Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3569 - 3588 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Naku - 23. duben 2002 21:51sipka
ZAMĚŘIT
0
No... sice je statni svatek, ale u nas se bude 2-3. 5. malovat, takze dop.+kus odp. budu stehovat nabytek... muzu nejdrive v 16.00...

GUI - to bude tak to prvni co se bude delat... nemusi se na to vedet (skoro) nic o vlastni hre, ale udelat se to musi... s tlacitky by ani nebyl problem... ja se spis desim list-boxu a nebo (nedej boze) combo-boxu !

Kovi - 23. duben 2002 18:01sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Urcite co nejdriv a urcite zase tam, dal bych si uz zase svoje cokoladove koblihy (ale tentokrat si vezmu pul litru horky cokolady - minule jsem mel malo:-))

ad GUI: takovy odlehceny LCARS GUI, ktery ma za vsechny rasy tlacitka na stejnych mistech a je jiny vlastne jen po graficky strance, si myslim, ze by bylo idealni...

ad aktivita: no jo, musime byt aktivni (zrovna ted jsme uplne nejaktivnejsi), protoze mezi nejnovejsima uz co nevidet nebudeme a prece nas potom nebudu hledat kdo-vi-kde, ne?

ad oldies: mno jo, az na Visual Star Trek se mi tyhle gamesky valej doma. Musim se mrknout, co vsechno obsahujou tyhle konkretni soubory na FreeOldies, protoze kuprikladu ST: First Contact je textovka, a kdyz nevite, jaky prikazy pouzivat, tak je to na dve veci. Jo, "f*ck off" pouzivat sice jde, ale za chvili je game over za porusovani nejakyho toho protokolu o nemluveni sproste na mustku, nebo co:-)) A vedeli jste, ze ST: The Transinium Challenge je zrejme prvni hra s posadkou TNG? Takovy cernobily pokus o adventuru s trochou animaci (Rikerova hlava se otaci zprava doleva, Picardova obracene atd.:-)) No jo, vzdyt uz koncim, porad...:-)
happz - 23. duben 2002 15:59sipka
ZAMĚŘIT
happz
ja ne...

teda muzu jo, gui tesit se ne. takze opet tam, kde minule?
Jirka006 - 23. duben 2002 15:47sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mr.Spock: ...jo v?iml jsem si :-)))

Ad meeting: v tu středu bych snad taky mohl dřív... a na GUI se moooc tě?ím... :-)
Mr.Spock - 23. duben 2002 15:19sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
jeste dodatek: vsimli jste si, ze jsme neustale jedno z nejaktivnejsich for?
Mr.Spock - 23. duben 2002 15:18sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
happz: ja bych byl taktez pro drivejsi cas meetingu s tim, ze kazdy muze dorazit pochopitelne i pozdeji.

all: jak jsem slibil na "schuzce peti", zde je link na web, kde naleznete po zadani souslovi "star trek" nejmene 12 super her - FreeOldies
happz - 23. duben 2002 14:29sipka
ZAMĚŘIT
happz
Streda?? 1. 5. ?? Kdyz vsichni mimoprazsti studenti jedou domu a jenom ja zustavam v praze jak b...c?? N, proc ne. A klidne muzu i hodne driv, do skoly nejdu. Muzeme se treba slezat jak svabi na pivo od pozdniho odpoledne - pokud by byla ta moznost, jedine dobre.

A na GUI se taky netesim... Takova piplacka, aby to vypadalo pekne, melo to tlacitka a ikonky a obrazky... GUI... Chvalte prikazovou radu!
Anonym: Naku - 23. duben 2002 14:16sipka
ZAMĚŘIT
0
Dalsi sraz... opravdu ! 1.5.2002 je idealni datum (tenhle tejden 0 bodu :(.... i kdyz by to bylo potreba na sto procent driv (aby se zacalo konecne neco dit). BTW IMHO prave GUI bude potreba udelat hned na zacatku (a... nutno priznat... moc se na to netesim :) a proto by se melo ASAP ujasnit.

(veta "BTW IMHO prave GUI..." je bezvadnej "cestinarskej" ulet :))))

Mr.Spock - 23. duben 2002 14:15sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
co se mne a srazu tyce, jsem pro nejblizsi mozny termin, diskuse pres net je oproti face2face dost tezkopadna.
Jirka006 - 23. duben 2002 14:02sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ad LCARS: Já ho mám osobně docela rád, ale např. v BOTF se mi vůbec nelíbí jeho ála 3D zpracování. BOTF pou?ívá "jako" různé rozhraní pro v?echny rasy... je to stejné, ale jinak graficky udělané.
Osobně bych se za nějaký odlehčený jednoduchý LCARS přimlouval... třeba rozhraní SFC je zvlá?tní...

Ad dal?í sraz: Se mnou to vypadá ?patně...nejdřív pří?tí středu, tj. 01.05.2002 (asi večer).
happz - 23. duben 2002 10:58sipka
ZAMĚŘIT
happz
LCARS a podobne - ze by podle rasy, za kterou bude hrat? Mr.Spock uz neco pacha, tak snad uvidime...

Dalsi sraz pokud mozno co nejdrive (i s programatory ;-)
Kovi - 22. duben 2002 21:40sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka006: Jasne, takovy editor jsem mel taky na mysli.

Naku: K tomu by se mel asi vyjadrit Mr. Spock, protoze jak rikal, tak uz snad nejake podoby interface kuti. Ja osobne taky nemam LCARS nejak extra v lasce, ale mozna by se nasel nejakej rozumnej kompromis.

ALL: Nejaky dalsi sraz v planu?
Anonym: Naku - 22. duben 2002 19:21sipka
ZAMĚŘIT
0
A... este jedna technicka... trvate na LCARS rozhrani ? IMHO je sice pekny, ALE nejaky (relativne uzitecny) prvky GUI na ni nejdou moc dobre aplikovat tak, aby to nevypadalo jako "z jinyho sveta"....
Jirka006 - 21. duben 2002 22:58sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi, Naku: S tím editorem: Myslel jsem, ?e v něm půjde udělat kampaň: Tj:
1) definice map na kterých se odehrává + podmínky přesunů z jednotlivých na ty druhé (např. získání systému, technologie, dosa?ení míru, apod.)
2)mapa by obsahovala časové a věcné podmínky, které by mapu určovali prlběh kampaně, ale zároveň by nechali volnost k dosa?ení úkolu (ne jako v STBC...)
3) Byl-li by podobný editor, pak mů?e? dělat kampaní/jednotlivých misí kolik chce?.

Jo, co se týče multiplayeru, silně se přimlouvám alespoň za HOT SEAT - hru na jednom počítači.

Naku: Tvoje ukázka je fakt pěkná ;-)
Anonym: Naku - 21. duben 2002 14:14sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi
Jasne... s tim generatorem technologii mas asi pravdu... Sice by mohl udelat hru variabilni, ale na konec by to uz asi nebylo o StarTrecku :)
Kovi - 21. duben 2002 14:04sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Naku: Jasne MOO. Teda, pravda - ja to nehral, ale happz se o tom pochvalne vyjadroval a podle tveho popisu to funguje presne tak, jak bych si predstavoval: Promakanej a komplikovanej (v dobrym slova smyslu) mikromanagement planet s moznosti autobuild pro lenochy a ty, co se budou soustredit na stavbu lodi a pruzkum terenu a bitvy atd.

Jirka006: Tak editor urcite ano, ale stejne tak se primlouvam za kampan, protoze bez ni by mi hra pripadala neuplna. Je sice otazka o cem bude - tipuju to predem na mysteriozni a pro Federaci smrtici artefakt, ktery muze kazdym okamzikem padnout do rukou nepratelum - nejak me ted narychlo nic jinyho nenapada. Ale podle me by dokazala u hry udrzet lidi mnohem dele, nez kdyby hra jenom obsahovala par stand alone misi a k tomu editor - i kdyz promakany.

Naku: ad generator technologii: Mno, nevim. Ja bych nerad tahal to Star Treku nejaky novy silenosti generovany pocitacem. To by mohlo (ne, to by rozhodne udelalo) v Treku trhliny, a to bych nerad. Dosazeni variability vidim spis v moznosti nechat lidi, at si svoji lod postavi (s urcitym dosti hrubym zjednodusenim) sami kousek po kousku) viz zapis ze druhe schuze).
Jirka006 - 21. duben 2002 10:42sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Naku: Co se týče my?lenky hry: Ideální by bylo, aby ve hře byla připojena kampaň... ALE... je nutné, aby bylo mo?né stejným způsobem dělat u?ivatelské kampaně... tj. např. editorem map (viz Heroes III). Tj. jednodu?e řečeno: kampaň se vymyslí nakonec, dle v?ech mo?ností hry :-))
Anonym: Naku - 21. duben 2002 09:13sipka
ZAMĚŘIT
0
happz
OK, tak ja ti to poslu... etse mi rekni jak to chces... ciste jenom zdrojaky, nebo i Allegro ? A este urcite musim pridat par komentaru.... (urcite prilozim knihovnu aastr na aaliasing rotovanejch obrazku... a par komentaru ke zdrojaku...)
Anonym: Naku - 21. duben 2002 09:09sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad myslenka hry. Jaka bude vlastne zakladni myslenka ? O co pude ?

Ja (ve svem starem projektu) jsem mel v umyslu vytvorit neco jako "Maquis odyssey" - prislo mi to vhodny - nejdrive mala, nevyzbrojena skupinka, pozdeji (v bitvach koristi techniologie a lode, nakupuje...) slusna vesmirna sila... Maquis mi prisli jako jedna z mala sil ve ST na ktery de aplikovat "teorie rozvoje"...

(Samozrejme to berte jen jako navrh - rad se podridim jakemukoli navrhu designeru :)))

Anonym: Naku - 20. duben 2002 19:45sipka
ZAMĚŘIT
0
.... no... proc to delat jednoduse, kdyz to de slozite ! :)))

Nejnovější   Novější 3569 - 3588 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o