Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3578 - 3597 / 3834Starší   Nejstarší

Jirka006 - 23. duben 2002 14:02sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ad LCARS: Já ho mám osobně docela rád, ale např. v BOTF se mi vůbec nelíbí jeho ála 3D zpracování. BOTF pou?ívá "jako" různé rozhraní pro v?echny rasy... je to stejné, ale jinak graficky udělané.
Osobně bych se za nějaký odlehčený jednoduchý LCARS přimlouval... třeba rozhraní SFC je zvlá?tní...

Ad dal?í sraz: Se mnou to vypadá ?patně...nejdřív pří?tí středu, tj. 01.05.2002 (asi večer).
happz - 23. duben 2002 10:58sipka
ZAMĚŘIT
happz
LCARS a podobne - ze by podle rasy, za kterou bude hrat? Mr.Spock uz neco pacha, tak snad uvidime...

Dalsi sraz pokud mozno co nejdrive (i s programatory ;-)
Kovi - 22. duben 2002 21:40sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka006: Jasne, takovy editor jsem mel taky na mysli.

Naku: K tomu by se mel asi vyjadrit Mr. Spock, protoze jak rikal, tak uz snad nejake podoby interface kuti. Ja osobne taky nemam LCARS nejak extra v lasce, ale mozna by se nasel nejakej rozumnej kompromis.

ALL: Nejaky dalsi sraz v planu?
Anonym: Naku - 22. duben 2002 19:21sipka
ZAMĚŘIT
0
A... este jedna technicka... trvate na LCARS rozhrani ? IMHO je sice pekny, ALE nejaky (relativne uzitecny) prvky GUI na ni nejdou moc dobre aplikovat tak, aby to nevypadalo jako "z jinyho sveta"....
Jirka006 - 21. duben 2002 22:58sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi, Naku: S tím editorem: Myslel jsem, ?e v něm půjde udělat kampaň: Tj:
1) definice map na kterých se odehrává + podmínky přesunů z jednotlivých na ty druhé (např. získání systému, technologie, dosa?ení míru, apod.)
2)mapa by obsahovala časové a věcné podmínky, které by mapu určovali prlběh kampaně, ale zároveň by nechali volnost k dosa?ení úkolu (ne jako v STBC...)
3) Byl-li by podobný editor, pak mů?e? dělat kampaní/jednotlivých misí kolik chce?.

Jo, co se týče multiplayeru, silně se přimlouvám alespoň za HOT SEAT - hru na jednom počítači.

Naku: Tvoje ukázka je fakt pěkná ;-)
Anonym: Naku - 21. duben 2002 14:14sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi
Jasne... s tim generatorem technologii mas asi pravdu... Sice by mohl udelat hru variabilni, ale na konec by to uz asi nebylo o StarTrecku :)
Kovi - 21. duben 2002 14:04sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Naku: Jasne MOO. Teda, pravda - ja to nehral, ale happz se o tom pochvalne vyjadroval a podle tveho popisu to funguje presne tak, jak bych si predstavoval: Promakanej a komplikovanej (v dobrym slova smyslu) mikromanagement planet s moznosti autobuild pro lenochy a ty, co se budou soustredit na stavbu lodi a pruzkum terenu a bitvy atd.

Jirka006: Tak editor urcite ano, ale stejne tak se primlouvam za kampan, protoze bez ni by mi hra pripadala neuplna. Je sice otazka o cem bude - tipuju to predem na mysteriozni a pro Federaci smrtici artefakt, ktery muze kazdym okamzikem padnout do rukou nepratelum - nejak me ted narychlo nic jinyho nenapada. Ale podle me by dokazala u hry udrzet lidi mnohem dele, nez kdyby hra jenom obsahovala par stand alone misi a k tomu editor - i kdyz promakany.

Naku: ad generator technologii: Mno, nevim. Ja bych nerad tahal to Star Treku nejaky novy silenosti generovany pocitacem. To by mohlo (ne, to by rozhodne udelalo) v Treku trhliny, a to bych nerad. Dosazeni variability vidim spis v moznosti nechat lidi, at si svoji lod postavi (s urcitym dosti hrubym zjednodusenim) sami kousek po kousku) viz zapis ze druhe schuze).
Jirka006 - 21. duben 2002 10:42sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Naku: Co se týče my?lenky hry: Ideální by bylo, aby ve hře byla připojena kampaň... ALE... je nutné, aby bylo mo?né stejným způsobem dělat u?ivatelské kampaně... tj. např. editorem map (viz Heroes III). Tj. jednodu?e řečeno: kampaň se vymyslí nakonec, dle v?ech mo?ností hry :-))
Anonym: Naku - 21. duben 2002 09:13sipka
ZAMĚŘIT
0
happz
OK, tak ja ti to poslu... etse mi rekni jak to chces... ciste jenom zdrojaky, nebo i Allegro ? A este urcite musim pridat par komentaru.... (urcite prilozim knihovnu aastr na aaliasing rotovanejch obrazku... a par komentaru ke zdrojaku...)
Anonym: Naku - 21. duben 2002 09:09sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad myslenka hry. Jaka bude vlastne zakladni myslenka ? O co pude ?

Ja (ve svem starem projektu) jsem mel v umyslu vytvorit neco jako "Maquis odyssey" - prislo mi to vhodny - nejdrive mala, nevyzbrojena skupinka, pozdeji (v bitvach koristi techniologie a lode, nakupuje...) slusna vesmirna sila... Maquis mi prisli jako jedna z mala sil ve ST na ktery de aplikovat "teorie rozvoje"...

(Samozrejme to berte jen jako navrh - rad se podridim jakemukoli navrhu designeru :)))

Anonym: Naku - 20. duben 2002 19:45sipka
ZAMĚŘIT
0
.... no... proc to delat jednoduse, kdyz to de slozite ! :)))
happz - 20. duben 2002 16:06sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: mail mam na sve strance na Starnetu :) happz@dragon.cz
Anonym: Naku - 20. duben 2002 14:21sipka
ZAMĚŘIT
0
No... co se programovani tyce, nevetsim oriskem bude asi vytvorit jakystakys engine, ktery nebude moc komplikovany a zaroven se nezhrouti pri pokusu o pridani cehokoli.

Ad hra: No... ja nevim jak vy, ale ja to doted videl (mozna spatne... prece jen sem nebyl - bohuzel - na zadnym srazu :( spis jako MOO nez jako Armadu. Ten ma manegment planet naaadherne vymaklej a komplikovanej a zaroven ma i volbu AUTOBUILD, ktera to pro ty liny dela sama. Musim se priznat ze managment me (do urciteho poctu planet) bavi hrozne moc...

Ad vyzkum... no... je to spis takova hruba idea, ale co takhle udelat DGFT, tedy DADAISTICKY GENERATOR FUTURE TECHNOLOGII. Pracoval sem na jednom projektu, kde to tahle bylo a bylo to super! Kazda hra jina ! O co jde ? No... program ma k dispozici seznam slov a k nim prislusejicich modifikatoru. Napr. LASER, POZIRON... pro me za me treba KRYPTONIT. Kdyz dojde na lamani chleba (je treba nova technologie) tak on spojenim nekolika pridavnych jmen a podstatneho jmena vytvori teba novou zbran. A neni to ani moc obtizny naprogramovat...

Priklad: Pridavna jmena
--------------
LASER - Dam 9-10; Range 5;
POZITRON - Dam 1-2; Range 10; prochazi stity

Podstatna jmena
--------------
PAPRSEK - Dam +1; Zasah 90%
EMITOR - Dam +3; Zasah 85%

No... a z vyse uvedenych slov lze vytorit napr.(s koncouvkou):

LASEROVY PAPRSEK - Dam 10-11; Range 5; zasah 90%...

To je samozrejme jen priklad. Chce to najit par lidi, ktery to vymyslej... Ten projekt, co sem se o nem zminoval byl z prostredi Tolkiena a byl domakanej do takovejch podrobnosti, jako tvorba novejch elfskejch slov... ale to by asi na ST neslo aplikovat :(

happz - jestli chces ty zdrojaky tam mi ale musis dajt mail :)

happz - 20. duben 2002 13:41sipka
ZAMĚŘIT
happz
Mr.Spock: stridani vzhledu interface? Podruzny detail ;-) nemel by to byt az tak velky problem, jako zbytek kodu.
Kovi - 20. duben 2002 13:11sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Mr.Spock: s velitelstvim hvezdne flotily taky souhlasim a stejne tak souhlasim s nesouhlasem s armadou. Napriklad ja bych tam mikromanagement planet rad videl, protoze muze podle me hre hodne pridat. Ty ruzny podoby interface podle rasy a obdobi - to je vazne dobrej napad

Naku, Happz: Ja vam dam: "z hlediska lineho programatora pekne proskrtame a pak se uvidi, mozna i neco zbyde":-))
Mr.Spock - 20. duben 2002 10:37sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
s tim velitelstvim hvezde flotily je to docela presne, i kdyz ohledne one armady bych az tak moc nesouhlasil.

doma jsem si pripravil nekolik navrhu na interface hry - pojal jsem je jako jakousi obrazovku pocitace, ktera se meni nejen s ohledem na rasu (mam zatim klingony a fed), ale take se orientuje dle casoveho obdobi. mel bych tedy dotaz na programatory, zda-li je vubec do hry nejak mozno zahrnout jejich stridani???
Mr.Spock - 20. duben 2002 10:34sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Naku: viz. ten snap - super. tak tohle jsem opravdu necekal. kdyby hra samotna mela vypadat alespon z poloviny tak dobre jako tohle preview, tak uz mame alespon z casti vyhrano. zacal jsem si sepisovat nejake napady kolem hry a uz je toho celkem slusna kupa, takze bych to zde v nejblizsim moznem terminu vyfrknul.
PVH - 19. duben 2002 23:43sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Předně se omlouvám, ?e jsem tak dlouho nemluvil pořád bylo moc práce a málo času.

Přesto?e jsem se původně chtěl anga?ovat jako programátor, přestávám stíhat a hlvně nevlastnim C++. rád pomů?u pokud se mnou budete mít trpělivost a pár věcí mi vysvětlíte... pomoc se hodí ne... a já se učim rychle.

pak mám připomínku ohledně hry samotný: Správa planet mi připadá zbytečná to nebude prakticky k ničemu a bude to zbytečně brát čas při vývoji. Podle mě by bylo dobrý nechat je jen jako zdroj lidí (viz ARMADA)

V podstatě si člověk zahraje za velitelství flotily....chápu to dobře?
Anonym: Naku - 19. duben 2002 22:17sipka
ZAMĚŘIT
0
OK... tak ja se na to podivam... myslim, ze uz tusim, v cem muze bejt chyba. Ale je to zvlastni... me to jede na W98 OK....
happz - 19. duben 2002 20:42sipka
ZAMĚŘIT
happz
nekousne se, proste nevidim nic. pak uz prestane chroustat disk, tak dam Esc a hotovo - cerna zmizi a sem zpet na plose Win98.

Nejnovější   Novější 3578 - 3597 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o