Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1401 - 1420 / 3834Starší   Nejstarší

Kovi - 26. březen 2003 08:47sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: takze, muj vcerejsi obrazek se mi nepodarilo zopakovat, ac jsem se temer uklikal k smrti (pred devatou rano jsem take logicky ospaly a nemam tolik vule jako v devet vecer, ale proste se to uz nezadarilo zblbnout). Jinak se zda, ze vsechno funguje tak, jak ma... ALE zajima me jedna vec: Kdyz kliknu na tlacitka, ktera jsou aktivni (Minimize, End Turn, Strategic...), tak trebas v pripade End Turn se objevi okenko "Nahrajeme screen endturn", kdyz odkliknu OK, zustane tlacitko End Turn svitit dal (a ostatni aktivni tlacitka po provedeni rovnakeho postupu rovnez) - ma to tak byt nebo by mela zpatky zhasnout?
Sheedee - 25. březen 2003 23:43sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:

Jirkovi si řekl to samý co já, ale dokázal si to protáhnout na třikrát vět?í délku ;-))

happz - 25. březen 2003 21:27sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jo, a jsem rad, ze se Jirka006 o5 zastavil na kontrolu postupu :) A Sheedee ze mi preklada templaty na stranky, takze snad nebudou uz vypadat jako reklama na phpSlash, ale jako stranky projektu uplne ciziho.
happz - 25. březen 2003 21:14sipka
ZAMĚŘIT
happz
Tak, upload je dokoncen, a tady je seznam dnesnich zmen:
- uz jsou zvyraznovana tlacitka, lehkym zesvetlenim jejich pozadi. Nasel jsem tam par chyb, dneska jsem je opravil.
- opraveno par drobnosti v infopanelu
- novinka: po kliknuti na tlacitka na spodnim panelu pod mapou, ktera by mela otevrit jiny screen, se dozvite, jen tak lehce, co by se melo dit. V ostre verzi se bud nhraje jiny dokument, nebo otevre jine okno, zatim je to jen symbolicke oznameni.
- mame zaklad mapy! Je to jednoducha, umele vytvorena mapa, ale je udelana zpusobem, ktery bude pouzit v ostre verzi - jeden automaticky vygenerovany soubor + staticke stranky => funkcni screen s aktualnim stavem hry. Zkuste se podivat, jak reaguje infopanel na vybirani jednotlivych systemu mapy, nejen tech obsazenych barvickama & hvezdickama, navic kombinaci s tlacitkem "Strategic" - funguje jako prepinani mezi military/science pohledem, protoze tohle ma byt vlastne galscreen, ale nemel jsem patricny zaklad.

Je to ukazkova verze, ted jdu stahnout hvezdicky a upravit adresare, aby to vypadalo alespon trosku k svetu :)

Hlaste chyby & uspechy.
happz - 25. březen 2003 20:57sipka
ZAMĚŘIT
happz
Kovi: jedina odpoved, ktera me napada, je asi fakt, ze jsi jedinecny prirodni ukaz... Jinak si myslenkove zblbnuti JS nedokazu vysvetlit :) Ale jen co dokoncim dnesni upload, budete mit o5 co delat - dneska uz je v mape zaklad UFP - a to vcetne lehkych vypisu na infopanelu (zkuste obzvlaste prepinas 'strategic' - funguje ako prepinani mezi military/science pohledem na sektor mapy)
happz - 25. březen 2003 20:44sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jirka006: ja ti to objasnim, je to vazne jednoducha zalezitost. Napsat dobre jadro GUI a navic ho odladit je docela prace, ktera me zacala dost unavovat, vzhledem k nekoncicim drobnym detailum, na ktere jsem musel reagovat a myslet. Takze jsem tohle tema odlozil, a protoze samotne GUI melo byt popisovano souborem, zalozenym na XML - tohle ani neni tak duvod, jako spis vymluva ;-) - doslo k tomu, ze jsem se rozhodl zneuzit browsery. Maji vsechno, co potrebujeme pro GUI - zobrazuji obrazky i animace, umi skrptovat, reagovat na udalosti od uzivatele/hrace, spojeni se serverem take existuje. Takze doslo k jejich zneuziti pro vlastni zobrazovani - nikoliv pro vlastni hrani. Browser slouzi jenom jako prvni uroven vstupu & vystupu. Cela ta stranka je vlastne kostricka, ktera muze byt - podle HTML - ulozena kdekoliv na svete, a existuje specialni klient Julci, ktery preklada protokol mezi svym serverem, tedy vlastni stav hry, do podoby jednoho Javascriptoveho souboru, ktery - po zkombinovani se statickou strankou screenu, ktera je ted na webu - vytvori dynamicky, funkcni celek, ktery presne odpovida stavu hry.

Jedna se tedy o zmenu zobrazovaciho zarizeni, ma to par vyhod, par nevyhod, u me vyhody jednoznacne prevazily vzhledem k tomu, ze browsery jako takove jsou docela dobre popsany, rozsireny a daji se tedy dobre sledovat a sirit vznikajici pokoky hry samotne. Navic, ten klient, ktery "preklada" protokol Julci, muze bezet na Linuxu, staticke stranky mate na disku => ergo kladivko muzeme testovat, aniz bych to jedinkrat spoustel na Windozich. Nekde vystavim beziciho klienta na netu a hotovo :)
Kovi - 25. březen 2003 19:34sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
U me je to OK... ALE jako stoura jsem vystoural jednu zajimavou vecicku. Schvalne se podivejte na tomhle screenshotu na tlacitko Population. Hmmm, nevim presne, jak jsem toho docilil, ale dokazu to zopakovat zurivym klikanim na tlacitka nad sebou:-)

Kurna proc mi to tu vsechno pise tim prtavym pismem!
Sheedee - 25. březen 2003 19:27sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Jirka:
No, happz se rozhodl, ?e se mu teď nechce dělat nějaký GUI a chce se soustředit na samotnej program, tak nejdřív dělá program a jako prozatimní GUI se pou?ívá HTML browser, co? se samo nabízelo, kdy? program pou?ívá jako strukturu GUI upravenou verzi HTML, ale tvrdí, ?e bude i normalní verze
Mr.Spock - 25. březen 2003 19:14sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
u mne vse v poradku
Jirka006 - 25. březen 2003 18:49sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Vzhledem k tomu, ?e jsem poněkud vypadl z děje, mů?u mít jeden dotaz?
Proč se GUI testuje na Netu... rozhodli jste se pro NET only verzi?
Jinak netová GUI je fakt pěkňoučká... :-) A v?e mi v IE6, co mám, funguje. ;-)
Jirka006 - 25. březen 2003 18:45sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ha... u? je to v pořádku... bůhví co to bylo...
Jirka006 - 25. březen 2003 10:47sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Čau... taky vydíte to fórum v miniaturních písmenkách, která nejdou přečíst... (nebo to je chyba mého IE6)?
Sheedee - 24. březen 2003 22:54sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:

BTW, mě v?eobecně stra?ně blbne javascript a vůbec mi nefungujou java applety (Nemám java vritual machine a nejde mi stáhnout, je to pěkná potvora), vůbec nechápu proč, ale javascripty který v?em lidem fungujou mě prostě nejedou (A mám to normálně zaplý, ale třeba kdy? to má otevřít nový okno, tak to rad?i hodí hlá?ku, ?e nějaká vě?c enní definována, nebo to vůbec nic nedělá, prostě mám to divný ('A nevim proč a docela mě to sere, asi kvůli tomu přeinstaluju půlku počítače :-))tak?e mě neber za bernou minci ;-)
happz - 24. březen 2003 20:36sipka
ZAMĚŘIT
happz
Sheedee: to je taky dobre, ze se na infopanelu nic nemeni :) Co bys chtel, tuknes na cudlik a acne to jodlovat :) Aspon nekomu to funguje.
Sheedee - 24. březen 2003 20:01sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:
Ta tvoje nová verze inetovýho GUI mi funguje v pohodě, scrolluje, dělá v?echno, ale kdy? kliknu na nějakej čudlík (Ne na mapu) tak se na infopanelu nic nezmění), mapa funguje v poho
Sheedee - 24. březen 2003 18:13sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Zdar lidi, sorry ?e sem se neozval, ale telecom nám tu kvůli asi 50ti korunám nedoplatku odstřihl telefon(Bez upozornění) a odmítal to zapojit i po zaplacení těch blbejch padesáti korun. Jo je to holt banda zasranejch kujebů (Sorry, ale fakt je nemů?u cejtit)

PS. PVH: Sna?il sem se ti dovolat 3x, k čemu má? telefon? ;-)

Happz: Přelo?il sem kus těch templates a trochu sem ?ťouchnul do kódu a celý to přestalo fungovat (:-)) tak sem do toho rad?i přestal rýpat a překládám jenom templates :-))
happz - 23. březen 2003 20:49sipka
ZAMĚŘIT
happz
O5 novy update:
- zvyrazneni tlacitek pri prejeti mysidlem :) Dneska jsem to behem odpoledne sfouknul zesvetlit a dopsat, takze muzete vyzkouset. Mely by reagovat uplne vsechny tlacitka.
- infopanel - NUTNE! Napsal jsem jednoduche scrollovani toho panelu. Kdyz vyberete jeden sektor na mape, tak se v panelu objevi takova ptakovinoidni zpravicka. Zkuste pomoci tlacitek tou zpravou posunovat - melo by to vypadat tak, ze se scrolluje vzdy o cely radek, nezustane tam nejaky ukrojeny vrsek nebo tak nejak. A nikdy tam nejsou prazdne radky - kod by nemel dovolit odscrollovat celou zpravu nekam do Pandzabu, mel by byt obsazena cela plocha panelu. Kdyz dojedete na konez zpravy, uz by nemel byt mozny dalsi posun niz. Stejna situace plati i pro posun vys - od zacatku uz se vys nedostanete.

Takze zkousjte, jsem moc zvedavy. A pokud mate nekdo k dispozici i Konqueror, bylo by to uplne super :)
PVH - 21. březen 2003 22:00sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Razer: To co je na internetu jako ukázka z intra...je jen chabý pokus proti tomu jak bude nakonec intro vypadat....?ejo sheedee.....překonáme rovnou i originál star trek :)))?
Mr.Spock - 21. březen 2003 18:23sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
diky moc, trochu te propagandy - ideologie - doktriny se vzdy hodi
Razer - 21. březen 2003 13:52sipka
ZAMĚŘIT
Razer
:-) Tak sem si tu celou stránku přečet a řek bych, ?e co se týče intra tak to máte v?echno v kapce! Je to opravdu moooc pěkný :-) jak sem řek nemů?u vám pomoct nijak jinak ne? vás v?ude na netu a v reálu chválit a připomínat :-) a to budu lidi co se odhodlaj něco udělat a ne jen o tom snít si zaslou?ej uznání :-)))

Nejnovější   Novější 1401 - 1420 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o