Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1439 - 1458 / 3834Starší   Nejstarší

JohnyDog - 12. březen 2003 22:35sipka
ZAMĚŘIT
JohnyDog
happz: Tak to mas nejspis v ruce MS standardy :) W3C v tomhle kopiruje puvodni navrh - event se predava jako parametr funkci. Zkusim k tomu vyhrabat prislusny standard a nejake info.
happz - 12. březen 2003 22:25sipka
ZAMĚŘIT
happz
Rad bych se drzel standardu, pokud mozno, a nerad bych sklouznej k nejake MSIE obezlicce, takze jestli to tam neni, tak to zkusim obejit jinudy.
happz - 12. březen 2003 22:23sipka
ZAMĚŘIT
happz
Johny: no, to je celkem mozny, dneska jsem procital standard JS a je tam window.event - navic mi to pripada logicky, takze nevim. Pokud to ale ve standardu neni, muzes mi dat info, kde bych ho nasel? Asi mam teda nejakou silenou verzi nebo zmatecny zapisky silencovy.

Nutno uznat, ze pod Phoenixem to neslo :)
happz - 12. březen 2003 22:20sipka
ZAMĚŘIT
happz
sheedee: ty ses dobrej :) a ja poznam, o co jde. Prohlizec, verze, a kdy ta hlaska nastane, da se opakovat, jak si k ni dospel a dalsi drobnosti. Dalkove ladeni je pakarna, ale musi to byt :((
JohnyDog - 12. březen 2003 22:20sipka
ZAMĚŘIT
JohnyDog
happz: Ja mam pocit ze window.event* je feature IE a ne standard :)
Sheedee - 12. březen 2003 22:16sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:
Teď mi to hlásí chybu, nevim proč, ale pí?e mi to, ?e chyba na řádku 15, byl očekáván objekt...
happz - 12. březen 2003 21:35sipka
ZAMĚŘIT
happz
Diky, jsem rad, ze to bezi i na Mozzilce :) Ale ted to na ni bezet uz nebude, a ja za Boha nevim, proc - bud mam starou dokumentaci, nebo se Mozzila zblaznila a nedrzi se standardu.

Dnesni update - na mape uz funguje zvyrazneni mrizky komel vybraneho systemu, i s pruhlednym rameckem kolem. Klinutim na system na mape ho vyberete, dalsim kliknutim zase odznacite, kliknuti na jiny presune ramecek na novy system. V panelu by se mely vypsat souradnice v siti.

Nevim, jak to bude fungovat - vim, ze na jadre mozzily to nejde - pracuju na tom, ale zkuste to, treba mam nejakej BUG ja v prohlizeci, je to beta verze, takze nevim, jinou nemam :( Je funkcni levy tlacitko, uz i dblclick, zbyva pravy. Jsou dva zpusoby, ani jeden mi nefungoval, pracuju na tom. Ted jeste sehnat PVH aby dodelal zvyrazneny tlacitka a menu, a screen je hotovej, bude se dopisovat pozadi.

A omluvte snizenou kvalitu - original byl jpeg 1024x768, tohle je zmenseny a rozstrihany do png souboru. A uz by melo byt nahrani pomalejsi, zkuste, jestli se Vam to bude zdat pomalejsi a o kolik + pokud ano, pridejte konfiguraci pocitace. Je tam hodne skriptovani, takze to mozna zpomali start screenu.
Sheedee - 12. březen 2003 19:08sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:

BTW pod windows 98 v monochromatickým zobrazení je to černobílý :-)))
Sheedee - 12. březen 2003 19:06sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:

Test dobrej: Win2000 1024x768 IE 5.5; win98 1024x768 IE 4;
winXP 1200x 960 IE6;
winXP 1200x 960 MFOIB1 (My Friend's Own Interntet Browser (Ukradl dll knihovny z exploreru :-)));
Mr.Spock - 12. březen 2003 18:11sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
test uspesny: win98se, 1024x768, msie6
Kovi - 12. březen 2003 11:45sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: test uspesny: Win2000, 1600x1200, Mozilla 1.2a (i kdyz v IE to bezelo subjektivne lip)
Kovi - 12. březen 2003 08:00sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: test uspesny na: Win2000, 1024x768, MIE6.0

BTW ALL: Na gaming.startrek.com se objevila zprava, ze podle informaci od Microprose (Infogrames), Microsoft, Sierra, Activision i Interplay NEMA NIKDO Z NICH zajem delat BOTF2! Jo, a MoO3 je prej peknej shit, rika se...
happz - 11. březen 2003 21:08sipka
ZAMĚŘIT
happz
Ukazka cislo jedna, predhozena pro testovani: zkuste tuhle stranku prohlidnout v cemkoliv vam prijde pod ruku (samozrejme z kategorie browsitek :) a dejte mi vedet o pripadnych chybach. Tlacitka jsou funkcni, po jejich stylaceni se na panelu objevi text. Stranka je pro 800x600 bodu, zkuste full screen view, pokud je dostupny. Zajimaji me chyby. Jo, a to browsitko musi umet CSS & JS :)

Jo, a adresa: zde
Sheedee - 11. březen 2003 20:23sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Vzhledem k tomu, ?e mě zaboha nemů?e napadnout dal?í vynález do psychologie, tak mě napadlo, ?e by se sociologie dala scvrknout do dvou oborů: Psychologie a bojová taktika.
Přece jenom je to okrajovej obor kterej má vliv asi jenom na to, jaký daně se podaří vybrat a jaký jsou modidikace morálky obyvatelstva (No a pak nějaký bonusy v boji kvůli tý taktice)
Sheedee - 10. březen 2003 20:07sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Sociologie
Výzkum společnosti-1
Psychologie-1
Bojová taktika-1

Biologie
Geologie-1
Genetika-1,5
Virologie-1,5
Organika-1
Botanika-1

Fyzika
Subprostorová fyzika-1,5
Kvantová fyzika-1,5
Nekauzální fyzika-3 (Zpřístupněno po dosa?ení: (Fyzika 20))
Temporální fyzika-2,5 (Zpřístupněno po dosa?ení: (kvantová fyzika 5))

Chemie
Biochemie-1
Metalurgie-1
Výzkum nových prvků-1,5

Výzkum vesmíru
Vesmírné anomálie-1,5
Stelární manipulace-2

Konstrukce
Nanotechnologie-2 (Zpřístupněno po dosa?ení: (kvantová fyzika 3, metalurgie 3))
Zbraně-1
Konstrukce lodí a stanic-1
Konstrukce velmi velkých zařízení-2 (Zpřístupněno po dosa?ení: (Konstrukce 20)
Výroba energie-1
Výpočetní technika-1
Sheedee - 10. březen 2003 20:07sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:
No vidí?, to mě nenapadlo :-))
ne sorry, bavil sem se s PVH a pak sem ?el domů, ani? bych si vzpoměl, ?e sem to sem chtěl dát ;-)
PVH - 10. březen 2003 19:31sipka
ZAMĚŘIT
PVH
a ?e bys to sem dal...? :))
Sheedee - 10. březen 2003 18:03sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Upravil sem seznam oborů, hlavě sem se to sna?il zjednodu?it, tak sem vyházel, co ?lo, přidal sem jenom výpočetní techniku.
Jo a ty čísla za ka?dým oborem udávaj kolik RP se na ten obor musí vydat, aby se to počítalo jako jeden RP (Tak?e se tím udává, jak je kterej obor obtí?nej na zvládnutí)

Jestli nemáme pravidla pro ty ostatní herní mechanismy, jako je boj apod. tak to taky rád udělám, gamedesing mě najednou začal nějak bavit ;-)
Sheedee - 09. březen 2003 22:54sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Hele, jak to bude se surovinama a energií a tak vůbec? Potřeboval bych to vědět při určovaní dopadu ekonomickejch vynálezů
happz - 09. březen 2003 20:53sipka
ZAMĚŘIT
happz
Co tam bude? No, co tam kdo da a redaktor schvali pro zverejneni - klasicky projektovy stranky, trochu civilnejsi, spis pro vyvojare.

Nejnovější   Novější 1439 - 1458 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o