Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1308 - 1327 / 3834Starší   Nejstarší

JohnyDog - 07. duben 2003 14:43sipka
ZAMĚŘIT
JohnyDog
happz: To s tim vysvicenim se mi stalo taky :)
happz - 07. duben 2003 13:34sipka
ZAMĚŘIT
happz
Kovi: tak to jsi exot :) Takovyhle chovani je zcela v rezii samotneho kodu, asi te nema rad :))) Podivam se na nej.
Kovi - 06. duben 2003 23:47sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Sheedee: Nemohu souhlasit s nazorem na grafiku Generals - ta je proste v max detailech naprosto bozi - kdyz vidim roztomily dezen pneumatik na roztomilym US bagriku, tak se nemuzu ubranit slzam dojeti. Graficky to je proste na spici a ja ji povazuju za lepsi nez u War3. Nerikam, ze single player je dobrej, ten je opruz a ja ho nehral, ale Skirmish (jsem off-line hrac) je suprovej. A co se editace tyce - who cares... ja jenom hraju:-)

happz: a ted k Julce (MSIE6.0):
- myslim, ze uz jsme tu tohle jednou probirali: Kdyz kliknu na tlacitko Minimize, objevi se novy okno, kliknu OK, ale tlacitko Minimize sviti vesele dal, coz teda nevim, jestli by melo. Kazdopadne to delaj i tlacitka Game Menu, Endturn, Message a vsech sest tlacitek vpravo nahore. Krucis, ted mi zacalo svitit tlacitko Trade a ne a ne zhasnout.
- kdyz udelam dblclick na mape, tak se otevre okno "Otevreme nove okenko pro syscon", dam OK a hned se objevi jeste jedno
- nejak divne se mi zobrazuje right click menu na mape, transparentni a jeste jenom kdyz se mu chce, nekdy jo a nekdy ne (nebo jo ale je transparentni totalne)
- doslo mi tu k situaci, kdy mam vysviceny jedny souradnice trvale a pak si modre vysvicuju klikanim jeste jedny souradnice
- a kdyz mam reagovat na vetu "vsechna tlacitka uz by mela reagovat na stlaceni", tak Population, Trade a Ship Paths na me vesele kaslou, i kdyz je mlatim kurzorem a LTM po hlave jak blazen
Sheedee - 06. duben 2003 20:43sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:
myslim ?e spí? v neděli, ne? v sobotu
V sobotu tam nejdu, jedině v neděli.
happz - 06. duben 2003 19:38sipka
ZAMĚŘIT
happz
Co se tyce srazu - patrne pristi sobotu, coz je pro mne sileny termin, vecer mam tridni sraz v Boleslavi, kde bych velice rad byl. Takze od kdy, a kde?
Sheedee - 06. duben 2003 17:23sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:
Energie u? je dělaná pomocí elektráren a má vyu?ití v koloniích. Ne, říkám ti, ?e to je moc radikální změna na základě jednoho vynálezu, kterej navíc rozhodně není nijak super extra důle?itej
PVH - 06. duben 2003 17:09sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Sheedee jinaj nápad...místo peněz energii....prostě tak aby to neporu?ilo my?lenky star treku....

Jak je to se srazem??
Sheedee - 06. duben 2003 13:58sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Happz:

Počítač je v jádru svině. Právě se mi podělal apache a nějak mi to nejde nahodit. A nejhor?í je, ?e ani nevím proč. Zkou?el sem to celý vypnout zapnout, obnovit zálohovaný php.ini, prostě je to v pr***... Tak?e teď budu trávit tři hodiny odinstalací apache (Promazávání registrů...) a potom jeho novou intalací, konfigurací a registrací ve windowskách. ?ijte blaze, uvidíme se za tejden, a? to dodělám... :-((
Sheedee - 06. duben 2003 10:41sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Spock:

Hele, dneska je neděle a já zji?ťuju, ?e nevím kde bydlí? a v kolik se tam máme sejít. Tak sem volal PVH a ten ví zhruba tolik co já, tak jestli se tu objeví?, tak nám to řekni, budu monitorovat starnet v hodinových intervalech ;-)
Sheedee - 05. duben 2003 23:43sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
kovi:
Generals sem hrál a spí? si myslím, ?e je to naopak. RA2 měl atmosféru, trochu pířběhu, pěkný filmečky a zajímavý mapy, Generals jsou nudný, na to co slibovali za 3d super engine jsou i poměrně ?eredný (I při srovnání s rok starým warcraftem) a v porovnání s jinejma realtimevkoma, jako jsou třeba age of mythology jsou generálové obtí?ně upravitelný (V age of mythology jde změnit cokoliv, klidně i vzhled jednotek jenom pouhým scriptováním v textovým módu). Engine je navíc diost pomalej a seká se i při věcech, kde se nemá co sekat (A to mám athlona 1800+ a geforce 4....)

PVH:
Průmyslový replikátory ti právě dají bonus na produkci, tak?e se bude vyrábět rychlejc

Jo a teraformace? No mezistupně v teraformaci určitě přeskočit nepůjdou, ale ten základní čas se mů?e různě dlit, odečítat a zkracovat a? na pidihodnoty.

Happz:
RA2 mě totálně paralizoval na dva dny, tak?e sem julince ty dva dny nenepsal ani řádek, ale zítra to napravím a dopí?u jí v?echno co jí je?tě chybí (Anketu, redakční systém a výpis u?ivatelů) ;-)
happz - 05. duben 2003 20:53sipka
ZAMĚŘIT
happz
Achtung, achtung: nova verze rozhrani, na obvykle adrese http://www.maxon.cz/julca/trek/index.html ale v novem kabate. Nebudu se rozepisovat, co je noveho, kde jsou chyby atd. vse si mozno precist tamtez. Ale veskere informace o nefunkcnostech, chybach, zmatcich bych prosil stale sem - a to vcetne plne verze a typu prohlizece, menil jsem nekolik veci, ktere to mohou zmenit funkcnost pod ruznymi prohlizeci.
PVH - 05. duben 2003 00:13sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Sheedee: je mi to v podstatě jedno...ale nikdys nesly?el o průmyslovejch replikátorech??? To je podle mě dost zásadní zlom....ale nechám to na tobě...

Bude taky mo?nost vyrobení bějakejch vyspělejch technologií, pomocí kteerejch bude? moct ty "mezistupně" v teraformaci přeskočit? třeba ne v?echny ale některý...
Kovi - 04. duben 2003 23:23sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Sheedee: Hraj radsi Generals, kam se hrabe RA2:-)
Sheedee - 04. duben 2003 18:08sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Alpedar: Na tom něco je, nejspí? má? pravdu ;-)

Já se mrknu na ty třídy planet, ale teď to nebudu přepisovat, to bude a? do finále, teď se starejme? o samy vlastnosti planet.

Ok, tak?e z plynného obra tě?ba deuteria (Jestli je ov?em plynný)

Dneska na to je?tě sednu (Kdy? mě svědomí donutí vstát od Red Alerta 2 ;-)) a přepí?u to, aby to bylo pou?itelněj?í a výsledek vám sem dám. BTW první část toho dokumentu týkající se surovin a transportů mám hotovou, kdo ji chce, po?lu mu ji mejlem.
Mr.Spock - 04. duben 2003 17:26sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Tomu rikam slovo do pranice, jsem zvedav co na to reknou nasi technici:-)
Alpedar - 04. duben 2003 15:04sipka
ZAMĚŘIT
Alpedar
Myslim si, ze z plyneho obra by melo byt mozne tezit deuterium (vzdyt je to planeta se spoustou vodiku v atmosfere)
Mr.Spock - 04. duben 2003 13:36sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
díky za tip, to se více ne? hodí, někdo by to mohl ulo?it; nejlépe i s obrázky, k sobě do počítače, ať se na to nezapomene!
Arweth - 04. duben 2003 08:07sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
Sheedee: pokud chces klasifikaci planet podle startreku, musis si o ni rict, vis? :-)) Mnoho lidi mnoho vi, jen se zeptat... Koukni se treba tady:

http://www.ccdump.org/planetclass.html
Sheedee - 03. duben 2003 19:57sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Holahej, ?ije někdo?

Happz: Mám hotový ty reakce na příspěvky. Celý stránky jsou v poněkud spartánským stylu, ale proto?e v?echno jede přes SQL databáze, je vzled stránek otázka nastavení.

All:
Hele, teď bych rád znal vá? názor na planety. Jejich třídy (M, K a tak. Vím jenom ?e M je jako zemegule a N jako zemegule pokrytá oceánem, víc jich neznám), mo?ný anomálie atd... Osobně navrhuju tohle jako základní odpich diskuze:


Planety

Asteroidy:
Asteroidy
Produkce potravin: -
Kolonizace: ne
Základna: ano
Tě?ba: 35% dilithium (0.1-4), Uran 20% (0.-2), 30% Deuterium (0.1-3), 20% cenné materiály (0.1-5)
Náročnost obývání: -
Dal?í: Mo?no pou?ít ke stavbě planety

A:
Plynný obr, nevhodný ke kolonizaci.
Produkce potravin: -
Kolonizace: ne
Základna: pouze vesmírná
Tě?ba: ne
Náročnost obývání: -
Dal?í: Mo?no pou?ít ke stavbě planety, nebo hvězdy třídy A

U:
Pustý povrch, toxická atmosféra, vysoké povrchové teploty
Produkce potravin: -
Kolonizace: ano
Základna: ano
Tě?ba: 45% cenné minerály (0.5-8), 100% Uran (1-10)
Náročnost obývání: 10
Dal?í: Mo?no teraformovat na třídu L (Náročnost 9, základní čas 90)

F:
Ozářený kamenný povrch bez atmosféry
Produkce potravin: -
Kolonizace: ano
Základna: ano
Tě?ba: 25% cenné minerály (0.1-6), 100% Uran (1-10)
Náročnost obývání: 10
Dal?í: Nelze standardním postupem teraformovat, nejdříve je třeba postavit ?tít proti radiaci a potom počkat 5-10 časových jednotek, ne? hladina radiace klesne, pak se z ní stane třída L.

L:
Kamenný povrch, bez atmosféry.
Produkce potravin: 0
Kolonizace: ano
Základna: ano
Tě?ba: 25% cenné minerály (0.1-6), 100% Uran (1-10)
Náročnost obývání: 8
Dal?í:Mo?no teraformovat na třídu K (Náročnost 2, základní čas 10)

K:
Kamenný povrch s kyslíkatou atmosférou a primitivní flórou
Produkce potravin: 1
Kolonizace: ano
Základna: ano
Tě?ba: 25% cenné minerály (0.1-6), 100% Uran (1-10)
Náročnost obývání: 7
Dal?í:Mo?no teraformovat na třídu G, nebo I (Náročnost 3, základní čas 15)

G:
Pou?tní planeta, primitivní fauna a flóra
Produkce potravin: 1
Kolonizace: ano
Základna: ano
Tě?ba: 25% cenné minerály (0.1-6), 100% Uran (1-10)
Náročnost obývání: 5
Dal?í:Mo?no teraformovat na třídu M (Náročnost 4, základní čas 20)

I:
Velmi studená planeta pokrytá ledovcem. Primitivní fauna i flóra
Produkce potravin: 1
Kolonizace: ano
Základna: ano
Tě?ba: 10% cenné minerály (0.1-3), 100% Uran (1-10)
Náročnost obývání: 6
Dal?í:Mo?no teraformovat na třídu M, nebo N (Náročnost 4, základní čas 20)

M:
Planeta schopná podpory ?ivota bez podpůrných přístrojů
Produkce potravin: 2 (Nebo 3,4 podle pod třídy)
Kolonizace: ano
Základna: ano
Tě?ba: 15% cenné minerály (0.1-4), 100% Uran (1-10)
Náročnost obývání: 3 (2, 1 podle třídy)
Dal?í:Mo?no teraformovat na třídu M(2) (Náročnost 5, základní čas 30), potom na M(3) Náročnost (7, základní čas 45)

N:
Planeta velmi podobná třídě M, a? na to, ?e nejméně 97% jejího povrchu je pokryto oceánem
Produkce potravin: 3 (Nebo 4,5 podle pod třídy)
Kolonizace: ano
Základna: ano
Tě?ba: 100% Uran (1-10)
Náročnost obývání: 4 (3, 1 podle třídy)
Dal?í:Mo?no teraformovat na třídu N(2) (Náročnost 5, základní čas 30), potom na N(3) Náročnost (7, základní čas 45)


Mo?né anomálie planet:

Velmi nízká gravitace:
V prostředí velmi nízké gravitace je ve?kerá manuální činnost snaz?í. Kolonie, či základna na planetě s nízkou gravitací získává bolusový multiplikátor 1.25 na v?echny industriální a zemědělské činnosti

Velmi vysoká gravitace:
Opak předchozího, postihový multiplikátor na industriální a zemědělskou činnost 0.75

Geologicky aktivní:
?ance katastrof typu zemětřesení je na takové planetě 0.1 místo standardních 0.05 na časovou jednotku.
Navíc je ?ance zničení planety v důsledku intenzivní důlní činnosti znásobena 1.5 (?ance je také závislá na intenzitě důlní činnosti a velikosti planety)

Geologicky inaktivní:
Na těchto planetách nikdy nedochází k zemětřesením a planeta se nikdy nerozpadne v důsledku důlní činnosti

Nalezi?tě starobylých artefaktů:
Na takové planetě kdysi sídlila vyspělá civilizace, po ní? tu zůstaly technologické artefakty.
Počet výzkumných bodů generovaných touto planetou za časovou jednotku je znásoben 1.3

Obydlená primitivní civilizací:
Takovou planetu nemů?e federace kolonizovat. Ostatní rasy mohou vyu?ít domorodou populaci pro zemědělskou činnost na planetě a to s postihem -1. Na nic jiného obyvatele vyu?ít nelze a nelze je ani transportovat na jinou planetu. Na planetě je přítomno tolik domorodců, kolik je 5% její populační kapacity

Prstence:
Jestli?e má planeta prstence, pak se dají pou?ít stejně jako standardní asteroidy a mají i stejnou ?anci na výskyt surovin.

Nestandardní obě?ná dráha:
Mů?e se vyskytnout pouze u planet v binární, či trinární hvězdné soustavě.
Taková planeta neobíhá v elipse, ale obvykle v osmičce kolem dvou hvězd, nebo po slo?itěj?í dráze kolem tří hvězd. Na takové planetě je ?ance geologické aktivity znásobena 1.5, náročnost jejího obývání stoupá o 2 (maximálně na deset) a počet jídla na zemědělce o jedna (Klidně a? na nulu)


Berte to VELMI rámcově, skutečně je to jenom takovej odpich (A některý věci nesedí s těma surovinama a nepočítá to se zneči?těním atd, já vím, musíme to do sebe hezky zakomponovat, o to se pak úpostarám ;-))
Sheedee - 02. duben 2003 23:55sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Jenom aby to bylo jasný, tyhle suroviny bych označil za globální, kromě nich se samozřejmě počítá s energií (Ale ře?enou jenom tím, kolik musí hráč postavit na planetě elektráren v závislosti na počtu budov), výzkumnými a průmyslovými body, jejich? vyu?ití je jistě ka?dému jasné, transportní flotilou, která se nezobrazuje, pouze má dva parametry: počet lodí a kapacitu jedné lodi a pou?ívá se k vyrovnávání počtu jídla, paliva a průmyslových bodů v koloniích (Tedy pro jejich přenos tam kde jsou potřeba) a také s počtem obyvatel, zdravotnímy body na planetách atd, atd, atd... Ok, to ?e jsou tři suroviny globální, neznamená, ?e jsou tři celkem a to ?e jsou peníze jediné, co se hromadí, neznamená, ?e nepočítám s tím v?ím ostatním, ok ;-) Ostatně kompletně to mů?eme probrat v sobotu.

TAK?E:
Souhlasíte zatím v?ichni s tímto bodem? Mám na mysli ty tři suroviny, způsob jejich získávání, obměny a výměny mezi hráči a také s principem transportní flotily? Jestli ano, dám sem zítra dal?í věc k probrání.

Dobrou noc dobří lidé ;-)

Nejnovější   Novější 1308 - 1327 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o