Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3549 - 3568 / 3834Starší   Nejstarší

Mr.Spock - 26. duben 2002 14:04sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
jenom jeste otazecku: my kteri prijdeme jiz na patou se sejdeme az v donutech nebo jako vzdy u tolik popularniho foto-automatu?

na stredu pripravuji vsem k precteni rozshalou specifikaci nasi hry, ktera by se primo na miste upravila dle vasich napadu a navrhu (vezmu laptop). tento koncept bychom pak mohli i na netu vydavat za oficialni popis hry, kteri muze slouzit napr. progrmatorum ale i ostatnim a treba se jeste podari nekoho nalakat.

ozval se mi take clovek pracujici v 3d studio maxu, jez evidentne touzi po kooperaci s nami a nabidl se na tvorbu profi modelu lodi a jinych objektu a take filmecku. ted je v australii, ale sejit by se s nami chtel jiz na prespristi schuzce.
Jirka006 - 26. duben 2002 13:21sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
ok. tak?e pro jistotu opakuji:
SETKÁNÍ SE KONÁ VE STŘEDU 1.5.2002 V 17:00 NA MUZEU, RESP. V DUNKIN DONUTS POBLÍ? STANICE METRA MUZEUM

:-) Hezký víkend!
Mr.Spock - 26. duben 2002 13:11sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Jirka006: jo to setkani plati. ja tam tedy budu od peti, pokud nekdo treba nebude chtit prijit drive. tentokrat se opravdu peclive pripravim.
Jirka006 - 26. duben 2002 11:19sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Je?tě ke kampani (aneb dal?í nápady v hlavě...):
5) Při hře za jiného ne? FED mů?e být obsazení planety/systému.
6) Při hře za FED se nabízí nezčetně diplomatických misí...
7) Při hře za Romulany zase naopak nezčetně ?pioná?ních misí...

Nějaké dal?í nápady?

Mr. Spock: Asi by bylo fajn v?echno zde napsané vytisknout a vzít s sebou na schůzku... :-)) (ale nechci radit)
Jirka006 - 26. duben 2002 09:56sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
K té kampani: Nikdy jsem neměl namysli kampaň alá Bridge Commander... takovou hru bych hrát fakt nechtěl. Myslel jsem kampaň, kde je daný úkol, ale způsob provedení je na hráči (tak jak ji? říkal happz).
Úkoly mohou být např.:
1) Ochránit planetu nebo základnu před útoky někoho (Klingonů, Borgu, 8472, atp. :-)
2) Eskortovat osadníky a zajistit vybudování kolonie.
3) Zachránit kolonii, tj. nabrat na lodě v?echny kolonisty a odvézt je do bezpečí.
4) Peacekeeping, tj. udělat hráz mezi bojujícími stranami s minimálními vlastními ztrátami, atp.

Co to setkání? Sejdeme se toho 01.05.2002 v 17:00 na Muzeu jako minule?
Dejte vědět :-))

Anonym: Naku - 26. duben 2002 07:06sipka
ZAMĚŘIT
0
JohnyDog
No, Allegro veschny 24b mapy bere automaticky jako 32 s plnou alphou, ale ulozeny b-mapy jsou mensi... Co se 16b tyce je sice mozne pocitat z 888 na 565, ale "zadarmo" to zvlast u vetsich bitmap nebo nedej boze textur zase tak moc neni...
JohnyDog - 26. duben 2002 02:58sipka
ZAMĚŘIT
JohnyDog
Naku: Tim 24bit myslis 32bit predpokladam ? Protoze 24bit (8:8:8) je zvlast pri vetsich rozlisenich podstatne pomalejsi nez 16 bit. 16 bit mozna neni 'nativni' format karty ale s mmx instrukcemi a koprocesorem je pocitani z 8:8:8 do 5:6:5 prakticky 'zadarmo' a do karty jde polovina dat oproti 24(32).

Ad 15MB - kdyz jsou modemisti ochotni stahovat 50-150MB dema, nevim proc by nestahovali 15MB CELE hry :)
Anonym: Naku - 25. duben 2002 22:37sipka
ZAMĚŘIT
0
happz
Jasne... budovani nebude podminkou... ale proc nebudovat ? Me vzdycky "stimuluje" pocit tvoreni neceho noveho (od toho jsem taky programator)... (ty zdrojaky ti poslu zejtra - mam nejaky problemy s boardem - pisu z LABU)

Jirka006
Co se rozliseni tyce - jsem taky pro 800x600 a to nespis v 24bitech (16 je moc pomaly - neni to "nativni" format karty). Tady si ale musime ujasnit koncepci hry - pokud bude hra k free downloadu na netu (free musi byt urcite), tak si musime uvedomit, ze s "odpovidajici" grafikou to bude docela macek (IMHO ne pod 15mb) - coz sice pro NAS kabelare nepredstavuje problem ALE asi je nas mezi uzivateli INETU v cechac furt este mensina...

happz - 25. duben 2002 16:23sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jsem zasadne proti preddefinovanym misim s predem danym postupem! Nic me tak ve hre nesvazuje jako tohle. Zadal bych hraci pouze jeden ukol, a vypracoval jisty soubor testu, podle kterych se posoudi, zda ho jiz splnil. At si poradi sam.

Dejme tomu to zabezpeceni neutralni zony, obecne nejake oblasti (pohranici, hranice s dosud neproskoumanym pasmem, ...) - to je priklad te dlouhodobejsi - proc zrovna budovat? Muze treba v dane oblasti najit rasu, ktera ma uz moznost kontroly na tim uzemim, a pokud ji dobre zpracuje (ukeca, uplati, vyvrazdi, ...) muze ziskat kontrolu i takhle.
Anonym: Naku - 25. duben 2002 15:55sipka
ZAMĚŘIT
0
Padl tady uz navrh na hru opatrenou kampani... dobre. Ale co udelat proste vesmir ? Nemyslim primo stejne jako v MOO - system MOO by sel rozsirit o predprogramovany udalosti...

Nebo... koncipovat jednotlive mise jako "vesti celky" (priklad - mise v niz je za ukol zabezpecit kus neutralni zony - nejdrive budujes infrastrukturu a pak teprv bojujes !) Pride mi to o hodne variabilnejsi nez preddefinbovany mise s (temer) danym postupem....

Jirka006 - 25. duben 2002 14:52sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Co se týče rozvr?ení: koncipoval bych GUI/hru minimálně na 800x600... (lep?í by bylo 1024x768, ale to nemaj v?ichni, ?e....) ovládání planet, technologií a management lodí by bylo na zvlá?tních stránkách (obrazovkách) s vlastním rozvr?ením... tj. na hlavní obrazovce by byly čistě pohybové a příkazové ikonky... ... a to by pro dne?ek stačilo, ne? :-))
happz - 25. duben 2002 11:19sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, takova textovka... Ech, nejlepsi GUI mel stejne Norton Commander a M602 :) Ale co, snad to nejak dopadne - docela rad bych videl ty navrhy.
Jirka006 - 25. duben 2002 09:19sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Myslím, ?e o GUI a jeho rozvr?ení si bude lep?í promluvit nad kusem papíru, popř. nějakým návrhem... Takhle mluvíme moc abstraktně :-)

Mr.Spock: říkal jsi, ?e u? má? nějakej návrh: tak nám ho po?li (třeba i link na obrázky - třeba na mail tady na StarNETu)
Anonym: Naku - 25. duben 2002 07:08sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi
No... oni zase ty x-boxy hodne zluxusnej praci a ja se ridim heslem kdyz uz neco, tak poradne (BTW to je asi jeden z duvodu, proc sem za zivot skutecne DOKONCIL jen jedinou hru :))))
Anonym: Naku - 25. duben 2002 07:05sipka
ZAMĚŘIT
0
Ja bych to GUI videl takhle: - urcite edit-box (na vstup textu) - urcite tlacitko - urcite nejakej "list-box" (bud s tlacitky nebo scroll-barem - 1. moznost jednodussi, 2. ne tezka... spis pracna :) - nejen na volby, ale i na text... :: A to je snad vsechno (ok... este text, obrazek etc., ale to je samozrejme :)
Kovi - 24. duben 2002 19:17sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Pozor na happze! Ten je schopnej tahovku optimalizovat do podoby textovky a tvrdit nam, ze takhle to je jedine spravne:-)))

ja si myslim, ze x-boxy (ne mikrosofti konzole) snad potreba nebudou
happz - 24. duben 2002 16:24sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jirka006: list-box je neco podobneho, ale uz je v rozevrenem tvaru - tedy takovej ten seznam svertikalnim posuvnikem.

No, IMHO pokud se budeme hodne snazit, urcite se najde zpusob, jak si praci zjednodusit.
Jirka006 - 24. duben 2002 16:13sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Naku: aha... já myslel, ?e tohle je listbox :-)))

Já myslím, ?e combo-box by věc udělal nepřehlednou... ostatně vhodně umístěná ovládací tlačítka-ikonky udělají své...
Anonym: Naku - 24. duben 2002 15:31sipka
ZAMĚŘIT
0
combo-box ? To je.... napr. pokud mas IE tak panel adresa... takovej ten edit-box se sipkou v rohu... (PRG lahudka :) Ale... ten snad ani nebude potreba... doufam... modlim se... :)
Jirka006 - 24. duben 2002 12:35sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Naku: co je to combo-box ?

ad GUI: naprosto souhlasím se v?ím :-))

Nejnovější   Novější 3549 - 3568 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o