|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Je?tě ke kampani (aneb dal?í nápady v hlavě...):
5) Při hře za jiného ne? FED mů?e být obsazení planety/systému.
6) Při hře za FED se nabízí nezčetně diplomatických misí...
7) Při hře za Romulany zase naopak nezčetně ?pioná?ních misí...
Nějaké dal?í nápady?
Mr. Spock: Asi by bylo fajn v?echno zde napsané vytisknout a vzít s sebou na schůzku... :-)) (ale nechci radit)
|
|
|
|
| K té kampani: Nikdy jsem neměl namysli kampaň alá Bridge Commander... takovou hru bych hrát fakt nechtěl. Myslel jsem kampaň, kde je daný úkol, ale způsob provedení je na hráči (tak jak ji? říkal happz).
Úkoly mohou být např.:
1) Ochránit planetu nebo základnu před útoky někoho (Klingonů, Borgu, 8472, atp. :-)
2) Eskortovat osadníky a zajistit vybudování kolonie.
3) Zachránit kolonii, tj. nabrat na lodě v?echny kolonisty a odvézt je do bezpečí.
4) Peacekeeping, tj. udělat hráz mezi bojujícími stranami s minimálními vlastními ztrátami, atp.
Co to setkání? Sejdeme se toho 01.05.2002 v 17:00 na Muzeu jako minule?
Dejte vědět :-))
|
|
|
Anonym: Naku - 26. duben 2002 07:06 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| JohnyDog
No, Allegro veschny 24b mapy bere automaticky jako 32 s plnou alphou, ale ulozeny b-mapy jsou mensi... Co se 16b tyce je sice mozne pocitat z 888 na 565, ale "zadarmo" to zvlast u vetsich bitmap nebo nedej boze textur zase tak moc neni... |
|
|
|
| Naku: Tim 24bit myslis 32bit predpokladam ? Protoze 24bit (8:8:8) je zvlast pri vetsich rozlisenich podstatne pomalejsi nez 16 bit. 16 bit mozna neni 'nativni' format karty ale s mmx instrukcemi a koprocesorem je pocitani z 8:8:8 do 5:6:5 prakticky 'zadarmo' a do karty jde polovina dat oproti 24(32).
Ad 15MB - kdyz jsou modemisti ochotni stahovat 50-150MB dema, nevim proc by nestahovali 15MB CELE hry :) |
|
|
Anonym: Naku - 25. duben 2002 22:37 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| happz
Jasne... budovani nebude podminkou... ale proc nebudovat ? Me vzdycky "stimuluje" pocit tvoreni neceho noveho (od toho jsem taky programator)... (ty zdrojaky ti poslu zejtra - mam nejaky problemy s boardem - pisu z LABU)
Jirka006
Co se rozliseni tyce - jsem taky pro 800x600 a to nespis v 24bitech (16 je moc pomaly - neni to "nativni" format karty). Tady si ale musime ujasnit koncepci hry - pokud bude hra k free downloadu na netu (free musi byt urcite), tak si musime uvedomit, ze s "odpovidajici" grafikou to bude docela macek (IMHO ne pod 15mb) - coz sice pro NAS kabelare nepredstavuje problem ALE asi je nas mezi uzivateli INETU v cechac furt este mensina... |
|
|
|
| Jsem zasadne proti preddefinovanym misim s predem danym postupem! Nic me tak ve hre nesvazuje jako tohle. Zadal bych hraci pouze jeden ukol, a vypracoval jisty soubor testu, podle kterych se posoudi, zda ho jiz splnil. At si poradi sam.
Dejme tomu to zabezpeceni neutralni zony, obecne nejake oblasti (pohranici, hranice s dosud neproskoumanym pasmem, ...) - to je priklad te dlouhodobejsi - proc zrovna budovat? Muze treba v dane oblasti najit rasu, ktera ma uz moznost kontroly na tim uzemim, a pokud ji dobre zpracuje (ukeca, uplati, vyvrazdi, ...) muze ziskat kontrolu i takhle. |
|
|
Anonym: Naku - 25. duben 2002 15:55 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Padl tady uz navrh na hru opatrenou kampani... dobre. Ale co udelat proste vesmir ? Nemyslim primo stejne jako v MOO - system MOO by sel rozsirit o predprogramovany udalosti...
Nebo... koncipovat jednotlive mise jako "vesti celky" (priklad - mise v niz je za ukol zabezpecit kus neutralni zony - nejdrive budujes infrastrukturu a pak teprv bojujes !)
Pride mi to o hodne variabilnejsi nez preddefinbovany mise s (temer) danym postupem.... |
|
|
|
| Co se týče rozvr?ení: koncipoval bych GUI/hru minimálně na 800x600... (lep?í by bylo 1024x768, ale to nemaj v?ichni, ?e....) ovládání planet, technologií a management lodí by bylo na zvlá?tních stránkách (obrazovkách) s vlastním rozvr?ením... tj. na hlavní obrazovce by byly čistě pohybové a příkazové ikonky... ... a to by pro dne?ek stačilo, ne? :-)) |
|
|
|
| No, takova textovka... Ech, nejlepsi GUI mel stejne Norton Commander a M602 :) Ale co, snad to nejak dopadne - docela rad bych videl ty navrhy. |
|
|
|
| Myslím, ?e o GUI a jeho rozvr?ení si bude lep?í promluvit nad kusem papíru, popř. nějakým návrhem... Takhle mluvíme moc abstraktně :-)
Mr.Spock: říkal jsi, ?e u? má? nějakej návrh: tak nám ho po?li (třeba i link na obrázky - třeba na mail tady na StarNETu) |
|
|
Anonym: Naku - 25. duben 2002 07:08 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Kovi
No... oni zase ty x-boxy hodne zluxusnej praci a ja se ridim heslem kdyz uz neco, tak poradne (BTW to je asi jeden z duvodu, proc sem za zivot skutecne DOKONCIL jen jedinou hru :)))) |
|
|
Anonym: Naku - 25. duben 2002 07:05 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ja bych to GUI videl takhle:
- urcite edit-box (na vstup textu)
- urcite tlacitko
- urcite nejakej "list-box" (bud s
tlacitky nebo scroll-barem - 1.
moznost jednodussi, 2. ne tezka...
spis pracna :) - nejen na volby, ale
i na text...
:: A to je snad vsechno (ok... este text, obrazek etc., ale to je samozrejme :) |
|
|
|
| Pozor na happze! Ten je schopnej tahovku optimalizovat do podoby textovky a tvrdit nam, ze takhle to je jedine spravne:-)))
ja si myslim, ze x-boxy (ne mikrosofti konzole) snad potreba nebudou |
|
|
|
| Jirka006: list-box je neco podobneho, ale uz je v rozevrenem tvaru - tedy takovej ten seznam svertikalnim posuvnikem.
No, IMHO pokud se budeme hodne snazit, urcite se najde zpusob, jak si praci zjednodusit. |
|
|
|
| Naku: aha... já myslel, ?e tohle je listbox :-)))
Já myslím, ?e combo-box by věc udělal nepřehlednou... ostatně vhodně umístěná ovládací tlačítka-ikonky udělají své... |
|
|
Anonym: Naku - 24. duben 2002 15:31 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| combo-box ? To je.... napr. pokud mas IE tak panel adresa... takovej ten edit-box se sipkou v rohu... (PRG lahudka :)
Ale... ten snad ani nebude potreba... doufam... modlim se... :) |
|
|
|
| Naku: co je to combo-box ?
ad GUI: naprosto souhlasím se v?ím :-)) |
|
|
Anonym: Naku - 23. duben 2002 21:51 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| No... sice je statni svatek, ale u nas se bude 2-3. 5. malovat, takze dop.+kus odp. budu stehovat nabytek... muzu nejdrive v 16.00...
GUI - to bude tak to prvni co se bude delat... nemusi se na to vedet (skoro) nic o vlastni hre, ale udelat se to musi... s tlacitky by ani nebyl problem... ja se spis desim list-boxu a nebo (nedej boze) combo-boxu ! |
|
|
|
| Urcite co nejdriv a urcite zase tam, dal bych si uz zase svoje cokoladove koblihy (ale tentokrat si vezmu pul litru horky cokolady - minule jsem mel malo:-))
ad GUI: takovy odlehceny LCARS GUI, ktery ma za vsechny rasy tlacitka na stejnych mistech a je jiny vlastne jen po graficky strance, si myslim, ze by bylo idealni...
ad aktivita: no jo, musime byt aktivni (zrovna ted jsme uplne nejaktivnejsi), protoze mezi nejnovejsima uz co nevidet nebudeme a prece nas potom nebudu hledat kdo-vi-kde, ne?
ad oldies: mno jo, az na Visual Star Trek se mi tyhle gamesky valej doma. Musim se mrknout, co vsechno obsahujou tyhle konkretni soubory na FreeOldies, protoze kuprikladu ST: First Contact je textovka, a kdyz nevite, jaky prikazy pouzivat, tak je to na dve veci. Jo, "f*ck off" pouzivat sice jde, ale za chvili je game over za porusovani nejakyho toho protokolu o nemluveni sproste na mustku, nebo co:-)) A vedeli jste, ze ST: The Transinium Challenge je zrejme prvni hra s posadkou TNG? Takovy cernobily pokus o adventuru s trochou animaci (Rikerova hlava se otaci zprava doleva, Picardova obracene atd.:-)) No jo, vzdyt uz koncim, porad...:-) |
|
|
|
| ja ne...
teda muzu jo, gui tesit se ne. takze opet tam, kde minule? |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|