|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| PVH:
Nezlob se, ale toje volovina, kdyby peníze zanikly, tak co by bránilo hráči stavět neomezěně v?eho mo?nýho, proto?e by měl neomezeně prostředků (Přece jenom z jídla se nic nestaví a pohonný látky jsou jenom na výrobu energie, ale staví se jenom z peněz) |
|
|
|
| mě spí? při?lo, ?e by nejdřív byly nutný ke v?emu....pak by zanikly, a latinium by v podstatě bylo potřeba jen pro mezirasní....to je slovo......obchod... |
|
|
|
| PVH:
U peněz by v?dycky ?lo jenom o přejmenování, z peněz na kredity, z kreditů na latinium, ale porád by to bylo to samý, toté? s jídlem, ale u pohoejch látek to má smysl,například je nesmyslný poháněn koaxiální pohon uranem... |
|
|
|
| Tak?e k surovinám....peníze bych přejmenoval na latinium....a ?vejkačky bych pou?il jako proměnnouv souvislosti s morálkou...:) Ale přidal bych jednu zásadní věc: Důstojníky...ty by se vyráběly z kolonií, a byli by nutná součást posádky lodi...
Výměna surovin je taky dobrej nápad....taky by mohlo dojít k jejich zru?ení....například peníze...časem by se pře?lo na něco víc meziplanetárního... |
|
|
|
| vymena surovin? to je skvele, protze az ted mne napadlo, ze vlastne takovi romulani uz v tng veku uspesne pracuji s trilithiem, zatimco ostatni jen tapou. |
|
|
|
| Kovi:
To jo, tu větu sem si schoval na památku, ale v tom dokumentu u? není ;-)
BTW, jakou uděláme základní časovou jednotku? Já bych byl pro měsíce, ale to se zase blbě skloubí s hvězdným datumem (jeden rok=1000 jednotek hvězdnýho času, tak?e jeden měsíc je něco pod stovku) |
|
|
|
| Uni: to s tou obmenou surovin je vazne dobrej napad!
Sheedee: Psst! O zvejkackach se prece nemluvi...! A k tomu dokumentu - jo Spock to vystih uplne presne:-) |
|
|
|
| happz:
Vídí?, to se? na tom líp ne? já, já ani neznám definici algoritmu :-DDD
S jídlem by mohlo bejt to samý, na začátku jídlo, pak ?vejkačky :-DDDD |
|
|
|
| A sakrys, s takovou moznosti jsem nepocital... Co se tyce surovin, mam algoritmy navrhnuty jen tak lehce, ale zmena suroviny v nich jeste neni. |
|
|
|
| Uni:
To je dobrej nápad. Mo?ná by se mohl z počátku místo deuteria vyu?ívat uran, pak dilithium a pak a? deuterium.
|
|
|
|
| Nevím co jsem přesně říkal, ale asi něco v tom smyslu, ?e během jedné hry nepůjde vyskouat víc jak cca třetina v?ech vynálezů. Za předpokladu, ?e hra bude omezená nějákým vítězným kritériem. Pokud hráč bude chtít hrát dál, tak samozřejmě mů?e vyzkoumat v?echno...
Pokud jde suroviny, tak to u? se tu probíralo (opra?te můj archiv)... Sheedeeho návrh je vcelku dokonalý... jen bych tam nechal tu rudu... ale zva?te mo?nost obměny surovin v závislosti na technologickém pokroku...
např. v středověku (analogie) je uran k ničemu naopak v novověku je k ničemu dřevo... |
|
|
|
| Sheedee: jedine me prani je, aby ten dokumet mel alespon jakous takous strukturu, radkovani, boldovani atp. jinak receno, je treba, aby se v nem do budoucna vyznal i nekdo dalsi krom tebe:-) |
|
|
|
| Ad PHP & Sheedee - dodelej ty templaty, at se porad stranky Julci netvari tak jako ted. Ale:
Julca je algoritmus, kostra, data do ni vlozi autor skinu - tedy i tyhle pochybne konstanty, ktere maji vyladit "hratelnost" - tedy si s nima muzeme pohrat az v ostre verzi bez nejakych narocnych zmen. Nicmene - pokud Sheedee opravdu vytvori ten, rekneme "simulator" muzeme mit konstatny a vubec principy ST:E prichystane dopredu, coz je pak vyhoda. Ted stejne s Julcou moc legrace neuzijete, a muzeme tedy pracovat na jinych castech celeho projektu. |
|
|
|
| Tak, ted jsem mel mensi vypadek (Synod Sesterstva v Brne :) takze jsem nestihl reagovat na pripominky.
Arweth: Kovi to rekl presne, tohle je testovaci verze, jde mi o funkcnost - jsem programator, ne grafik. Do ostre verze usiji PVH a Sheedee slusivejsi kabatek. Ja se staram jen o to, aby to fungovalo, a dalo se to opravit :)
Co se tyce rozliseni - graficka cast neni soucast projektu Juliana, ale skinu (momentalne ST:E) - kolik rozliseni autor skinu prichysta, tolik jich hraci budou mit k dispozici, tedy to nezalezi na Julce. Plati to pro binarni (klasicke) i www klienty, jen to pouziti je trosku jine. Navic, pro oba druhy klientu je mozne vyuzit stejne graficke podklady (obrazky, animace atd) |
|
|
|
| Mr. Spock: Ty jo, tak ja mam vlastni super tajnej kod!!
Sheedee: To s tim PHP nezni spatne, kdyz to vymyslis tak, aby to melo hlavu a patu, tak to bude cupr. K tomu game design dokumentu - no, ehmm, tak úplně jako encyklopedie to mit upravu nemusi, ale radsi ho tvor pred pulnoci:-) |
|
|
|
| Hele, doufám, ?e u dokumentu s game designem se nehledí na úpravu, gramatiku a slohovou krásu, ?e ne? ;-) (Věta, kterou sem napsal včera po půlnoci (Tak?e dneska ráno :-)))) Planeta třídy N je jako planeta třídy N jenom?e je na ní víc vody (A? nejméně 97% povrchu oproti druhé třídě M) To je dos hrozný, ne? ;-) |
|
|
|
| ad tajnosti: myslis neco jako ten super tajnej kod "kovi" po jehoz aplikaci se dominion a jeho kultura vrati do mladsi doby kamenne, ze:-)? |
|
|
|
| Hele, tak já to sepí?u a pak se budu věnovat betatestingu herních mechanismů.
Tak mě napadá, ?e bych mohl napsat PHP stránky, na kterých by bě?ely ty mechanismy, jak je vymslím pod PHPčkem a SQLkem, tak?e bysme je mohli testovat je?tě před tím, ne? happz napí?e klidně i jedinej řádek zdrojáku julči, nebude tam asi ?ádná grafika ani nic takovýho, ale mů?em na tom zkou?et vyvá?enost a funkčnost herních prvků, je?tě předtím, ne? je happz nacpe do julči a pak je zase bude slo?itě osdstraňovat. |
|
|
|
| Kovi:
?vejky jsou tajná systémová proměnná a nesmí se o ní mluvit ;-) |
|
|
|
| Sheedee: ad posledni prispevek: A kde mas ty zvejky??:-) Jinak to nezni vubec spatne. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|