|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| ok a proto?e happz sem moc nechodí a domluvím se s ním po telefonu, prohla?uji tým STEVOL online za zalo?ený ;) Jestli nikdo neprotestuje, tak v tý sestavě, kterou jsem napsal ní?. Na spocka nemám telefon, ale myslím ?e se ho to stejně nedotkne, tak?e komunikace přes Starnet bude stačit, jádro týmu asi budu tvořit já a PVH proto?e bydlíme hned u sebe a máme jasnou představu jak to bude vypadat, happzova účast je nejistá, proto?e ho nemů?u sehnat (ale předbě?ně souhlasil).
Zítra tu je?tě jsem, tak?e námitky mi pi?te sem, nebo na ICQ, v pondělí sem mrknu ráno, ale odpoledne odjí?dím a vracím se v sobotu, nebo v neděli (ale myslím ?e se?enu inetovou kavárnu, tak?e se ozvu), a? se vrátím začneme něco dělat, ok? |
|
|
|
| ke mě tam připi? vedlej?í programátor...kdybys nestíhal pomů?u ti... |
|
|
|
| Mne ten muj post vyhovuje:-) Beru to. |
|
|
|
| Tak?e do týmu na STEVOL online bych navrhoval:
Sebe (programátor, game desing, grafika)
PVH (game desing, grafika)
Happz (jestli chce) (programátor)
Kovi (komunikace s herní a trekkie komunitou) |
|
|
|
| Happz:
Jak jsi na tom? Minule si nějak vypadl z ICQčka, tak sme se nestihli domluvit, ale jestli se ti do toho nechce tak jsem schopnej jádro napsat sám a interface bě?ící na TW bude otázka chvíle a PVH se postará o grafiku, tak?e to v zásadě mů?eme zvládnout i ve dvou lidech, akorát to potrvá dýl. |
|
|
|
| All:
Tak jsem dneska dopsal TemplateWeb ve verzi 0.3a
Tahle věc bude tvořit základ nového STEVOLu, tak?e si jí va?te a moc ji nepomlouvejte ;)¨
Spock:
Jestli mi dá? heslo a adresu FTPčka WDK-Games.tk tak na nich zase udělám stránky, ale a? za týden (teď budu v tatrách).
|
|
|
|
| Spock:
já sem ti říkal, ?e mám pravdu ;)
Mám nápad! Uděláme ankééééétůůůůůů o konzolích!!!! :)) |
|
|
|
| Mr. Spock: Tak a teď toho mám dost!
K duiskuzi o konzolích mohu říct asi tolik, ?e Sheedee má pravdu, ale to neni dle?itý.
Důle?itý je, ?e na STEVOL u? od začátku pracujou jen tři lidi. Ostatní buď jen koukaj, nebo (v hor?ím případě) kritizujou práci těch co něco udělali (aspoň něco) a ká?ou ostatním.
To ?e jsi ode mě nic neviděl, neznamená, ?e jsem nic nedělal (například wallpapery k EVOL, přihla?ovací obrazovky atd...kromě toho taky musim studovat a spát...) a co se týče Sheedeho byla tu od něj pěkná animace (a to byla jen skica) a jeho TemplateWeb přesahuje i schopnosti EVOL samotné... |
|
|
|
| Jo, to sedi. Souhlasim s onlinovkou a jak jsme se domluvili se Sheedeem, neco o tom (hodne kratkyho, stejne neni co psat) napisu na STG.CZ a i do sveta in english:-) |
|
|
|
| Spock:
tak sem sem napsal základní věci na kterých se myslím shodneme, kdy? tak si zapni ICQ, je?tě to mů?em překopat |
|
|
|
| Tak?e lidičky, je?tě nevím co na to kovi, ale já, Spock, Happz a PVH jsme se shodli, ?e STEVOL v současné podobě nemá moc ?ancí na úspěch a ?e se musí od základů změnit koncept.
Dospěli jsme k závěru ?e vytvoříme online strategickou hru STEVOL z prostředí startreku vlemi podobnou hrám jako je Red Dragon 2 (www.rd2.cz), nebo dune online (online.dune.cz myslím).
Jádro hry provádějící výpočty a tahy bude napsané ve scriptovacím jazyce PHP 4 s jádrem Zend a data bude ukládat do databází SQL. Ovládací interface bude generován druhou vrstvou PHP kódu pou?ívající systém TemplateWeb 0.3, který moměntálně tak trochu pod halvičkou WDK Games vyvíjím já a PVH. (TemplateWeb pou?ívá oddělený PHP kód pro skládání HTML ?ablon do finální podoby stránky, přičem? umí do ?ablon doplňovat proměnné, má zabudovanou podporu skinů, více jazyčných verzí a pokročilou podporu Plug-inů a je tedy pro tento účel vhodný řekl bych).
Pro komunikaci s browserem se pravděpodobně bude pou?ívat čisté HTML (nevylučuji java script) a hra by měla pou?ívat stené základy Game Desingu, které u? byly sepsány a zveřejněny na tomto fóru, samozřejmě vwe zjednodu?ené verzi (Mám na mysli hlavně vědu a suroviny)
Samozřejmě project leader je stále spock, tak?e má poslední slovo, tenhle můj příspěvek berte spí? jako úvod do problematiky. V pondělí odjí?dím na slovensko a nevím jestli se během toho dostanu na internet, ale pokusím se ;)
|
|
|
|
| souhlasim, jsem stale online |
|
|
|
| Spock:
Happz a PVH souhlasí, já jd na oběd, pak se vrátím a probereme zbytek ;) |
|
|
|
| Ale jinak má? pravdu, RD je best!!! ;) |
|
|
|
| Razer: Ne, jak tě tohle napadlo? :))) |
|
|
|
| Sheedee vy jsete programovali původní reddragon?
(sice tam bylo asi 50 000 chyb ale :)
No tak to vás lidi beru! Reddragon2 rulez forever |
|
|
|
| to mi připomíná ty řeči v redakci: "mělo by se shant pár novejch redaktorů/externistů." v?em se to hodí, ale kdo to bude dělat, ?e? navíc, i kdyby tu takovej "vůl" byl, u? vidim, jak někoho se?ene, kdy? my máme prd a jiný týmy se stejnym problémem třeba partu deseti lidí a dvě hry za sebou. neváhám tvrdit, ?e evol byla nejlep?í (a také nejméně realizace schopná) u nás připravovaná hra, ale její pozici jasně vystihla u? absence na game developers session 2003. jednodu?e si mů?eme přiznat, ?e tohle nikdy my ani jiní nedotáhnou dokonce, tak?e sbohem a ?áteček. |
|
|
|
| Zná? třeba Red Dragon? (www.rd2.cz)
Co duělat STEVOL jako webovou onlinovku? Já umím programovat PHP v pohodě (napí?u cokoliv řekl bych), PVH se rychle učí, happz to umí líp ne? já |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|