Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1385 - 1404 / 3834Starší   Nejstarší

Kovi - 28. březen 2003 19:36sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Arweth: i kdyz nejsem happz zareaguju na tvoje poznamky k enginu:

ad 1) I kdyz do grafiky nedelam, rekl bych, ?e to jeste neni finalni podoba, takze doladovani barvicek budeme resit

ad 2) V nebrowsove verzi STEVOL pocitame samozrejme s vice moznymi rozlisenimi a myslim, ze to plati i pro browsery. Pouze je jednodussi otestovat zakladni prvky na jednom rozliseni, nez preprogramovavat tri verze

ad 3) Na tlacitka pro posun info panelu mam stejny nazor (jenom jsem ho tu zapomnel uvest), ale podle me nebude problem doplnit na tlacitka nejaky symbol, podle ktereho se pozna, ze jde o tlacitka pro posun vypisu

Diky za tvuj nazor, je videt, ze ani "neclenove tymu" nechrapou:-)
Sheedee - 28. březen 2003 19:20sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Arweth:

a) Nikdo tu neříkal, ?e za hru půjde vyzkoumat jenom třetina vědy, nevim kdes to vzal

b) Geologie se řadí do biologie od tý doby co existuje, kde ?ije?? Nebo to chce? řadit pod sociologii? :-)) (Dokonce i ve ?kole se litosféra učí v hodinách biologie)
Arweth - 28. březen 2003 08:37sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
Zdar lidi a pridruzeni ufouni! Nejaky cas jsem tu nebyl (nanosondy neuhlidaly nejake trapne viry...) takze zpetne:

Uni 07. březen 2003 19:57> Nechapu. Jak jen tretinu vedy na jednu hru? To myslis jako ze vice do dosazeni vitezstvi nestihnu vyzkoumat (blbost, vzdycky se najdou takovi, co to budou hrat jen pro ten vyzkum treba 56 123 kol) nebo to bude omezeno poctem vynalezu (dost divny). Jak to chces omezit?

Sheedee 10. březen 2003 20:07> K tomu vypisu technologii: Geologie podoborem Biologie?? Neblazni! :-))

happz - add engine:> Hmm, pekny, ale mam nekolik poznamek, pokud smim, coby neclen teamu, navic, mozna budu tlouci nespravnou hlavu, takze se predem omlouvam a prosim o predani prislusnym lidem:

1.) ty zlute tlacitka jsou nevyrazne (i kdyz jsou preklapeci) vuci temer stejne barevnym castem neaktivnich okraju LCARSu.
2.) Jak vyresis v HTML rozliseni? Ja mam tedko 1024x768 a mam dole a v pravo velky nevyuzity cerny pruh, pokud pouziju Fullscreen. Chtelo by to bud nekolik verzi pro kazde rozliseni (ale to je dost drbacka) nebo design upravit tak, aby se zobrazovany prostor mapy upravoval podle rozmeru okna (to je asi jeste vetsi drbacka, co? :-)) ). Tak tedy do tretice, proste to vycentrovat na stred stranky :-)
3.) Ty tlacitka posuvniku infos o vybranem systemu. Jak to rict, objevil jsem je nahodou, rozhodne mi z te grafiky nedoslo, ze jsou to posuvniky. Neni to moc intuitivni a prehledne.
4.) Takova drobnost: Kdyz se netrefim presne do sektoru galscreenu, ale na jeho hranici (tu bilou/modrou caru), nic se nestane. Zvaz, zda by nestalo za to, aby cary taky reagovaly a zobrazily info o systemu, treba podle principu spodni-prava (tedy +1). Taky je otazkou, zda by mely reagovat i okraje mapy, podle me ano.

Ale jinak pekny, fakt, jde videt, ze nechrapete. :-)
happz - 27. březen 2003 20:39sipka
ZAMĚŘIT
happz
Sheedee: HTML, JS 1.2, CSS2. Nic vic. A z CSS2 potrebuju stejne jenom absolutni umistovani, jinak vic netreba.
Sheedee - 27. březen 2003 19:30sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Jo a dneska jsem se chtěl vrátit k dělání intra a s hrůzou sem zjistil, ?e na počítači nemám ?ádný modely lodiček, kromě dost nekvalitní vorchy (Asi sem si je v?echny smazal...), tak?e počkám, a? nám namontujou ASDLko a pak si těch cca 150mb stáhnu znova

PVH: Jak to vidí? s voyagerem?
U? má? hotový ty gondoly?
Sheedee - 27. březen 2003 19:28sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Kovi:
Já mu na to klidně skočim, mě to nevadí ;-)

Happz: Hele, kromě java scriptu a csska, co tam je?tě pou?ívá??
PVH - 26. březen 2003 22:07sipka
ZAMĚŘIT
PVH
ty neví? co chce?...:))
happz - 26. březen 2003 22:03sipka
ZAMĚŘIT
happz
Tak takovy mam nejradsi... Akorat prijde, rekne "OK, bez problemu" a clovek je najednou bez prace :))
Mr.Spock - 26. březen 2003 21:54sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
u mne opet vse bez problemu a funkcni
Anonym: Irian_4of7 - 26. březen 2003 21:36sipka
ZAMĚŘIT
0
mrkni na http://www.ante.cz/3/startrek
happz - 26. březen 2003 20:47sipka
ZAMĚŘIT
happz
Kovi: nemela by svitit dal, budu to resit.
Jirka: na tyhle problemy se take kouknu, nic moc mi to nerika, asi je nekde nejaka kulisarna. Predpokladam, ze jsou to hlasky MSIE => nesmim dat na radkovani, pokud to stale pocitaji tak divne.
Kovi - 26. březen 2003 13:57sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka006: Jako bys to nemoh napsat do jednoho prispevku:-) Vypada to, jako by ses snazil dohnat mesice neprispivani. Tak na takhle okatej trik ti neskocime!:-))
Jirka006 - 26. březen 2003 09:09sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Aha... beru zpět svoji poznámku 24207... nečtu pořádně happzovi instrukce... omlouvám se :-))
Jirka006 - 26. březen 2003 09:06sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mr.Spock: Co sem takhle hodit anketku... Třeba: Co lidi očekávají od STEVOLU... :-))
Jirka006 - 26. březen 2003 09:05sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Je?tě něco: Občas to u SOL systému zobrazí detaily, občas jen název systému a souřadnice.
Jirka006 - 26. březen 2003 09:03sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Při posledním testování se objevili násl. chyby skriptu:
I.
Radek 14, Znak 3, Kod: 0, Chyba: map_data[...] má hodnotu null nebo není objekt
II.
Radek 93, Znak 3, Kod: 0, Chyba: null ma hodnotu null neni objekt

Happz: Pomohlo?
Kovi - 26. březen 2003 08:47sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: takze, muj vcerejsi obrazek se mi nepodarilo zopakovat, ac jsem se temer uklikal k smrti (pred devatou rano jsem take logicky ospaly a nemam tolik vule jako v devet vecer, ale proste se to uz nezadarilo zblbnout). Jinak se zda, ze vsechno funguje tak, jak ma... ALE zajima me jedna vec: Kdyz kliknu na tlacitka, ktera jsou aktivni (Minimize, End Turn, Strategic...), tak trebas v pripade End Turn se objevi okenko "Nahrajeme screen endturn", kdyz odkliknu OK, zustane tlacitko End Turn svitit dal (a ostatni aktivni tlacitka po provedeni rovnakeho postupu rovnez) - ma to tak byt nebo by mela zpatky zhasnout?
Sheedee - 25. březen 2003 23:43sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:

Jirkovi si řekl to samý co já, ale dokázal si to protáhnout na třikrát vět?í délku ;-))

happz - 25. březen 2003 21:27sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jo, a jsem rad, ze se Jirka006 o5 zastavil na kontrolu postupu :) A Sheedee ze mi preklada templaty na stranky, takze snad nebudou uz vypadat jako reklama na phpSlash, ale jako stranky projektu uplne ciziho.
happz - 25. březen 2003 21:14sipka
ZAMĚŘIT
happz
Tak, upload je dokoncen, a tady je seznam dnesnich zmen:
- uz jsou zvyraznovana tlacitka, lehkym zesvetlenim jejich pozadi. Nasel jsem tam par chyb, dneska jsem je opravil.
- opraveno par drobnosti v infopanelu
- novinka: po kliknuti na tlacitka na spodnim panelu pod mapou, ktera by mela otevrit jiny screen, se dozvite, jen tak lehce, co by se melo dit. V ostre verzi se bud nhraje jiny dokument, nebo otevre jine okno, zatim je to jen symbolicke oznameni.
- mame zaklad mapy! Je to jednoducha, umele vytvorena mapa, ale je udelana zpusobem, ktery bude pouzit v ostre verzi - jeden automaticky vygenerovany soubor + staticke stranky => funkcni screen s aktualnim stavem hry. Zkuste se podivat, jak reaguje infopanel na vybirani jednotlivych systemu mapy, nejen tech obsazenych barvickama & hvezdickama, navic kombinaci s tlacitkem "Strategic" - funguje jako prepinani mezi military/science pohledem, protoze tohle ma byt vlastne galscreen, ale nemel jsem patricny zaklad.

Je to ukazkova verze, ted jdu stahnout hvezdicky a upravit adresare, aby to vypadalo alespon trosku k svetu :)

Hlaste chyby & uspechy.

Nejnovější   Novější 1385 - 1404 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o