|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Tak?e lidičky, je?tě nevím co na to kovi, ale já, Spock, Happz a PVH jsme se shodli, ?e STEVOL v současné podobě nemá moc ?ancí na úspěch a ?e se musí od základů změnit koncept.
Dospěli jsme k závěru ?e vytvoříme online strategickou hru STEVOL z prostředí startreku vlemi podobnou hrám jako je Red Dragon 2 (www.rd2.cz), nebo dune online (online.dune.cz myslím).
Jádro hry provádějící výpočty a tahy bude napsané ve scriptovacím jazyce PHP 4 s jádrem Zend a data bude ukládat do databází SQL. Ovládací interface bude generován druhou vrstvou PHP kódu pou?ívající systém TemplateWeb 0.3, který moměntálně tak trochu pod halvičkou WDK Games vyvíjím já a PVH. (TemplateWeb pou?ívá oddělený PHP kód pro skládání HTML ?ablon do finální podoby stránky, přičem? umí do ?ablon doplňovat proměnné, má zabudovanou podporu skinů, více jazyčných verzí a pokročilou podporu Plug-inů a je tedy pro tento účel vhodný řekl bych).
Pro komunikaci s browserem se pravděpodobně bude pou?ívat čisté HTML (nevylučuji java script) a hra by měla pou?ívat stené základy Game Desingu, které u? byly sepsány a zveřejněny na tomto fóru, samozřejmě vwe zjednodu?ené verzi (Mám na mysli hlavně vědu a suroviny)
Samozřejmě project leader je stále spock, tak?e má poslední slovo, tenhle můj příspěvek berte spí? jako úvod do problematiky. V pondělí odjí?dím na slovensko a nevím jestli se během toho dostanu na internet, ale pokusím se ;)
|
|
|
|
| souhlasim, jsem stale online |
|
|
|
| Spock:
Happz a PVH souhlasí, já jd na oběd, pak se vrátím a probereme zbytek ;) |
|
|
|
| Ale jinak má? pravdu, RD je best!!! ;) |
|
|
|
| Razer: Ne, jak tě tohle napadlo? :))) |
|
|
|
| Sheedee vy jsete programovali původní reddragon?
(sice tam bylo asi 50 000 chyb ale :)
No tak to vás lidi beru! Reddragon2 rulez forever |
|
|
|
| to mi připomíná ty řeči v redakci: "mělo by se shant pár novejch redaktorů/externistů." v?em se to hodí, ale kdo to bude dělat, ?e? navíc, i kdyby tu takovej "vůl" byl, u? vidim, jak někoho se?ene, kdy? my máme prd a jiný týmy se stejnym problémem třeba partu deseti lidí a dvě hry za sebou. neváhám tvrdit, ?e evol byla nejlep?í (a také nejméně realizace schopná) u nás připravovaná hra, ale její pozici jasně vystihla u? absence na game developers session 2003. jednodu?e si mů?eme přiznat, ?e tohle nikdy my ani jiní nedotáhnou dokonce, tak?e sbohem a ?áteček. |
|
|
|
| Zná? třeba Red Dragon? (www.rd2.cz)
Co duělat STEVOL jako webovou onlinovku? Já umím programovat PHP v pohodě (napí?u cokoliv řekl bych), PVH se rychle učí, happz to umí líp ne? já |
|
|
|
| Spock:
njn, buď jsi realista a má? pravdu... |
|
|
|
| podle mne jsou stránky k neexsitující hře naprosto irelevantní (či spí?e na hovno), stejně jako intro, artworky, wallpapery, plakáty, tu?ky, trika či cokoli dal?ího máte v pácu. vy neumíte programovat, já neumim programovat, tak?e z toho vychází => zbytečně ztrácíme čas sepisování dokumentů, které by klidně mohly nést společně označení: "jak by vypadala hra mých snů"! a z tohohle kruhu je jenom jedna cest ven, tedy alespoň pro mne, a tou je konec. na tohle jsme se měli vyflajznout u? dávno... |
|
|
|
| Mo?ná by stálo za to, zkusit přibrat pár lidí. Happz by určitě vyu?il pomocnou ruku pro program a já s PVH bysme asi dokázali ocenit pomoc někoho se zku?enostmi v animaci, ty to tu ale vede?, tak?e má? asi poslední slovo, čili co ty na to? |
|
|
|
| Spock:
jj to je taky pravda, mo?ná by bylo dobrý zeptat se správce, jestli by nám neumo?nil proazávat irelevantní příspěvky...
Jinak pravda je, ?e ty toho z toho co se tvoří moc nevidí?, ale věř mi, ?e alespoň já s PVH něco tvoříme, máme pár dokumentů, ale teď se dělají hlavně stránky pro Julču. Jestli mi nevěří?, po?lu ti zdrojáky, happz je dneska pročítá (mluvil sem s ním před hodinou) a říká ?e je to dobrý, tzn a? se za týden vrátím ze slovenska, bude to otázka tak tří dní, ne? bude web. Intro na kterým jsme s PVH dělali jste nám utli v začátcích, ?e to prej teď není potřeba a tvorba 2D grafiky zase není můj job.
To ?e se to ale rozhodně nevyvíjí směrem, kterým by mělo si bohu?el musíme připustit v?ichni, otázka je co s tím? |
|
|
|
| sheedee: tak ok, se? na mě holt moc dobrej a víc tomu rozumí?, tak si jdi, prosím, pařit na tom svym maminčinym compu, ale jen mi je?tě vysvětli, jak to, ?e ttt je hra na konzole, ale v?ichni pcčkáři nad ní slintali jak pominutý a "návrat krále" u? neni jen konzolovej, he? já bych řekl, ?e tady to bylo o něčem úplně jinym, ale tos ty absolutně nevstřebal. to je fuk...
předně ale nechápu, proč se tady o podobnej pičusárných vůbec bavíme. tohle fórum mělo nějakej smysl, kterej u? tak před půl rokem ale definitivně opustilo. st: evol či jakákoli jiná hra je dle mýho definitivně mrtvá zále?itost a je jen na vás, nakolik si to připou?títe. nerad za někeho mluvím, ale jirka nás opustil, my s kovim stejně nic neumíme (:-)) a jen do toho kecáme a happz (ani? bych mu něco vyčítal) se věnuje, pokud vím, zejména vývoji web hry duna online. tzn., mo?ná něco bylo rozděláno, ale tipl bych to tak na maximálně 1 - 2% (při dobré vůli) z celkového objemu. co mě se týče, akorát to tu den po dni přočítám jako blbec a čtu o v?em mo?ným krom evol, co? mne příli? a) nebaví, b) je to zbytečná ztráta času. navíc, to v?e s člověkem, který nejen mě leze pekelně na nervy. ve třech lidech jde tě?ko vyplodit i ?patnej mod, nato? pak strategii těchhle rozměrů, která by hravě převálcovala celej herní průmysl, kdyby kdy měla ?anci spatřit světlo světa. jde o to, ?e někdo tady na něčem dělá a někdo si jinom hraje na vývopj her, co? u? se zdálo jirkovi, který měl vlastně celý tým při dobré vůli vést. happz, i kdyby nad tim seděl ve dne i v noci, měl by tak na rok - dva o práci vystaráno. od pvh jsem u? dlouho nic kloudnýho neviděl, ani nesly?el, a pokud jde o sheedeeho, tak ten jenom kritizuje v?echny nabízené někým jiným vytvořené modely či artworky. co? mě sere od začátku, jeliko? nechápu důvod - sám ukázal prakticky nula, nula, hovno. co se uniho týče, tak fakt neut?ím, zda-li něco dělá nebo ne, vlastně o tom tady nikdy ani nebyla řeč. ale mám dojem , ?e pokud dělá i na vlastní věci (jako ?e ano), tak evol není takté? jeho dream project. co z toho vyplývá, nechť si ka?dý přebere sám... |
|
|
|
| Jo a abych nezapomněl, WWW stránky jsou více-méně hotový, dneska sem dopsal zbytek přihla?ování a rozdělení ?ablon na loged/neloged a přecházím do fáze dělání grafiky, pak u? tam jenom nasypu text a bude. |
|
|
|
| tímhle pro mě tahle diskuze skončila a nadále budu tvoje reakce k týhle věci ignorovat, nemám zapotřebí se o tom s tebou dohadovat a enchat se tu urá?et. |
|
|
|
| Spock:
Ví? co, pro mě za mě si dělej co chce?, já em to viděl, zkou?el, vím o tom docela dost a myslím ?e jsem schopen si zdravě spočítat na kolik co výjde a co to umí. Ty obrázky na který si mě odkázal jsou a) hor?í ne? grafika na PC, to mi nevymluví?, b) některý z nich nejsou přímo ze hry, ale buď z intra, nebo artworky.
Neodsuzuju tu princip konzolí, ten pova?uju za geniální, odsuzuju PSX2, jestli ti to je?tě nedo?lo a netvrdím, ?e kdo si ho koupí je blbec, jenom říkám, ?e je to mnohem nevýhodněj?í ne? jakákoliv jiná konzole, nebo PC.
Bohu?el je vidět, ?e se s tebou nedá normálně bavit. Po tom co jsem napsal dvě řádky o konzolích jsi mě podstatě označil za absolutního idiota který o tom nic neví a debila se ze mě sna?í? udělat do teď, ale získávám dojem, ?e ve finále dělá? blba spí? ze sebe, to je asi tak v?echno, odmítám se s tebou dál hádat.
Ad) TTT:
Grafika tý věci není nic moc ve hře a filmečky v DVD kvalitě ti přehraje prakticky cokoliv. Na PC tuhle hru nechtějí vydat nejspí? z toho důvodu, ?e je to hra na konzole, tedy ze stejného důvodu, proč některý hry vyjdou jenom na PC a jiné jenom na konzole. Navíc za nový PC nemusí? dát 30 000, mámin novej počítač stál 13000 a zkou?el jsem na něm GTA III, demíčko UT2003 a pár dal?ích věcí z nových levelů a v?echno bě?elo plynule, kupovat hi-endový počítače je sice pěkný, ale ve finále vydr?í jenom o chvíli dýl ne? průměrný sestavy a vypadá to jenom o ?dibec líp ne? na průměrný sestavě (Kterou lze upgradovat a? je to potřeba za podstatně men?í peníze). Ano PC vyjde drá? ne? PSX2, ale ne o moc a rozdíl v kvalitě je patrný. |
|
|
|
| Tak to v?e nebylo :o
Samozřejmě ?e pc trh zase nějaké ty trhy získá cca do 2-3 let a ted mě vemte za slovo jestli za 2 roky nebudou na pc vět?í herní trháky ne? na konzolích (nemusej bejt nutně originální) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|