|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Naku: Tim 24bit myslis 32bit predpokladam ? Protoze 24bit (8:8:8) je zvlast pri vetsich rozlisenich podstatne pomalejsi nez 16 bit. 16 bit mozna neni 'nativni' format karty ale s mmx instrukcemi a koprocesorem je pocitani z 8:8:8 do 5:6:5 prakticky 'zadarmo' a do karty jde polovina dat oproti 24(32).
Ad 15MB - kdyz jsou modemisti ochotni stahovat 50-150MB dema, nevim proc by nestahovali 15MB CELE hry :) |
|
|
Anonym: Naku - 25. duben 2002 22:37 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| happz
Jasne... budovani nebude podminkou... ale proc nebudovat ? Me vzdycky "stimuluje" pocit tvoreni neceho noveho (od toho jsem taky programator)... (ty zdrojaky ti poslu zejtra - mam nejaky problemy s boardem - pisu z LABU)
Jirka006
Co se rozliseni tyce - jsem taky pro 800x600 a to nespis v 24bitech (16 je moc pomaly - neni to "nativni" format karty). Tady si ale musime ujasnit koncepci hry - pokud bude hra k free downloadu na netu (free musi byt urcite), tak si musime uvedomit, ze s "odpovidajici" grafikou to bude docela macek (IMHO ne pod 15mb) - coz sice pro NAS kabelare nepredstavuje problem ALE asi je nas mezi uzivateli INETU v cechac furt este mensina... |
|
|
|
| Jsem zasadne proti preddefinovanym misim s predem danym postupem! Nic me tak ve hre nesvazuje jako tohle. Zadal bych hraci pouze jeden ukol, a vypracoval jisty soubor testu, podle kterych se posoudi, zda ho jiz splnil. At si poradi sam.
Dejme tomu to zabezpeceni neutralni zony, obecne nejake oblasti (pohranici, hranice s dosud neproskoumanym pasmem, ...) - to je priklad te dlouhodobejsi - proc zrovna budovat? Muze treba v dane oblasti najit rasu, ktera ma uz moznost kontroly na tim uzemim, a pokud ji dobre zpracuje (ukeca, uplati, vyvrazdi, ...) muze ziskat kontrolu i takhle. |
|
|
Anonym: Naku - 25. duben 2002 15:55 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Padl tady uz navrh na hru opatrenou kampani... dobre. Ale co udelat proste vesmir ? Nemyslim primo stejne jako v MOO - system MOO by sel rozsirit o predprogramovany udalosti...
Nebo... koncipovat jednotlive mise jako "vesti celky" (priklad - mise v niz je za ukol zabezpecit kus neutralni zony - nejdrive budujes infrastrukturu a pak teprv bojujes !)
Pride mi to o hodne variabilnejsi nez preddefinbovany mise s (temer) danym postupem.... |
|
|
|
| Co se týče rozvr?ení: koncipoval bych GUI/hru minimálně na 800x600... (lep?í by bylo 1024x768, ale to nemaj v?ichni, ?e....) ovládání planet, technologií a management lodí by bylo na zvlá?tních stránkách (obrazovkách) s vlastním rozvr?ením... tj. na hlavní obrazovce by byly čistě pohybové a příkazové ikonky... ... a to by pro dne?ek stačilo, ne? :-)) |
|
|
|
| No, takova textovka... Ech, nejlepsi GUI mel stejne Norton Commander a M602 :) Ale co, snad to nejak dopadne - docela rad bych videl ty navrhy. |
|
|
|
| Myslím, ?e o GUI a jeho rozvr?ení si bude lep?í promluvit nad kusem papíru, popř. nějakým návrhem... Takhle mluvíme moc abstraktně :-)
Mr.Spock: říkal jsi, ?e u? má? nějakej návrh: tak nám ho po?li (třeba i link na obrázky - třeba na mail tady na StarNETu) |
|
|
Anonym: Naku - 25. duben 2002 07:08 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Kovi
No... oni zase ty x-boxy hodne zluxusnej praci a ja se ridim heslem kdyz uz neco, tak poradne (BTW to je asi jeden z duvodu, proc sem za zivot skutecne DOKONCIL jen jedinou hru :)))) |
|
|
Anonym: Naku - 25. duben 2002 07:05 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ja bych to GUI videl takhle:
- urcite edit-box (na vstup textu)
- urcite tlacitko
- urcite nejakej "list-box" (bud s
tlacitky nebo scroll-barem - 1.
moznost jednodussi, 2. ne tezka...
spis pracna :) - nejen na volby, ale
i na text...
:: A to je snad vsechno (ok... este text, obrazek etc., ale to je samozrejme :) |
|
|
|
| Pozor na happze! Ten je schopnej tahovku optimalizovat do podoby textovky a tvrdit nam, ze takhle to je jedine spravne:-)))
ja si myslim, ze x-boxy (ne mikrosofti konzole) snad potreba nebudou |
|
|
|
| Jirka006: list-box je neco podobneho, ale uz je v rozevrenem tvaru - tedy takovej ten seznam svertikalnim posuvnikem.
No, IMHO pokud se budeme hodne snazit, urcite se najde zpusob, jak si praci zjednodusit. |
|
|
|
| Naku: aha... já myslel, ?e tohle je listbox :-)))
Já myslím, ?e combo-box by věc udělal nepřehlednou... ostatně vhodně umístěná ovládací tlačítka-ikonky udělají své... |
|
|
Anonym: Naku - 24. duben 2002 15:31 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| combo-box ? To je.... napr. pokud mas IE tak panel adresa... takovej ten edit-box se sipkou v rohu... (PRG lahudka :)
Ale... ten snad ani nebude potreba... doufam... modlim se... :) |
|
|
|
| Naku: co je to combo-box ?
ad GUI: naprosto souhlasím se v?ím :-)) |
|
|
Anonym: Naku - 23. duben 2002 21:51 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| No... sice je statni svatek, ale u nas se bude 2-3. 5. malovat, takze dop.+kus odp. budu stehovat nabytek... muzu nejdrive v 16.00...
GUI - to bude tak to prvni co se bude delat... nemusi se na to vedet (skoro) nic o vlastni hre, ale udelat se to musi... s tlacitky by ani nebyl problem... ja se spis desim list-boxu a nebo (nedej boze) combo-boxu ! |
|
|
|
| Urcite co nejdriv a urcite zase tam, dal bych si uz zase svoje cokoladove koblihy (ale tentokrat si vezmu pul litru horky cokolady - minule jsem mel malo:-))
ad GUI: takovy odlehceny LCARS GUI, ktery ma za vsechny rasy tlacitka na stejnych mistech a je jiny vlastne jen po graficky strance, si myslim, ze by bylo idealni...
ad aktivita: no jo, musime byt aktivni (zrovna ted jsme uplne nejaktivnejsi), protoze mezi nejnovejsima uz co nevidet nebudeme a prece nas potom nebudu hledat kdo-vi-kde, ne?
ad oldies: mno jo, az na Visual Star Trek se mi tyhle gamesky valej doma. Musim se mrknout, co vsechno obsahujou tyhle konkretni soubory na FreeOldies, protoze kuprikladu ST: First Contact je textovka, a kdyz nevite, jaky prikazy pouzivat, tak je to na dve veci. Jo, "f*ck off" pouzivat sice jde, ale za chvili je game over za porusovani nejakyho toho protokolu o nemluveni sproste na mustku, nebo co:-)) A vedeli jste, ze ST: The Transinium Challenge je zrejme prvni hra s posadkou TNG? Takovy cernobily pokus o adventuru s trochou animaci (Rikerova hlava se otaci zprava doleva, Picardova obracene atd.:-)) No jo, vzdyt uz koncim, porad...:-) |
|
|
|
| ja ne...
teda muzu jo, gui tesit se ne. takze opet tam, kde minule? |
|
|
|
| Mr.Spock: ...jo v?iml jsem si :-)))
Ad meeting: v tu středu bych snad taky mohl dřív... a na GUI se moooc tě?ím... :-) |
|
|
|
| jeste dodatek: vsimli jste si, ze jsme neustale jedno z nejaktivnejsich for? |
|
|
|
| happz: ja bych byl taktez pro drivejsi cas meetingu s tim, ze kazdy muze dorazit pochopitelne i pozdeji.
all: jak jsem slibil na "schuzce peti", zde je link na web, kde naleznete po zadani souslovi "star trek" nejmene 12 super her - FreeOldies |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|