|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| IMHO se mi my?lenka klesání technologického levelu moc nelíbí... proč bych k udr?ení stávajícího technického levelu měl je?tě vynakládat nějaké RP ??
A vytváření hvězd bych se nebál... 1) to přijde a? po vynálezu ničení hvězd a 2) u? to bude dost pozdě ve hře...
rovnováha musí být... |
|
|
|
| Sheedee : podle mě je právě Genesis téměř dokonalý způsob... je to skoro jako Q "lusk" :-) stejně rychlé stejně efektivné... problém je, ?e se musí odpálit někde, kde je mlhovina, nebo asteroidový pás... a IMHO stavba hvězd nebo planet bez Genesis je podle mě naprosto nemo?né... já bych to Genesis viděl zcela jasně na Lvl 30. ... vyrobí? tím v podstatě cokoliv...
To, ?e bylo Genesis u? v TOSce bych neviděl jako problém... tam to bylo jako něco, co se "seklo" o několik staletí. Prostě někdo geniální to vymyslel u? tehdy, ale teoreticky by na to při?li a? mnohem později...
maximální počet hvězd bych viděl na tři pro jeden sektor, více by vedlo k nestabilitě systému (tj. po několika kolech by se hvězdy srazily a vznikla na jejich místě černá díra...)
Ad bombardování planety a jeji změna z M na K je dobrý nápad, ale vy?aduje to pokročilý level ve zbraních...
Typická ukázka bombardování byla v DS9:TheDieIsCast :-) |
|
|
|
| happz: Tak u? sem tě na?el ;-) |
|
|
|
| happz:
A podle emailový adresy tě nemů?u najít, proto?e ji asi nemá? v user details |
|
|
|
| happz:
Je vás tam asi 20 happzů....
|
|
|
|
| PVH:
Kdo tu mluvil o kamikadze? |
|
|
|
| Pekne jste se rozkecali!:-)) |
|
|
|
| Arweth:Kdy? udělá? kamikdze loď na hvězdu....tak nechutně ti klesne morálka, ?e u? dal?í neudělá?....
Happz: Magogy ne.....tu u? rad?i Nietzeany.... |
|
|
|
| sheedee: mam icq, jsem linej hledat cislo, takze si me najdi, vecer jsem on-line.
A k prostredi... No, mam takovy mensi build system pres make, pak pouzivam Midnight Commandera (obdoba Nortona) a klasicky vyvojovy utilitky. |
|
|
|
| happz: BTW, co pou?ívá? za prostředí k céčku? Nějakej builder, nebo c++ od (fuj) mrkvosoftu? |
|
|
|
| Klidne... Ale hobit v Galaxy by pusobil minimalne zmatene... |
|
|
|
| happz:
Mů?u i hobity? :-DD |
|
|
|
| Pripominam: muze tam byt jakykoliv narod, ktery dokazete pekne popsat (jednotky, stavby, vlastnosti atd) klidne muzete do ST vesmiru nacpat treba Magogy z Andromedy. |
|
|
|
| Teda to ohledně borgů, o tom nerozhoduju já, já dělám vědu a 3d art, ale předpokládám, ?e tam určitě budou. |
|
|
|
| Arweth:
Předpokládám, ?e ze zničených hvězd se budou tvořit mlhoviny, ov?em nová tvorba atronomických těles na mapě by byla nereálná.
Co se týče borgů, tak ti tam budou určitě, a kdy? ne v základní kampani, tak alespoň v misích, nebo ve skirmishi. |
|
|
|
| Sheedee: Urcite mlhoviny. BTW: rozhodne bych hodne zkomlikoval i niceni hvezd, aby to nebylo vubec jednoduche... jinak se muze stat, ze nebude treba vyvijet super lode, ale jen nekolik kamikadze pro kazdou soustavu nepritele a je vymalovano :-))
Proc dvojhvezdu?? No jestli v jednom systemu muzu postavit jednu nebo dve Dysonovy sfery, tak to je sakra rozdil, ze... :-) Vychazim tedy z toho, ze Dysonova sfera je ekvivaletni Sphere worldu z SE IV.
Z toho co rikas ale vyvozuju, ze po zniceni hvezdy po ni zustane mlhovina nebo neco jineho z ceho ji pujde znovu vytvorit. Nebo bude na nahodnem principu nekde na mape vznikat novy zdroj pro tvorbu hvezdy? Jinak neni o rovnovaze ani reci a mapa bez hvezd je i tak vice nez realna.
hmm, mozna mas pravdu, treba jsou takovi hraci co zkoumaji future techy i kdyz jsou nevyhodny... :-) To ze se mi nelibi samozrejme neznamena, ze to tam nemuze byt :-)
Add generovani RP: jasny.
Add techlevely: z toho bych vyvodil, ze ve hre budou Borgove. Nebo se pletu?? :-)) |
|
|
|
| Arweth:
Kdy? bude mo?né hvězdy ničit, tak je musí být mo?né i tvořit, jinak by v galaxii brzo nic nezbylo :-)) Ov?em ke tvorbě hvězdy bude zapotřebí zvlá?tních podmínek a velké mn?ství prostředků (Třeba jedna z mo?ností je mít v soustavě, kde chci vytořit dal?í hvězdu dva plynnové obry, ale proč tvořit dvojhvězdu, ?e jo? Tak?e tvorba nových hvězd mimo existující soustavy, kde je na to materiál, bude tě?ká (Třeba mlhoviny, nebo tak by ?ly pou?ít).
Co se týče generování RP, tak bude probíhat podobně jako v MOR2, jednodu?e se na výzkum přiřadí určitý počet vědců a podle různých podmínek, jako jsou laboratoře, druh počítačů atd... se určí, kolik RP vytvoří jeden vědec na kolo. (Třeba na planetě, kde kdsysi existovala extrémně vyspělá civilizace, mů?ou le?et technologické artefakty, které dají ka?dému vědci na planetě bonus 50% na tvorbu RP atd...)
Ty super technologický levely určitě nebudou mít nějakej super smysl a určitě nebudou výhodný, ale na druhou stranu, proč to hráči neumo?nit, kdy? bude chtít? Alespoň nedojde ke stagnaci, při dlouhé hře na velké mapě, kdy má hráč takové mno?ství světů, ?e je schopen dosáhnout obrovského mno?ství RP (Třeba v random map módu určitě nejde vyloučit, ?e hráč vybuduje takový impérium) a bude chtít zkoumat dál, tak ať si zvy?uje efektivitu u? vynalezenýho.
PS. Jenom kdyby to někoho zajímalo, tak Federace v TOS byla okolo technický úrovně 7, v TNG okolo 11, v DS9 tak 12 a po konci voyageru nejspí? tak 14. Borgové v TNG byli okolo 15, na konci voyageru tak 21.
|
|
|
|
| ehmm, pisu ve spechu, omluvte prosim snizenou kvalitu textu... :-) |
|
|
|
| Sheedee: Prave ze SE IV (Space Empires IV) cerpam svuj pohled na stelarni manipulaci. Jenze SE neni Startrek. Co se tyce Genesis, tak nikdo nikdy neprokazal, ze ten projekt nakonec vysel. Pokud si vzpominam, mel dost "zajimave" vedlejsi ucinky a nikde pozdeji ve startreku si nevzpominam, ze by takto federace kolonizovala nove svety.
Mno, neco jsem uz o te teorii udrzovani research levelu cetl, ovsem vzdy budes muset vynalozit vice nez jen udrzovaci body, pokud budes chtit vedu i rozvijet a ne jen udrzovat. Tva teorie se mi libi, ale presto, kdyz dosahnes tech. uroven pro posledni a nejdrazsi vynalez, dalsi vyzkum je zbytecny. (neocekavam, ze future technology 35 mi nejak podstatne zefektivni phasery oproti urovni 30. rozhodne se to zrejme neoplati v pomeru efektivita zbrani k vynalozenym RP. Tudiz stejne stahnu RP jen natolik abych udrzel dosavadni max. vyvoj a vice laboratori nestavim ci vice RP nebudu generovat a alokuju potencial jak jsem nize uvedl. Proto vidim v ukeepu vysokych vynalezu reseni, z RP se stanou v podstate construction points. Bez alokace RP do takoveho vyrobeneho supervynalezu proste nebude hrac schopen jej provozovat, ten zchatra, zacne ztracet efektivitu a casem prestane byt funkcni.
Vis, ja nejsem hrac, co hraje pr skore... :-) Tohle me neoslovuje a rozhodne nebudu plytvat potencialne svych planet na RP jen proto, abych mel vice bodu v zaverecne tabulce. :-)
BTW: Porad se bavime o RP, al ejak se budou generovat? Pujdou automaticky z planety podle obyvatel a pod. nebo se budou prvne postavit nejake laboratore nebo to bude nejaka kombinace obojiho? Vcelku se mi libi se mi system STBoF. Asi by ses na nej mel kouknout, jen tak pro inspiraci. :-)
Ja nemyslel v jednom sektoru, ale predpokladam, co jsem videl z ukazek galactic screenu), ze ve vetsine sektoru nebudou hvezdy. Takze kolem domovske planety nasazim sektor vedle sektoru hvezdu za hvezdou a ubranit 30 sektoru vedle sebe o polomeru 7 sektoru je snazsi, mnohem snazsi, nez branit prostor o polomeru 25 sektoru o vetsim nemluve. z centralni planety se ke kterekoli hvezde dostanes jednim kolem... no nema cenu t rozepisovat. proste nemam v rovnovaznost hry pri tvorbe slounci proliz dobre mineni. Ale treba prekvapite, ze jo :-) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|