Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 695 - 714 / 3834Starší   Nejstarší

Mr.Spock - 11. srpen 2003 12:26sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Sheedee: nemyslím si, ?e ta stanice je ujetá, to jsem ani neřekl, jen jednodu?e pova?uji první variantu jako lep?í.
Razer - 11. srpen 2003 12:08sipka
ZAMĚŘIT
Razer
To bysme si měli vyříkat proč je stanice ujetá?

Vyře?ilo by to ji? zmíněný problém s ochranou nováčků... no ale budi?.

Mapa je ale nutnost:( bez ni to bude zase jen tuctovka (a nikdo) to hrát nebude. :( já se nad tou mapou zamyslím a uvidíme na co příjdu ka?dopádně jestli se vám jenom nechce něco programovat tak to řekněte a já se nebudu namáhat.
Sheedee - 11. srpen 2003 11:12sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
ALL:

Tak konečně se mi podařilo rozchodit tu aplikaci na prolistovávání FTPčka. Problém byl, jako obvykle, v hostingu. Konkrétně ?patně nastavená práva k adresářům. Tímto bych chtěl taky poprosit v?echny lidi, co mají k FTPčku přímý přístup, aby nevytvářeli adresáře, proto?e k těm pak nebude z tohoto plug-inu přístup. Na druhou stranu se to mů?e hodit, pokud chcete nahrát nějaká data, ke kterým nemá mít přístup veřejnost ;)

Aplikace je přístupná na adrese
http://217.11.251.41/com/sheedee/wdk-games/index.php

Od zítřka by měla být taky na adrese
wdk-games.sheedee.com
Sheedee - 11. srpen 2003 10:52sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Ad 29812: Jestli vá?ně chcete mapu, tak se zkuste zeptat happze co vám na to řekne :D
Sheedee - 11. srpen 2003 10:51sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Spock, Razer:
Se stanicí má spock pravdu, je to ujetý :))

Mapu zva?uju kolem a kolem, ale dost pochybuju, ?e by u?itek převá?il problémy, ať u? technické, nebo i ty herní. Pkud bychom zavedli mapu, museli bychom předem vědět, kolik lidí bude hrát věk, proto?e by jinak nebylo brzo co kolonizovat, nebo by naopak ka?dý měl 150 planet :))
Mr.Spock - 11. srpen 2003 08:35sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Já myslím, ?e mapa je rozhodně více ne? dobrá. Osobně se mi líbí ta varinata s kolonizační lodí jako základem, který hráč automaticky dostane´. je to tak dle mého i nejlogičtěj?í z "reaálného" pohledu na věc. Planetu ala Duna vám asi dá někdo jen tě?ko, ?e? A vsemírná stanice? Docela se mi to líbilo, ale taky je to dost takový nepravděpodobný. Navíc by pak musel být přítomen nějaký systém ochrany nováčků, co? je pěkně prudérní, ale u? vidím ty nájezdy.
Razer - 11. srpen 2003 08:18sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Jestli stále počítáte s verzí s mapou.
Sice vůbec nechápu jak by to mělo vypadat :)

Tak by jako nej varianta působila ta kolonizační loď s nějakou lodí schopnou vyhladit/teraformovat planetu...

Pak mě napadlo ?e by byly tvz startovní planety něco jako obchodní planeta kde by mohlo bejt najednou namáčklejch cca 6 lidí kteří by tam mohli stavět atd... a a? by odlétli se svou první kolonizační lodí automaticky by se jejich místo přemazalo někým jiným nově přihlá?eným. (trochu zcestnej nápad)

pak je tu varianta ?e by hlavním sídlem nebyla planeta ale tvá vesmírná stanice ta by se mohla pohybovat nějakou tou malou rychlostí a vyrábět základní tipy lodí (k tomu by hráč dostal kredity na kolonizační a cca 1 aikyru clas ?ip :)

Hlavní stanice by mohla jít upgradovat např zbraněma a mohla by kotvit u planet kde by třeba zvy?ovala produkci. pokud by padla va?e hlavní planeta (tam kde je aktuálně stanice) stanice by byla zničena a pro opětovné získání cca 10% bonusu k diplomacii voj útoku lodí atd byste tu stanici (byla by jako velitelství proto ty bonusy) znovu postavit.

ps: ta stanice by byla dost odolná.

pssssssss: Tak co ?lo by s některym tim nápadem počítat?

psssssssssss: Ka?dopádně něco kde je mapa proto?e rd2 mě baví jen?e ted u? je jiná doba a chtělo by to alespoň něco třebai s blbou grafikou...
Sheedee - 11. srpen 2003 00:09sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
All:
Aplikaci na zobrazování obsahu FTP jsme s adminem serveru dneska rozchodili, ale nějak nefunguje předávání globálních proměnných (chyba serveru, u mě to funguje) a tím pádem nejde listovat do podadresářů. Zkou?el jsem to orpavit, ale očividně je to na serveru. Zatím stejně není doména, tak budete muset počkat, v úterý naskočí doména a snad u? to budu mít funkční ;)
Sheedee - 10. srpen 2003 22:30sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
All: Tak kdy? jsem dneska happzovi navrhl, ?e jádro STEVOLu napí?u sám, tak prohlásil, ?e mi s tím rad?i pomů?e, ?e to není ?ádná brnkačka, asi mi nevěří (a já se mu nedivím :DD)
PVH - 10. srpen 2003 16:28sipka
ZAMĚŘIT
PVH
To se zdá být schůdnou variantou...
Sheedee - 10. srpen 2003 15:04sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Johny:
Já vim, mě se tomu taky něchtělo věřit, ale pak jsem viděl,jak dlouho probíhá půlnoční přepočet u Red Dragonu....
Mo?ná by to ?lo vyře?it tak, ?e by se spustila část přepočtu a měřil by se čas. Kdy? by docházel (řekněme 25 vteřin) tak by se v?echno ulo?ilo do nějakýho souboru a script by se spustil znova...
JohnyDog - 10. srpen 2003 03:24sipka
ZAMĚŘIT
JohnyDog
Sheedee: co to pocita tak narocneho ze se nevejdes do 30sec ? Je pravda ze PHP je v takovyhle pripadech pomale ale az tak .. ?
Sheedee - 09. srpen 2003 23:00sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:
hmm, já bych jel bez mapy. Pokud bych měl dělat aplikaci pracující s mapou, tak by se musely dělit v?echny výpočty na sektory na mapě, čím? by se jednak stra?ně zpomalil půlnoční přepočet (Který je?tě není úplně vyře?en, proto?e PHPčko má maximální dobu běhu scriptu omezenou na 30 vteřin, do kterých by se musel přepočet vejít, ale proto?e bude dlouhej, mohl by trvat i několik minut a tudí? by se musel buď napsat v pearlu (kterej neumím a nemám ho rád), nebo dělit na vce částí v PHPčku, nebo by se musel v?dycky o půlnoci připojit nějakej administrátor, stáhnout si data a nechat proběhnout výpočet u sebe, kde by měl vypnutý to omezení na 30 vteřin a potom to zase uploadovat, co? si myslím, ?e je nepou?itelná varianta. Jestli umí happz pearl, asi to vytvoříme v pearlu, jestli ne, bude to slo?itěj?í...
PVH - 09. srpen 2003 20:46sipka
ZAMĚŘIT
PVH
No......to byl jen nápad....ale myslim, ?e je nepou?itelej, jelikoi? neznám tvou koncepci...Tohle byl nápad pro původní gamedesign......
Sheedee - 09. srpen 2003 17:15sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
All:
Mám trochu problémy s mapou. Technicky by to ?lo napsat v pohodě, ale po stránce game designu to bude slo?itěj?í. Toti?, myslím, ?e kdy? se zaregistruje nový hráč a dostane novou planetu, tak se ta planeta musí vytvořit, ale kdy? budeme mít mapu, tak ji nemů?eme jen tak náhodně někam plácnout. Jestli vás někoho napadne, jak to vyře?it (kromě viktorova nápadu s tím, ?e hráč dostane jenom kolonizační loď), tak mi dejte vědět, jinak mapa asi nebude... :(
Sheedee - 09. srpen 2003 14:41sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Johny: hééézkýýý, myslim ?e se v tom budu muset je?tě hodně naučit... :D
JohnyDog - 09. srpen 2003 14:40sipka
ZAMĚŘIT
JohnyDog
Sheedee: v linuxu se nehraje na pripony. SPustitelne soubory at uz binarky nebo skripty maji atribut x :)
PVH - 09. srpen 2003 14:38sipka
ZAMĚŘIT
PVH
mám jedinou radu....Pozor na tučňáky...jak jich uvdií? íc ne? tři, skoč z wokna...:D
Sheedee - 09. srpen 2003 13:50sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:
Ale vytáhnout se bezva programem bych mohl taky, to je dobrej nápad ;)

Mimochodem jsem začal blbnout s Linuxem (rozuměj mám ho na kompu vedle windowsek) a mám debilní dotaz: Jakou mají příponu programy v linuxu?
Vidíte? Já vám říkal, ?e je to debilní dotaz človíčka odkojeného na wokením systému :D
Sheedee - 09. srpen 2003 13:48sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:
Tím sem chtěl říct asi to, ?e ty omezení serveru se vypnout v úterý :DDD
Doménu budu mít taky v úterý a stránky dostanou design taky v úterý :D

Nejnovější   Novější 695 - 714 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o