Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3539 - 3558 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Naku - 27. duben 2002 09:18sipka
ZAMĚŘIT
0
Mr.Spock
Co se stranek tyce, rad vypomohu - ale momentalne se na me vsechno vali a casu neni nazbyt...

happz
To je ono ! Ja prave badam nad (vyse zminenym) GUI a take mam par myslenek...

happz - 26. duben 2002 20:34sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, ja se dostavim nekdy, sam nevim, kdy, ale nekdy.

No, zacal jsem trochu (jen trosku, abych se nepredrel) badat nad AI a vubec soucastkama nekde tam uvnitr hry samotne - grafiky jsem opravdu vynechal, moje schopnosti konci u domecku jednou carou a ctverecnu - a to jeste na vhodnem papire. Dostal jsem se az k prozkoumani nekolika ruznych zdrojaku (FreeCiv, Space Opera, ... - v AI ve FreeCiv se nevyznaji ani sami autori :))) a sem tam jsem i na neco prisel. Dokonce jsem dostal i malou konzultaci od cloveka, ktery se necim podobnym zabyva, takze neco malo uz jsem si prichystal.
Mr.Spock - 26. duben 2002 18:35sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Jirka006: ohledne te domeny - to bylo sice prehnane, ale v soucasne dobe pracuji na novych strankach, ktere umistim k nam (wdk.gameplanet.cz, startrek.gameplanet.cz), mely by byt kompletne v phpku, aby mohl jednoduse prispivat treba i kazdy z nas.
Jirka006 - 26. duben 2002 17:40sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Naku: ...aby ses nedivil :-))))

Naposledy: HEZKÝ VÍKEND !!!
Anonym: Naku - 26. duben 2002 17:29sipka
ZAMĚŘIT
0
Mobil nemam, ale jestli sebou bude fakt mit Mr.Spock laptop, tak vas nejspis identifikuju (prece jen - kolik lidi si nosi notebuk do Dunkin Donuts ? :)
Jirka006 - 26. duben 2002 15:49sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Naku: Jestli má? mobil, tak mi po?li číslo mailem a já Ti po?lu svoje, abys nás mohl najít i po 17:00 :-))
Anonym: Naku - 26. duben 2002 14:26sipka
ZAMĚŘIT
0
A este jedna vec... 30ho sou carodejnice, tak doufam, ze do 17.00 pristiho dne me kocovina uz opusti :)))
Anonym: Naku - 26. duben 2002 14:25sipka
ZAMĚŘIT
0
No... pro me je fotomat jedinou sanci... v kobliharne vas asi nepoznam (leda, ze byste mavali velkou standardou Federace nad hlavou :)
Jirka006 - 26. duben 2002 14:16sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Tak mne napadá, jestli by nestálo za to mít vlastní stránky třeba www.wdk.cz :-))) ...no nic, to byl pokus o vtip :-)

V 17:00 bych se se?el u populární fotobudky :-))), ostatní ať nás najdou v koblihárně, ne?
Mr.Spock - 26. duben 2002 14:15sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Kovi: nechtel bys pridavat k modum na sve bcomm site i nejake mensi obrazky, aby bylo alespon priblizne videt, co si to vlastne stahuji??? urcite by ti to nedalo tak moc prace a me (a mozna i mnohym jinym) by to tak usnadnovalo vyrazne vyber...
Mr.Spock - 26. duben 2002 14:04sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
jenom jeste otazecku: my kteri prijdeme jiz na patou se sejdeme az v donutech nebo jako vzdy u tolik popularniho foto-automatu?

na stredu pripravuji vsem k precteni rozshalou specifikaci nasi hry, ktera by se primo na miste upravila dle vasich napadu a navrhu (vezmu laptop). tento koncept bychom pak mohli i na netu vydavat za oficialni popis hry, kteri muze slouzit napr. progrmatorum ale i ostatnim a treba se jeste podari nekoho nalakat.

ozval se mi take clovek pracujici v 3d studio maxu, jez evidentne touzi po kooperaci s nami a nabidl se na tvorbu profi modelu lodi a jinych objektu a take filmecku. ted je v australii, ale sejit by se s nami chtel jiz na prespristi schuzce.
Jirka006 - 26. duben 2002 13:21sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
ok. tak?e pro jistotu opakuji:
SETKÁNÍ SE KONÁ VE STŘEDU 1.5.2002 V 17:00 NA MUZEU, RESP. V DUNKIN DONUTS POBLÍ? STANICE METRA MUZEUM

:-) Hezký víkend!
Mr.Spock - 26. duben 2002 13:11sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Jirka006: jo to setkani plati. ja tam tedy budu od peti, pokud nekdo treba nebude chtit prijit drive. tentokrat se opravdu peclive pripravim.
Jirka006 - 26. duben 2002 11:19sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Je?tě ke kampani (aneb dal?í nápady v hlavě...):
5) Při hře za jiného ne? FED mů?e být obsazení planety/systému.
6) Při hře za FED se nabízí nezčetně diplomatických misí...
7) Při hře za Romulany zase naopak nezčetně ?pioná?ních misí...

Nějaké dal?í nápady?

Mr. Spock: Asi by bylo fajn v?echno zde napsané vytisknout a vzít s sebou na schůzku... :-)) (ale nechci radit)
Jirka006 - 26. duben 2002 09:56sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
K té kampani: Nikdy jsem neměl namysli kampaň alá Bridge Commander... takovou hru bych hrát fakt nechtěl. Myslel jsem kampaň, kde je daný úkol, ale způsob provedení je na hráči (tak jak ji? říkal happz).
Úkoly mohou být např.:
1) Ochránit planetu nebo základnu před útoky někoho (Klingonů, Borgu, 8472, atp. :-)
2) Eskortovat osadníky a zajistit vybudování kolonie.
3) Zachránit kolonii, tj. nabrat na lodě v?echny kolonisty a odvézt je do bezpečí.
4) Peacekeeping, tj. udělat hráz mezi bojujícími stranami s minimálními vlastními ztrátami, atp.

Co to setkání? Sejdeme se toho 01.05.2002 v 17:00 na Muzeu jako minule?
Dejte vědět :-))

Anonym: Naku - 26. duben 2002 07:06sipka
ZAMĚŘIT
0
JohnyDog
No, Allegro veschny 24b mapy bere automaticky jako 32 s plnou alphou, ale ulozeny b-mapy jsou mensi... Co se 16b tyce je sice mozne pocitat z 888 na 565, ale "zadarmo" to zvlast u vetsich bitmap nebo nedej boze textur zase tak moc neni...
JohnyDog - 26. duben 2002 02:58sipka
ZAMĚŘIT
JohnyDog
Naku: Tim 24bit myslis 32bit predpokladam ? Protoze 24bit (8:8:8) je zvlast pri vetsich rozlisenich podstatne pomalejsi nez 16 bit. 16 bit mozna neni 'nativni' format karty ale s mmx instrukcemi a koprocesorem je pocitani z 8:8:8 do 5:6:5 prakticky 'zadarmo' a do karty jde polovina dat oproti 24(32).

Ad 15MB - kdyz jsou modemisti ochotni stahovat 50-150MB dema, nevim proc by nestahovali 15MB CELE hry :)
Anonym: Naku - 25. duben 2002 22:37sipka
ZAMĚŘIT
0
happz
Jasne... budovani nebude podminkou... ale proc nebudovat ? Me vzdycky "stimuluje" pocit tvoreni neceho noveho (od toho jsem taky programator)... (ty zdrojaky ti poslu zejtra - mam nejaky problemy s boardem - pisu z LABU)

Jirka006
Co se rozliseni tyce - jsem taky pro 800x600 a to nespis v 24bitech (16 je moc pomaly - neni to "nativni" format karty). Tady si ale musime ujasnit koncepci hry - pokud bude hra k free downloadu na netu (free musi byt urcite), tak si musime uvedomit, ze s "odpovidajici" grafikou to bude docela macek (IMHO ne pod 15mb) - coz sice pro NAS kabelare nepredstavuje problem ALE asi je nas mezi uzivateli INETU v cechac furt este mensina...

happz - 25. duben 2002 16:23sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jsem zasadne proti preddefinovanym misim s predem danym postupem! Nic me tak ve hre nesvazuje jako tohle. Zadal bych hraci pouze jeden ukol, a vypracoval jisty soubor testu, podle kterych se posoudi, zda ho jiz splnil. At si poradi sam.

Dejme tomu to zabezpeceni neutralni zony, obecne nejake oblasti (pohranici, hranice s dosud neproskoumanym pasmem, ...) - to je priklad te dlouhodobejsi - proc zrovna budovat? Muze treba v dane oblasti najit rasu, ktera ma uz moznost kontroly na tim uzemim, a pokud ji dobre zpracuje (ukeca, uplati, vyvrazdi, ...) muze ziskat kontrolu i takhle.
Anonym: Naku - 25. duben 2002 15:55sipka
ZAMĚŘIT
0
Padl tady uz navrh na hru opatrenou kampani... dobre. Ale co udelat proste vesmir ? Nemyslim primo stejne jako v MOO - system MOO by sel rozsirit o predprogramovany udalosti...

Nebo... koncipovat jednotlive mise jako "vesti celky" (priklad - mise v niz je za ukol zabezpecit kus neutralni zony - nejdrive budujes infrastrukturu a pak teprv bojujes !) Pride mi to o hodne variabilnejsi nez preddefinbovany mise s (temer) danym postupem....


Nejnovější   Novější 3539 - 3558 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o