Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1335 - 1354 / 3834Starší   Nejstarší

Kovi - 02. duben 2003 09:33sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Sheedee: Ja sem taky pro treti zpusob stavby, rozmistovat rucne postaveny budovy po kazdy kolonii by byl totalni opruz, rek bych. Jen si vzpomente, ze u Civilizace jste nakonec vypinali animace, kdy se objevovaly nove postaveny budovy a to ste je ani nemusely rozmistovat sami!

Mr. Spock: Pokud se jedna o vikend, tak si se mnou hlavu lamat nemusite - nedorazim, to vite, uz i na Vysocine nam zacalo jaro, takze mne zacala prace. Na druhou stranu ale o moc neprijdete, protoze u Spocka bych stejne hral Vice City a zbytek sveta bych bezproblemove ignoroval:-)
Arweth - 02. duben 2003 07:59sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
Sheedee:Rozhodne by energie mela byt surovinou na urovni jidla a penez. Energii potrebujes k provozu a vyrobe cehokoli, ziskas ji z antimatter/matter reactors, fussion reactors a podobnych capin, v STBoF figurovaly jeste vetrne elektrarny na barren planetach a konvertory na arctic planetach.
Kdyz na planete vyrobis malo energie, nemuzes napajet treba subprostorovy skener a nevidis co se deje v okolnich sektorech nebo treba trade centrum a pak muzes obchodovat v omezene mire -> tj. mensi prijem za kolo, dokud nepostavis dost zdroju energie.

Co jsi rekl o dilithiu je v podstate to jak to funguje v STBoF. Taky se nekumuluje, kdyz ho nevyuzijes propadne a zdroj je nevycerpatelny.

Add obchod:
To nezni spatne, nicmene to naznacuje, ze tve civilni/transportni lode jsou schopny behem jednoho kola preletet celou federaci/imperium/unii/alianci, cehoz predpokladam viditelne lode nebudou schopny. Je to ponekud rozporuplne, nemyslis? Musel by v tom algoritmu byt zahrnut i cas dopravy, tedy na planete s nadprodukci mohou presunout tuto na jinou planetu v dosahu doletu civ/transp. lode za jedno kole. S rozvijejici technikou a vyzkumem by se dolet zvetsoval a postupne by to umoznilo stabilizaci rise, ale z pocatku by nadprodukce a podprodukce mohla byt vaznym problemem, se kterym by se musel hrac vyporadavat. Nerikam, ze je to spatne, prave naopak.

Ten odprodej: Navrhuju screen, kde budou vypsana imperia, ktera v danem kole znas a tva nad a pod produkce v jednotlivych obchodovatelnych slozkach - krome zvejk samozrejme, tenhle screen by mel k dispozici jen Tal Shiar :-)). Ty si pak zvolis od koho jsi ci nejsi ochoten nakupovat, pricemz automaticky nemuzes nakoupit od rise/minor rasy s niz jsi ve valce. No a pak uz jen cekas, zda se to v dalsim kole povedlo a nekdo je ti ochoten odprodat svou nadprodukci jidla ci rudy. (a v opacnem pripade si chystas dost paliva do krematorii a vyhlasujes karanteny nad hladomorem postizenymi koloniemi...)
PVH - 02. duben 2003 00:52sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Pozor! on mů?e vyrábět skoro v?echno (replikovat) ale co na to potřebuje? Energii! a ta je z čeho? ze ?vejkaček?:)) a co nejde replikovat byvaji jen nejake vzacne kovy...a ty bych dal jako surovinu...prostě kov ten vozit do jakejchsi "metal converting facility" a tim ti vznikaj "peníze" na věci co se nereplikujou...Dle mého tedy suroviny: Prachy(kredity nebo tak, jen do určité doby), nejaká energetické surovina(dilithium), Vzácné kovy (jen jedna surovina) Tři mi příde akorát

Co se budov na planetách týče, také by mělo ýt mo?né je zaměřit při útoku na planetu....třeba zaěřit energetickou síť.....ale taky by se to mělo dát nechat na počítači...

Sraz určitě beru...
Sheedee - 01. duben 2003 21:57sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:
Já to budu muset v?echno nacpat do simulátoru :-)))

BTW, kdo spravujete stránky, přepi?te mě z 3d art na "3d Art, Game Design, PHP programing, web design" ;-)
happz - 01. duben 2003 21:31sipka
ZAMĚŘIT
happz
Co se tyce srazu - urcite to beru! Tyhle vase vyplody potrebuju dojasnit, abych se mohl zaridit vcas :)
Sheedee - 01. duben 2003 19:26sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Happz:

Jinak sem dneska ráno začal psát hlavní stránku těch stránek a u? tam mám funkce na přihla?ování, kontrolu přihlá?ených při ka?dém refreshi a taky ukládání v?ech podstatných údajů do globálních proměnných (Hlavní je pole user_data) Zatím má hlavní stránka 170 řádků a je tam je?tě pár souborů s dal?íma částma scriptu.

Stránka se skládá automaticky pomocí tabulek pomocí části scriptu na hlavní stránce a počítám s dynamickou správou rubrik pomocí SQL databáze (Tedy rubrika nebude mít ?ádnou speciální stránku, ale jenom tabulku v SQL databázi, kam se budou ukládat příspěvky a o jejich vypisování se bude starat universální script.Kromě těhle universálních rubrik bude je?tě fórum, chat a jedna anketa.
Sheedee - 01. duben 2003 19:21sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PS. u toho odprodeje se musí je?tě doře?it, co se bude dít s produkcí, kterou nikdo neodkupuje (Asi zmizí) a taky mo?ný obchod s minoritními rasami.
Sheedee - 01. duben 2003 19:19sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Arweth:
S podobným systémem počítám, akorát ?e dilithium nebude ani tak surovina, jako spí?e určitá hodnota, která se nebude hromadit. Bude se pouze brát spotřeba a výroba. Dokud bude spotřeba men?í ne? výroba, je v?echno OK, jak je ale vět?í, lodě se začnou pohyxbovat pomaleji, transporty s jídlem nebudou chodit atd... Z toho plyne, ?e nalezi?tě surovin stylu dilithia budolu nevyčerpatelné. Vypadá to sice divně, ale nechceme, aby hra byla nějak extrémně časově limitovaná kvůli omezenému počtu surovin v galaxii.

Jinak co se týče těch přírodních věd, tak má? nejspí? pravdu, ale pro zjednodu?ení bych to ve hře nechal pod biologií.

Jinak opakuji závěr: Ve hře bude jediná klasická surovina peníze (Kredity, latinium, název je lhostejnej), který se budou získávat z daní, automatickýho obchodu (Tedy obchod, ze kterýho prostě tečou peníze, podle míry zdanění obchodních tras a cel) a z prodeje a nákupu surovin, jako je jídlo a pohoné látky.

Jídlo se vyrábí v koloniích a nehromadí se. Počítá se tedy pro zjednodu?ení, jenom celková produkce a celková spotřeba. Dokud je produkce vět?í ne? spotřeba, lidi mají jídla dost.

Pohonné látky jsou podobné jídlu v tom, ?e se takté? nehromadí a opět platí ?e musíte mít mno?ství lodí, které jste schopni "u?ivit".

Speciální surovinou jsou civilní transportní lodě. Ty hráč neovládá a ani je nevidí na mapě, pouze jich musí mít dostatek, aby byly schopné dostat pohoné hmoty a jídlo tam, kde se přímo nevyrábí/netě?í. Tedy kdy? máme planetu A, kde se vyrábí o pět jednotek jídla více, ne? je potřeba a planetu B, kde je produkce zase o pět ni??í, ne? poptávka potřebujeme civilní transporty o celkové kapacitě 5, aby byly obě planety v pohodě.
Matematicky řečeno je počet transportních lodí potřebnýc ne přesun jídlo F-P/K kde F je počet jídla které sní celá ří?e, P počet jídla který se pěstuje tam, kde se jí a K kapacita jednoho transportu.

U pohonných látek, které se prakticky v?dy pou?ívají jinde, ne? kde se vyrábí je rovnice tato F-T kde F je počet potřebných látek a T počet látek, které se?erou samy transportní lodě.

Je?tě nutno dodat, ?e pohonné látky budou zahrnovat více druhů surovin, například uran, deuterium, dilitium....

Taky v game designu počítám s mo?ností nastavení automatického nákupu určitého počtu surovin které chybí (Třeba kdy? máme poptávku jídla 50 a produkci 25 dokoupíme ka?dé kolo automaticky přebytečnou produkci 25 od jiného hráče) a automatický odprodej toho, co nám přebývá (Třeba kdy? mám poptávku 20 a produkci 30 ka?dé kolo mů?u ?ivit 10 dal?ích populace jiného hráče, samozřejmě za příslu?ný poplatek z jeho strany)

Mr.Spock - 01. duben 2003 19:07sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Sheedee: aha, tak to jsem si vsiml az ted:-)
Jirka006 - 01. duben 2003 14:11sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Micromangement: Já bych to s tím nepřeháněl. :-) Děláte SimWorld nebo SimCity? Pořád to má být o dobývání vesmíru, ne o tom, kde se mů?e jakej pracant jít vykadit, nebo jestli bude míň po?árů či ne. To pak bude tak slo?ité, ?e ne? uděláte tah, tak Vá? protihráč usne, popř. na něm vyroste mech.
Arweth - 01. duben 2003 11:02sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
Sheedee: Bohuzel jsem asi spatne daval pozor, nebot jsem z geologie delal zkousku v jinem semestru nez z biologie. Nicmene si nevybavuju ze bych mezi kytkami, krakami a stromami ci zviratami narazil na tektoniku ci lateralni zmeny facie :-)

Mam pocit, ze geologie neni soucast biologie, ale obe odvetvi jsou soucasti prirodnich ved. Ale biologie je nauka o rostlinach, v sirsim pojeti pak stresni obor pro zive prirodniny, nema vsak ve sve kompetenci prirodniny nezive.

Suma sumarum, nazvi to Prirodni vedy. :-)

add tri systemy:
jsem taky pro treti system. Zkusenost z IG, SEIV, STBoF.... Ale neprehanel bych to, zadny sektory... Proste jeden list. Management se mi zatim vazne nejvice libi prave v STBoF. Prijemne ovlivnitelnej a nijak slozitej.

PVH: Hmm, dustojnici byli v Armade a musim rict, ze me moc nenadchli...

Alphedar: V STBoF to takhle nejak funguje. Surovinou je zde dilithium (omezuje pocet planet na nichz muze v kazdem kole vyrabet lode na tolik kolik mas d. rafinerii, i kdyz muzes mit vice vesmirnych doku, nemuzes v nich vyrabet) a prachy, tedy kredity. Krome moralky jsou pak posledni "surovinou" jsou ruzne points (science, inteligency, energy, food a industrial). Zavisi na poctu a urovni fabrik. Cim vice fabrik/labs/farms (obsazenych lidmi, prazdne nic neprodukujou), tim vice industrial points (tvy clovekohodiny). A kazdy produkt ma svy industrial cost (cenu). Jeden industrial point = 1 kredit a tim se da i dokoupit a urychlit vyroba, kdyz na to mas.
JohnyDog - 01. duben 2003 02:18sipka
ZAMĚŘIT
JohnyDog
chudak otaznik :)
Sheedee - 01. duben 2003 00:41sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Spock:
Já ikonku mám, ten otazník se směje ;-)
Mr.Spock - 31. březen 2003 22:43sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
pro mne je tez nedele o krapatek lepsi, tekze o nic nejde. ale co chudak kovi??? na toho jdem pred tim ani nepomyslel => cervenam se. jidlo ale necekejte, naopak, neco prineste, jinak budeme ohladu. jo a sheedee, udelej si ikonku, vzdyt jsi probuh grafik, ne:-)? takhle se to desne plete, takze, kdyz uz je ta moznost...
Sheedee - 31. březen 2003 21:19sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
spock:
Jo a já bych byl spí? pro neděli v sobotu moc nemů?u (Musim na trénink, u? sem tam nebyl tři týdny) Ale jestli to bude v neděli problém, tak to o?elím a dostavim se i tak
Sheedee - 31. březen 2003 21:17sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Tak?e abych to shrnul, půjdeme kolektivně ke spockovi, abysme mu tam vyjedli spí? a diskutovali o tom, jak happzovi stí?it práci co nejsofistikovaněj?ím způsobem :-DDD

Spock:
Má? pravdu, nejdčřív to probereme tady, já to sepí?u do toho wordu, pak to vytisknu (jestli maminka přinese domů náplň do tiskárny) a pak to proberem. A taky si myslím, ?e by hra měla být slo?itá na hraní a jednoduchá na ovládání
Mr.Spock - 31. březen 2003 21:11sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Sheedee: souhlas, ale temata k zamysleni bychom si meli privravit jiz zde a sepsat je, protoze jinak takova diskuse nikdy nikam nevede. navrhoval bych predbezne pres-pristi sobotu ci nedeli u mne doma
Mr.Spock - 31. březen 2003 21:08sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Jirka006: pokud si dobre vzpominam, tak jsi to byl ty, ktery si puvodne hru trekove hypoval, az se mi z toho protaceli panenky, ne:-)? ale ted musim priznat, ze muj nazor je, ze by mela hra byt tez, pokud mozno, co nejslozitejsi... tak se u ni clovek dyl mori => dele mu vydari, jeji zvladnuti je umeni a uz se muze mezi hraci budovat legenda. je to jasne opositum oproti (na ovladani) ultra lehkym vecem typu bridge builder, ktere zase pritvrzuji v samotnem principu
Sheedee - 31. březen 2003 21:07sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Jo taky bysme měli v dohledný době zase uspořádat nějakej hromadnej brainstorming, z toho obvykle vypadne spousta bezva nápadů, který zase o něco stí?í happzovi práci ;-) (Sorry happzi ;-))
Sheedee - 31. březen 2003 20:53sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Alpedar:
No jo, tak?e bysme mohli skloubit metody 2 a 3 a rozdělit planetu na víc sektorů, tak?e by se to dalo stíhat, ale nebylo by to a? tak primitivní! Dobrej nápad! Teď jenom určit počet těch sektorů, aby to hráči sedlo (Mohl by se určovat podle velikosti planety, pak by měl vlastně ka?dej sektor mít konstatní počet obyvatel, čím? by se zjednodu?ilo spousta dal?ích věcí!!! Chlape se? génius!

Nejnovější   Novější 1335 - 1354 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o