Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3588 - 3607 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Naku - 20. duben 2002 19:45sipka
ZAMĚŘIT
0
.... no... proc to delat jednoduse, kdyz to de slozite ! :)))
happz - 20. duben 2002 16:06sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: mail mam na sve strance na Starnetu :) happz@dragon.cz
Anonym: Naku - 20. duben 2002 14:21sipka
ZAMĚŘIT
0
No... co se programovani tyce, nevetsim oriskem bude asi vytvorit jakystakys engine, ktery nebude moc komplikovany a zaroven se nezhrouti pri pokusu o pridani cehokoli.

Ad hra: No... ja nevim jak vy, ale ja to doted videl (mozna spatne... prece jen sem nebyl - bohuzel - na zadnym srazu :( spis jako MOO nez jako Armadu. Ten ma manegment planet naaadherne vymaklej a komplikovanej a zaroven ma i volbu AUTOBUILD, ktera to pro ty liny dela sama. Musim se priznat ze managment me (do urciteho poctu planet) bavi hrozne moc...

Ad vyzkum... no... je to spis takova hruba idea, ale co takhle udelat DGFT, tedy DADAISTICKY GENERATOR FUTURE TECHNOLOGII. Pracoval sem na jednom projektu, kde to tahle bylo a bylo to super! Kazda hra jina ! O co jde ? No... program ma k dispozici seznam slov a k nim prislusejicich modifikatoru. Napr. LASER, POZIRON... pro me za me treba KRYPTONIT. Kdyz dojde na lamani chleba (je treba nova technologie) tak on spojenim nekolika pridavnych jmen a podstatneho jmena vytvori teba novou zbran. A neni to ani moc obtizny naprogramovat...

Priklad: Pridavna jmena
--------------
LASER - Dam 9-10; Range 5;
POZITRON - Dam 1-2; Range 10; prochazi stity

Podstatna jmena
--------------
PAPRSEK - Dam +1; Zasah 90%
EMITOR - Dam +3; Zasah 85%

No... a z vyse uvedenych slov lze vytorit napr.(s koncouvkou):

LASEROVY PAPRSEK - Dam 10-11; Range 5; zasah 90%...

To je samozrejme jen priklad. Chce to najit par lidi, ktery to vymyslej... Ten projekt, co sem se o nem zminoval byl z prostredi Tolkiena a byl domakanej do takovejch podrobnosti, jako tvorba novejch elfskejch slov... ale to by asi na ST neslo aplikovat :(

happz - jestli chces ty zdrojaky tam mi ale musis dajt mail :)

happz - 20. duben 2002 13:41sipka
ZAMĚŘIT
happz
Mr.Spock: stridani vzhledu interface? Podruzny detail ;-) nemel by to byt az tak velky problem, jako zbytek kodu.
Kovi - 20. duben 2002 13:11sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Mr.Spock: s velitelstvim hvezdne flotily taky souhlasim a stejne tak souhlasim s nesouhlasem s armadou. Napriklad ja bych tam mikromanagement planet rad videl, protoze muze podle me hre hodne pridat. Ty ruzny podoby interface podle rasy a obdobi - to je vazne dobrej napad

Naku, Happz: Ja vam dam: "z hlediska lineho programatora pekne proskrtame a pak se uvidi, mozna i neco zbyde":-))
Mr.Spock - 20. duben 2002 10:37sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
s tim velitelstvim hvezde flotily je to docela presne, i kdyz ohledne one armady bych az tak moc nesouhlasil.

doma jsem si pripravil nekolik navrhu na interface hry - pojal jsem je jako jakousi obrazovku pocitace, ktera se meni nejen s ohledem na rasu (mam zatim klingony a fed), ale take se orientuje dle casoveho obdobi. mel bych tedy dotaz na programatory, zda-li je vubec do hry nejak mozno zahrnout jejich stridani???
Mr.Spock - 20. duben 2002 10:34sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Naku: viz. ten snap - super. tak tohle jsem opravdu necekal. kdyby hra samotna mela vypadat alespon z poloviny tak dobre jako tohle preview, tak uz mame alespon z casti vyhrano. zacal jsem si sepisovat nejake napady kolem hry a uz je toho celkem slusna kupa, takze bych to zde v nejblizsim moznem terminu vyfrknul.
PVH - 19. duben 2002 23:43sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Předně se omlouvám, ?e jsem tak dlouho nemluvil pořád bylo moc práce a málo času.

Přesto?e jsem se původně chtěl anga?ovat jako programátor, přestávám stíhat a hlvně nevlastnim C++. rád pomů?u pokud se mnou budete mít trpělivost a pár věcí mi vysvětlíte... pomoc se hodí ne... a já se učim rychle.

pak mám připomínku ohledně hry samotný: Správa planet mi připadá zbytečná to nebude prakticky k ničemu a bude to zbytečně brát čas při vývoji. Podle mě by bylo dobrý nechat je jen jako zdroj lidí (viz ARMADA)

V podstatě si člověk zahraje za velitelství flotily....chápu to dobře?
Anonym: Naku - 19. duben 2002 22:17sipka
ZAMĚŘIT
0
OK... tak ja se na to podivam... myslim, ze uz tusim, v cem muze bejt chyba. Ale je to zvlastni... me to jede na W98 OK....
happz - 19. duben 2002 20:42sipka
ZAMĚŘIT
happz
nekousne se, proste nevidim nic. pak uz prestane chroustat disk, tak dam Esc a hotovo - cerna zmizi a sem zpet na plose Win98.
Anonym: Naku - 19. duben 2002 20:05sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi
No... on to vlastne byl zamer - sou tam 3 vrstvy - hvezdy,lode a mlhovina ktery se pohybujou ruzne rychle... :) SAmozrejme, ze de jen o hloupou demostraci. Ve finale by to melo vypadat UUUPLNE jinak - 1000x lip :)))

happz
jo... tak to fakt nevim cim to muze bejt... A kousne se to, nebo proste "nevidis nic" ? No... ja se na ten zdrojak podivam (a rad ti ho poslu na m@il...) a podivam se na kiksy. A ty mas co za Win verzi ?

S ad podrobnosti plne souhlasim :)

happz - 19. duben 2002 19:45sipka
ZAMĚŘIT
happz
naku: no, snapshot jsem si moc neuzil, proste mi jenom zcerna obrazovka a hotovo. Spis mi posli zdrojaky - nebo odkaz na ne.

ad podrobnosti: stjen nejdriv dame dohromady seznam, co vlastne chceme, pak to z hlediska lineho programatora pekne proskrtame a pak se uvidi, mozna i neco zbyde.
Kovi - 19. duben 2002 19:32sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Naku: Hmmm. Vsechna cest - vypada to dobre. Myslim, ze ty hvezdy nevypadaj tak spatne. Klidne bych to nechal. Ale ta velka mlhovina budi dojem, ze se lode nepohybuji v ni, ale ze je vlastne jako by "pod" mrizkou a Warbirdi litaji "nad" ni. Jestli to teda byl zamer, tak OK.

Taky me napadlo, ze bude mozna zajimavej problem meritko, coz se samozrejme netyka tvoji demonstrace, ale az samotny hry.
Anonym: Naku - 19. duben 2002 18:23sipka
ZAMĚŘIT
0
Jo... a na pochyb pouzijte klavesnici a na konec ESCape...
Anonym: Naku - 19. duben 2002 18:21sipka
ZAMĚŘIT
0
happz
Co se norem tyce - sem por ANSI (ale na par omezeni... priznam se... namespace sem pouzil 1x v zivote :). Mas pravdu, zmylil sem se... problem DLL/DSO taktne zamlcime :)

Allegro ? No - jestli se fakt rozhodnem pro nej (jsem pro vsemi 20ti) tak nejsou platformove zavisly ani graficky vjeci. A tech par drobnosti (napr. volba graf. rezimu - ma sice GFX_AUTODETECT, ale to voli "nejbezpecnejsi" dostupny rezim - akcelerace se muze jit klouzat...) vyresi podminenej preklad. Co se ovlatacu tyce - Win dame asi DX a pod Linuxem SVGALib ? No to este newim... to je moc do podrobna....

Abyste si nemysleli za (zas tolik) zahalim, pripravil sem pro vas malej snapshot (kravina....). Neznamena vubec nic, ale chtel bych na nem demostrovat... par problemu. Vymysli nekdo algoritmus na hezci hvezdy ? :) Co se detailu tyce, tak na rotovany lode je aplikovanej AAliasing a mlhovina ve skutecnosi neni pruhledna, ale prokladana (och... ta lenost :) Je to jen pro Win, takze kdyby nejakej Linuxar fakt chtel {ale vazne neni o co stat...) tak mu poslu zdrojaky (by videl, jaky umim bejt prase :). Jo... je tam pribalena knihovna alleg40.dll - zkopnete si ji do systemu, please. Dik.

-= TADY =-

happz - 19. duben 2002 11:21sipka
ZAMĚŘIT
happz
naku: mno, pokud tedy sahneme po C/C++, snazil bych se drzet standardu jazyka (ANSI, POSIX, ... ?) a klasicky oddelit veci zavisle na platforme od zbytku - coz bude asi grafika atd. Pak uz by nebyl takovy problem preportovat vysledek z jedne strany na druhou. Takze uni verze a platformovy kod dle vyberu.

No, a co je podle tebe na DLL tak luxuxsniho? Co maji DLL knihovny a co nemaji DSO a knihovny na Linuxu a potazmo *nixu, kde je k dispozici format ELF?

S Allegrem jsem nikdy nepracoval, takze nevim - pripada mi to az moc jednoducha portace :)
Jirka006 - 19. duben 2002 09:30sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi: No co... zas tak o moc jsme nepři?li ;-)

Naku & happz: Jen do toho pánové... konečně se tu rozbíhá konstruktivněj?í debata :-)
Kovi - 18. duben 2002 22:12sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Je chvalyhodny, ze myslite i na hmmm...jak je nazvat - mensinu!!, ktera ma operacni systemy skryvajici se za temi zahadnymi zkratkami jako BeOS apod., ale pokud by to melo nejak vyrazne zdrzovat, tak bych si s tim nelamal hlavu, protoze 99% potencialnich zajemcu o tuto hru (podle me) ma Win xy

A kdyz uz jste tu zminili ten Packal, tak Unimatrix325 pry zacal delat na datadisku ke Star Trek: Final War (a ten je v Packalu). To ja jen tak, ze jsme se o nem taky zminili na srazu (zrovna kdyz kuraci kourili pred kobliharnou, takze jsou mimo, ze?:-))
Anonym: Naku - 18. duben 2002 21:56sipka
ZAMĚŘIT
0
No kdyz ho prekousnes, furt to neznamena, ze se s nim nemuzes zadusit :) A ted platforma. Univerzalni ? Neni problem... Win ONLY ? No... taky moznost. Asi bych preferoval uni verzi, ale Win prinasi par "luxusnich" prvku (DLL soubory...) a samozrejme (bych nebyl oznacovan za tendencniho) spoustu kravin. Linux ONLY verze by (asi) zase (bohuzel) neoslovila moc lidi a jiny verze (BeOS, MacOS, NEXT... pro me za me treba Amiga) sou mimo diskusi... (resp. spadaji spis pod univerzalni verzi - napr. pod Allegrem jen portovani jen otazkou rekompilace....
happz - 18. duben 2002 20:44sipka
ZAMĚŘIT
happz
Packal? Tak ten bych asi neprekous... Obcas mam chut ho zakousnout. Hlasuji svym tenkym hlaskem pro C/C++.

Ale aspon neco, uz jsme dva :)

Nejnovější   Novější 3588 - 3607 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o