Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3601 - 3620 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Naku - 19. duben 2002 18:23sipka
ZAMĚŘIT
0
Jo... a na pochyb pouzijte klavesnici a na konec ESCape...
Anonym: Naku - 19. duben 2002 18:21sipka
ZAMĚŘIT
0
happz
Co se norem tyce - sem por ANSI (ale na par omezeni... priznam se... namespace sem pouzil 1x v zivote :). Mas pravdu, zmylil sem se... problem DLL/DSO taktne zamlcime :)

Allegro ? No - jestli se fakt rozhodnem pro nej (jsem pro vsemi 20ti) tak nejsou platformove zavisly ani graficky vjeci. A tech par drobnosti (napr. volba graf. rezimu - ma sice GFX_AUTODETECT, ale to voli "nejbezpecnejsi" dostupny rezim - akcelerace se muze jit klouzat...) vyresi podminenej preklad. Co se ovlatacu tyce - Win dame asi DX a pod Linuxem SVGALib ? No to este newim... to je moc do podrobna....

Abyste si nemysleli za (zas tolik) zahalim, pripravil sem pro vas malej snapshot (kravina....). Neznamena vubec nic, ale chtel bych na nem demostrovat... par problemu. Vymysli nekdo algoritmus na hezci hvezdy ? :) Co se detailu tyce, tak na rotovany lode je aplikovanej AAliasing a mlhovina ve skutecnosi neni pruhledna, ale prokladana (och... ta lenost :) Je to jen pro Win, takze kdyby nejakej Linuxar fakt chtel {ale vazne neni o co stat...) tak mu poslu zdrojaky (by videl, jaky umim bejt prase :). Jo... je tam pribalena knihovna alleg40.dll - zkopnete si ji do systemu, please. Dik.

-= TADY =-

happz - 19. duben 2002 11:21sipka
ZAMĚŘIT
happz
naku: mno, pokud tedy sahneme po C/C++, snazil bych se drzet standardu jazyka (ANSI, POSIX, ... ?) a klasicky oddelit veci zavisle na platforme od zbytku - coz bude asi grafika atd. Pak uz by nebyl takovy problem preportovat vysledek z jedne strany na druhou. Takze uni verze a platformovy kod dle vyberu.

No, a co je podle tebe na DLL tak luxuxsniho? Co maji DLL knihovny a co nemaji DSO a knihovny na Linuxu a potazmo *nixu, kde je k dispozici format ELF?

S Allegrem jsem nikdy nepracoval, takze nevim - pripada mi to az moc jednoducha portace :)
Jirka006 - 19. duben 2002 09:30sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi: No co... zas tak o moc jsme nepři?li ;-)

Naku & happz: Jen do toho pánové... konečně se tu rozbíhá konstruktivněj?í debata :-)
Kovi - 18. duben 2002 22:12sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Je chvalyhodny, ze myslite i na hmmm...jak je nazvat - mensinu!!, ktera ma operacni systemy skryvajici se za temi zahadnymi zkratkami jako BeOS apod., ale pokud by to melo nejak vyrazne zdrzovat, tak bych si s tim nelamal hlavu, protoze 99% potencialnich zajemcu o tuto hru (podle me) ma Win xy

A kdyz uz jste tu zminili ten Packal, tak Unimatrix325 pry zacal delat na datadisku ke Star Trek: Final War (a ten je v Packalu). To ja jen tak, ze jsme se o nem taky zminili na srazu (zrovna kdyz kuraci kourili pred kobliharnou, takze jsou mimo, ze?:-))
Anonym: Naku - 18. duben 2002 21:56sipka
ZAMĚŘIT
0
No kdyz ho prekousnes, furt to neznamena, ze se s nim nemuzes zadusit :) A ted platforma. Univerzalni ? Neni problem... Win ONLY ? No... taky moznost. Asi bych preferoval uni verzi, ale Win prinasi par "luxusnich" prvku (DLL soubory...) a samozrejme (bych nebyl oznacovan za tendencniho) spoustu kravin. Linux ONLY verze by (asi) zase (bohuzel) neoslovila moc lidi a jiny verze (BeOS, MacOS, NEXT... pro me za me treba Amiga) sou mimo diskusi... (resp. spadaji spis pod univerzalni verzi - napr. pod Allegrem jen portovani jen otazkou rekompilace....
happz - 18. duben 2002 20:44sipka
ZAMĚŘIT
happz
Packal? Tak ten bych asi neprekous... Obcas mam chut ho zakousnout. Hlasuji svym tenkym hlaskem pro C/C++.

Ale aspon neco, uz jsme dva :)
Anonym: Naku - 18. duben 2002 19:40sipka
ZAMĚŘIT
0
happz: realnej zajem ? urcite mam, ale na platforme se IMHO musej domluvit vsichni (trebas 2) byt jen potencionalni programatori dohromady. Ja sem (jak jsem mozna jiz drive uvedl) pro C/C++ ev. Pascal bych taky prekous (otazka je, co by Placalu slo udelat :)
Kovi - 18. duben 2002 18:09sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
No, něco na tom zřejmě bude:-(
Jirka006 - 18. duben 2002 16:24sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mr.Spock: Nesýčkuj.... :-)))
Mr.Spock - 18. duben 2002 12:54sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Jirka006 a happz: ja to rikal...
happz - 18. duben 2002 11:58sipka
ZAMĚŘIT
happz
Mno, ja jsem tu porad, jenom cekam, az se ozve taky nekdo jinej, kdo by mel opravdu realnej zajem o ucast.
Jirka006 - 18. duben 2002 09:22sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Naku: Já myslel, ?e k tomu právě ty bude? mít co říct..... hmmm, tak nic. :-(

Kovi: Jen se obávám, ?e se nám programátoři nějak stáhli... ojojoj :-( Mno, uvidíme.
Kovi - 17. duben 2002 21:57sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Podle mě a? do dal?í schůzky nic bli??ího nevymyslíme, tak?e by nebylo od věci, kdyby se ti, kteří mají zájem tahovku programovat, k zápisu ze schůze vyjádřili ve smyslu: Jestli to budeme dělat v C/C++, tak tohle půjde, tohle taky, tohle bude tě?ký, musí to tam být?, tohle teda neuděláme atd., aby ti, co vymý?lí pravidla hry věděli, na čem mohou dál stavět, a kde jsou nejzaz?í hranice programátorů. Pánové, ring je vá? (a prosím, česky...:-)))

Happz: Jo, podle abecedy jsem to seřadil jenom kvůli tobě, kdy?s po tom tak tou?il:-))

Jirka006: Mno jo, nech toho, nebo se začnu červenat:-))
Anonym: Naku - 17. duben 2002 21:21sipka
ZAMĚŘIT
0
Me je to relativne jedno... zavisi na ostatnich :)
Jirka006 - 17. duben 2002 18:39sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Naku: No, abych řekl pravdu...i přes nesouhlas Mr.Spocka jsme dospěli k názoru, ?e bude lep?í nejdříve něco formulovat, a pak se zeptat programátorů, co oni na to... tj. právě teď s napětím čekáme, jak na to vy, programátoři, zareagujete, bude-li se Vám do toho chtít :-)
Samozřejmě takté? očekáváme zdrcující kritiku a spoustu dal?ích nápadů :-)

Tak?e, co ty, Naku, na to? ;-)
Anonym: Naku - 17. duben 2002 15:38sipka
ZAMĚŘIT
0
Grrr... je mi to fakt lito :( A jak ste se dohodli z pohledu vyvojaru ?
Jirka006 - 17. duben 2002 15:35sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi: No, je fakt, ?e svůj pochvalný příspěvek jsem napsal ani? jsem to dočetl a? k poznámce o toaletě a dla?dicích... ale stejně na tom nic není... Fakt se mi to líbilo jak jsi to napsal.
happz - 17. duben 2002 12:25sipka
ZAMĚŘIT
happz
Kovi: takje to spravne, podle abecedy :)))))
Kovi - 17. duben 2002 10:09sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka006: Tak to ví?, v mojí nové roli zapisovatelky se mi začíná líbit, tak si to musím náramně u?ít a navíc mě tě?í, ?e si to vy, vy co jste mě do toho umotali, musíte celý přečíst, abyste zjistili, jestli vás tam někde nepomlouvám:-))

Nejnovější   Novější 3601 - 3620 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o