Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1378 - 1397 / 3834Starší   Nejstarší

Sheedee - 29. březen 2003 00:32sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Hele, tak já to sepí?u a pak se budu věnovat betatestingu herních mechanismů.

Tak mě napadá, ?e bych mohl napsat PHP stránky, na kterých by bě?ely ty mechanismy, jak je vymslím pod PHPčkem a SQLkem, tak?e bysme je mohli testovat je?tě před tím, ne? happz napí?e klidně i jedinej řádek zdrojáku julči, nebude tam asi ?ádná grafika ani nic takovýho, ale mů?em na tom zkou?et vyvá?enost a funkčnost herních prvků, je?tě předtím, ne? je happz nacpe do julči a pak je zase bude slo?itě osdstraňovat.
Sheedee - 29. březen 2003 00:22sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Kovi:
?vejky jsou tajná systémová proměnná a nesmí se o ní mluvit ;-)
Kovi - 28. březen 2003 22:01sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Sheedee: ad posledni prispevek: A kde mas ty zvejky??:-) Jinak to nezni vubec spatne.
Sheedee - 28. březen 2003 20:41sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Kdy? se na to tak dívám, tak mám dojem, ?e třeba ruda by se dala docela dobře vypustit.
Asi by stačilo jídlo, dilithium a peníze
Sheedee - 28. březen 2003 20:40sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Vyu?ití surovin:

Jídlo by se jedlo, bez jídla by obyvatelstvo vymíralo, transport jídla ze zeměldskejch planet na ostatní by se dělo pomocí transportních lodí, který se nezobrazujou na mapě, ale počítá se jenom jejich počet (jako v master of orionu, je to moc chytrej systém) Pro zjednodu?ení bych s nima hráče nezatě?oval, prostě by je vyrobil a pak u? by se o ně nestaral, dokud by jich bylo dost, v?echno by stačilo, řekněme, ?e na transport jedný jednotky jídla by stačila jedna loď, taky by se daly pou?ít na transport lidí z planety na planetu (Taky automaticky, prostě by se řeklo odkud kam, systém by odečetl nějakou kapacitu a za pár kol by se kolonisti objevili, tam kde maj být)

Za peníze by se kupovaly věci od jiných hráčů a minoritních ras, taky budou potřeba prakticky na v?echny stavby (Na některé bude potřeba kromě peněz i ruda) na údr?bu flotily a planetárních instalací (kolonií atd...) a taky na financování činností, jako je tě?ba, výzkum atd...

Ruda by se pou?ívala na stavbu některejch věcí, třeba lodí, stanicí, budov.

Dilithium by mělo vyu?ití jako zdroj energie, tak?e by ka?dý kolo samo ubývalo v závislosti na velikosti flotily, na tom kolik lodí se hejbe, na počtu transportních lodí atd...


Sheedee - 28. březen 2003 20:31sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
BTW vzhledem k tomu, ?e děláme hardcore vesmírnou strategii a ne nějaký pi?kvorky, jako je třeba master of orion (Dohrál sem na hard s největ?í galaxií za tři hoďky, je to fakt trapný), tak bych určitě do hry zakomponoval kromě peněz i nějaký dal?í suroviny, aby bylo o co bojovat a sčím obchodovat

Řekněme, ?e by sme měli tyhle suroviny:

Jídlo, peníze, dilithium, ruda a ?vejkačky (Na ?vejkačkách trvám :-))))

Jídlo je jasný, to by se vyrábělo v kolonijích, dilithium a ruda by se tě?ily různě po vesmíru na různě velkejch a bohatejch nalezi?tích, peníze by se vybíraly na daních a kupovalo by se za ně, to co nemáme od ostatních hráčů (nebo neutrálních počítačem řízených minoritních ras (Jako třeba vůl-kanci) a ?vejkačky by byla skrytá proměná v systému, její? význam by nikdo neznal a zabírala by jeden integer ;-)
Sheedee - 28. březen 2003 20:25sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Hele lidi, u? sem to říkal, ale nikdo nějak nereagoval, tak?e se ptám znova, máte někdo doma pod postelí za?itou kouzelnou disketu a na ní herní mechanismy stevolu? Třeba jak se vypočítá příjem peněz na kolo, kolik bude surovin atd... To sme zatim nijak moc neře?ili, tak?e jestli něco takovýho u? neexistuje, tak bych to klidně sepsal, gamedesign mě nějak začal bavit a navíc, kdy? u? dělám tu vědu, tak to budu mít pěkně provázaný ;-)
Kovi - 28. březen 2003 19:36sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Arweth: i kdyz nejsem happz zareaguju na tvoje poznamky k enginu:

ad 1) I kdyz do grafiky nedelam, rekl bych, ?e to jeste neni finalni podoba, takze doladovani barvicek budeme resit

ad 2) V nebrowsove verzi STEVOL pocitame samozrejme s vice moznymi rozlisenimi a myslim, ze to plati i pro browsery. Pouze je jednodussi otestovat zakladni prvky na jednom rozliseni, nez preprogramovavat tri verze

ad 3) Na tlacitka pro posun info panelu mam stejny nazor (jenom jsem ho tu zapomnel uvest), ale podle me nebude problem doplnit na tlacitka nejaky symbol, podle ktereho se pozna, ze jde o tlacitka pro posun vypisu

Diky za tvuj nazor, je videt, ze ani "neclenove tymu" nechrapou:-)
Sheedee - 28. březen 2003 19:20sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Arweth:

a) Nikdo tu neříkal, ?e za hru půjde vyzkoumat jenom třetina vědy, nevim kdes to vzal

b) Geologie se řadí do biologie od tý doby co existuje, kde ?ije?? Nebo to chce? řadit pod sociologii? :-)) (Dokonce i ve ?kole se litosféra učí v hodinách biologie)
Arweth - 28. březen 2003 08:37sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
Zdar lidi a pridruzeni ufouni! Nejaky cas jsem tu nebyl (nanosondy neuhlidaly nejake trapne viry...) takze zpetne:

Uni 07. březen 2003 19:57> Nechapu. Jak jen tretinu vedy na jednu hru? To myslis jako ze vice do dosazeni vitezstvi nestihnu vyzkoumat (blbost, vzdycky se najdou takovi, co to budou hrat jen pro ten vyzkum treba 56 123 kol) nebo to bude omezeno poctem vynalezu (dost divny). Jak to chces omezit?

Sheedee 10. březen 2003 20:07> K tomu vypisu technologii: Geologie podoborem Biologie?? Neblazni! :-))

happz - add engine:> Hmm, pekny, ale mam nekolik poznamek, pokud smim, coby neclen teamu, navic, mozna budu tlouci nespravnou hlavu, takze se predem omlouvam a prosim o predani prislusnym lidem:

1.) ty zlute tlacitka jsou nevyrazne (i kdyz jsou preklapeci) vuci temer stejne barevnym castem neaktivnich okraju LCARSu.
2.) Jak vyresis v HTML rozliseni? Ja mam tedko 1024x768 a mam dole a v pravo velky nevyuzity cerny pruh, pokud pouziju Fullscreen. Chtelo by to bud nekolik verzi pro kazde rozliseni (ale to je dost drbacka) nebo design upravit tak, aby se zobrazovany prostor mapy upravoval podle rozmeru okna (to je asi jeste vetsi drbacka, co? :-)) ). Tak tedy do tretice, proste to vycentrovat na stred stranky :-)
3.) Ty tlacitka posuvniku infos o vybranem systemu. Jak to rict, objevil jsem je nahodou, rozhodne mi z te grafiky nedoslo, ze jsou to posuvniky. Neni to moc intuitivni a prehledne.
4.) Takova drobnost: Kdyz se netrefim presne do sektoru galscreenu, ale na jeho hranici (tu bilou/modrou caru), nic se nestane. Zvaz, zda by nestalo za to, aby cary taky reagovaly a zobrazily info o systemu, treba podle principu spodni-prava (tedy +1). Taky je otazkou, zda by mely reagovat i okraje mapy, podle me ano.

Ale jinak pekny, fakt, jde videt, ze nechrapete. :-)
happz - 27. březen 2003 20:39sipka
ZAMĚŘIT
happz
Sheedee: HTML, JS 1.2, CSS2. Nic vic. A z CSS2 potrebuju stejne jenom absolutni umistovani, jinak vic netreba.
Sheedee - 27. březen 2003 19:30sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Jo a dneska jsem se chtěl vrátit k dělání intra a s hrůzou sem zjistil, ?e na počítači nemám ?ádný modely lodiček, kromě dost nekvalitní vorchy (Asi sem si je v?echny smazal...), tak?e počkám, a? nám namontujou ASDLko a pak si těch cca 150mb stáhnu znova

PVH: Jak to vidí? s voyagerem?
U? má? hotový ty gondoly?
Sheedee - 27. březen 2003 19:28sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Kovi:
Já mu na to klidně skočim, mě to nevadí ;-)

Happz: Hele, kromě java scriptu a csska, co tam je?tě pou?ívá??
PVH - 26. březen 2003 22:07sipka
ZAMĚŘIT
PVH
ty neví? co chce?...:))
happz - 26. březen 2003 22:03sipka
ZAMĚŘIT
happz
Tak takovy mam nejradsi... Akorat prijde, rekne "OK, bez problemu" a clovek je najednou bez prace :))
Mr.Spock - 26. březen 2003 21:54sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
u mne opet vse bez problemu a funkcni
Anonym: Irian_4of7 - 26. březen 2003 21:36sipka
ZAMĚŘIT
0
mrkni na http://www.ante.cz/3/startrek
happz - 26. březen 2003 20:47sipka
ZAMĚŘIT
happz
Kovi: nemela by svitit dal, budu to resit.
Jirka: na tyhle problemy se take kouknu, nic moc mi to nerika, asi je nekde nejaka kulisarna. Predpokladam, ze jsou to hlasky MSIE => nesmim dat na radkovani, pokud to stale pocitaji tak divne.
Kovi - 26. březen 2003 13:57sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka006: Jako bys to nemoh napsat do jednoho prispevku:-) Vypada to, jako by ses snazil dohnat mesice neprispivani. Tak na takhle okatej trik ti neskocime!:-))
Jirka006 - 26. březen 2003 09:09sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Aha... beru zpět svoji poznámku 24207... nečtu pořádně happzovi instrukce... omlouvám se :-))

Nejnovější   Novější 1378 - 1397 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o