Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1367 - 1386 / 3834Starší   Nejstarší

Kovi - 29. březen 2003 23:15sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Uni: to s tou obmenou surovin je vazne dobrej napad!

Sheedee: Psst! O zvejkackach se prece nemluvi...! A k tomu dokumentu - jo Spock to vystih uplne presne:-)
Sheedee - 29. březen 2003 20:59sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:

Vídí?, to se? na tom líp ne? já, já ani neznám definici algoritmu :-DDD

S jídlem by mohlo bejt to samý, na začátku jídlo, pak ?vejkačky :-DDDD
happz - 29. březen 2003 20:46sipka
ZAMĚŘIT
happz
A sakrys, s takovou moznosti jsem nepocital... Co se tyce surovin, mam algoritmy navrhnuty jen tak lehce, ale zmena suroviny v nich jeste neni.
Sheedee - 29. březen 2003 20:36sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Uni:
To je dobrej nápad. Mo?ná by se mohl z počátku místo deuteria vyu?ívat uran, pak dilithium a pak a? deuterium.
Unimatrix325 - 29. březen 2003 20:21sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Nevím co jsem přesně říkal, ale asi něco v tom smyslu, ?e během jedné hry nepůjde vyskouat víc jak cca třetina v?ech vynálezů. Za předpokladu, ?e hra bude omezená nějákým vítězným kritériem. Pokud hráč bude chtít hrát dál, tak samozřejmě mů?e vyzkoumat v?echno...
Pokud jde suroviny, tak to u? se tu probíralo (opra?te můj archiv)... Sheedeeho návrh je vcelku dokonalý... jen bych tam nechal tu rudu... ale zva?te mo?nost obměny surovin v závislosti na technologickém pokroku...
např. v středověku (analogie) je uran k ničemu naopak v novověku je k ničemu dřevo...
Mr.Spock - 29. březen 2003 19:53sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Sheedee: jedine me prani je, aby ten dokumet mel alespon jakous takous strukturu, radkovani, boldovani atp. jinak receno, je treba, aby se v nem do budoucna vyznal i nekdo dalsi krom tebe:-)
happz - 29. březen 2003 19:32sipka
ZAMĚŘIT
happz
Ad PHP & Sheedee - dodelej ty templaty, at se porad stranky Julci netvari tak jako ted. Ale:
Julca je algoritmus, kostra, data do ni vlozi autor skinu - tedy i tyhle pochybne konstanty, ktere maji vyladit "hratelnost" - tedy si s nima muzeme pohrat az v ostre verzi bez nejakych narocnych zmen. Nicmene - pokud Sheedee opravdu vytvori ten, rekneme "simulator" muzeme mit konstatny a vubec principy ST:E prichystane dopredu, coz je pak vyhoda. Ted stejne s Julcou moc legrace neuzijete, a muzeme tedy pracovat na jinych castech celeho projektu.
happz - 29. březen 2003 19:29sipka
ZAMĚŘIT
happz
Tak, ted jsem mel mensi vypadek (Synod Sesterstva v Brne :) takze jsem nestihl reagovat na pripominky.

Arweth: Kovi to rekl presne, tohle je testovaci verze, jde mi o funkcnost - jsem programator, ne grafik. Do ostre verze usiji PVH a Sheedee slusivejsi kabatek. Ja se staram jen o to, aby to fungovalo, a dalo se to opravit :)
Co se tyce rozliseni - graficka cast neni soucast projektu Juliana, ale skinu (momentalne ST:E) - kolik rozliseni autor skinu prichysta, tolik jich hraci budou mit k dispozici, tedy to nezalezi na Julce. Plati to pro binarni (klasicke) i www klienty, jen to pouziti je trosku jine. Navic, pro oba druhy klientu je mozne vyuzit stejne graficke podklady (obrazky, animace atd)
Kovi - 29. březen 2003 19:27sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Mr. Spock: Ty jo, tak ja mam vlastni super tajnej kod!!

Sheedee: To s tim PHP nezni spatne, kdyz to vymyslis tak, aby to melo hlavu a patu, tak to bude cupr. K tomu game design dokumentu - no, ehmm, tak úplně jako encyklopedie to mit upravu nemusi, ale radsi ho tvor pred pulnoci:-)
Sheedee - 29. březen 2003 17:20sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Hele, doufám, ?e u dokumentu s game designem se nehledí na úpravu, gramatiku a slohovou krásu, ?e ne? ;-) (Věta, kterou sem napsal včera po půlnoci (Tak?e dneska ráno :-)))) Planeta třídy N je jako planeta třídy N jenom?e je na ní víc vody (A? nejméně 97% povrchu oproti druhé třídě M) To je dos hrozný, ne? ;-)
Mr.Spock - 29. březen 2003 11:25sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
ad tajnosti: myslis neco jako ten super tajnej kod "kovi" po jehoz aplikaci se dominion a jeho kultura vrati do mladsi doby kamenne, ze:-)?
Sheedee - 29. březen 2003 00:32sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Hele, tak já to sepí?u a pak se budu věnovat betatestingu herních mechanismů.

Tak mě napadá, ?e bych mohl napsat PHP stránky, na kterých by bě?ely ty mechanismy, jak je vymslím pod PHPčkem a SQLkem, tak?e bysme je mohli testovat je?tě před tím, ne? happz napí?e klidně i jedinej řádek zdrojáku julči, nebude tam asi ?ádná grafika ani nic takovýho, ale mů?em na tom zkou?et vyvá?enost a funkčnost herních prvků, je?tě předtím, ne? je happz nacpe do julči a pak je zase bude slo?itě osdstraňovat.
Sheedee - 29. březen 2003 00:22sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Kovi:
?vejky jsou tajná systémová proměnná a nesmí se o ní mluvit ;-)
Kovi - 28. březen 2003 22:01sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Sheedee: ad posledni prispevek: A kde mas ty zvejky??:-) Jinak to nezni vubec spatne.
Sheedee - 28. březen 2003 20:41sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Kdy? se na to tak dívám, tak mám dojem, ?e třeba ruda by se dala docela dobře vypustit.
Asi by stačilo jídlo, dilithium a peníze
Sheedee - 28. březen 2003 20:40sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Vyu?ití surovin:

Jídlo by se jedlo, bez jídla by obyvatelstvo vymíralo, transport jídla ze zeměldskejch planet na ostatní by se dělo pomocí transportních lodí, který se nezobrazujou na mapě, ale počítá se jenom jejich počet (jako v master of orionu, je to moc chytrej systém) Pro zjednodu?ení bych s nima hráče nezatě?oval, prostě by je vyrobil a pak u? by se o ně nestaral, dokud by jich bylo dost, v?echno by stačilo, řekněme, ?e na transport jedný jednotky jídla by stačila jedna loď, taky by se daly pou?ít na transport lidí z planety na planetu (Taky automaticky, prostě by se řeklo odkud kam, systém by odečetl nějakou kapacitu a za pár kol by se kolonisti objevili, tam kde maj být)

Za peníze by se kupovaly věci od jiných hráčů a minoritních ras, taky budou potřeba prakticky na v?echny stavby (Na některé bude potřeba kromě peněz i ruda) na údr?bu flotily a planetárních instalací (kolonií atd...) a taky na financování činností, jako je tě?ba, výzkum atd...

Ruda by se pou?ívala na stavbu některejch věcí, třeba lodí, stanicí, budov.

Dilithium by mělo vyu?ití jako zdroj energie, tak?e by ka?dý kolo samo ubývalo v závislosti na velikosti flotily, na tom kolik lodí se hejbe, na počtu transportních lodí atd...


Sheedee - 28. březen 2003 20:31sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
BTW vzhledem k tomu, ?e děláme hardcore vesmírnou strategii a ne nějaký pi?kvorky, jako je třeba master of orion (Dohrál sem na hard s největ?í galaxií za tři hoďky, je to fakt trapný), tak bych určitě do hry zakomponoval kromě peněz i nějaký dal?í suroviny, aby bylo o co bojovat a sčím obchodovat

Řekněme, ?e by sme měli tyhle suroviny:

Jídlo, peníze, dilithium, ruda a ?vejkačky (Na ?vejkačkách trvám :-))))

Jídlo je jasný, to by se vyrábělo v kolonijích, dilithium a ruda by se tě?ily různě po vesmíru na různě velkejch a bohatejch nalezi?tích, peníze by se vybíraly na daních a kupovalo by se za ně, to co nemáme od ostatních hráčů (nebo neutrálních počítačem řízených minoritních ras (Jako třeba vůl-kanci) a ?vejkačky by byla skrytá proměná v systému, její? význam by nikdo neznal a zabírala by jeden integer ;-)
Sheedee - 28. březen 2003 20:25sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Hele lidi, u? sem to říkal, ale nikdo nějak nereagoval, tak?e se ptám znova, máte někdo doma pod postelí za?itou kouzelnou disketu a na ní herní mechanismy stevolu? Třeba jak se vypočítá příjem peněz na kolo, kolik bude surovin atd... To sme zatim nijak moc neře?ili, tak?e jestli něco takovýho u? neexistuje, tak bych to klidně sepsal, gamedesign mě nějak začal bavit a navíc, kdy? u? dělám tu vědu, tak to budu mít pěkně provázaný ;-)
Kovi - 28. březen 2003 19:36sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Arweth: i kdyz nejsem happz zareaguju na tvoje poznamky k enginu:

ad 1) I kdyz do grafiky nedelam, rekl bych, ?e to jeste neni finalni podoba, takze doladovani barvicek budeme resit

ad 2) V nebrowsove verzi STEVOL pocitame samozrejme s vice moznymi rozlisenimi a myslim, ze to plati i pro browsery. Pouze je jednodussi otestovat zakladni prvky na jednom rozliseni, nez preprogramovavat tri verze

ad 3) Na tlacitka pro posun info panelu mam stejny nazor (jenom jsem ho tu zapomnel uvest), ale podle me nebude problem doplnit na tlacitka nejaky symbol, podle ktereho se pozna, ze jde o tlacitka pro posun vypisu

Diky za tvuj nazor, je videt, ze ani "neclenove tymu" nechrapou:-)
Sheedee - 28. březen 2003 19:20sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Arweth:

a) Nikdo tu neříkal, ?e za hru půjde vyzkoumat jenom třetina vědy, nevim kdes to vzal

b) Geologie se řadí do biologie od tý doby co existuje, kde ?ije?? Nebo to chce? řadit pod sociologii? :-)) (Dokonce i ve ?kole se litosféra učí v hodinách biologie)

Nejnovější   Novější 1367 - 1386 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o