Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1454 - 1473 / 3834Starší   Nejstarší

Sheedee - 10. březen 2003 20:07sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:
No vidí?, to mě nenapadlo :-))
ne sorry, bavil sem se s PVH a pak sem ?el domů, ani? bych si vzpoměl, ?e sem to sem chtěl dát ;-)
PVH - 10. březen 2003 19:31sipka
ZAMĚŘIT
PVH
a ?e bys to sem dal...? :))
Sheedee - 10. březen 2003 18:03sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Upravil sem seznam oborů, hlavě sem se to sna?il zjednodu?it, tak sem vyházel, co ?lo, přidal sem jenom výpočetní techniku.
Jo a ty čísla za ka?dým oborem udávaj kolik RP se na ten obor musí vydat, aby se to počítalo jako jeden RP (Tak?e se tím udává, jak je kterej obor obtí?nej na zvládnutí)

Jestli nemáme pravidla pro ty ostatní herní mechanismy, jako je boj apod. tak to taky rád udělám, gamedesing mě najednou začal nějak bavit ;-)
Sheedee - 09. březen 2003 22:54sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Hele, jak to bude se surovinama a energií a tak vůbec? Potřeboval bych to vědět při určovaní dopadu ekonomickejch vynálezů
happz - 09. březen 2003 20:53sipka
ZAMĚŘIT
happz
Co tam bude? No, co tam kdo da a redaktor schvali pro zverejneni - klasicky projektovy stranky, trochu civilnejsi, spis pro vyvojare.
Kovi - 09. březen 2003 18:58sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: A krucis....:-)
PVH - 09. březen 2003 11:53sipka
ZAMĚŘIT
PVH
happz Co tam bude a? to bude??
happz - 08. březen 2003 18:57sipka
ZAMĚŘIT
happz
Ale ja to poznam - nekde je tam vypis, jak kdo hlasoval :)) Uvidim tu vasi duveru :)
Kovi - 08. březen 2003 18:53sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: To hlasovatko na Julca homepage je pekny, skoda ze momentalne (3*33%) z nej neni nic poznat:-)))
Unimatrix325 - 08. březen 2003 16:03sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Sheedee : Genesis je Genesis... nevím, ale mě to přijde dobrý nápad...
Sheedee - 07. březen 2003 23:01sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Uni, ale jestli ho tam chce?, tak bych tak mohl pojmenovat nějakej typ fotonovýho torpéda :-))
Sheedee - 07. březen 2003 22:59sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Genesis torpédo ve vědě nechci, je to moc... no... symbolický, prostě se to k STEVOLu nehodí, rad?i bych tam měl komplexní postup manipulace s hmotou v mlhovině a tak, kdy by tam poletovyly lodičky, postupně to stlačovaly, hmotu nasávyly a měnily a korigovaly postup zhroucení tý hmoty. Jinak na tvorbu hvězdy by to chtělo mlhovinu (proto?e hvězda je z vodíku a hélia) a na planetu zase třeba asteroidy)
Unimatrix325 - 07. březen 2003 19:57sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
PVH : jo ... nakonec má? asi pravdu... jisté "udr?ovací" RP asi potřeba budou...
Arweth : ale vtip by byl v tom, ?e hráč by mohl na jedno zahrání vyzkoumat maximálně tak třetinu v?ech vynálezů, tzn. ?e by mu výzkumáky nikdy nezahálely...
happz - 07. březen 2003 19:36sipka
ZAMĚŘIT
happz
Stranky Julci v testovacim provozu zobrazit - ted! Verze jedna: www.maxon.cz/julca, zrobim jeste pekne presmerovani z nejake hezke adresy.

A nelekejte se, jedna se o publikacni system, ktery velmi rychle upravim pro nase ucely. Zmenim logo :))
PVH - 07. březen 2003 18:23sipka
ZAMĚŘIT
PVH
omluvte překlepy...pí?u rychle...a? moc...
PVH - 07. březen 2003 18:22sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Unimatrix325: Podle mě je to loogické...pokus některé věi nezkoumá?, postupně je zapomene?.....proosě tu dovednost stratí?....nemusí? dávat moc...jen tak abys udr?el vědce....no a pak do velkých vynálezů, proto?e ty jsou tak slo?ité, ?e sami potřebují vědu aby byly udr?itelné....jinýmy slovy, musí? do nich cpát vůzkum aby samy senbe...nezničily....třeba Dysonova sféra...představ si jí bez vědců a laboratoří....to by se zhroutilo...
Arweth - 07. březen 2003 09:53sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
PVH: hmm, tak Kamikadze lod pocitacem rizenou? Tam nepujde o lidske obeti... (za predpokladu ze ti prasivi borgove, co nas uz 50 kol terorizujou nejsou lidi, ze ano) :-)

Unimatrix325: mi se naopak velmi libi! Vsechny, nebo aspon vetsina her ma potiz prave v tom, ze kdyz dozkoumas posledni technologii, tak najednou jsou ti vsechny labs, vedecka centra a takove ty ptakovinky u? na nic. Muzes je tak maximalne zbourat a postavit misto nich neco uzitecneho. Takto by mela jejich pritomnost ve hre stale smysl, a spolu s upkeepem by dostaly i novy rozmer uzitecnosti. Cele by to proste vypadalo realisticteji.
Unimatrix325 - 07. březen 2003 07:44sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Borgové ve hře určitě budou !!! kdo myslíte, ?e bude mít pod kontrolou velkou část delta q ?!?!?!? stejně tak, jako v gamma q. bude Dominion...
Unimatrix325 - 07. březen 2003 07:41sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
IMHO se mi my?lenka klesání technologického levelu moc nelíbí... proč bych k udr?ení stávajícího technického levelu měl je?tě vynakládat nějaké RP ??
A vytváření hvězd bych se nebál... 1) to přijde a? po vynálezu ničení hvězd a 2) u? to bude dost pozdě ve hře...
rovnováha musí být...
Unimatrix325 - 07. březen 2003 07:34sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Sheedee : podle mě je právě Genesis téměř dokonalý způsob... je to skoro jako Q "lusk" :-) stejně rychlé stejně efektivné... problém je, ?e se musí odpálit někde, kde je mlhovina, nebo asteroidový pás... a IMHO stavba hvězd nebo planet bez Genesis je podle mě naprosto nemo?né... já bych to Genesis viděl zcela jasně na Lvl 30. ... vyrobí? tím v podstatě cokoliv...
To, ?e bylo Genesis u? v TOSce bych neviděl jako problém... tam to bylo jako něco, co se "seklo" o několik staletí. Prostě někdo geniální to vymyslel u? tehdy, ale teoreticky by na to při?li a? mnohem později...
maximální počet hvězd bych viděl na tři pro jeden sektor, více by vedlo k nestabilitě systému (tj. po několika kolech by se hvězdy srazily a vznikla na jejich místě černá díra...)
Ad bombardování planety a jeji změna z M na K je dobrý nápad, ale vy?aduje to pokročilý level ve zbraních...
Typická ukázka bombardování byla v DS9:TheDieIsCast :-)

Nejnovější   Novější 1454 - 1473 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o