|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Naku: Jestli má? mobil, tak mi po?li číslo mailem a já Ti po?lu svoje, abys nás mohl najít i po 17:00 :-)) |
|
|
Anonym: Naku - 26. duben 2002 14:26 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| A este jedna vec... 30ho sou carodejnice, tak doufam, ze do 17.00 pristiho dne me kocovina uz opusti :))) |
|
|
Anonym: Naku - 26. duben 2002 14:25 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| No... pro me je fotomat jedinou sanci... v kobliharne vas asi nepoznam (leda, ze byste mavali velkou standardou Federace nad hlavou :) |
|
|
|
| Tak mne napadá, jestli by nestálo za to mít vlastní stránky třeba www.wdk.cz :-))) ...no nic, to byl pokus o vtip :-)
V 17:00 bych se se?el u populární fotobudky :-))), ostatní ať nás najdou v koblihárně, ne? |
|
|
|
| Kovi: nechtel bys pridavat k modum na sve bcomm site i nejake mensi obrazky, aby bylo alespon priblizne videt, co si to vlastne stahuji??? urcite by ti to nedalo tak moc prace a me (a mozna i mnohym jinym) by to tak usnadnovalo vyrazne vyber... |
|
|
|
| jenom jeste otazecku: my kteri prijdeme jiz na patou se sejdeme az v donutech nebo jako vzdy u tolik popularniho foto-automatu?
na stredu pripravuji vsem k precteni rozshalou specifikaci nasi hry, ktera by se primo na miste upravila dle vasich napadu a navrhu (vezmu laptop). tento koncept bychom pak mohli i na netu vydavat za oficialni popis hry, kteri muze slouzit napr. progrmatorum ale i ostatnim a treba se jeste podari nekoho nalakat.
ozval se mi take clovek pracujici v 3d studio maxu, jez evidentne touzi po kooperaci s nami a nabidl se na tvorbu profi modelu lodi a jinych objektu a take filmecku. ted je v australii, ale sejit by se s nami chtel jiz na prespristi schuzce. |
|
|
|
| ok. tak?e pro jistotu opakuji:
SETKÁNÍ SE KONÁ VE STŘEDU 1.5.2002 V 17:00 NA MUZEU, RESP. V DUNKIN DONUTS POBLÍ? STANICE METRA MUZEUM
:-) Hezký víkend! |
|
|
|
| Jirka006: jo to setkani plati. ja tam tedy budu od peti, pokud nekdo treba nebude chtit prijit drive. tentokrat se opravdu peclive pripravim. |
|
|
|
| Je?tě ke kampani (aneb dal?í nápady v hlavě...):
5) Při hře za jiného ne? FED mů?e být obsazení planety/systému.
6) Při hře za FED se nabízí nezčetně diplomatických misí...
7) Při hře za Romulany zase naopak nezčetně ?pioná?ních misí...
Nějaké dal?í nápady?
Mr. Spock: Asi by bylo fajn v?echno zde napsané vytisknout a vzít s sebou na schůzku... :-)) (ale nechci radit)
|
|
|
|
| K té kampani: Nikdy jsem neměl namysli kampaň alá Bridge Commander... takovou hru bych hrát fakt nechtěl. Myslel jsem kampaň, kde je daný úkol, ale způsob provedení je na hráči (tak jak ji? říkal happz).
Úkoly mohou být např.:
1) Ochránit planetu nebo základnu před útoky někoho (Klingonů, Borgu, 8472, atp. :-)
2) Eskortovat osadníky a zajistit vybudování kolonie.
3) Zachránit kolonii, tj. nabrat na lodě v?echny kolonisty a odvézt je do bezpečí.
4) Peacekeeping, tj. udělat hráz mezi bojujícími stranami s minimálními vlastními ztrátami, atp.
Co to setkání? Sejdeme se toho 01.05.2002 v 17:00 na Muzeu jako minule?
Dejte vědět :-))
|
|
|
Anonym: Naku - 26. duben 2002 07:06 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| JohnyDog
No, Allegro veschny 24b mapy bere automaticky jako 32 s plnou alphou, ale ulozeny b-mapy jsou mensi... Co se 16b tyce je sice mozne pocitat z 888 na 565, ale "zadarmo" to zvlast u vetsich bitmap nebo nedej boze textur zase tak moc neni... |
|
|
|
| Naku: Tim 24bit myslis 32bit predpokladam ? Protoze 24bit (8:8:8) je zvlast pri vetsich rozlisenich podstatne pomalejsi nez 16 bit. 16 bit mozna neni 'nativni' format karty ale s mmx instrukcemi a koprocesorem je pocitani z 8:8:8 do 5:6:5 prakticky 'zadarmo' a do karty jde polovina dat oproti 24(32).
Ad 15MB - kdyz jsou modemisti ochotni stahovat 50-150MB dema, nevim proc by nestahovali 15MB CELE hry :) |
|
|
Anonym: Naku - 25. duben 2002 22:37 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| happz
Jasne... budovani nebude podminkou... ale proc nebudovat ? Me vzdycky "stimuluje" pocit tvoreni neceho noveho (od toho jsem taky programator)... (ty zdrojaky ti poslu zejtra - mam nejaky problemy s boardem - pisu z LABU)
Jirka006
Co se rozliseni tyce - jsem taky pro 800x600 a to nespis v 24bitech (16 je moc pomaly - neni to "nativni" format karty). Tady si ale musime ujasnit koncepci hry - pokud bude hra k free downloadu na netu (free musi byt urcite), tak si musime uvedomit, ze s "odpovidajici" grafikou to bude docela macek (IMHO ne pod 15mb) - coz sice pro NAS kabelare nepredstavuje problem ALE asi je nas mezi uzivateli INETU v cechac furt este mensina... |
|
|
|
| Jsem zasadne proti preddefinovanym misim s predem danym postupem! Nic me tak ve hre nesvazuje jako tohle. Zadal bych hraci pouze jeden ukol, a vypracoval jisty soubor testu, podle kterych se posoudi, zda ho jiz splnil. At si poradi sam.
Dejme tomu to zabezpeceni neutralni zony, obecne nejake oblasti (pohranici, hranice s dosud neproskoumanym pasmem, ...) - to je priklad te dlouhodobejsi - proc zrovna budovat? Muze treba v dane oblasti najit rasu, ktera ma uz moznost kontroly na tim uzemim, a pokud ji dobre zpracuje (ukeca, uplati, vyvrazdi, ...) muze ziskat kontrolu i takhle. |
|
|
Anonym: Naku - 25. duben 2002 15:55 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Padl tady uz navrh na hru opatrenou kampani... dobre. Ale co udelat proste vesmir ? Nemyslim primo stejne jako v MOO - system MOO by sel rozsirit o predprogramovany udalosti...
Nebo... koncipovat jednotlive mise jako "vesti celky" (priklad - mise v niz je za ukol zabezpecit kus neutralni zony - nejdrive budujes infrastrukturu a pak teprv bojujes !)
Pride mi to o hodne variabilnejsi nez preddefinbovany mise s (temer) danym postupem.... |
|
|
|
| Co se týče rozvr?ení: koncipoval bych GUI/hru minimálně na 800x600... (lep?í by bylo 1024x768, ale to nemaj v?ichni, ?e....) ovládání planet, technologií a management lodí by bylo na zvlá?tních stránkách (obrazovkách) s vlastním rozvr?ením... tj. na hlavní obrazovce by byly čistě pohybové a příkazové ikonky... ... a to by pro dne?ek stačilo, ne? :-)) |
|
|
|
| No, takova textovka... Ech, nejlepsi GUI mel stejne Norton Commander a M602 :) Ale co, snad to nejak dopadne - docela rad bych videl ty navrhy. |
|
|
|
| Myslím, ?e o GUI a jeho rozvr?ení si bude lep?í promluvit nad kusem papíru, popř. nějakým návrhem... Takhle mluvíme moc abstraktně :-)
Mr.Spock: říkal jsi, ?e u? má? nějakej návrh: tak nám ho po?li (třeba i link na obrázky - třeba na mail tady na StarNETu) |
|
|
Anonym: Naku - 25. duben 2002 07:08 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Kovi
No... oni zase ty x-boxy hodne zluxusnej praci a ja se ridim heslem kdyz uz neco, tak poradne (BTW to je asi jeden z duvodu, proc sem za zivot skutecne DOKONCIL jen jedinou hru :)))) |
|
|
Anonym: Naku - 25. duben 2002 07:05 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ja bych to GUI videl takhle:
- urcite edit-box (na vstup textu)
- urcite tlacitko
- urcite nejakej "list-box" (bud s
tlacitky nebo scroll-barem - 1.
moznost jednodussi, 2. ne tezka...
spis pracna :) - nejen na volby, ale
i na text...
:: A to je snad vsechno (ok... este text, obrazek etc., ale to je samozrejme :) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|