelární manipulace (zpřístupněno po dosa?ení stupně 15 v teorii vesmíru, stupně 17 v konstrukci velkých zařízení a stupně 12 ve v?ech fyzikálních oborech, kromě nekauzální fyziky)

Konstrukce:
Nanotechnologie
Zbraně
Konstrukce lodí
Konstrukce velkých zařízení (zpřístupněno po dosa?ení stupně 8 v ostatních konstrukčních oborech a stupně 8 v metalurgii)
Konstrukce pohonných jednotek
Konstrukce obranných zařízení
Energetika

Alpedar - 04. březen 2003 15:10sipka
ZAMĚŘIT
Alpedar
Co takhle, kdyby byl nejaky obory "federacni technologie", "romulansky technologie", "klingonsky technologie", ..., s tim, ze by kazdy zacinal jen s tou svou a jiny by mohl vyzkoumat az kdyz by byl desne rozvinutej ci vubec (a pak by je mohl jedine ukradnout ci vymenit) a tyto by byli zapotrebi k vyvoji v specialnich vynalezu?
Arweth - 04. březen 2003 09:59sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
Sheedee: Ja to pochopil! :-)) asi takhto: Libi se mi varianta, aby se daly nastavit priority rozdelovani vyzkumnych bodu jako je to treba ve STBoF. Souhlasim s tim, aby postup v nejakem odvetvi byl omezen pokrokem v jinem/jinych. Nechal bych v nastaveni vyzkumu moznost volby nastaveni "upozornovat na pocatku kola / automaticky relokovat".
Prvni pripad upozorni hrace na pocatku kola, ze pro dalsi vyzkum v oboru potrebuje znalosti jineho oboru (popr. i vypise jake obory) ale nic nezmeni a body propadnou (to je realne, kolik vyzkumu skoncilo docasne ci trvale ve slepe ulicce, ze) pokud hrac nic neudela nebo se rovnomerne rozdeli do ostatnich oboru.
Druha volba automaticky presmeruje zdroje pridelene pro vyzkum dotycneho oboru postupne do vsech oboru potrebnych pro pokrok a pak se vrati k puvodnimu vyzkumu. Troufas si na to? :-))

Co se tyce omezovani vyzkumu, souhlasim s Unimatrixem, rozhodne bych chtel, aby byl ve hre mod, kde by federace mohla mit maskovani a romulani fazery XII(brr) :-)
Mr.Spock - 03. březen 2003 21:02sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
souhlas, prece bez podepsani konkretni smlouvy, jako je tomu v serialu, neni treba, aby se ufp nejak vyvoji maskovaciho zarizeni a dalsich blbustek branila.
Unimatrix325 - 03. březen 2003 19:58sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Sheedee :
IMHO není třeba omezovat level vynálezu uměle, jen je třeba to o?etřit tak, aby na určitý level v jednom odvětví byl nutný přiměřený level v několika jiných odvětvích... je jasné, ?e ty nejlep?í phazery asi tě?ko půjdou vyvinout bez znalosti metalurgie, počítačů, fyziky, energetických zdrojů atd. atd....
Ale neomezoval bych jednotlivá odvětví výzkumu... pokud bude hráč hrát od začátku (první kontakt) tak ať si klidně vyzkoumá maskování a disruptory, ale kdy? u? začne hrát v období TNG, tak mu např. maskování bude zapovězeno... tedy aspoň na čas...
Sheedee - 03. březen 2003 19:51sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Hele, jak byste viděli účel globálního technologickýho levelu? Má mít jenom informační, nebo i funkční hodnotu?

Rád bych v modelu vědy přede?el známým situacím, třeba z Master Of Orionu, kdy si hráč v klidu vyvinul třeba computers na maximální úroveň a na zbytek ka?lal, problém výzkumu je, ?e musí probíhat ve v?ech oborech zároveň, tedy ?e by byla mo?ná orientace na jeden obor, ale ostatní by se musely rozvíjet taky, chápete?

V praxi by to vypadalo buď tak, ?e by hráč na začátku ka?dýho kola dostal výzkumný body a ty by se potom samy podle hráčem zadaných priorit ivestovaly do výzkumu a kolik procent bodů půjde kam, by si hráč určil zcela svobodně, pak by tu ale bych ten technickej level, tak?e by se po nějaký době u? ten preferovanej obor nemohl dostat vý? a body do něj investovaný by se samy dočasně posílaly jinam, nebo by hráč nemohl rozdělovat priority zcela volně, ale jenom tak, aby se rozvíjelo v?dycky víc oborů...

Teoreticky bych tam ?ádný omezení dávat nemusel, proto?e stejně vět?ina vynálezů vy?aduje znalosti z víc oborů, ale pak by se někomu mohlo snadno stát, ?e by na to pozapomněl (:-)) a tejden zkoumal a nic nevyzkoumal...

Tak jak se na to teď koukám, tak sem to napsal dost chaoticky, kdyby to někdo nepochopil, tak se ozvěte ;-))

PS.
Jak to uděláme s rozdělením specifických vynálezů? Bude federace moct vynalézt disruptor a maskování a romulani zase fotonový torpéda a simulátory? V kampani bych to určitě omezil tak, jak je to v seriálech a ve filmech, ale v takovým skirmishi, nebo v multiplayeru bysme mohli nechat, ať si federace klidně staví klingonský dravce ;-)
Sheedee - 03. březen 2003 19:42sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:
Tebe taky lanařili? :-))
happz - 03. březen 2003 13:43sipka
ZAMĚŘIT
happz
:) Jop, mate stesti, odmitnul jsem i job u M$ :)))) Ale to bylo z ciste ideologickych duvodu... ;-)
Sheedee - 02. březen 2003 11:44sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz: No, kouknul sem na to a z tohzo čemu na céčku rozumím, soudim, ?e je to docela fajn věc ;-)

Dneska se budu léčit ze včerej?í dřevárny a večer sem u? snad hodim něco z tý slibovaný vědy, zatim ?ijte blaze
Mr.Spock - 02. březen 2003 08:25sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
all: ten happz, to je ale hlavicka, jeste ze jsme ho zlanarili drive nez ea nebo activision:-)
happz - 01. březen 2003 21:07sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, Julca je postavena na knihovne zvane Allegor, ktera je urcena pro vyvoj her. Pdoporuje vcelku dost ruznych ovladacu, od DirectX pres SVGAlib az treba po framebuffer pod Linuxem. Ale: snazil jsem se psat svuj kod pokud mozno nejak otevrene, aby se v moznych budoucnostech dala pripadne zakladova knihovna zmenit.

Jinak Allegro umi vcelku dost veci, sam si vsechno nevybavim, juknete na homepage knihovny samotne.
JohnyDog - 01. březen 2003 19:46sipka
ZAMĚŘIT
JohnyDog
Jestli muzu doporucit pak SDL :)
Sheedee - 01. březen 2003 19:36sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz: Tak to je super, není to super? Je to super ;-))

BTW co vlastně chce? pou?ít pro engine julči? DirectX, nebo nějakej vlastní kód v céčku? Bude to podporovat 16/32 bitů, nebo jenom 256 barev? Co rozli?ení? Ne ?e bych na tebe naléhal, ale hodilo by se vědět, co ta hračka bude umět zobrazit, abysme věděli, jakou máme vlastně dělat grafiku. Dík ;-)
happz - 01. březen 2003 17:28sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jasne, ze bude i normalni - Julce je to jedno, www klient i normalni se k serveru budou chovat uplne stejne, jenomze normalni klient si svoje obrazovky zobrazi sam, a www vytvori dhtml stranky, ktere preda prohlizeci. Ergo kladivko, priblizi se testovani hry samotne, a pro zacatek odpoadnou potize s ladenim GUI.
Sheedee - 01. březen 2003 17:25sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:
Stejně by to chtělo udělat kromě webovýho i nomrální interface, ale do začátku by to určitě stačilo.

PS.
Vím ?e dal?í info z vědy slibuju u? bůhví jak dlouho, ale dneska zase nebude, proto?e sem se právě vrátil z dřevárny, mám zlámaný v?echny kosti a ůbec sem na zhebnutí, snad zejtra ;-)
Tak?e dal?í coming soooooooooooooon ;-)
happz - 01. březen 2003 16:46sipka
ZAMĚŘIT
happz
Hehe :) Rikal jsem, ze brzy, rikal jsem to pred tydnem, a daval jsem si lhutu tyden az 14 dni :) Takze jeste trochu casu mam.

A navic - mel jsem malou debatku s jednim znamym, kterej se zajimal o Julcu (ani ne tak o ST:E, spis je na fantasy) a probrali jsme spolu bajecnou myslenku - hrani ST:E pres jakykoliv WWW browser, ktery bude podporovat skriptovani na strane klienta (Javascript, VBscript atd) - tedy, staci i pitomy MSIE. Je to myslenka rozhodne zajimava, ted ji venuji vcelku dost casu, protoze s tim by odpadla nejvetsi potiz - zobrazovani. Tu praci by si za nas dal prohlizec. Navic udelat screen v HTML je brnkacka, a propojit ho se systemem udalosti Julci, ktery je uz vlastne hotovy, je taky v pohode. Nejvetsi potiz je vsechno prohlidnout a na nic nezapomenout pri navrhu.

Nenechte se zmast, neslo by o neco ve stylu webovych on-line her. Doslo by pouze k male zmene, ze by browser obstaral zobrazeni a prijem udalosti (klikani mysidlem atd) za nas, a my bychom vlastne tuhle cast Julci vubec - prozatim - nemuseli vyvijet (nojo, clovek si to ulehci, kdyz uz ma skoro hotovo :) Byla by to IMHO zajimava moznost a docela uspiseni vyvoje - ted to jen poradne prokoumat.
Kovi - 01. březen 2003 12:31sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
PVH: aspon v tomhle jsme svetovy - samy coming sooooon:-)))
PVH - 01. březen 2003 11:18sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Klid...vsechno bude...ale nejdriv se musi doladit...pak napsat galscreen (v upraveném DHTML julci) a pak teprve bude screenshot...got it?? P.S. V my?lenkách happze a mě, se také pohybuje varianta klienta pro web rozhraní...tzn. budeme hráít evolution i pres Explorer...:) Ale o tom, az budou informace...(jiz brzy!)

Nejnovější   Novější 1503 - 1522 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o