|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Zdar lidi a pridruzeni ufouni! Nejaky cas jsem tu nebyl (nanosondy neuhlidaly nejake trapne viry...) takze zpetne:
Uni 07. březen 2003 19:57> Nechapu. Jak jen tretinu vedy na jednu hru? To myslis jako ze vice do dosazeni vitezstvi nestihnu vyzkoumat (blbost, vzdycky se najdou takovi, co to budou hrat jen pro ten vyzkum treba 56 123 kol) nebo to bude omezeno poctem vynalezu (dost divny). Jak to chces omezit?
Sheedee 10. březen 2003 20:07> K tomu vypisu technologii: Geologie podoborem Biologie?? Neblazni! :-))
happz - add engine:> Hmm, pekny, ale mam nekolik poznamek, pokud smim, coby neclen teamu, navic, mozna budu tlouci nespravnou hlavu, takze se predem omlouvam a prosim o predani prislusnym lidem:
1.) ty zlute tlacitka jsou nevyrazne (i kdyz jsou preklapeci) vuci temer stejne barevnym castem neaktivnich okraju LCARSu.
2.) Jak vyresis v HTML rozliseni? Ja mam tedko 1024x768 a mam dole a v pravo velky nevyuzity cerny pruh, pokud pouziju Fullscreen. Chtelo by to bud nekolik verzi pro kazde rozliseni (ale to je dost drbacka) nebo design upravit tak, aby se zobrazovany prostor mapy upravoval podle rozmeru okna (to je asi jeste vetsi drbacka, co? :-)) ). Tak tedy do tretice, proste to vycentrovat na stred stranky :-)
3.) Ty tlacitka posuvniku infos o vybranem systemu. Jak to rict, objevil jsem je nahodou, rozhodne mi z te grafiky nedoslo, ze jsou to posuvniky. Neni to moc intuitivni a prehledne.
4.) Takova drobnost: Kdyz se netrefim presne do sektoru galscreenu, ale na jeho hranici (tu bilou/modrou caru), nic se nestane. Zvaz, zda by nestalo za to, aby cary taky reagovaly a zobrazily info o systemu, treba podle principu spodni-prava (tedy +1). Taky je otazkou, zda by mely reagovat i okraje mapy, podle me ano.
Ale jinak pekny, fakt, jde videt, ze nechrapete. :-) |
|
|
|
| Sheedee: HTML, JS 1.2, CSS2. Nic vic. A z CSS2 potrebuju stejne jenom absolutni umistovani, jinak vic netreba. |
|
|
|
| Jo a dneska jsem se chtěl vrátit k dělání intra a s hrůzou sem zjistil, ?e na počítači nemám ?ádný modely lodiček, kromě dost nekvalitní vorchy (Asi sem si je v?echny smazal...), tak?e počkám, a? nám namontujou ASDLko a pak si těch cca 150mb stáhnu znova
PVH: Jak to vidí? s voyagerem?
U? má? hotový ty gondoly? |
|
|
|
| Kovi:
Já mu na to klidně skočim, mě to nevadí ;-)
Happz: Hele, kromě java scriptu a csska, co tam je?tě pou?ívá?? |
|
|
|
| Tak takovy mam nejradsi... Akorat prijde, rekne "OK, bez problemu" a clovek je najednou bez prace :)) |
|
|
|
| u mne opet vse bez problemu a funkcni |
|
|
Anonym: Irian_4of7 - 26. březen 2003 21:36 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| mrkni na http://www.ante.cz/3/startrek |
|
|
|
| Kovi: nemela by svitit dal, budu to resit.
Jirka: na tyhle problemy se take kouknu, nic moc mi to nerika, asi je nekde nejaka kulisarna. Predpokladam, ze jsou to hlasky MSIE => nesmim dat na radkovani, pokud to stale pocitaji tak divne. |
|
|
|
| Jirka006: Jako bys to nemoh napsat do jednoho prispevku:-) Vypada to, jako by ses snazil dohnat mesice neprispivani. Tak na takhle okatej trik ti neskocime!:-)) |
|
|
|
| Aha... beru zpět svoji poznámku 24207... nečtu pořádně happzovi instrukce... omlouvám se :-)) |
|
|
|
| Mr.Spock: Co sem takhle hodit anketku... Třeba: Co lidi očekávají od STEVOLU... :-)) |
|
|
|
| Je?tě něco: Občas to u SOL systému zobrazí detaily, občas jen název systému a souřadnice. |
|
|
|
| Při posledním testování se objevili násl. chyby skriptu:
I.
Radek 14, Znak 3, Kod: 0, Chyba: map_data[...] má hodnotu null nebo není objekt
II.
Radek 93, Znak 3, Kod: 0, Chyba: null ma hodnotu null neni objekt
Happz: Pomohlo? |
|
|
|
| happz: takze, muj vcerejsi obrazek se mi nepodarilo zopakovat, ac jsem se temer uklikal k smrti (pred devatou rano jsem take logicky ospaly a nemam tolik vule jako v devet vecer, ale proste se to uz nezadarilo zblbnout). Jinak se zda, ze vsechno funguje tak, jak ma... ALE zajima me jedna vec: Kdyz kliknu na tlacitka, ktera jsou aktivni (Minimize, End Turn, Strategic...), tak trebas v pripade End Turn se objevi okenko "Nahrajeme screen endturn", kdyz odkliknu OK, zustane tlacitko End Turn svitit dal (a ostatni aktivni tlacitka po provedeni rovnakeho postupu rovnez) - ma to tak byt nebo by mela zpatky zhasnout? |
|
|
|
| happz:
Jirkovi si řekl to samý co já, ale dokázal si to protáhnout na třikrát vět?í délku ;-))
|
|
|
|
| Jo, a jsem rad, ze se Jirka006 o5 zastavil na kontrolu postupu :) A Sheedee ze mi preklada templaty na stranky, takze snad nebudou uz vypadat jako reklama na phpSlash, ale jako stranky projektu uplne ciziho. |
|
|
|
| Tak, upload je dokoncen, a tady je seznam dnesnich zmen:
- uz jsou zvyraznovana tlacitka, lehkym zesvetlenim jejich pozadi. Nasel jsem tam par chyb, dneska jsem je opravil.
- opraveno par drobnosti v infopanelu
- novinka: po kliknuti na tlacitka na spodnim panelu pod mapou, ktera by mela otevrit jiny screen, se dozvite, jen tak lehce, co by se melo dit. V ostre verzi se bud nhraje jiny dokument, nebo otevre jine okno, zatim je to jen symbolicke oznameni.
- mame zaklad mapy! Je to jednoducha, umele vytvorena mapa, ale je udelana zpusobem, ktery bude pouzit v ostre verzi - jeden automaticky vygenerovany soubor + staticke stranky => funkcni screen s aktualnim stavem hry. Zkuste se podivat, jak reaguje infopanel na vybirani jednotlivych systemu mapy, nejen tech obsazenych barvickama & hvezdickama, navic kombinaci s tlacitkem "Strategic" - funguje jako prepinani mezi military/science pohledem, protoze tohle ma byt vlastne galscreen, ale nemel jsem patricny zaklad.
Je to ukazkova verze, ted jdu stahnout hvezdicky a upravit adresare, aby to vypadalo alespon trosku k svetu :)
Hlaste chyby & uspechy. |
|
|
|
| Kovi: jedina odpoved, ktera me napada, je asi fakt, ze jsi jedinecny prirodni ukaz... Jinak si myslenkove zblbnuti JS nedokazu vysvetlit :) Ale jen co dokoncim dnesni upload, budete mit o5 co delat - dneska uz je v mape zaklad UFP - a to vcetne lehkych vypisu na infopanelu (zkuste obzvlaste prepinas 'strategic' - funguje ako prepinani mezi military/science pohledem na sektor mapy) |
|
|
|
| Jirka006: ja ti to objasnim, je to vazne jednoducha zalezitost. Napsat dobre jadro GUI a navic ho odladit je docela prace, ktera me zacala dost unavovat, vzhledem k nekoncicim drobnym detailum, na ktere jsem musel reagovat a myslet. Takze jsem tohle tema odlozil, a protoze samotne GUI melo byt popisovano souborem, zalozenym na XML - tohle ani neni tak duvod, jako spis vymluva ;-) - doslo k tomu, ze jsem se rozhodl zneuzit browsery. Maji vsechno, co potrebujeme pro GUI - zobrazuji obrazky i animace, umi skrptovat, reagovat na udalosti od uzivatele/hrace, spojeni se serverem take existuje. Takze doslo k jejich zneuziti pro vlastni zobrazovani - nikoliv pro vlastni hrani. Browser slouzi jenom jako prvni uroven vstupu & vystupu. Cela ta stranka je vlastne kostricka, ktera muze byt - podle HTML - ulozena kdekoliv na svete, a existuje specialni klient Julci, ktery preklada protokol mezi svym serverem, tedy vlastni stav hry, do podoby jednoho Javascriptoveho souboru, ktery - po zkombinovani se statickou strankou screenu, ktera je ted na webu - vytvori dynamicky, funkcni celek, ktery presne odpovida stavu hry.
Jedna se tedy o zmenu zobrazovaciho zarizeni, ma to par vyhod, par nevyhod, u me vyhody jednoznacne prevazily vzhledem k tomu, ze browsery jako takove jsou docela dobre popsany, rozsireny a daji se tedy dobre sledovat a sirit vznikajici pokoky hry samotne. Navic, ten klient, ktery "preklada" protokol Julci, muze bezet na Linuxu, staticke stranky mate na disku => ergo kladivko muzeme testovat, aniz bych to jedinkrat spoustel na Windozich. Nekde vystavim beziciho klienta na netu a hotovo :) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|