Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1359 - 1378 / 3834Starší   Nejstarší

Jirka006 - 31. březen 2003 12:51sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Poznámka na okraj: Při vymej?lení "vychytávek" nezapomínejte na jednu podstatnou věc: Ta hra by měla bejt intuitivně hratelná i pro průměrného hráče. :-) Tak?e to s těma bejkovinama nepřehánějte!
Krom toho si uvědomte, ?e na začátku nebude k dispozici AI (pokud jste to u? nezměnili), ale proti Vám bude on-line jinej hráč.
Alpedar - 31. březen 2003 09:01sipka
ZAMĚŘIT
Alpedar
Napada me, ze by mohlo byt zajimave, pokud by kazda vyrabena vec mela jak cenu v surovinach, tak cenu v clovekohodinach prace (neco muze byt desne velky, ale jednoduchy, takze se to vyrobi velmi rychle, ale surovin to sezere desne moc, neco muze zas byt celkem maly, ale desne slozity) a omezit, kolik prac. jednotek na tom muze pracovat (pracovni jednotkou by mohl byt clovek (ruzne rasy by mohly mit ruznou vykonost) ci treba robot (ten by mohl mit vykonost vyrazne vyssi nez clovek). Pokud by vyroba jela na jednosmenny provoz (8 hod. denne), tak by plat delniku predstavoval nejake mnozstvi penez. Pokud by se melo jet na vice smen, delnici by chteli vyssi plat za horsi prac dobu (a tak by bylo celkem logicke urychleni stavby za prachy).
Sheedee - 30. březen 2003 21:32sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:
Nezlob se, ale toje volovina, kdyby peníze zanikly, tak co by bránilo hráči stavět neomezěně v?eho mo?nýho, proto?e by měl neomezeně prostředků (Přece jenom z jídla se nic nestaví a pohonný látky jsou jenom na výrobu energie, ale staví se jenom z peněz)
PVH - 30. březen 2003 20:58sipka
ZAMĚŘIT
PVH
mě spí? při?lo, ?e by nejdřív byly nutný ke v?emu....pak by zanikly, a latinium by v podstatě bylo potřeba jen pro mezirasní....to je slovo......obchod...
Sheedee - 30. březen 2003 20:03sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:
U peněz by v?dycky ?lo jenom o přejmenování, z peněz na kredity, z kreditů na latinium, ale porád by to bylo to samý, toté? s jídlem, ale u pohoejch látek to má smysl,například je nesmyslný poháněn koaxiální pohon uranem...
PVH - 30. březen 2003 12:54sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Tak?e k surovinám....peníze bych přejmenoval na latinium....a ?vejkačky bych pou?il jako proměnnouv souvislosti s morálkou...:) Ale přidal bych jednu zásadní věc: Důstojníky...ty by se vyráběly z kolonií, a byli by nutná součást posádky lodi...

Výměna surovin je taky dobrej nápad....taky by mohlo dojít k jejich zru?ení....například peníze...časem by se pře?lo na něco víc meziplanetárního...
Mr.Spock - 30. březen 2003 10:47sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
vymena surovin? to je skvele, protze az ted mne napadlo, ze vlastne takovi romulani uz v tng veku uspesne pracuji s trilithiem, zatimco ostatni jen tapou.
Sheedee - 30. březen 2003 00:22sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Kovi:

To jo, tu větu sem si schoval na památku, ale v tom dokumentu u? není ;-)

BTW, jakou uděláme základní časovou jednotku? Já bych byl pro měsíce, ale to se zase blbě skloubí s hvězdným datumem (jeden rok=1000 jednotek hvězdnýho času, tak?e jeden měsíc je něco pod stovku)
Kovi - 29. březen 2003 23:15sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Uni: to s tou obmenou surovin je vazne dobrej napad!

Sheedee: Psst! O zvejkackach se prece nemluvi...! A k tomu dokumentu - jo Spock to vystih uplne presne:-)
Sheedee - 29. březen 2003 20:59sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:

Vídí?, to se? na tom líp ne? já, já ani neznám definici algoritmu :-DDD

S jídlem by mohlo bejt to samý, na začátku jídlo, pak ?vejkačky :-DDDD
happz - 29. březen 2003 20:46sipka
ZAMĚŘIT
happz
A sakrys, s takovou moznosti jsem nepocital... Co se tyce surovin, mam algoritmy navrhnuty jen tak lehce, ale zmena suroviny v nich jeste neni.
Sheedee - 29. březen 2003 20:36sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Uni:
To je dobrej nápad. Mo?ná by se mohl z počátku místo deuteria vyu?ívat uran, pak dilithium a pak a? deuterium.
Unimatrix325 - 29. březen 2003 20:21sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Nevím co jsem přesně říkal, ale asi něco v tom smyslu, ?e během jedné hry nepůjde vyskouat víc jak cca třetina v?ech vynálezů. Za předpokladu, ?e hra bude omezená nějákým vítězným kritériem. Pokud hráč bude chtít hrát dál, tak samozřejmě mů?e vyzkoumat v?echno...
Pokud jde suroviny, tak to u? se tu probíralo (opra?te můj archiv)... Sheedeeho návrh je vcelku dokonalý... jen bych tam nechal tu rudu... ale zva?te mo?nost obměny surovin v závislosti na technologickém pokroku...
např. v středověku (analogie) je uran k ničemu naopak v novověku je k ničemu dřevo...
Mr.Spock - 29. březen 2003 19:53sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Sheedee: jedine me prani je, aby ten dokumet mel alespon jakous takous strukturu, radkovani, boldovani atp. jinak receno, je treba, aby se v nem do budoucna vyznal i nekdo dalsi krom tebe:-)
happz - 29. březen 2003 19:32sipka
ZAMĚŘIT
happz
Ad PHP & Sheedee - dodelej ty templaty, at se porad stranky Julci netvari tak jako ted. Ale:
Julca je algoritmus, kostra, data do ni vlozi autor skinu - tedy i tyhle pochybne konstanty, ktere maji vyladit "hratelnost" - tedy si s nima muzeme pohrat az v ostre verzi bez nejakych narocnych zmen. Nicmene - pokud Sheedee opravdu vytvori ten, rekneme "simulator" muzeme mit konstatny a vubec principy ST:E prichystane dopredu, coz je pak vyhoda. Ted stejne s Julcou moc legrace neuzijete, a muzeme tedy pracovat na jinych castech celeho projektu.
happz - 29. březen 2003 19:29sipka
ZAMĚŘIT
happz
Tak, ted jsem mel mensi vypadek (Synod Sesterstva v Brne :) takze jsem nestihl reagovat na pripominky.

Arweth: Kovi to rekl presne, tohle je testovaci verze, jde mi o funkcnost - jsem programator, ne grafik. Do ostre verze usiji PVH a Sheedee slusivejsi kabatek. Ja se staram jen o to, aby to fungovalo, a dalo se to opravit :)
Co se tyce rozliseni - graficka cast neni soucast projektu Juliana, ale skinu (momentalne ST:E) - kolik rozliseni autor skinu prichysta, tolik jich hraci budou mit k dispozici, tedy to nezalezi na Julce. Plati to pro binarni (klasicke) i www klienty, jen to pouziti je trosku jine. Navic, pro oba druhy klientu je mozne vyuzit stejne graficke podklady (obrazky, animace atd)
Kovi - 29. březen 2003 19:27sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Mr. Spock: Ty jo, tak ja mam vlastni super tajnej kod!!

Sheedee: To s tim PHP nezni spatne, kdyz to vymyslis tak, aby to melo hlavu a patu, tak to bude cupr. K tomu game design dokumentu - no, ehmm, tak úplně jako encyklopedie to mit upravu nemusi, ale radsi ho tvor pred pulnoci:-)
Sheedee - 29. březen 2003 17:20sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Hele, doufám, ?e u dokumentu s game designem se nehledí na úpravu, gramatiku a slohovou krásu, ?e ne? ;-) (Věta, kterou sem napsal včera po půlnoci (Tak?e dneska ráno :-)))) Planeta třídy N je jako planeta třídy N jenom?e je na ní víc vody (A? nejméně 97% povrchu oproti druhé třídě M) To je dos hrozný, ne? ;-)
Mr.Spock - 29. březen 2003 11:25sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
ad tajnosti: myslis neco jako ten super tajnej kod "kovi" po jehoz aplikaci se dominion a jeho kultura vrati do mladsi doby kamenne, ze:-)?
Sheedee - 29. březen 2003 00:32sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Hele, tak já to sepí?u a pak se budu věnovat betatestingu herních mechanismů.

Tak mě napadá, ?e bych mohl napsat PHP stránky, na kterých by bě?ely ty mechanismy, jak je vymslím pod PHPčkem a SQLkem, tak?e bysme je mohli testovat je?tě před tím, ne? happz napí?e klidně i jedinej řádek zdrojáku julči, nebude tam asi ?ádná grafika ani nic takovýho, ale mů?em na tom zkou?et vyvá?enost a funkčnost herních prvků, je?tě předtím, ne? je happz nacpe do julči a pak je zase bude slo?itě osdstraňovat.

Nejnovější   Novější 1359 - 1378 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o