Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1392 - 1411 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 26. březen 2003 22:03sipka
ZAMĚŘIT
happz
Tak takovy mam nejradsi... Akorat prijde, rekne "OK, bez problemu" a clovek je najednou bez prace :))
Mr.Spock - 26. březen 2003 21:54sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
u mne opet vse bez problemu a funkcni
Anonym: Irian_4of7 - 26. březen 2003 21:36sipka
ZAMĚŘIT
0
mrkni na http://www.ante.cz/3/startrek
happz - 26. březen 2003 20:47sipka
ZAMĚŘIT
happz
Kovi: nemela by svitit dal, budu to resit.
Jirka: na tyhle problemy se take kouknu, nic moc mi to nerika, asi je nekde nejaka kulisarna. Predpokladam, ze jsou to hlasky MSIE => nesmim dat na radkovani, pokud to stale pocitaji tak divne.
Kovi - 26. březen 2003 13:57sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka006: Jako bys to nemoh napsat do jednoho prispevku:-) Vypada to, jako by ses snazil dohnat mesice neprispivani. Tak na takhle okatej trik ti neskocime!:-))
Jirka006 - 26. březen 2003 09:09sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Aha... beru zpět svoji poznámku 24207... nečtu pořádně happzovi instrukce... omlouvám se :-))
Jirka006 - 26. březen 2003 09:06sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mr.Spock: Co sem takhle hodit anketku... Třeba: Co lidi očekávají od STEVOLU... :-))
Jirka006 - 26. březen 2003 09:05sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Je?tě něco: Občas to u SOL systému zobrazí detaily, občas jen název systému a souřadnice.
Jirka006 - 26. březen 2003 09:03sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Při posledním testování se objevili násl. chyby skriptu:
I.
Radek 14, Znak 3, Kod: 0, Chyba: map_data[...] má hodnotu null nebo není objekt
II.
Radek 93, Znak 3, Kod: 0, Chyba: null ma hodnotu null neni objekt

Happz: Pomohlo?
Kovi - 26. březen 2003 08:47sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: takze, muj vcerejsi obrazek se mi nepodarilo zopakovat, ac jsem se temer uklikal k smrti (pred devatou rano jsem take logicky ospaly a nemam tolik vule jako v devet vecer, ale proste se to uz nezadarilo zblbnout). Jinak se zda, ze vsechno funguje tak, jak ma... ALE zajima me jedna vec: Kdyz kliknu na tlacitka, ktera jsou aktivni (Minimize, End Turn, Strategic...), tak trebas v pripade End Turn se objevi okenko "Nahrajeme screen endturn", kdyz odkliknu OK, zustane tlacitko End Turn svitit dal (a ostatni aktivni tlacitka po provedeni rovnakeho postupu rovnez) - ma to tak byt nebo by mela zpatky zhasnout?
Sheedee - 25. březen 2003 23:43sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:

Jirkovi si řekl to samý co já, ale dokázal si to protáhnout na třikrát vět?í délku ;-))

happz - 25. březen 2003 21:27sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jo, a jsem rad, ze se Jirka006 o5 zastavil na kontrolu postupu :) A Sheedee ze mi preklada templaty na stranky, takze snad nebudou uz vypadat jako reklama na phpSlash, ale jako stranky projektu uplne ciziho.
happz - 25. březen 2003 21:14sipka
ZAMĚŘIT
happz
Tak, upload je dokoncen, a tady je seznam dnesnich zmen:
- uz jsou zvyraznovana tlacitka, lehkym zesvetlenim jejich pozadi. Nasel jsem tam par chyb, dneska jsem je opravil.
- opraveno par drobnosti v infopanelu
- novinka: po kliknuti na tlacitka na spodnim panelu pod mapou, ktera by mela otevrit jiny screen, se dozvite, jen tak lehce, co by se melo dit. V ostre verzi se bud nhraje jiny dokument, nebo otevre jine okno, zatim je to jen symbolicke oznameni.
- mame zaklad mapy! Je to jednoducha, umele vytvorena mapa, ale je udelana zpusobem, ktery bude pouzit v ostre verzi - jeden automaticky vygenerovany soubor + staticke stranky => funkcni screen s aktualnim stavem hry. Zkuste se podivat, jak reaguje infopanel na vybirani jednotlivych systemu mapy, nejen tech obsazenych barvickama & hvezdickama, navic kombinaci s tlacitkem "Strategic" - funguje jako prepinani mezi military/science pohledem, protoze tohle ma byt vlastne galscreen, ale nemel jsem patricny zaklad.

Je to ukazkova verze, ted jdu stahnout hvezdicky a upravit adresare, aby to vypadalo alespon trosku k svetu :)

Hlaste chyby & uspechy.
happz - 25. březen 2003 20:57sipka
ZAMĚŘIT
happz
Kovi: jedina odpoved, ktera me napada, je asi fakt, ze jsi jedinecny prirodni ukaz... Jinak si myslenkove zblbnuti JS nedokazu vysvetlit :) Ale jen co dokoncim dnesni upload, budete mit o5 co delat - dneska uz je v mape zaklad UFP - a to vcetne lehkych vypisu na infopanelu (zkuste obzvlaste prepinas 'strategic' - funguje ako prepinani mezi military/science pohledem na sektor mapy)
happz - 25. březen 2003 20:44sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jirka006: ja ti to objasnim, je to vazne jednoducha zalezitost. Napsat dobre jadro GUI a navic ho odladit je docela prace, ktera me zacala dost unavovat, vzhledem k nekoncicim drobnym detailum, na ktere jsem musel reagovat a myslet. Takze jsem tohle tema odlozil, a protoze samotne GUI melo byt popisovano souborem, zalozenym na XML - tohle ani neni tak duvod, jako spis vymluva ;-) - doslo k tomu, ze jsem se rozhodl zneuzit browsery. Maji vsechno, co potrebujeme pro GUI - zobrazuji obrazky i animace, umi skrptovat, reagovat na udalosti od uzivatele/hrace, spojeni se serverem take existuje. Takze doslo k jejich zneuziti pro vlastni zobrazovani - nikoliv pro vlastni hrani. Browser slouzi jenom jako prvni uroven vstupu & vystupu. Cela ta stranka je vlastne kostricka, ktera muze byt - podle HTML - ulozena kdekoliv na svete, a existuje specialni klient Julci, ktery preklada protokol mezi svym serverem, tedy vlastni stav hry, do podoby jednoho Javascriptoveho souboru, ktery - po zkombinovani se statickou strankou screenu, ktera je ted na webu - vytvori dynamicky, funkcni celek, ktery presne odpovida stavu hry.

Jedna se tedy o zmenu zobrazovaciho zarizeni, ma to par vyhod, par nevyhod, u me vyhody jednoznacne prevazily vzhledem k tomu, ze browsery jako takove jsou docela dobre popsany, rozsireny a daji se tedy dobre sledovat a sirit vznikajici pokoky hry samotne. Navic, ten klient, ktery "preklada" protokol Julci, muze bezet na Linuxu, staticke stranky mate na disku => ergo kladivko muzeme testovat, aniz bych to jedinkrat spoustel na Windozich. Nekde vystavim beziciho klienta na netu a hotovo :)
Kovi - 25. březen 2003 19:34sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
U me je to OK... ALE jako stoura jsem vystoural jednu zajimavou vecicku. Schvalne se podivejte na tomhle screenshotu na tlacitko Population. Hmmm, nevim presne, jak jsem toho docilil, ale dokazu to zopakovat zurivym klikanim na tlacitka nad sebou:-)

Kurna proc mi to tu vsechno pise tim prtavym pismem!
Sheedee - 25. březen 2003 19:27sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Jirka:
No, happz se rozhodl, ?e se mu teď nechce dělat nějaký GUI a chce se soustředit na samotnej program, tak nejdřív dělá program a jako prozatimní GUI se pou?ívá HTML browser, co? se samo nabízelo, kdy? program pou?ívá jako strukturu GUI upravenou verzi HTML, ale tvrdí, ?e bude i normalní verze
Mr.Spock - 25. březen 2003 19:14sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
u mne vse v poradku
Jirka006 - 25. březen 2003 18:49sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Vzhledem k tomu, ?e jsem poněkud vypadl z děje, mů?u mít jeden dotaz?
Proč se GUI testuje na Netu... rozhodli jste se pro NET only verzi?
Jinak netová GUI je fakt pěkňoučká... :-) A v?e mi v IE6, co mám, funguje. ;-)
Jirka006 - 25. březen 2003 18:45sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ha... u? je to v pořádku... bůhví co to bylo...

Nejnovější   Novější 1392 - 1411 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o