Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1309 - 1328 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 07. duben 2003 13:34sipka
ZAMĚŘIT
happz
Kovi: tak to jsi exot :) Takovyhle chovani je zcela v rezii samotneho kodu, asi te nema rad :))) Podivam se na nej.
Kovi - 06. duben 2003 23:47sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Sheedee: Nemohu souhlasit s nazorem na grafiku Generals - ta je proste v max detailech naprosto bozi - kdyz vidim roztomily dezen pneumatik na roztomilym US bagriku, tak se nemuzu ubranit slzam dojeti. Graficky to je proste na spici a ja ji povazuju za lepsi nez u War3. Nerikam, ze single player je dobrej, ten je opruz a ja ho nehral, ale Skirmish (jsem off-line hrac) je suprovej. A co se editace tyce - who cares... ja jenom hraju:-)

happz: a ted k Julce (MSIE6.0):
- myslim, ze uz jsme tu tohle jednou probirali: Kdyz kliknu na tlacitko Minimize, objevi se novy okno, kliknu OK, ale tlacitko Minimize sviti vesele dal, coz teda nevim, jestli by melo. Kazdopadne to delaj i tlacitka Game Menu, Endturn, Message a vsech sest tlacitek vpravo nahore. Krucis, ted mi zacalo svitit tlacitko Trade a ne a ne zhasnout.
- kdyz udelam dblclick na mape, tak se otevre okno "Otevreme nove okenko pro syscon", dam OK a hned se objevi jeste jedno
- nejak divne se mi zobrazuje right click menu na mape, transparentni a jeste jenom kdyz se mu chce, nekdy jo a nekdy ne (nebo jo ale je transparentni totalne)
- doslo mi tu k situaci, kdy mam vysviceny jedny souradnice trvale a pak si modre vysvicuju klikanim jeste jedny souradnice
- a kdyz mam reagovat na vetu "vsechna tlacitka uz by mela reagovat na stlaceni", tak Population, Trade a Ship Paths na me vesele kaslou, i kdyz je mlatim kurzorem a LTM po hlave jak blazen
Sheedee - 06. duben 2003 20:43sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:
myslim ?e spí? v neděli, ne? v sobotu
V sobotu tam nejdu, jedině v neděli.
happz - 06. duben 2003 19:38sipka
ZAMĚŘIT
happz
Co se tyce srazu - patrne pristi sobotu, coz je pro mne sileny termin, vecer mam tridni sraz v Boleslavi, kde bych velice rad byl. Takze od kdy, a kde?
Sheedee - 06. duben 2003 17:23sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:
Energie u? je dělaná pomocí elektráren a má vyu?ití v koloniích. Ne, říkám ti, ?e to je moc radikální změna na základě jednoho vynálezu, kterej navíc rozhodně není nijak super extra důle?itej
PVH - 06. duben 2003 17:09sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Sheedee jinaj nápad...místo peněz energii....prostě tak aby to neporu?ilo my?lenky star treku....

Jak je to se srazem??
Sheedee - 06. duben 2003 13:58sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Happz:

Počítač je v jádru svině. Právě se mi podělal apache a nějak mi to nejde nahodit. A nejhor?í je, ?e ani nevím proč. Zkou?el sem to celý vypnout zapnout, obnovit zálohovaný php.ini, prostě je to v pr***... Tak?e teď budu trávit tři hodiny odinstalací apache (Promazávání registrů...) a potom jeho novou intalací, konfigurací a registrací ve windowskách. ?ijte blaze, uvidíme se za tejden, a? to dodělám... :-((
Sheedee - 06. duben 2003 10:41sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Spock:

Hele, dneska je neděle a já zji?ťuju, ?e nevím kde bydlí? a v kolik se tam máme sejít. Tak sem volal PVH a ten ví zhruba tolik co já, tak jestli se tu objeví?, tak nám to řekni, budu monitorovat starnet v hodinových intervalech ;-)
Sheedee - 05. duben 2003 23:43sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
kovi:
Generals sem hrál a spí? si myslím, ?e je to naopak. RA2 měl atmosféru, trochu pířběhu, pěkný filmečky a zajímavý mapy, Generals jsou nudný, na to co slibovali za 3d super engine jsou i poměrně ?eredný (I při srovnání s rok starým warcraftem) a v porovnání s jinejma realtimevkoma, jako jsou třeba age of mythology jsou generálové obtí?ně upravitelný (V age of mythology jde změnit cokoliv, klidně i vzhled jednotek jenom pouhým scriptováním v textovým módu). Engine je navíc diost pomalej a seká se i při věcech, kde se nemá co sekat (A to mám athlona 1800+ a geforce 4....)

PVH:
Průmyslový replikátory ti právě dají bonus na produkci, tak?e se bude vyrábět rychlejc

Jo a teraformace? No mezistupně v teraformaci určitě přeskočit nepůjdou, ale ten základní čas se mů?e různě dlit, odečítat a zkracovat a? na pidihodnoty.

Happz:
RA2 mě totálně paralizoval na dva dny, tak?e sem julince ty dva dny nenepsal ani řádek, ale zítra to napravím a dopí?u jí v?echno co jí je?tě chybí (Anketu, redakční systém a výpis u?ivatelů) ;-)
happz - 05. duben 2003 20:53sipka
ZAMĚŘIT
happz
Achtung, achtung: nova verze rozhrani, na obvykle adrese http://www.maxon.cz/julca/trek/index.html ale v novem kabate. Nebudu se rozepisovat, co je noveho, kde jsou chyby atd. vse si mozno precist tamtez. Ale veskere informace o nefunkcnostech, chybach, zmatcich bych prosil stale sem - a to vcetne plne verze a typu prohlizece, menil jsem nekolik veci, ktere to mohou zmenit funkcnost pod ruznymi prohlizeci.
PVH - 05. duben 2003 00:13sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Sheedee: je mi to v podstatě jedno...ale nikdys nesly?el o průmyslovejch replikátorech??? To je podle mě dost zásadní zlom....ale nechám to na tobě...

Bude taky mo?nost vyrobení bějakejch vyspělejch technologií, pomocí kteerejch bude? moct ty "mezistupně" v teraformaci přeskočit? třeba ne v?echny ale některý...
Kovi - 04. duben 2003 23:23sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Sheedee: Hraj radsi Generals, kam se hrabe RA2:-)
Sheedee - 04. duben 2003 18:08sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Alpedar: Na tom něco je, nejspí? má? pravdu ;-)

Já se mrknu na ty třídy planet, ale teď to nebudu přepisovat, to bude a? do finále, teď se starejme? o samy vlastnosti planet.

Ok, tak?e z plynného obra tě?ba deuteria (Jestli je ov?em plynný)

Dneska na to je?tě sednu (Kdy? mě svědomí donutí vstát od Red Alerta 2 ;-)) a přepí?u to, aby to bylo pou?itelněj?í a výsledek vám sem dám. BTW první část toho dokumentu týkající se surovin a transportů mám hotovou, kdo ji chce, po?lu mu ji mejlem.
Mr.Spock - 04. duben 2003 17:26sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Tomu rikam slovo do pranice, jsem zvedav co na to reknou nasi technici:-)
Alpedar - 04. duben 2003 15:04sipka
ZAMĚŘIT
Alpedar
Myslim si, ze z plyneho obra by melo byt mozne tezit deuterium (vzdyt je to planeta se spoustou vodiku v atmosfere)
Mr.Spock - 04. duben 2003 13:36sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
díky za tip, to se více ne? hodí, někdo by to mohl ulo?it; nejlépe i s obrázky, k sobě do počítače, ať se na to nezapomene!
Arweth - 04. duben 2003 08:07sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
Sheedee: pokud chces klasifikaci planet podle startreku, musis si o ni rict, vis? :-)) Mnoho lidi mnoho vi, jen se zeptat... Koukni se treba tady:

http://www.ccdump.org/planetclass.html
Sheedee - 03. duben 2003 19:57sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Holahej, ?ije někdo?

Happz: Mám hotový ty reakce na příspěvky. Celý stránky jsou v poněkud spartánským stylu, ale proto?e v?echno jede přes SQL databáze, je vzled stránek otázka nastavení.

All:
Hele, teď bych rád znal vá? názor na planety. Jejich třídy (M, K a tak. Vím jenom ?e M je jako zemegule a N jako zemegule pokrytá oceánem, víc jich neznám), mo?ný anomálie atd... Osobně navrhuju tohle jako základní odpich diskuze:


Planety

Asteroidy:
Asteroidy
Produkce potravin: -
Kolonizace: ne
Základna: ano
Tě?ba: 35% dilithium (0.1-4), Uran 20% (0.-2), 30% Deuterium (0.1-3), 20% cenné materiály (0.1-5)
Náročnost obývání: -
Dal?í: Mo?no pou?ít ke stavbě planety

A:
Plynný obr, nevhodný ke kolonizaci.
Produkce potravin: -
Kolonizace: ne
Základna: pouze vesmírná
Tě?ba: ne
Náročnost obývání: -
Dal?í: Mo?no pou?ít ke stavbě planety, nebo hvězdy třídy A

U:
Pustý povrch, toxická atmosféra, vysoké povrchové teploty
Produkce potravin: -
Kolonizace: ano
Základna: ano
Tě?ba: 45% cenné minerály (0.5-8), 100% Uran (1-10)
Náročnost obývání: 10
Dal?í: Mo?no teraformovat na třídu L (Náročnost 9, základní čas 90)

F:
Ozářený kamenný povrch bez atmosféry
Produkce potravin: -
Kolonizace: ano
Základna: ano
Tě?ba: 25% cenné minerály (0.1-6), 100% Uran (1-10)
Náročnost obývání: 10
Dal?í: Nelze standardním postupem teraformovat, nejdříve je třeba postavit ?tít proti radiaci a potom počkat 5-10 časových jednotek, ne? hladina radiace klesne, pak se z ní stane třída L.

L:
Kamenný povrch, bez atmosféry.
Produkce potravin: 0
Kolonizace: ano
Základna: ano
Tě?ba: 25% cenné minerály (0.1-6), 100% Uran (1-10)
Náročnost obývání: 8
Dal?í:Mo?no teraformovat na třídu K (Náročnost 2, základní čas 10)

K:
Kamenný povrch s kyslíkatou atmosférou a primitivní flórou
Produkce potravin: 1
Kolonizace: ano
Základna: ano
Tě?ba: 25% cenné minerály (0.1-6), 100% Uran (1-10)
Náročnost obývání: 7
Dal?í:Mo?no teraformovat na třídu G, nebo I (Náročnost 3, základní čas 15)

G:
Pou?tní planeta, primitivní fauna a flóra
Produkce potravin: 1
Kolonizace: ano
Základna: ano
Tě?ba: 25% cenné minerály (0.1-6), 100% Uran (1-10)
Náročnost obývání: 5
Dal?í:Mo?no teraformovat na třídu M (Náročnost 4, základní čas 20)

I:
Velmi studená planeta pokrytá ledovcem. Primitivní fauna i flóra
Produkce potravin: 1
Kolonizace: ano
Základna: ano
Tě?ba: 10% cenné minerály (0.1-3), 100% Uran (1-10)
Náročnost obývání: 6
Dal?í:Mo?no teraformovat na třídu M, nebo N (Náročnost 4, základní čas 20)

M:
Planeta schopná podpory ?ivota bez podpůrných přístrojů
Produkce potravin: 2 (Nebo 3,4 podle pod třídy)
Kolonizace: ano
Základna: ano
Tě?ba: 15% cenné minerály (0.1-4), 100% Uran (1-10)
Náročnost obývání: 3 (2, 1 podle třídy)
Dal?í:Mo?no teraformovat na třídu M(2) (Náročnost 5, základní čas 30), potom na M(3) Náročnost (7, základní čas 45)

N:
Planeta velmi podobná třídě M, a? na to, ?e nejméně 97% jejího povrchu je pokryto oceánem
Produkce potravin: 3 (Nebo 4,5 podle pod třídy)
Kolonizace: ano
Základna: ano
Tě?ba: 100% Uran (1-10)
Náročnost obývání: 4 (3, 1 podle třídy)
Dal?í:Mo?no teraformovat na třídu N(2) (Náročnost 5, základní čas 30), potom na N(3) Náročnost (7, základní čas 45)


Mo?né anomálie planet:

Velmi nízká gravitace:
V prostředí velmi nízké gravitace je ve?kerá manuální činnost snaz?í. Kolonie, či základna na planetě s nízkou gravitací získává bolusový multiplikátor 1.25 na v?echny industriální a zemědělské činnosti

Velmi vysoká gravitace:
Opak předchozího, postihový multiplikátor na industriální a zemědělskou činnost 0.75

Geologicky aktivní:
?ance katastrof typu zemětřesení je na takové planetě 0.1 místo standardních 0.05 na časovou jednotku.
Navíc je ?ance zničení planety v důsledku intenzivní důlní činnosti znásobena 1.5 (?ance je také závislá na intenzitě důlní činnosti a velikosti planety)

Geologicky inaktivní:
Na těchto planetách nikdy nedochází k zemětřesením a planeta se nikdy nerozpadne v důsledku důlní činnosti

Nalezi?tě starobylých artefaktů:
Na takové planetě kdysi sídlila vyspělá civilizace, po ní? tu zůstaly technologické artefakty.
Počet výzkumných bodů generovaných touto planetou za časovou jednotku je znásoben 1.3

Obydlená primitivní civilizací:
Takovou planetu nemů?e federace kolonizovat. Ostatní rasy mohou vyu?ít domorodou populaci pro zemědělskou činnost na planetě a to s postihem -1. Na nic jiného obyvatele vyu?ít nelze a nelze je ani transportovat na jinou planetu. Na planetě je přítomno tolik domorodců, kolik je 5% její populační kapacity

Prstence:
Jestli?e má planeta prstence, pak se dají pou?ít stejně jako standardní asteroidy a mají i stejnou ?anci na výskyt surovin.

Nestandardní obě?ná dráha:
Mů?e se vyskytnout pouze u planet v binární, či trinární hvězdné soustavě.
Taková planeta neobíhá v elipse, ale obvykle v osmičce kolem dvou hvězd, nebo po slo?itěj?í dráze kolem tří hvězd. Na takové planetě je ?ance geologické aktivity znásobena 1.5, náročnost jejího obývání stoupá o 2 (maximálně na deset) a počet jídla na zemědělce o jedna (Klidně a? na nulu)


Berte to VELMI rámcově, skutečně je to jenom takovej odpich (A některý věci nesedí s těma surovinama a nepočítá to se zneči?těním atd, já vím, musíme to do sebe hezky zakomponovat, o to se pak úpostarám ;-))
Sheedee - 02. duben 2003 23:55sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Jenom aby to bylo jasný, tyhle suroviny bych označil za globální, kromě nich se samozřejmě počítá s energií (Ale ře?enou jenom tím, kolik musí hráč postavit na planetě elektráren v závislosti na počtu budov), výzkumnými a průmyslovými body, jejich? vyu?ití je jistě ka?dému jasné, transportní flotilou, která se nezobrazuje, pouze má dva parametry: počet lodí a kapacitu jedné lodi a pou?ívá se k vyrovnávání počtu jídla, paliva a průmyslových bodů v koloniích (Tedy pro jejich přenos tam kde jsou potřeba) a také s počtem obyvatel, zdravotnímy body na planetách atd, atd, atd... Ok, to ?e jsou tři suroviny globální, neznamená, ?e jsou tři celkem a to ?e jsou peníze jediné, co se hromadí, neznamená, ?e nepočítám s tím v?ím ostatním, ok ;-) Ostatně kompletně to mů?eme probrat v sobotu.

TAK?E:
Souhlasíte zatím v?ichni s tímto bodem? Mám na mysli ty tři suroviny, způsob jejich získávání, obměny a výměny mezi hráči a také s principem transportní flotily? Jestli ano, dám sem zítra dal?í věc k probrání.

Dobrou noc dobří lidé ;-)
Sheedee - 02. duben 2003 23:47sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH: ???? To jako ?e se má systém hry zalo?enej na penězích změnit kvůli vynálezu okrajové technologie???
Tenhle argument, ?e replikátor mů?e vyrábět věci je blbost. Kuchynskej mixér mů?e vyrábět věci, jedinej rozdíl je v surovině, kterou tyhle dvě ma?inky ?erou, přínos replikátoru vidím například v bonusech na tvorbu průmyslových bodů, ale rozhodně nebudou znamenat revoluci v herním systému...

Prostě suroviny nechme rad?i celou hru stejný, jenom u paliva se bude měnit konkrétní druh suroviny, který se pou?ívá, ale to nenaru?í systém.

Jediný co bych je?tě upravil by bylo to, ?e jídlo a palivo se nehromadí. No, tak pro hru by se určitě nehodilo, kdyby kvůli kolovému výpadku zásobování (Třeba kvůli blokádě planety (Nastává kdy? je nad planetou přítomna nepřátelská flotila)) pomřela polovina populace v koloniích. Rad?i bych předpokládal, ?e ka?dá planeta má ?eleznou zásobu jídla na jedno kolo (Postavením protiatomových bunkrů mo?no zvět?it a? na tři kola), která se doplní po obnovení zásobování. To samé by mělo platit o flotile lodí, s tím rozdílem, ?e u ní by zásoby paliva měly být na 4-8 kol, proto?e jinak by se ka?dá válka dala okam?itě vyhrát obsazením nepřátelského nalezi?tě paliva.

Nejnovější   Novější 1309 - 1328 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o